Jump to content
piotrkujko

Teczka 3D - Bestiariusz Słowiański

Recommended Posts

Hej!

W galerii pojawiła się już pierwsza praca z Południcą. Wypuściłem trzy rendery, wrzucam niżej: widok z frontu, boku i closeup.

Wszystko zrobione w Zbrushu, trochę posiłkowałem się Marvelousem i 3dsMaxem. Render wyliczył mi VRay, passy poskładałem w Photoshopie. Na start finale, potem wipy i opisy co i jak

 

Poludnica_Ujecie01_FinalSFW.jpg

Poludnica_Ujecie02_Final.jpg

Poludnica_Ujecie03_FinalSFW.jpg

  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Świetne, jedynie kształt oczodołu stylistycznie mi nie siada. Cieszy oko, będzie teksturowane?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jasne, dzięki za komentarz! 

To model highpoly, faktury na ubraniach i ciele są mocno podbite przez shader z curvature. Praca powstała rok temu, już do niej nie wracam, teraz pracuję nad czymś nowym 😄

Odkopałem BPR z Zbrusha samego ciała. Na początek nie planowałem jej tak ubierać, stąd poświęciłem ciut więcej czasu nad ciałem, ale jak Marvelous wszedł za mocno to w końcu odpuściłem dalsze rzeźbienie. 

94635657546929.59da70762e156.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeejooo

Wrzucam trzy piersze wipki Leszego, które udało mi się odkopać.

Zacząłem od w miarę symetrycznej pozy, potem ją rozbiłem i na rozbitej zacząłem definiować mięśnie. Na tych WIPach anatomia jeszcze nieco kuleje, ale idzie ku lepszemu. 

Jak widzicie nie ma stóp - to co robię zawsze oddzielnie, to głowa, dłonie i stopy. Głowę zawsze robię w symetrii, potem symetrię głowy rozbijam, żeby zyskać na realizmie i potem dynameshuje ją z asymetrycznym ciałem, dłonie i stopy z reguły dodaję na koniec - bo bardzo nie lubię ich robić :D. 

Co też z reguły robię to, od razu rzeźbię wszystkie mięśnie, a dopiero potem nakładam warstwy tłuszczu i skóry. Chcę mieć zawsze pewność, że anatomicznie wszystko siedzi jak trzeba.

 

Leszy_WIP_03.jpg.e0a87c774e4dc603acd4a376be8a747d.jpgLeszy_WIP_02.jpg.505b059108a05180640ef4dacca19f72.jpgLeszy_WIP_01.jpg.9dca946cc0926e64fcfb235c058348b1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wygląda świetnie. Przy takim zbiciu mięśni i masywnym młocie na - relatywnie - cienkim kiju, dałbym mu metr wzrostu. Nie wiem, czy takie było zamierzenie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 6.08.2019 o 18:46, olaf napisał:

Wygląda świetnie. Przy takim zbiciu mięśni i masywnym młocie na - relatywnie - cienkim kiju, dałbym mu metr wzrostu. Nie wiem, czy takie było zamierzenie.

Dzięki olaf za feedback! Miał być niski, ale czy ma metr - kurde, być może, nie zastanawiałem się nad tym 🤐

Dorzucam kolejne WIPy. Nieco poprawiona anatomia, ale mięśnie są jeszcze za bardzo podkreślone, potem będą nieco zamazane i dojdą attachmenty. Ostatnie WIPy Leshego niebawem i wchodzi kolejna (wg mnie najmocniejsza pozycja) z Bestiariusza 🙂

 

Leszy_WIP_04.jpg

Leszy_WIP_05.jpg

Leszy_WIP_06.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej!

Wrzucam wszystkie rendery z kolejnej pracy - Hapuna

Walcie śmiało z pytaniami/komentarzami

Dzięki!

Hapun_Scene01_Final_SFW.jpg

Hapun_Scene02_Final_SFW.jpg

Hapun_Scene03_Final_SFW.jpg

Hapun_Scene04_Final_SFW.jpg

Hapun_Scene05_Final_SFW.jpg

Hapun_Scene06_Final_SFW.jpg

Hapun_Scene07_Final_SFW.jpg

Hapun_Scene08_Final_SFW.jpg

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatnio szwendałem się po jakichś muzeach/galeriach - ciężko byłoby coś takiego pyknąć w marmurze 🙂 Mega robota, czuć trwogę, tkaniny też miodzio. Jakby była taka postać w "Warlords 3" to by miała Fear + 10 🙂 Jeśli chodzi o krytyczne oko to w Hapunie zastanawia mnie trochę kształt, układ, mało zróżnicowana skala piór - może to kwestia kąta ujęcia, ale mają jakąś powtarzalność i trochę odstają od reszty stylistyki - takie mało po przejściach. - wytłumacz się jakoś z tego 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ogromne dzięki za ciepły feedback, bardzo mi miło 🙂

 

W dniu 14.08.2019 o 18:06, alex3d napisał:

Ostatnio szwendałem się po jakichś muzeach/galeriach - ciężko byłoby coś takiego pyknąć w marmurze 🙂 Mega robota, czuć trwogę, tkaniny też miodzio. Jakby była taka postać w "Warlords 3" to by miała Fear + 10 🙂 Jeśli chodzi o krytyczne oko to w Hapunie zastanawia mnie trochę kształt, układ, mało zróżnicowana skala piór - może to kwestia kąta ujęcia, ale mają jakąś powtarzalność i trochę odstają od reszty stylistyki - takie mało po przejściach. - wytłumacz się jakoś z tego 🙂

Wiesz co, tu nie ma co dużo gadać i to pewnie będzie ultra głupie (dla mnie i chyba wstydliwe :D) - renderowałem pracę na tak słabę (NAPRAWDĘ SŁABYM) kompie i nie miałem wyjścia, musiałem robić instancje. Przygotowałem chyba 5 wzorów piórek w zbrushu, ale żeby wydobyć z nich detal, musiałem mieć sporo geometrii. Wypuściłem te 5 na decymacji i i je reskalowałem, układałem moovem itp. Też przyznam, że robiąc tę pracę rok-półtora roku temu, miałem na pewno mniejsze pojęcie o 3D/optymalizacji, dziś na pewno zabrałbym się za to nieco inaczej. Dziś zapewne przygotowałbym ich więcej i posłużył się normalkami. Trudno, poszło w świat 😄

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy