Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej!

W galerii pojawiła się już pierwsza praca z Południcą. Wypuściłem trzy rendery, wrzucam niżej: widok z frontu, boku i closeup.

Wszystko zrobione w Zbrushu, trochę posiłkowałem się Marvelousem i 3dsMaxem. Render wyliczył mi VRay, passy poskładałem w Photoshopie. Na start finale, potem wipy i opisy co i jak

 

Poludnica_Ujecie01_FinalSFW.jpg

Poludnica_Ujecie02_Final.jpg

Poludnica_Ujecie03_FinalSFW.jpg

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 2,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Hej! Leshy, obrońca lasów.  Więcej renderów, plus close-up.  

  • Hej! Wrzucam wszystkie rendery z kolejnej pracy - Hapuna Walcie śmiało z pytaniami/komentarzami Dzięki!

  • piotrkujko
    piotrkujko

    Jasne, dzięki za komentarz!  To model highpoly, faktury na ubraniach i ciele są mocno podbite przez shader z curvature. Praca powstała rok temu, już do niej nie wracam, teraz pracuję nad czymś no

Posted Images

Napisano

Świetne, jedynie kształt oczodołu stylistycznie mi nie siada. Cieszy oko, będzie teksturowane?

Napisano
  • Autor

Jasne, dzięki za komentarz! 

To model highpoly, faktury na ubraniach i ciele są mocno podbite przez shader z curvature. Praca powstała rok temu, już do niej nie wracam, teraz pracuję nad czymś nowym 😄

Odkopałem BPR z Zbrusha samego ciała. Na początek nie planowałem jej tak ubierać, stąd poświęciłem ciut więcej czasu nad ciałem, ale jak Marvelous wszedł za mocno to w końcu odpuściłem dalsze rzeźbienie. 

94635657546929.59da70762e156.jpg

Napisano
  • Autor

Heeejooo

Wrzucam trzy piersze wipki Leszego, które udało mi się odkopać.

Zacząłem od w miarę symetrycznej pozy, potem ją rozbiłem i na rozbitej zacząłem definiować mięśnie. Na tych WIPach anatomia jeszcze nieco kuleje, ale idzie ku lepszemu. 

Jak widzicie nie ma stóp - to co robię zawsze oddzielnie, to głowa, dłonie i stopy. Głowę zawsze robię w symetrii, potem symetrię głowy rozbijam, żeby zyskać na realizmie i potem dynameshuje ją z asymetrycznym ciałem, dłonie i stopy z reguły dodaję na koniec - bo bardzo nie lubię ich robić :D. 

Co też z reguły robię to, od razu rzeźbię wszystkie mięśnie, a dopiero potem nakładam warstwy tłuszczu i skóry. Chcę mieć zawsze pewność, że anatomicznie wszystko siedzi jak trzeba.

 

Leszy_WIP_03.jpg.e0a87c774e4dc603acd4a376be8a747d.jpgLeszy_WIP_02.jpg.505b059108a05180640ef4dacca19f72.jpgLeszy_WIP_01.jpg.9dca946cc0926e64fcfb235c058348b1.jpg

Napisano

Wygląda świetnie. Przy takim zbiciu mięśni i masywnym młocie na - relatywnie - cienkim kiju, dałbym mu metr wzrostu. Nie wiem, czy takie było zamierzenie.

Napisano
  • Autor
  W dniu 6.08.2019 o 16:46, olaf napisał:

Wygląda świetnie. Przy takim zbiciu mięśni i masywnym młocie na - relatywnie - cienkim kiju, dałbym mu metr wzrostu. Nie wiem, czy takie było zamierzenie.

Dzięki olaf za feedback! Miał być niski, ale czy ma metr - kurde, być może, nie zastanawiałem się nad tym 🤐

Dorzucam kolejne WIPy. Nieco poprawiona anatomia, ale mięśnie są jeszcze za bardzo podkreślone, potem będą nieco zamazane i dojdą attachmenty. Ostatnie WIPy Leshego niebawem i wchodzi kolejna (wg mnie najmocniejsza pozycja) z Bestiariusza 🙂

 

Leszy_WIP_04.jpg

Leszy_WIP_05.jpg

Leszy_WIP_06.jpg

Napisano
  • Autor

Hej!

Wrzucam wszystkie rendery z kolejnej pracy - Hapuna

Walcie śmiało z pytaniami/komentarzami

Dzięki!

Hapun_Scene01_Final_SFW.jpg

Hapun_Scene02_Final_SFW.jpg

Hapun_Scene03_Final_SFW.jpg

Hapun_Scene04_Final_SFW.jpg

Hapun_Scene05_Final_SFW.jpg

Hapun_Scene06_Final_SFW.jpg

Hapun_Scene07_Final_SFW.jpg

Hapun_Scene08_Final_SFW.jpg

Napisano

Ostatnio szwendałem się po jakichś muzeach/galeriach - ciężko byłoby coś takiego pyknąć w marmurze 🙂 Mega robota, czuć trwogę, tkaniny też miodzio. Jakby była taka postać w "Warlords 3" to by miała Fear + 10 🙂 Jeśli chodzi o krytyczne oko to w Hapunie zastanawia mnie trochę kształt, układ, mało zróżnicowana skala piór - może to kwestia kąta ujęcia, ale mają jakąś powtarzalność i trochę odstają od reszty stylistyki - takie mało po przejściach. - wytłumacz się jakoś z tego 🙂

Napisano
  • Autor

Ogromne dzięki za ciepły feedback, bardzo mi miło 🙂

 

  W dniu 14.08.2019 o 16:06, alex3d napisał:

Ostatnio szwendałem się po jakichś muzeach/galeriach - ciężko byłoby coś takiego pyknąć w marmurze 🙂 Mega robota, czuć trwogę, tkaniny też miodzio. Jakby była taka postać w "Warlords 3" to by miała Fear + 10 🙂 Jeśli chodzi o krytyczne oko to w Hapunie zastanawia mnie trochę kształt, układ, mało zróżnicowana skala piór - może to kwestia kąta ujęcia, ale mają jakąś powtarzalność i trochę odstają od reszty stylistyki - takie mało po przejściach. - wytłumacz się jakoś z tego 🙂

Wiesz co, tu nie ma co dużo gadać i to pewnie będzie ultra głupie (dla mnie i chyba wstydliwe :D) - renderowałem pracę na tak słabę (NAPRAWDĘ SŁABYM) kompie i nie miałem wyjścia, musiałem robić instancje. Przygotowałem chyba 5 wzorów piórek w zbrushu, ale żeby wydobyć z nich detal, musiałem mieć sporo geometrii. Wypuściłem te 5 na decymacji i i je reskalowałem, układałem moovem itp. Też przyznam, że robiąc tę pracę rok-półtora roku temu, miałem na pewno mniejsze pojęcie o 3D/optymalizacji, dziś na pewno zabrałbym się za to nieco inaczej. Dziś zapewne przygotowałbym ich więcej i posłużył się normalkami. Trudno, poszło w świat 😄

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności