Napisano 30 Lipiec 20195 l Hej! W galerii pojawiła się już pierwsza praca z Południcą. Wypuściłem trzy rendery, wrzucam niżej: widok z frontu, boku i closeup. Wszystko zrobione w Zbrushu, trochę posiłkowałem się Marvelousem i 3dsMaxem. Render wyliczył mi VRay, passy poskładałem w Photoshopie. Na start finale, potem wipy i opisy co i jak
Napisano 30 Lipiec 20195 l Świetne, jedynie kształt oczodołu stylistycznie mi nie siada. Cieszy oko, będzie teksturowane?
Napisano 31 Lipiec 20195 l Autor Jasne, dzięki za komentarz! To model highpoly, faktury na ubraniach i ciele są mocno podbite przez shader z curvature. Praca powstała rok temu, już do niej nie wracam, teraz pracuję nad czymś nowym 😄 Odkopałem BPR z Zbrusha samego ciała. Na początek nie planowałem jej tak ubierać, stąd poświęciłem ciut więcej czasu nad ciałem, ale jak Marvelous wszedł za mocno to w końcu odpuściłem dalsze rzeźbienie.
Napisano 31 Lipiec 20195 l mega wyszły szmaty. szarpanie dodane w photoshopie czy faktyczne geo? czy alpha?
Napisano 31 Lipiec 20195 l Autor Dzięki, no wyszły całkiem przyjemnie. Szarpania to geo, nitki na alphach
Napisano 6 Sierpień 20195 l Autor Heeejooo Wrzucam trzy piersze wipki Leszego, które udało mi się odkopać. Zacząłem od w miarę symetrycznej pozy, potem ją rozbiłem i na rozbitej zacząłem definiować mięśnie. Na tych WIPach anatomia jeszcze nieco kuleje, ale idzie ku lepszemu. Jak widzicie nie ma stóp - to co robię zawsze oddzielnie, to głowa, dłonie i stopy. Głowę zawsze robię w symetrii, potem symetrię głowy rozbijam, żeby zyskać na realizmie i potem dynameshuje ją z asymetrycznym ciałem, dłonie i stopy z reguły dodaję na koniec - bo bardzo nie lubię ich robić :D. Co też z reguły robię to, od razu rzeźbię wszystkie mięśnie, a dopiero potem nakładam warstwy tłuszczu i skóry. Chcę mieć zawsze pewność, że anatomicznie wszystko siedzi jak trzeba.
Napisano 6 Sierpień 20195 l Wygląda świetnie. Przy takim zbiciu mięśni i masywnym młocie na - relatywnie - cienkim kiju, dałbym mu metr wzrostu. Nie wiem, czy takie było zamierzenie.
Napisano 8 Sierpień 20195 l Autor W dniu 6.08.2019 o 18:46, olaf napisał: Wygląda świetnie. Przy takim zbiciu mięśni i masywnym młocie na - relatywnie - cienkim kiju, dałbym mu metr wzrostu. Nie wiem, czy takie było zamierzenie. Dzięki olaf za feedback! Miał być niski, ale czy ma metr - kurde, być może, nie zastanawiałem się nad tym 🤐 Dorzucam kolejne WIPy. Nieco poprawiona anatomia, ale mięśnie są jeszcze za bardzo podkreślone, potem będą nieco zamazane i dojdą attachmenty. Ostatnie WIPy Leshego niebawem i wchodzi kolejna (wg mnie najmocniejsza pozycja) z Bestiariusza 🙂
Napisano 14 Sierpień 20195 l Autor Hej! Wrzucam wszystkie rendery z kolejnej pracy - Hapuna Walcie śmiało z pytaniami/komentarzami Dzięki!
Napisano 14 Sierpień 20195 l Ostatnio szwendałem się po jakichś muzeach/galeriach - ciężko byłoby coś takiego pyknąć w marmurze 🙂 Mega robota, czuć trwogę, tkaniny też miodzio. Jakby była taka postać w "Warlords 3" to by miała Fear + 10 🙂 Jeśli chodzi o krytyczne oko to w Hapunie zastanawia mnie trochę kształt, układ, mało zróżnicowana skala piór - może to kwestia kąta ujęcia, ale mają jakąś powtarzalność i trochę odstają od reszty stylistyki - takie mało po przejściach. - wytłumacz się jakoś z tego 🙂
Napisano 23 Sierpień 20195 l Autor Ogromne dzięki za ciepły feedback, bardzo mi miło 🙂 W dniu 14.08.2019 o 18:06, alex3d napisał: Ostatnio szwendałem się po jakichś muzeach/galeriach - ciężko byłoby coś takiego pyknąć w marmurze 🙂 Mega robota, czuć trwogę, tkaniny też miodzio. Jakby była taka postać w "Warlords 3" to by miała Fear + 10 🙂 Jeśli chodzi o krytyczne oko to w Hapunie zastanawia mnie trochę kształt, układ, mało zróżnicowana skala piór - może to kwestia kąta ujęcia, ale mają jakąś powtarzalność i trochę odstają od reszty stylistyki - takie mało po przejściach. - wytłumacz się jakoś z tego 🙂 Wiesz co, tu nie ma co dużo gadać i to pewnie będzie ultra głupie (dla mnie i chyba wstydliwe :D) - renderowałem pracę na tak słabę (NAPRAWDĘ SŁABYM) kompie i nie miałem wyjścia, musiałem robić instancje. Przygotowałem chyba 5 wzorów piórek w zbrushu, ale żeby wydobyć z nich detal, musiałem mieć sporo geometrii. Wypuściłem te 5 na decymacji i i je reskalowałem, układałem moovem itp. Też przyznam, że robiąc tę pracę rok-półtora roku temu, miałem na pewno mniejsze pojęcie o 3D/optymalizacji, dziś na pewno zabrałbym się za to nieco inaczej. Dziś zapewne przygotowałbym ich więcej i posłużył się normalkami. Trudno, poszło w świat 😄
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto