Skocz do zawartości

Z 3ds max na blender


jarekhell1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

zastanawiam się nad przenosinami z 3ds maxa na Blender, zwlaszcza w swietle zmian autodesku do aktywacji starszych wersji produktu.

Moje pytanie jest takie, czy w blenderze mozna osiagnac poziom wizualizacji (architektura, exteriory, interiory, jakies ogrody itp) zblizony do poziomu z 3ds maxa ?

Jak z komfortem pracy w blenderze ? Gorszy/lepszy niz w maxie ? Ciezko sie przestawic ?

Obecnie korzystam z 3ds maxa + corona, jak wyglada sytuacja z corona w blenderze ? Czy moze inny silnik renderujacy (oprocz vray) ?

Bardzo prosze o podpowiedz, pozdrawiam 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to pomoże?

Nie znam się na wykonywaniu architektury niestety, ale mogę powiedzieć że samo modelowanie jest bardzo przyjemne w blenderz, dużo skrótów, wiele pluginów wspomagających modelowanie (i inne rzeczy). Musiałbyś chyba podać dokładne przykłady to wtedy łatwiej powiedzieć jaka jest różnica.

 

Tylko pamiętaj, że to jest jeszcze stara wersja blendera. Teraz wyszła nowa, bardzo wiele ulepszeń wprowadzili, więc nie wiem jak to się odniesie do tego co jest w tym filmiku na starej wersji.

Edytowane przez brain
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o przyklady, to tutaj sa moje prace z 3ds maxa.

dzAk7m0.jpg

06v8JVI.jpg

Próbuje skróty zalapac w blenderze, ale poki co dramat jakis. Wie ktos, czy sa jakies dobre tutoriale odnosnie modelowania domkow i architektury ? Czy mozna tak jak w 3ds maxie modelowac na podstawie podkladu z autocada, w ktorym lapie snapy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, karol755 napisał:

Macie jakieś linki do tańszych kursów na blendera ? Poniżej 369 euro 

Aktualnie trwa promocja na kurs The Blender 2.8 Encyclopedia od CGmaster z 600 na 46 zł. (dla nowych użytkowników)