Skocz do zawarto艣ci

Featured Replies

Napisano

Przy okazji聽ZBrush Summit mo偶na zobaczy膰 jakie nowe funkcje i subskrypcje szykuje聽 pixologic 馃檪

i jakie艣 tam inne g艂upoty 馃檪

image.png.cea42f33a67300375c3fdb4d9b39b2fd.png

  • Odpowiedzi 19
  • Wy艣wietle艅 2,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • tez zawsze ogladam 馃槃聽super jest to za kazdy ma wypracowane jakies swoje mikro patenciki 馃槃

  • @michalo聽Ta tablica powinna nieco zach臋ci膰 ci臋 to ogl膮dni臋cia ich prezentacji聽 Ka偶de z omawianych narz臋dzi to po prostu kolejna woda na m艂yn kreatywnego m贸zgu. Ja za ka偶dym razem jak ogl膮dam ich

  • szybkie podsumowanie聽 nowo艣ci 聽

Posted Images

Napisano

Summit uber alles! Zawsze ogl膮dam jak by to by艂a premiera wa偶nego filmu 馃檪聽Wielka szkoda 偶e MPC exclusive by艂.聽

Nowy stuff kt贸ry si臋 mieli w developmencie Pixologic聽z roku na rok zaskakuje. Nie mog臋 si臋 doczeka膰 kiedy b臋d臋 m贸g艂 wypr贸bowa膰 te nowe narz臋dzia.聽

Znikn膮艂 Paul Gaboury, kt贸ry przewa偶nie by艂 na tych prezentacjach obecny. Mam nadziej臋 偶e nie odchodzi z tej ekipy. Ma 艣wietne prezentacje z cyklu "Did you know that?"

Edytowane przez gryzon

  • KLICEK featured this temat
Napisano

Ja niestety na 偶ywo nie mog艂em. Ale a偶 mnie skr臋ca w 艣rodku na to co @gryzon napisa艂 o nowych ficzerach 馃槻

Jutro dopiero b臋d臋 pacza艂. Powiesz co nieco co tam ma by膰 w nowej zetce? PLz 馃檪

@KLICEK 艣wietnie to uj膮艂e艣. Ka偶dy kto tam wyst臋puje zwykle co艣 takiego poka偶e, 偶e warto ogl膮da膰 ka偶d膮 prezentacj臋.

Napisano

@michalo聽Ta tablica powinna nieco zach臋ci膰 ci臋 to ogl膮dni臋cia ich prezentacji聽

Ka偶de z omawianych narz臋dzi to po prostu kolejna woda na m艂yn kreatywnego m贸zgu. Ja za ka偶dym razem jak ogl膮dam ich prezentacj臋 i widz臋 co oni robi膮 z tym programem to bij臋 brawo w pusty pok贸j 馃檪

image.thumb.png.26a204c6c70ca84909a559aba9a67cb7.png

Napisano

W艂a艣nie sobie ogl膮dam 馃グ

艢miesznie jak na pocz膮tku prezentacji Joseph wspomina, 偶e s膮 jeszcze osoby co u偶ywaj膮 wersji 4r6 pomimo darmowych upgrad贸w. To dla mnie zawsze by艂o 艣mieszne i nie艣mieszne jak spotyka艂em komercyjne produkty, profesjonalist贸w, kt贸rzy wydaj膮 rzeczy na spiraconych wersjach. No kaman!

Napisano
Godzin臋 temu, KLICEK napisa艂:

No i naprawde jest kilka fajnych nowych featurek 馃檪聽 np. modelowanie na uvalce, grabowanie detali z timelinu 馃檪 no super

Te narz臋dzia to totalna kosa. Sculpt na p艂askim UV, wielokrotnie fantazjowa艂em o tym jak by by艂o fajnie gdyby co艣 takiego istnia艂o 偶e 艣wietne by to by艂o do ciuch贸w zar贸wno sculpt jak i malowanie a tu bum i robi膮 to.聽馃槃聽 Xtractor czyli ten pr贸bnik detalu oparty na historii o kt贸rym wspominasz, magia. Detalujemy sobie model kt贸ry ju偶 jest napa膰kany detalem i szybko mo偶na zrobi膰 alph臋 bezpo艣rednio z obiektu wybieraj膮c interesuj膮cy fragment z historii tworzenia. To jest ob艂臋dne i niesamowicie przy艣pieszy r贸偶ne prace. Bardzo spodoba艂 mi si臋 History Recall, zadziwiaj膮ce 偶e wsp贸艂pracuje on tak偶e z meshami zupe艂nie r贸偶nymi od siebie. Maskowanie kolor贸w polypaintingu i narz臋dzia do modyfikowania ich sprawi膮 偶e wreszcie聽odwa偶niej zaczn臋 u偶ywa膰 malowania w ZBrush, chocia偶by na speedach 馃檪聽 No i oczywi艣cie ten UV unwraper kt贸ry ju偶 kiedy艣 pokazywali to jest bardzo dobry pomys艂. Je艣li b臋dzie wygodny i je艣li b臋dzie mia艂 co艣 co usprawni prac臋 na UDIMach (zarz膮dzanie tym). C贸偶 mog臋 napisa膰 wi臋cej. Czekam na 艣wi臋ta wielkanocne 2020 馃槃聽prawdopodobnie wtedy wypuszcz膮 te zabawki 馃檪

Edytowane przez gryzon

Napisano

no ja to klasyk po polsku ponarzekam 馃槃聽bo wiecie w innych softach modelowanie na uv to juz jest od 10 lat 馃槈聽wiec liczylem an to ze w zbrushu bedzie mozliwosc wrapowania obiektow do uv i pozniej skladanie uv w caly model z zachowaniem tych stworzyonych obiektow na nim 馃槈

Napisano

Wiesz, Ty doszed艂e艣 ju偶 do highendu wi臋c masz imunitet, mo偶esz wymaga膰 馃檪聽Swoj膮 drog膮 interesuj膮cy patent objawiasz mi tu. Do tej pory nieu偶ywany przeze mnie. No chyba 偶e przy ciuchach, wrapowanie nowej topologii do rozp艂aszczonego Marvelowskiego. Widzia艂em te偶 patent 偶e nie trzeba wrapowa膰 a wystarczy transfer detalu (transfer attribute w Maya) po UV. (tylko UV musi si臋 艂adnie zgodzi膰)聽

Napisano

Grassetti'ego prezentacja wylecia艂a mi z g艂owy, a czeka艂em na ni膮. Dzi臋ki za przypomnienie ;)

Odno艣nie nowych ficzer贸w zbrush to ja jak co roku praktycznie jestem zawiedziony. Najlepsze by艂o rok temu (?) jak dodali foldery do subtooli.
Wkurza mnie, 偶e oni tak olewaja to co ju偶 jest i tego nie naprawiaj膮/poprawiaj膮 tylko dodaj膮 kolejne bajery, niekt贸re fajne, ale dla mnie wi臋kszo艣膰 jest zb臋dna :D聽
NIe m贸g艂bym zaufa膰 polypaintowi+layersy. Zawsze jak chce pomaza膰 po modelu maj膮c warsty to nie dzia艂a to poprawnie.
mogliby co艣 zrobi膰 z hd geometry, 偶eby mo偶na by艂o u偶ywa膰 normalnie warstw.
Du偶o mo偶na by wymienia膰 co wypada艂oby poprawi膰, du偶o jest takich ma艂ych rzeczy, kt贸re by przyspieszy艂y/u艂atwi艂y prace.
Najfajniejsze wed艂ug mnie z nowo艣ci to w ko艅cu mo偶liwo艣膰 rze藕bienia聽po ufa艂ce.聽

Napisano
  • Autor

Co do modelowania na p艂askiej uva艂ce to jak to zwykle bywa blender mia艂 to ju偶 od dawna 馃檪聽mo偶na nawet za darmo 艣ci膮gn膮膰, tzn pewnie da si臋 co艣 takiego robi膰 w ka偶dym sofcie ale maj膮c odpowiednie narz臋dzie czy skrypt tylko do tego powinno by膰 szybciej i sprawniej聽

https://blendermarket.com/products/wrapping-tools

Napisano

@Destroyer No nie ka偶dy pracuje na blenderze 馃槈
Blender to taki kombajn co ma wszystkiego po trochu. Zbrush to ca艂kiem inna filozofia.

@nielot007, na mnie te偶 co roku Z robi gorsze wra偶enia. W tym roku po raz pierwszy nie ogl膮da艂em ju偶 na 偶ywo - zero podniety. Ale ficzery bardzo mi si臋 podobaj膮 i bardzo mi si臋 przydadz膮. Dla mnie strza艂 w dyszk臋, chocia偶 chcia艂bym 偶eby naprawili rzeczy o kt贸rych wspominasz i par臋 innych te偶 馃槙

Napisano
  • Autor

Takich skrypt贸w czy sposob贸w na na osi膮gni臋cie tego samego jest naprawd臋 du偶o i jak pisa艂em chyba ka偶dy licz膮cy si臋 soft to ma jak caligari truspace, Realsoft 3d czy Mesiah 馃檪

maya

https://gumroad.com/l/Fztw


modo


houdini

Houdini wydaje si臋 by膰 najlepszy do takich rzeczy bo pozwala przygotowa膰 sobie ca艂y system i 艂atwo wyci膮gn膮膰 wszystkie potrzebne parametry do jednego miejsca dla 艂atwego kontrolowania przy minimalnym wymaganiu znajomo艣ci skryptowania.聽

Inn膮 ciekaw膮 opcj膮 przy okazji rozmowy o UV - mesh jest przenoszenie deformacji siatki poprzez podobne koordyanty UV ale ca艂kowicie niezale偶nie od topologii siatki聽

Edytowane przez Destroyer

Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj wi臋cej Polityka prywatno艣ci