Skocz do zawarto艣ci

Featured Replies

Napisano

Say what?! 馃ぉ

https://www.unrealengine.com/en-US/blog/epic-games-and-quixel-join-forces-to-empower-creators

https://quixel.com/blog/2019/11/12/quixel-joins-forces-with-epic-games

Cytat

Megascans assets will become available free to Unreal Engine users, while the cost of assets to non-UE4 users will be reduced.

Mixer and Bridge will be released free to everyone.

spacer.png

Edytowane przez michalo

  • Odpowiedzi 35
  • Wy艣wietle艅 2,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Maciek Jutrzenka
    Maciek Jutrzenka

    https://www.artstation.com/artwork/EVGvyv Moja animacja kt贸r膮 zrobi艂em w EEVEE i tam z 2 uj臋cia w cycles.

  • Whoa, dzi臋ki, nigdy wcze艣niej nie uda艂o mi si臋 oszcz臋dzi膰 $20 mln O.O

  • Co do mixera to wiadomo, 偶e dopiero zaczynaj膮 z malowaniem ale ju偶 wspomnieli o smart materia艂ach a samo tworzenie materia艂贸w proceduralnych i baza zap臋tlonych materia艂贸w ze skan贸w te偶 swoje robi. Nie

Napisano
  • Autor

Teraz p艂ywaj膮 w dolarach, o nich si臋 bym nie martwi艂 馃檪 Fajne info, trzeba b臋dzie "przemy艣le膰" jeszcze raz softy do Quixela a i mo偶e UE ty偶!

Napisano

giphy.gif.672ad3765db0ce1cf65d950b27df8f71.gif

wszystko przez teog forntita 馃槙

ale

"The Megascans library is now completely free for use with Unreal Engine."

wi臋c jak si臋 uda wyd艂uba膰聽z unreala wszystkie聽assetsy i nie b臋dzie聽ogranicze艅聽to jako艣 si臋 przemog臋聽聽馃檪聽 聽

I nagle mixer sta艂 si臋 du偶膮 konkurencj膮 dla substance paintera darmo艣膰 kontra subskrypcja wyb贸r nie聽jest taki trudny 馃檪

Ale zawirowania w bran偶y na koniec roku 馃槢

Edytowane przez Destroyer

Napisano
  • Autor

Za free b臋d膮 nowe wersje Quixel i Bridge

Bridge 2020

Bridge 2020 brings you a massively improved browsing experience, designed to save you as much time as humanly possible and to help inspire you creatively.

Browsing has become much more visual, relevant, and fun. Nearly a hundred new collections have been added, the search bar is now much smarter, and powerful filtering has been introduced.

Mixer 2020

At last, Mixer 2020 now introduces 3D Painting, Real-time 3D Curvature, Smart Materials and much, much more.

This update also finally introduces 3D Blur, Grouping, Map-specific Blending, Advanced AO Mixing, Box Projection, Material ID Masking, 3D Position Gradients and 3D Normals to name a few, as another step on the path to making Mixer the ultimate, and now free, texturing app.

in your face Adobe Painter 馃檪

Biblioteka Megascans b臋dzie ta艅sza dal ludzi chc膮cych u偶ywa膰 jej dla innych silnik贸w ni偶 UE.

Wszyscy u偶ytkownicy UE dostan膮 zwroty forsy za zakupione subskrypcje.

Dla mnie to brzmi fantastycznie. Chociasz mi to jeno zibrasz wystarczo

Napisano

Co jak co ale adobe z painterem teraz dosta艂o kopa w cohones co w艂a艣ciwie nie jest tak膮 dobr膮 nowin膮 na d艂u偶sz膮 met臋 bo mo偶e si臋 tak sta膰 ze substance zostanie z czasem odstawiony na boczny tor skoro nie zarabia wystarczaj膮co dobrze聽聽w obliczu darmowego mixera

Edytowane przez Destroyer

Napisano
3 minuty temu, Destroyer napisa艂:

Co jak co ale adobe z painterem teraz dosta艂o teraz kopa w cohones co w艂a艣ciwie nie jest tak膮 dobr膮 nowin膮 na d艂u偶sz膮 met臋 bo mo偶e si臋 tak sta膰 ze substance zostanie z czasem odstawiony na boczny tor skoro nie zarabia wystarczaj膮co dobrze聽聽w obliczu darmowego mixera

Nie to, 偶ebym si臋 nie zna艂 (chocia偶 si臋 nie znam), ale dlaczego darmowe Megascans i Mixer mia艂yby w jakikolwiek spos贸b zagrozi膰 Substance Painterowi? Przecie偶 Quixel to skany 3d oraz materia艂y PBR, a Painter to teksturowanie obiekt贸w... czy e nie?

Napisano
  • Autor
1 minut臋 temu, Loozack napisa艂:

Nie to, 偶ebym si臋 nie zna艂 (chocia偶 si臋 nie znam), ale dlaczego darmowe Megascans i Mixer mia艂yby w jakikolwiek spos贸b zagrozi膰 Substance Painterowi? Przecie偶 Quixel to skany 3d oraz materia艂y PBR, a Painter to teksturowanie obiekt贸w... czy e nie?

Mixer ma mie膰 mo偶liwo艣膰 malowania w wersji 2020 (zobacz par臋 post贸w wy偶ej) a megascans to taka sama biblioteka materia艂贸w kt贸rymi mo偶esz texturowa膰

wi臋c to b臋dzie bliskie temu co oferuje substance. Tzn tak to sobie wyobra偶am.

Napisano
9 minutes ago, Loozack said:

Wow, 艣wietne wie艣ci... to gdzie jest haczyk? 馃槢

Musisz sprzeda膰 dusz臋 epickowi i w konsekwencji chi艅skiemu kapita艂owi 馃檪

To zachwieje r贸wnowag臋 nie tylko w programach to malowania ale i silnikach graficznych co mo偶e si臋 okaza膰 nie tak dobr膮 rzecz膮 bo sp贸jrzmy na takiego zbrusha gdyby mia艂 wyr贸wnan膮 konkurencj臋 z jakiejkolwiek strony to ju偶 dawno byliby zmuszeni do przepisania UI 偶eby by艂 taki fajny jak w maji 馃槢

Loozack聽megaskany to tak偶e biblioteka materia艂贸w a w mixerze mo偶esz je miesza膰, tworzy膰 proceduralnie i malowa膰.聽

Edytowane przez Destroyer

Napisano
2 minuty temu, michalo napisa艂:

Mixer ma mie膰 mo偶liwo艣膰 malowania w wersji 2020 (zobacz par臋 post贸w wy偶ej) a megascans to taka sama biblioteka materia艂贸w kt贸rymi mo偶esz texturowa膰

wi臋c to b臋dzie bliskie temu co oferuje substance. Tzn tak to sobie wyobra偶am.

Tak, zauwa偶y艂em, 偶e dochodzi 3d painting czy smart materials, ale patrz膮c na obecne tutoriale na YT odno艣nie Mixera to wszystko dotyczy艂o budowania proceduralnych tekstur, dlatego za艂o偶y艂em, 偶e nie zrobili nagle a偶 takiej rewolucji. A tu wychodzi na to, 偶e jednak, nie藕le 馃槈

3 minuty temu, Destroyer napisa艂:

Musisz sprzeda膰 dusz臋 epickowi i w konsekwencji chi艅skiemu kapita艂owi 馃檪

To zachwieje r贸wnowag臋 nie tylko w programach to malowania ale i silnikach graficznych co mo偶e si臋 okaza膰 nie tak dobr膮 rzecz膮 bo sp贸jrzmy na takiego zbrusha gdyby mia艂 wyr贸wnan膮 konkurencj臋 z jakiejkolwiek strony to ju偶 dawno byliby zmuszeni do przepisania UI 偶eby by艂 taki fajny jak w maji 馃槢

艢mieszki 艣mieszkami, ale bior膮c pod uwag臋, 偶e nie ma nic za darmo, to sceptycznie podchodz臋 do wszystkiego, co nagle przechodzi na model "free for (almost) all" 馃槢

Napisano
  • Autor

Za darmo tylko z Unreal Engine. Reszta musi p艂aci膰 miesi臋czn膮 subskrypcj臋 za dost臋p do Megascans.

Mixer i Bridge za free wi臋c to jest fajne info bo alternatywy dla Paintera nie ma.

Ciekawe jak zweryfikuj膮 prac臋 z Unreal Engine. Ju偶 teraz mo偶na zlinkowa膰 swoje konto z kontem epic i ma si臋 bibliotek臋 za darmo - mo偶na 艣ci膮ga膰 wszystko - Masz tam wszystkie textury w paczce.

Legalnie pewnie mo偶esz tego tylko u偶y膰 do UE. Ale tak na g臋b臋?聽 Mog艂em przeczyta膰 licencj臋 jak podlinkowa艂em konto, a nei "next" "yes"

edit:

Jest tak jak m贸wi艂em. Legalnie mo偶esz u偶ywa膰 za darmo tylko dla UE. 呕eby m贸c u偶y膰 z czym艣 innym trzeba kupi膰 subskrypcj臋. Licencja to jedyna blokada.

Edytowane przez michalo

Napisano

Epic ma teraz bardzo du偶o pieni臋dzy i chce ugry藕膰 jak najwi臋cej zanim strumyk wyschnie, kupuje gry na wy艂膮czno艣膰, rozdaje w swoim sklepie gry i pieni膮dze 偶eby ludzi przekona膰 i by艂 z tego stabilny strumie艅 pieni臋dzy, z inwestycjami w silnik jest dok艂adnie tak samo chce jak najwi臋cej ludzi przekona膰 do silnika zamiast unity kt贸re zawsze mia艂o darmow膮 wersj臋 bo zarabiaj膮 od niedawna tak jak unity bior膮c procent ze sprzeda偶y w sklepie z assetsami ale Unreal bierze te偶 5% od sprzeda偶y gry gdy zosta艂a wydana na innej platformie ni偶 epic i wszystko jest przeliczone na spopularyzowanie silnika i sklepu bo w d艂u偶szej perspektywie to si臋 mo偶e bardziej op艂aci膰 a teraz mog膮 sobie pozwoli膰 na hojne rozdawanie i zagarnianie rynku.聽

Dostajesz w臋dk臋 ale 艂owisz w ich strumyczku i oddajesz im cz臋艣膰 po艂ow贸w 馃檪

Napisano
  • Autor
1 minut臋 temu, Destroyer napisa艂:

Dostajesz w臋dk臋 ale 艂owisz w ich strumyczku i oddajesz im cz臋艣膰 po艂ow贸w 馃檪

Brzmi fair.

Ka偶dy dzia艂a podobnie. Epic troch臋 agresywnie zagra艂 dla konkurencji ale dla swoich klient贸w zrobi艂 bardzo mi艂膮 niespodziank臋.

Wol臋 takie info ni偶 przej臋cie przez Adobe Allegorithmic

Napisano
1 hour ago, Destroyer said:

聽sp贸jrzmy na takiego zbrusha gdyby mia艂 wyr贸wnan膮 konkurencj臋 z jakiejkolwiek strony to ju偶 dawno byliby zmuszeni do przepisania UI 偶eby by艂 taki fajny jak w maji 馃槢

spacer.png



A co do mixera - byloby super tylko jak sie bedzie mialo to malowanie w nim do tego co oferuje Painter, bo to ze "bedzie" to niekoniecznie znaczy ze na tym samym poziomie. Sculpt poza ZBrushem jest w wielu softach ale... No wlasnie.

Edytowane przez Nezumi

Napisano
29 minutes ago, Nezumi said:

spacer.png



A co do mixera - byloby super tylko jak sie bedzie mialo to malowanie w nim do tego co oferuje Painter, bo to ze "bedzie" to niekoniecznie znaczy ze na tym samym poziomie. Sculpt poza ZBrushem jest w wielu softach ale... No wlasnie.

a5jnR56p_700w_0.jpg.a3a91bc24cb7143c26e4da3b615a3438.jpg

Co do mixera to wiadomo, 偶e dopiero zaczynaj膮 z malowaniem ale ju偶 wspomnieli o smart materia艂ach a samo tworzenie materia艂贸w proceduralnych i baza zap臋tlonych materia艂贸w ze skan贸w te偶 swoje robi. Nie zapominajmy te偶 偶e kiedy艣 ndo, ddo to by艂 standard wi臋c to tez nie jest ich pierwsze rodeo. Poczekamy zobaczymy co wyniknie z tych roszad.

Napisano

No, fajnie ze cokolwiek sie dzieje w temacie malowania, bo na razie Painter nie ma konkurencji praktycznie. Mari kosztuje trzy nerki i watrobe (jest tez troche innym softem nastawionym na produkcje w houliud pod rodzialke z kosmosu), ArmorPaint jest rozwijany przez jednego deva (i nie dziala mi nacisk piorka w nim wiec jest dla mnie bezuzyteczny na razie). Jest cos wiecej?
Dobrze ze chlopaki dostali zastrzyk epickiej kasy bo mozna byc pewnym co do rozwoju.
A Adobe... Adobe niech robi kolejne, "JESZCZE LEPSZE!" zaznaczania automatyczne w Photoshopie.

Edytowane przez Nezumi

Napisano

3dcoat ma smart materia艂y i bibliotek臋, bledner i to chyba tyle alternatyw. Mari mia艂o chwile wersj臋 indie ale Foundry za bardzo lubi pienon偶ki a klient贸w indie traktowali jak obywateli trzeciej kategorii. Wa偶ne, 偶e co艣 si臋 dzieje i nie trzeba malowa膰 tekstur w photoshopie 馃檪

Ludzie ju偶聽testuj膮 馃槢

asdasd.thumb.jpg.e63f4556c0c1056bfd1ab284489ccc0d.jpg

Edytowane przez Destroyer

Napisano

Racja zawsze zapominam o 3D Coat. Za malo go znam, kiedys chcialem kupic ale mi przeszlo jak wsiaklem w ZBrusha.
Blender - tak jak go lubie tak mi nie lezy do malowania tekstur. Ale nie chce go krytykowac bo "community" potem zaczyna mi tlumaczyc, ze nie mam racji, ze to najlepszy soft na swiecie a ja popieram zgnily kapitalizm i ze jeszcze zobacze jak z dnia na dzien wykupia moj soft i go zamorduja etc. 馃槈

Trzeba bedzie zerknac na tego Mixera.

Napisano
2 godziny temu, Destroyer napisa艂:

3dcoat ma smart materia艂y i bibliotek臋, bledner i to chyba tyle alternatyw. Mari mia艂o chwile wersj臋 indie ale Foundry za bardzo lubi pienon偶ki a klient贸w indie traktowali jak obywateli trzeciej kategorii. Wa偶ne, 偶e co艣 si臋 dzieje i nie trzeba malowa膰 tekstur w photoshopie 馃檪

Ludzie ju偶聽testuj膮 馃槢

testuj膮 to ma艂o powiedziane xD ja pojecha艂em zpecialnie po dysk na usb... i ju偶 zassa艂em 30 giga xD

48 minut temu, Nezumi napisa艂:

Racja zawsze zapominam o 3D Coat. Za malo go znam, kiedys chcialem kupic ale mi przeszlo jak wsiaklem w ZBrusha.
Blender - tak jak go lubie tak mi nie lezy do malowania tekstur. Ale nie chce go krytykowac bo "community" potem zaczyna mi tlumaczyc, ze nie mam racji, ze to najlepszy soft na swiecie a ja popieram zgnily kapitalizm i ze jeszcze zobacze jak z dnia na dzien wykupia moj soft i go zamorduja etc. 馃槈

Trzeba bedzie zerknac na tego Mixera.

W blenderowym comunity musisz nabra膰 respektu jak cie nie znaj膮 to cie zniszcz膮.. ale jak wiedz膮 偶e jeste艣 dobrym prosem.. to nic niepowiedz膮 jak zjebiesz blendera 馃槃

Edytowane przez Maciek Jutrzenka

Napisano

Haha 馃槃聽a mia艂em dysk 8TB kupowa膰 teraz to ju偶 nie ma rady, d艂u偶ej nie mo偶na si臋 oci膮ga膰 馃檪聽szybko, szybko zanim zablokuj膮 馃槃

Podejrzewam 偶e teraz prze oko艂o miesi膮c b臋dzie wysyp megaskanowych render贸w a potem to w co drugim renderze co艣 si臋 znajdzie 馃檪

Napisano
  • Autor

Ten my z Houdinim to chyba nie jest legalny 馃檪 W sensie za free聽 to megascan mo偶esz tylkoo w UE u偶y膰. W膮tpi臋, 偶e mo偶na w mixerze za free teksturowa膰. IDK

Napisano

troch臋 si臋 pobawi艂em tymi scanami i jestem zawiedziony... niby 8k tekstury.. a w og贸le nie s膮 ostre.. prawd臋 m贸wi膮c albo ja co艣 藕le robie albo nie wiem..

Co do legalno艣ci tak 艂amiesz prawo je艣li u偶ywasz je poza unrealem.

Napisano
  • Autor

W艂a艣nie mia艂em o tym napisa膰.

noi 艣ci膮gn膮艂em sobie UE z tego wszystkiego (zb jeszcze nima) . Zapomnia艂em, 偶e to pierdylion GB zajmuje. Chcia艂em tam wrzuci膰 pona 1 gb fbx z zbrusha 馃槢 niemo偶liwe... Toolbag 艂yka i 艣miga.

Wi臋c to koniec mojej kolejnej przygody z UE hihi. Nie wiem czego si臋 spodziewa艂em.

Napisano
23 minuty temu, michalo napisa艂:

W艂a艣nie mia艂em o tym napisa膰.

noi 艣ci膮gn膮艂em sobie UE z tego wszystkiego (zb jeszcze nima) . Zapomnia艂em, 偶e to pierdylion GB zajmuje. Chcia艂em tam wrzuci膰 pona 1 gb fbx z zbrusha 馃槢 niemo偶liwe... Toolbag 艂yka i 艣miga.

Wi臋c to koniec mojej kolejnej przygody z UE hihi. Nie wiem czego si臋 spodziewa艂em.

a spr贸buj z blenderem i eevee 馃槃

Napisano
  • Autor

Pr贸bowa艂em. Niestety.. jak kto艣 oczekuje keyshota w realtimie to raczej tylko Toolbag 馃槢

Napisano

A ja w艂a艣nie si臋 dzisiaj zastanawia艂em czy da rad臋 jakiego艣 prostsz膮 animacj臋聽packshotow膮聽strzeli膰 w unreal studio czy innym eevee, renderuj臋 kilkana艣cie godzin kilka pude艂ek i butelek 偶eby potem sobie u艣wiadomi膰 偶e nie z tej kamery 馃槙聽ale chyba szk艂o a tym bardziej szronione szk艂o to tak 艣rednio jeszcze na realimie si臋 da mimo, 偶e to bardzo prosty ruch kamery i bez 偶adnych zbli偶e艅 albo聽biegn膮cych refleks贸w po powierzchni. B臋dzie trzeba to kiedy艣 sprawdzi膰, by艂y czasy w kt贸rych renderowa艂em proste pude艂ka w elemencie od copilota ale jak trzeba by艂o co艣 wi臋cej wycisn膮膰 to ju偶 troch臋 brakowa艂o a potem redsift by艂 na tyle szybki, 偶e nie by艂o sensu ju偶 si臋 z elementem szarpa膰 ale teraz raytracing聽 wchodzi do silnik贸w graficznych i realtimu i do tego nawet chyba jest vray i octane pod unreala, maya livelink聽wi臋c mo偶e da艂oby聽rad臋 ud藕wign膮膰 co艣 takiego za jaki艣 czas.聽

Edytowane przez Destroyer

Napisano
  • Autor

My艣l臋, 偶e jako艣 renderingu jest mega dobra, ale obiekty i tak musisz optymalizowa膰 pod PBR i realtime.

Napisano
Godzin臋 temu, Destroyer napisa艂:

A ja w艂a艣nie si臋 dzisiaj zastanawia艂em czy da rad臋 jakiego艣 prostsz膮 animacj臋聽packshotow膮聽strzeli膰 w unreal studio czy innym eevee, renderuj臋 kilkana艣cie godzin kilka pude艂ek i butelek 偶eby potem sobie u艣wiadomi膰 偶e nie z tej kamery 馃槙聽ale chyba szk艂o a tym bardziej szronione szk艂o to tak 艣rednio jeszcze na realimie si臋 da mimo, 偶e to bardzo prosty ruch kamery i bez 偶adnych zbli偶e艅 albo聽biegn膮cych refleks贸w po powierzchni. B臋dzie trzeba to kiedy艣 sprawdzi膰, by艂y czasy w kt贸rych renderowa艂em proste pude艂ka w elemencie od copilota ale jak trzeba by艂o co艣 wi臋cej wycisn膮膰 to ju偶 troch臋 brakowa艂o a potem redsift by艂 na tyle szybki, 偶e nie by艂o sensu ju偶 si臋 z elementem szarpa膰 ale teraz raytracing聽 wchodzi do silnik贸w graficznych i realtimu i do tego nawet chyba jest vray i octane pod unreala, maya livelink聽wi臋c mo偶e da艂oby聽rad臋 ud藕wign膮膰 co艣 takiego za jaki艣 czas.聽


https://www.artstation.com/artwork/EVGvyv

Moja animacja kt贸r膮 zrobi艂em w EEVEE i tam z 2 uj臋cia w cycles.

Napisano
  • Autor

Je艣li kogo艣 to interesuje to sprawa z darmowym megascans wygl膮da tak, 偶e mo偶esz u偶ywa膰 biblioteki w jakim chcesz programie ale finalny produkt ma by膰 ju偶 w Unreal.

Pomimo, 偶e mo偶esz z kontem epic 艣ci膮ga膰 skany za free, nie mo偶esz ich renderowa膰 w Hudym ani w Blenderze ani nigdzie indziej. Do tego potrzebna p艂atna subskrypcja.

Do Mixera maj膮 doda膰 Baking. Chyba b臋dzie to powa偶na alternatywa dla Substance.

Cytat

Mixer has so many great things coming for it that I truly feel is going to revolutionize the texturing aspect of our beloved industry.

藕r贸d艂o:https://polycount.com/discussion/215612/epic-and-quixel

Teraz wszystkie gry z UE b臋d膮 wygl膮da艂y tak samo 馃槈

Napisano

A je艣li kto艣 chce robi膰 niez艂ej jako艣ci rendery w UE to jest te偶 pod niego darmowy Octane zreszt膮 tak jak i dla blendera聽https://home.otoy.com/unreal-engine-release/

Poza tym ju偶 od roku Epic聽games co miesi膮c rozdaje kilka assets贸w za darmo i by艂o g艂o艣no o assetsach z gier Infinity Blade i potem tak偶e Paragon jak ju偶 przestali si臋 niem interesowa膰 w obliczu doskona艂ych zarobk贸w na fortnicie. Wi臋c na upartego da si臋 w UE sporo wyprodukowa膰.

https://www.unrealengine.com/en-US/blog/free-infinity-blade-collection-marketplace-release

https://www.unrealengine.com/en-US/paragon

Napisano
20 minut temu, Destroyer napisa艂:

A je艣li kto艣 chce robi膰 niez艂ej jako艣ci rendery w UE to jest te偶 pod niego darmowy Octane zreszt膮 tak jak i dla blendera聽https://home.otoy.com/unreal-engine-release/

Poza tym ju偶 od roku Epic聽games co miesi膮c rozdaje kilka assets贸w za darmo i by艂o g艂o艣no o assetsach z gier Infinity Blade i potem tak偶e Paragon jak ju偶 przestali si臋 niem interesowa膰 w obliczu doskona艂ych zarobk贸w na fortnicie. Wi臋c na upartego da si臋 w UE sporo wyprodukowa膰.

https://www.unrealengine.com/en-US/blog/free-infinity-blade-collection-marketplace-release

https://www.unrealengine.com/en-US/paragon

wszystko fajnie i pi臋knie tylko zaimportuj sobie kilka modeli highpoly i UE4... umiera... a Blender cycles i eevee 艣migaj膮.. og贸lnie UE4 jest lepszym silnikiem ale jego workflow z high poly jest tragiczny

Napisano

Czyli nie tak r贸偶owo jak na broszurkach reklamowych馃檪聽Ale warto przetestowa膰, mo偶e do packshot贸w by stykn臋艂o cho膰 interface zawsze mnie troch臋 odrzuca艂, taki dziecinny i ma艂o profesjonalny nie to co unity kt贸re jest pi臋kne jak arkusz kalkulacyjny a nie jakie艣 kolorki i du偶e przyciski聽:)

Napisano
Godzin臋 temu, Destroyer napisa艂:

A je艣li kto艣 chce robi膰 niez艂ej jako艣ci rendery w UE to jest te偶 pod niego darmowy Octane zreszt膮 tak jak i dla blendera聽https://home.otoy.com/unreal-engine-release/

Poza tym ju偶 od roku Epic聽games co miesi膮c rozdaje kilka assets贸w za darmo i by艂o g艂o艣no o assetsach z gier Infinity Blade i potem tak偶e Paragon jak ju偶 przestali si臋 niem interesowa膰 w obliczu doskona艂ych zarobk贸w na fortnicie. Wi臋c na upartego da si臋 w UE sporo wyprodukowa膰.

https://www.unrealengine.com/en-US/blog/free-infinity-blade-collection-marketplace-release

https://www.unrealengine.com/en-US/paragon

Whoa, dzi臋ki, nigdy wcze艣niej nie uda艂o mi si臋 oszcz臋dzi膰 $20 mln O.O

Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj wi臋cej Polityka prywatno艣ci