Napisano 6 Marzec 20214 l Autor Faktycznie, masz rację. Dzięki z feedback. Widzę, że mam z nimi spory problem, bo poprzednio też zwróciłeś uwagę, że triceps źle wchodzi pod deltoid. Oczywiście będę to jeszcze poprawiał. A przynajmniej próbował.
Napisano 7 Marzec 20214 l Autor Klicek, nie jestem pewien, czy dobrze zrozumiałem feedback, ale na tyle na ile zrozumiałem na tyle coś tam podziałałem. Porzucam screeny:
Napisano 14 Marzec 20213 l Autor Chciałem zrobić sztosa, a zrobiłem stolca. No... Może nie jest tak źle ale nie jestem zadowolony z efektu. Jeżeli macie jakieś sugestie jak polepszyć te textury, to ja chętnie!
Napisano 14 Marzec 20213 l Moim zdaniem ciuchy nawet się bronią, ale wszystko kładzie shader skóry, który daje efekt plastikowego topielca. Ale niestety nie pomogę co można z tym zrobić 😞 Jeszcze ta obręcz na brzuchu straciła objętość, wygląda jakby była wypaloną teksturą na całym pasie.
Napisano 14 Marzec 20213 l Autor Dzięki bardzo za feedback! Już tak długo patrzę na te textury, że nie zwróciłem na tą skórę w ogóle uwagi! Ale masz rację, co do tego plastiku - pozostaje bawić się shaderem i texturami. Co do tej obręczy to nie zgadzam się, ale jeszcze spróbuję się nad tym pokłonić. Pierwsza myśl, która przyszła mi do głowy, to wrzucenie AO na pas pod tą obręczą, ale to wydaje się być zbyt proste. Zobaczymy 🙂
Napisano 14 Marzec 20213 l Ta obręcz to jak się w sumie przyjrzeć to faktycznie widać, że jest modelem, a nie teksturą. Tak tylko mi w pierwszej chwili się rzuciło, że wygląda jak wypalona geometria, ale może to wina kadru/światła po prostu 🙂
Napisano 18 Marzec 20213 l Autor W ostatnich dniach skupiałem się na włosach. Rzęsy krzywe i brak brwi, ale zaradzimy temu.
Napisano 18 Marzec 20213 l Autor Szybciutki, króciutki updacik z brwiami. Mała rzecz a robi robotę jak 18-latek na budowie.
Napisano 18 Marzec 20213 l przejerales fest 🙂 przyciemnij tego rima i pozniej ogarnij oczy. Bialka masz za jasne przez co nie czuc w ogole ze to jest sfera. Do tego masz brak szybek imutujacych cien od gornej powieki, oczy wydaja sie wklejone i psuja calosc tak na maxa.
Napisano 18 Marzec 20213 l Zgadzam się z Klickiem co do oczu. Chyba, że mają mieć gejmingowy feel sprzed 10 lat 😄
Napisano 19 Marzec 20213 l To henna xD albo pani po lifcie 😜 tak czy siak ktos zjebał ;). Ewentualnie byly bardzo grube i sie zle wydebiowalo
Napisano 19 Marzec 20213 l Autor 13 godzin temu, KLICEK napisał: mowisz? Z kim ja się tu próbuję kłócić? Oczywiście, że wygląda lepiej 😄 Ale i na lekko znudzoną. 2 godziny temu, JackTheRippy napisał: brwi masz w zlym miejscu Tak mi się coś wydawało, ale nie byłem pewien. 59 minut temu, Sebazx6r napisał: To henna xD albo pani po lifcie 😜 tak czy siak ktos zjebał ;). Ewentualnie byly bardzo grube i sie zle wydebiowalo Ty śmieszku 😛
Napisano 19 Marzec 20213 l no i do przodu troszkę teraz tak masz absolutny brak cienie CZEMU? nos swieci od srodka, wlosy przepalone to marmoset? wlaczyles contact refainment shadows? Sprawdz czy to swiatlo ktore daje tego rima nie jest przesadzone i nie przebija Ci sie przez tyl glowy do srodka oczu i nosa 🙂
Napisano 19 Marzec 20213 l Autor Renderuję to w UE4 a konkretnie w Digital Human od nich. Na standardowej scanie. Nie bardzo wiem jak się tych problemów pozbyć, bo renderowanie, prezentacja i look dev w ogóle to dla mnie najczarniejsza z czarnych magii. Ale może ktoś, kto jest bardziej biegły w tym by pomógł? 😳
Napisano 19 Marzec 20213 l 3 hours ago, Aneroit said: Renderuję to w UE4 a konkretnie w Digital Human od nich. Na standardowej scanie. Nie bardzo wiem jak się tych problemów pozbyć, bo renderowanie, prezentacja i look dev w ogóle to dla mnie najczarniejsza z czarnych magii. Ale może ktoś, kto jest bardziej biegły w tym by pomógł? 😳
Napisano 19 Marzec 20213 l Ogólnie radziłbym nie uczyć się lookdevu/prezentacji/shaderow na UE4, bo to nie jest takie hop siup jak Marmo 😄Jak zaczniesz to ogarniać w Marmo to będziesz potrafił przenieść tą wiedze do UE4, bo widzisz czego Ci brakuje. Nawet jeśli nie znajdziesz sam odpowiedzi, to prościej Ci będzie sformułować pytanie czego szukasz.
Napisano 20 Marzec 20213 l Autor 3 godziny temu, JackTheRippy napisał: Ogólnie radziłbym nie uczyć się lookdevu/prezentacji/shaderow na UE4, bo to nie jest takie hop siup jak Marmo 😄Jak zaczniesz to ogarniać w Marmo to będziesz potrafił przenieść tą wiedze do UE4, bo widzisz czego Ci brakuje. Nawet jeśli nie znajdziesz sam odpowiedzi, to prościej Ci będzie sformułować pytanie czego szukasz. Robiłem zgodnie z Twoim tutkiem, ale różnicy nie widzę. UE4🤷♂️https://drive.google.com/file/d/1wgIAWlvF_NRr04hgslTNgAkqDsYrIolA/view?usp=sharing Dodatkowo jeszcze się shading zjebał... Ale to chyba prosty fix. Co do tego w czym renderować to zdania są podzielone. Bo z kolei słyszałem od kogoś, że chce to widzieć w silniku, w grze a nie w programie przygotowanym stricte do prezentacji 🙂 Edytowane 20 Marzec 20213 l przez Aneroit
Napisano 8 Maj 20213 l Autor Po przerwie zainspirowany filmem "Wasza wysokość" Twarz jeszcze do przepracowania
Napisano 8 Maj 20213 l Wybaczcie wulgaryzmy ale pani to wygląda na taką co jak by jej powiedzieć: cześć mała - to w odpowiedzi za***wi z laczka i poprawi z kopyta 😉 Znaczy się spoko modelik lecisz dalej 🙂
Napisano 8 Maj 20213 l Autor Dzięki chłopaki 🙂 To bardzo motywujące 🙂 Ogólnie faktycznie wygląda na trochę podwkurzoną (tak - to ta łagodniejsza wersja tego słowa), ale tam jeszcze sporo roboty. Sporo rzeczy jeszcze jest nie na swoim miejscu, ale do morderk trzeba mieć dużo cierpliwości.
Napisano 19 Maj 20213 l Autor Dzięki Arnold! Chyba czas zrobić przerwę, bo łapię się na tym, że więcej obracam model dookoła zamiast rzeźbić
Napisano 12 Lipiec 20213 l Autor Po przerwie wróciłem do tematu, ale mam wrażenie, że stoję w miejscu...
Napisano 12 Lipiec 20213 l to tak ogółem sam jestem jeszcze chujowy jeśli chodzi o anatomie, liknessy itd. więc podejdź do tego z przymrużeniem oka Ale to co mi się odrazu rzuca w oczy to błędne proporcje ust, linia szczęki, brody, linia włosów, uszy. Niby małe odległości ale przy liknessie takie rzeczy są kluczowe. Do tego mam wrażenie, że w kilku miejscach jest zbyt płasko ale to side view by mógł więcej pokazać.
Napisano 23 Listopad 20213 l Autor Ostatni (mam nadzieję) progress. Z głowy nie byłem jeszcze zadowolony więc trochę jeszcze ją pocisnąłem. Chyba jest lepiej... + Parę WIPków z Marmoseta Edytowane 23 Listopad 20213 l przez Aneroit
Napisano 26 Listopad 20213 l Autor Kolejny WIPek. Czasami myślę, że zbyt ambitne projekty sobie wymyślam...
Napisano 28 Listopad 20213 l Autor Poprawiłem spece i roughnessy na skórze i oczy. Zdaje się, że działa, ale pewności brak 🤷♂️ Normalnie chciałem robić rendery na UE4, ale cienie się tam zachowywały randomowo. Za nic nie jestem w stanie okiełznać tego silnika. Z resztą jak zwykle, lookdev nawet w marmo jest dla mnie jakąś czarną magią.
Napisano 6 Grudzień 20213 l Autor Coś tam testuje włosy, ale twarz znów mi nie siedzi... Nie mam do tego siły. Ale jak to napisał: W dniu 22.02.2021 o 21:42, JackTheRippy napisał: jebac lajknesy
Napisano 9 Grudzień 20213 l no wlasnie, jest spoko niby 🙂 widac duzy progres z morda. Caly czas nie robisz organicznych pasow i reszty wyposazenia. Nie czuc w nich luzu, wszystko jest wyciete z metalu. Pamietaj ze te rzeczy nie sa robione przez roboty i komputer tylko czlowieka. Daj troche nirownosci, bledow w szyciu itp
Napisano 9 Grudzień 20213 l Autor 5 godzin temu, ArnoldSzczesliwy napisał: sie za dużo nie zastanawiaj, jest gicior leć dalej z tematem Trudno jest się nie zastanawiać za dużo 😄 Ale dzięki, to mega budujące 🙂 5 godzin temu, KLICEK napisał: no wlasnie, jest spoko niby 🙂 widac duzy progres z morda. Caly czas nie robisz organicznych pasow i reszty wyposazenia. Nie czuc w nich luzu, wszystko jest wyciete z metalu. Pamietaj ze te rzeczy nie sa robione przez roboty i komputer tylko czlowieka. Daj troche nirownosci, bledow w szyciu itp No na hajpolasie niby widać, ale na lowpolasie nagle wszystko znika mam wrażenie... Zaś co się tyczy luzu, rozdarć i błędów, to jak zwykle jestem z tym zbyt subtelny i delikatny. Dzięki za rady!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto