Jump to content

Recommended Posts

Czołem wszystkim!

Po ostatniej rozmowie o tym jak fejsbunio zmienia oblicze internetu zreflektowałem się i powróciłem na forum (nie żebym się na nim wcześniej udzielał czy cóś). Założyłem konto ponownie bo poprzednie jakoś... przepadło. Zakładam tu teczkę z nadzieją na to że z czasem moje pracki przestaną razić ludzi w oczy.

Mile widziana wszelka krytyka, ale najbardziej ta konstruktywna! 😄

Na pierwszy ogień leci:

Space Admiral

01VCy7x.jpg

Jest to WIP na bazie Toma Parkera (https://www.artstation.com/artwork/58RlP). Nie chciałem iść całkowicie w "full likeness", bo skill nie ten, ale chciałem możliwie jak najmocniej zbliżyć się do jego pracy - za równo poziomem jak i  stylistyką.

Myślę, że feeling gdzieś tam się chowa. Jestem zadowolony z twarzy i tych "rzeczy", które ma zamiast przełyku. Natomiast fałdki... coś z nimi jest nie tak i nie wiem co to jest. Chwilowo nie mam pomysłu jak to ugryźć dalej (żeby sobie zębów nie połamać). Docelowo chciałbym zrobić całą postać a nie tylko bust, ale myślę że to bardzo odległa przyszłość.

Wszelkie pomysły mile widziane.

 

Następnie:

Kostka a.k.a Skietelon

Studium anatomiczne, które ma parę błędów (dostrzegam tylko w miednicy no i chyba tibia jest trochę za gruba jak tak teraz patrzę - jeśli dostrzegacie jeszcze jakieś dajcie znać).

Z czasem mam zamiar ją powlec mięśniami.

Kostek1.thumb.jpg.6349d26e93a5ba6f7cc3011583049f23.jpg

Kostek2.thumb.jpg.ba4890824842fd0681d589b6b9768583.jpg

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
  • 2 months later...

Widzę, że skaczę z tematu na temat i żadnego nie potrafię dokończyć:

Morrigan z DAI (chciałem jak najwierniej oddać twarz - ahh ja i te moje twarze)

251592781_ZBrushDocument.thumb.jpg.69853bc811ea8d9b2e3f97c554830c08.jpg



Ogólnie to jest tu jeszcze trochę pracy. Ale przyjmę także podpowiedzi :)

  • Like 5
Link to post
Share on other sites

Skin test render z Paintera i randomowymi ustawieniami. HP jeszcze nie skończone, a ja już za tekstury bym się brał. Lepsze rendery wypluję z Marmo, albo UE4. Jeszcze dorzucam odizolowaną teksturę Base Colora.1555593287_SkinTest02-VII-2020.thumb.jpg.70e2108e89dee9d474f9077301ab43f2.jpg1234.thumb.jpg.6a0623cf1c9b458bc3c2b20af14cebe4.jpg

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Dobra. Przyznaje się. Utknąłem. Nie wiem jak podejść do retopologii tego syfu. Nie wiem czy tą sprzączkę i pasek zrobić na osobnej geometrii czy wspólnie ze spódnicą... Wiem, że nic nie wiem... Jak macie jakieś rady, proszę się nie krępować.1.thumb.jpg.734e6cb324133c7c395c75b0abb6a7fc.jpg2.thumb.jpg.2327ceda75fe5a1e0cf47bbaf4dbafb9.jpg

Link to post
Share on other sites

ja bym klamre z pasem osobno robił, chyba, że masz jakieś mega wymagania co do ilości trisow, ale jest 2020 rok nie dajmy sie zwariować 😄 Zobacz jak Ci sie ten pasek wybejkuje na takiej geometrii jaką masz teraz.

Link to post
Share on other sites

Jako że to projekcik dla siebie to mogę poszaleć 😄 Ogólnie to bejkował się całkiem zgrabnie tyle, że ta wisząca część odstaje i chyba faktycznie zrobię to osobno, bo jak mam to robić razem to zajboa prędzej dostanę 😄

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Jak widać jest tam wiele błędów, z początku nawet wahałem się czy to pokazać, ale ostatecznie wrzucam. Jak widać większość materiałów jest bardzo podstawowa. W wielu miejscach roughnessy do poprawienia, no i brakuje detali. Ale powolutku, nigdzie się nie spieszy. Od ogółu do szczegółu.
https://imgur.com/a/Hs1s0Y6

PYvd60F.jpg

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
12 godzin temu, KLICEK napisał:

no szkoda, ze obrazek Ci sie nie zalaczyl prawidlowo 🙂 fajnie cycki wyglada 🙂

Ups! 😄 Dzięki za załączenie 😛

Dalej trochę poprawek. Męczę się z projekcją skóry w painterze... Będzie fajnie - nie mówili. Jak się przyjrzeć to są ogromne różnice tonalne między grzbietem dłoni a jej wnętrzem... Z resztą na bicku to samo. Ale na dziś już dość pracy bo ślepnąć zaczynam.
https://imgur.com/a/xnnjszl
spacer.png

Edited by Aneroit
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Zrobiłem sobie ostatnio krótką przerwę od projektu na główkowanie jak ugryźć temat włosów. W końcu postanowiłem podejść do tego tak jak mr. Emmanuel (https://marmoset.co/posts/presentation-lighting-and-hair-creation-for-a-sorceress-character/). Połowy z tego tutka nie przeczytałem, następnie połowę z tej części którą, przeczytałem, olałem. No i wyszło coś takiego:

https://imgur.com/a/ff4g5JZ
spacer.png

Niby dupy nie urywa, ale i tak są to najlepsze włosy jakie jak do tej pory zrobiłem. Innymi słowy jest o niebo lepiej, niż się spodziewałem, że będzie (po tym jak zrobiłem włosy Yennefer opuściła mnie wszelka nadzieja na zrobienie włosów, które nie wypalą wzroku, a tu proszę... Nie ślepnę od patrzenia na to). Wciąż nie jestem zadowolony z efektu, ale nie wyglądają one jak słoma, a to już dla mnie spory sukces.
Zanim ktoś zacznie się dopierniczać, że te włosy wyglądają płasko śpieszę donieść, że to dopiero pierwszy layer. A jeszcze postaram się dorobić jeden i jakieś flajełejsy. No... I koka.
PS. podrzucam z tej tylko perspektywy gdyż reszta jest łysa 😅

  • Like 3
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
13 godzin temu, ArnoldSzczesliwy napisał:

superancko

:333

 

4 minuty temu, KLICEK napisał:

unikaj intersekcji na strandach to jest najwazniejsze jak robisz wlosy 😉 bo pozniej masz taki efekt jak na kicie z tylu

No kitka do poprawy zdecydowanie bo słabo wygląda - albo jakoś zamaskować. Ale nie wyobrażam sobie, żeby przy takiej ilości plejnów można było uniknąć intersekcji 😮

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy