Aneroit 44 Posted January 24, 2020 Share Posted January 24, 2020 Czołem wszystkim! Po ostatniej rozmowie o tym jak fejsbunio zmienia oblicze internetu zreflektowałem się i powróciłem na forum (nie żebym się na nim wcześniej udzielał czy cóś). Założyłem konto ponownie bo poprzednie jakoś... przepadło. Zakładam tu teczkę z nadzieją na to że z czasem moje pracki przestaną razić ludzi w oczy. Mile widziana wszelka krytyka, ale najbardziej ta konstruktywna! 😄 Na pierwszy ogień leci: Space Admiral Jest to WIP na bazie Toma Parkera (https://www.artstation.com/artwork/58RlP). Nie chciałem iść całkowicie w "full likeness", bo skill nie ten, ale chciałem możliwie jak najmocniej zbliżyć się do jego pracy - za równo poziomem jak i stylistyką. Myślę, że feeling gdzieś tam się chowa. Jestem zadowolony z twarzy i tych "rzeczy", które ma zamiast przełyku. Natomiast fałdki... coś z nimi jest nie tak i nie wiem co to jest. Chwilowo nie mam pomysłu jak to ugryźć dalej (żeby sobie zębów nie połamać). Docelowo chciałbym zrobić całą postać a nie tylko bust, ale myślę że to bardzo odległa przyszłość. Wszelkie pomysły mile widziane. Następnie: Kostka a.k.a Skietelon Studium anatomiczne, które ma parę błędów (dostrzegam tylko w miednicy no i chyba tibia jest trochę za gruba jak tak teraz patrzę - jeśli dostrzegacie jeszcze jakieś dajcie znać). Z czasem mam zamiar ją powlec mięśniami. 1 Link to post Share on other sites
adek 263 Posted January 24, 2020 Share Posted January 24, 2020 Witamy ponownie w takim razie 🙂 1 Link to post Share on other sites
Aneroit 44 Posted January 24, 2020 Author Share Posted January 24, 2020 Dziękuję serdecznie! 🙂 Jeśli teczka w złym miejscu założona czy coś nie tak - nie banujta mnie od razu ^_^ bardzo proszę! Link to post Share on other sites
KLICEK 2,816 Posted January 27, 2020 Share Posted January 27, 2020 wszystko jest w jak najlepszym porzadeczku 🙂 witamy na forum 🙂 1 Link to post Share on other sites
Aneroit 44 Posted April 2, 2020 Author Share Posted April 2, 2020 Chwilowo dałem odpocząć Space Admirałowi i chwyciłem się za coś bardziej "uściślonego" 2 Link to post Share on other sites
Aneroit 44 Posted June 24, 2020 Author Share Posted June 24, 2020 Widzę, że skaczę z tematu na temat i żadnego nie potrafię dokończyć: Morrigan z DAI (chciałem jak najwierniej oddać twarz - ahh ja i te moje twarze) Ogólnie to jest tu jeszcze trochę pracy. Ale przyjmę także podpowiedzi :) 5 Link to post Share on other sites
Aneroit 44 Posted June 29, 2020 Author Share Posted June 29, 2020 Trochę detali... 1 Link to post Share on other sites
Aneroit 44 Posted July 2, 2020 Author Share Posted July 2, 2020 Skin test render z Paintera i randomowymi ustawieniami. HP jeszcze nie skończone, a ja już za tekstury bym się brał. Lepsze rendery wypluję z Marmo, albo UE4. Jeszcze dorzucam odizolowaną teksturę Base Colora. 2 Link to post Share on other sites
Aneroit 44 Posted July 6, 2020 Author Share Posted July 6, 2020 Dobra. Przyznaje się. Utknąłem. Nie wiem jak podejść do retopologii tego syfu. Nie wiem czy tą sprzączkę i pasek zrobić na osobnej geometrii czy wspólnie ze spódnicą... Wiem, że nic nie wiem... Jak macie jakieś rady, proszę się nie krępować. Link to post Share on other sites
ArnoldSzczesliwy 223 Posted July 6, 2020 Share Posted July 6, 2020 ja bym klamre z pasem osobno robił, chyba, że masz jakieś mega wymagania co do ilości trisow, ale jest 2020 rok nie dajmy sie zwariować 😄 Zobacz jak Ci sie ten pasek wybejkuje na takiej geometrii jaką masz teraz. Link to post Share on other sites
Aneroit 44 Posted July 6, 2020 Author Share Posted July 6, 2020 Jako że to projekcik dla siebie to mogę poszaleć 😄 Ogólnie to bejkował się całkiem zgrabnie tyle, że ta wisząca część odstaje i chyba faktycznie zrobię to osobno, bo jak mam to robić razem to zajboa prędzej dostanę 😄 Link to post Share on other sites
Sebazx6r 1,550 Posted July 6, 2020 Share Posted July 6, 2020 A ja bym tą klamrę obrócił spłaszczy i wgrzał w normalmapeę. Lubsz się meczyc to powodzenia 😉 Link to post Share on other sites
Aneroit 44 Posted July 30, 2020 Author Share Posted July 30, 2020 Testy, testy, testy 4 Link to post Share on other sites
ArnoldSzczesliwy 223 Posted July 30, 2020 Share Posted July 30, 2020 elegancko 1 Link to post Share on other sites
Myth 174 Posted July 30, 2020 Share Posted July 30, 2020 17 minut temu, ArnoldSzczesliwy napisał: elegancko Zgadzam się 🙂 1 Link to post Share on other sites
Aneroit 44 Posted August 4, 2020 Author Share Posted August 4, 2020 Jak widać jest tam wiele błędów, z początku nawet wahałem się czy to pokazać, ale ostatecznie wrzucam. Jak widać większość materiałów jest bardzo podstawowa. W wielu miejscach roughnessy do poprawienia, no i brakuje detali. Ale powolutku, nigdzie się nie spieszy. Od ogółu do szczegółu.https://imgur.com/a/Hs1s0Y6 2 Link to post Share on other sites
Myth 174 Posted August 4, 2020 Share Posted August 4, 2020 1 godzinę temu, Aneroit napisał: z początku nawet wahałem się czy to pokazać, Panie wypas! 🙂 1 Link to post Share on other sites
KLICEK 2,816 Posted August 5, 2020 Share Posted August 5, 2020 no szkoda, ze obrazek Ci sie nie zalaczyl prawidlowo 🙂 fajnie cycki wyglada 🙂 1 Link to post Share on other sites
Aneroit 44 Posted August 5, 2020 Author Share Posted August 5, 2020 (edited) 12 godzin temu, KLICEK napisał: no szkoda, ze obrazek Ci sie nie zalaczyl prawidlowo 🙂 fajnie cycki wyglada 🙂 Ups! 😄 Dzięki za załączenie 😛 Dalej trochę poprawek. Męczę się z projekcją skóry w painterze... Będzie fajnie - nie mówili. Jak się przyjrzeć to są ogromne różnice tonalne między grzbietem dłoni a jej wnętrzem... Z resztą na bicku to samo. Ale na dziś już dość pracy bo ślepnąć zaczynam.https://imgur.com/a/xnnjszl Edited August 5, 2020 by Aneroit Link to post Share on other sites
Aneroit 44 Posted August 7, 2020 Author Share Posted August 7, 2020 (edited) Tekstury skończone. Biorę się za włosy (czytaj: nigdy nie skończę tej postaci). PS. Coolki wstawiłem bo są cool...https://imgur.com/a/7yDJMWE Edited August 7, 2020 by Aneroit 2 Link to post Share on other sites
Aneroit 44 Posted August 21, 2020 Author Share Posted August 21, 2020 Zrobiłem sobie ostatnio krótką przerwę od projektu na główkowanie jak ugryźć temat włosów. W końcu postanowiłem podejść do tego tak jak mr. Emmanuel (https://marmoset.co/posts/presentation-lighting-and-hair-creation-for-a-sorceress-character/). Połowy z tego tutka nie przeczytałem, następnie połowę z tej części którą, przeczytałem, olałem. No i wyszło coś takiego:https://imgur.com/a/ff4g5JZ Niby dupy nie urywa, ale i tak są to najlepsze włosy jakie jak do tej pory zrobiłem. Innymi słowy jest o niebo lepiej, niż się spodziewałem, że będzie (po tym jak zrobiłem włosy Yennefer opuściła mnie wszelka nadzieja na zrobienie włosów, które nie wypalą wzroku, a tu proszę... Nie ślepnę od patrzenia na to). Wciąż nie jestem zadowolony z efektu, ale nie wyglądają one jak słoma, a to już dla mnie spory sukces. Zanim ktoś zacznie się dopierniczać, że te włosy wyglądają płasko śpieszę donieść, że to dopiero pierwszy layer. A jeszcze postaram się dorobić jeden i jakieś flajełejsy. No... I koka. PS. podrzucam z tej tylko perspektywy gdyż reszta jest łysa 😅 3 Link to post Share on other sites
Aneroit 44 Posted September 6, 2020 Author Share Posted September 6, 2020 Przerzuciłem się na UE4 bo tam shader do włosów dostaję za free, a tego z Marmo nie mogę za nic ogarnąć. Włosy nie są skończone, choć baaaardzo baaaaaaardzo blisko do końca.https://imgur.com/a/5mRbW5B 2 Link to post Share on other sites
ArnoldSzczesliwy 223 Posted September 6, 2020 Share Posted September 6, 2020 superancko Link to post Share on other sites
KLICEK 2,816 Posted September 7, 2020 Share Posted September 7, 2020 unikaj intersekcji na strandach to jest najwazniejsze jak robisz wlosy 😉 bo pozniej masz taki efekt jak na kicie z tylu Link to post Share on other sites
Aneroit 44 Posted September 7, 2020 Author Share Posted September 7, 2020 13 godzin temu, ArnoldSzczesliwy napisał: superancko :333 4 minuty temu, KLICEK napisał: unikaj intersekcji na strandach to jest najwazniejsze jak robisz wlosy 😉 bo pozniej masz taki efekt jak na kicie z tylu No kitka do poprawy zdecydowanie bo słabo wygląda - albo jakoś zamaskować. Ale nie wyobrażam sobie, żeby przy takiej ilości plejnów można było uniknąć intersekcji 😮 Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now