Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Faktycznie, masz rację. Dzięki z feedback. Widzę, że mam z nimi spory problem, bo poprzednio też zwróciłeś uwagę, że triceps źle wchodzi pod deltoid. Oczywiście będę to jeszcze poprawiał. A przynajmniej próbował.

Napisano

Klicek, nie jestem pewien, czy dobrze zrozumiałem feedback, ale na tyle na ile zrozumiałem na tyle coś tam podziałałem. Porzucam screeny:
1.thumb.jpg.b8683624e24ff49a442d6b50f174e5bb.jpg2.thumb.jpg.3f7101989a03550acfc956cb72152900.jpg3.thumb.jpg.12cae568b1a3524ee4350a51b0c449f5.jpg

  • Like 1
Napisano

Chciałem zrobić sztosa, a zrobiłem stolca. No... Może nie jest tak źle ale nie jestem zadowolony z efektu. Jeżeli macie jakieś sugestie jak polepszyć te textury, to ja chętnie! HighresScreenshot00000.thumb.jpg.1be9104cd67fcebfa448ec5306f5ad57.jpgHighresScreenshot00002.thumb.jpg.1c88ff4963b66ddbfa2876f7774430ea.jpgHighresScreenshot00001.thumb.jpg.5e3dcf97dde6f3861e1516fc3468f73b.jpgHighresScreenshot00003.thumb.jpg.ea4a2cc4c55eb3e9039743a57db6d00d.jpgHighresScreenshot00004.thumb.jpg.67ea8192e8b971c09b26a71dc6749903.jpg

  • Like 1
Napisano

Moim zdaniem ciuchy nawet się bronią, ale wszystko kładzie shader skóry, który daje efekt plastikowego topielca. Ale niestety nie pomogę co można z tym zrobić 😞

Jeszcze ta obręcz na brzuchu straciła objętość, wygląda jakby była wypaloną teksturą na całym pasie.

  • Like 1
Napisano

Dzięki bardzo za feedback! Już tak długo patrzę na te textury, że nie zwróciłem na tą skórę w ogóle uwagi! Ale masz rację, co do tego plastiku - pozostaje bawić się shaderem i texturami. Co do tej obręczy to nie zgadzam się, ale jeszcze spróbuję się nad tym pokłonić. Pierwsza myśl, która przyszła mi do głowy, to wrzucenie AO na pas pod tą obręczą, ale to wydaje się być zbyt proste. Zobaczymy 🙂

Napisano

Ta obręcz to jak się w sumie przyjrzeć to faktycznie widać, że jest modelem, a  nie teksturą. Tak tylko mi w pierwszej chwili się rzuciło, że wygląda jak wypalona geometria, ale może to wina kadru/światła po prostu 🙂

Napisano

przejerales fest 🙂 przyciemnij tego rima i pozniej ogarnij oczy. Bialka masz za jasne przez co nie czuc w ogole ze to jest sfera. Do tego masz brak szybek imutujacych cien od gornej powieki, oczy wydaja sie wklejone i psuja calosc tak na maxa. 

 

 

  • Like 2
Napisano
13 godzin temu, KLICEK napisał:

mowisz?

Z kim ja się tu próbuję kłócić? Oczywiście, że wygląda lepiej 😄 Ale i na lekko znudzoną.

2 godziny temu, JackTheRippy napisał:

brwi masz w zlym miejscu 

Tak mi się coś wydawało, ale nie byłem pewien.

59 minut temu, Sebazx6r napisał:

To henna xD albo pani po lifcie 😜 tak czy siak ktos zjebał ;). Ewentualnie byly bardzo grube i sie zle wydebiowalo

Ty śmieszku 😛

Napisano

no i do przodu troszkę teraz tak masz absolutny brak cienie CZEMU? nos swieci od srodka, wlosy przepalone to marmoset? wlaczyles contact refainment shadows?

Sprawdz czy to swiatlo ktore daje tego rima nie jest przesadzone i nie przebija Ci sie przez tyl glowy do srodka oczu i nosa 🙂

  • Like 1
Napisano

Renderuję to w UE4 a konkretnie w Digital Human od nich. Na standardowej scanie. Nie bardzo wiem jak się tych problemów pozbyć, bo renderowanie, prezentacja i look dev w ogóle to dla mnie najczarniejsza z czarnych magii. Ale może ktoś, kto jest bardziej biegły w tym by pomógł? 😳

Napisano
3 hours ago, Aneroit said:

Renderuję to w UE4 a konkretnie w Digital Human od nich. Na standardowej scanie. Nie bardzo wiem jak się tych problemów pozbyć, bo renderowanie, prezentacja i look dev w ogóle to dla mnie najczarniejsza z czarnych magii. Ale może ktoś, kto jest bardziej biegły w tym by pomógł? 😳

jakub-chechelski-unreal-1.jpg?1589377849

Napisano

Ogólnie radziłbym nie uczyć się lookdevu/prezentacji/shaderow na UE4, bo to nie jest takie hop siup jak Marmo 😄Jak zaczniesz to ogarniać w Marmo to będziesz potrafił przenieść tą wiedze do UE4, bo widzisz czego Ci brakuje. Nawet jeśli nie znajdziesz sam odpowiedzi, to prościej Ci będzie sformułować pytanie czego szukasz.

Napisano (edytowane)
3 godziny temu, JackTheRippy napisał:

Ogólnie radziłbym nie uczyć się lookdevu/prezentacji/shaderow na UE4, bo to nie jest takie hop siup jak Marmo 😄Jak zaczniesz to ogarniać w Marmo to będziesz potrafił przenieść tą wiedze do UE4, bo widzisz czego Ci brakuje. Nawet jeśli nie znajdziesz sam odpowiedzi, to prościej Ci będzie sformułować pytanie czego szukasz.

Robiłem zgodnie z Twoim tutkiem, ale różnicy nie widzę. UE4🤷‍♂️
https://drive.google.com/file/d/1wgIAWlvF_NRr04hgslTNgAkqDsYrIolA/view?usp=sharing
Dodatkowo jeszcze się shading zjebał... Ale to chyba prosty fix. Co do tego w czym renderować to zdania są podzielone. Bo z kolei słyszałem od kogoś, że chce to widzieć w silniku, w grze a nie w programie przygotowanym stricte do prezentacji 🙂

Edytowane przez Aneroit
Napisano

Wybaczcie wulgaryzmy ale pani to wygląda na taką co jak by jej powiedzieć: cześć mała - to w odpowiedzi za***wi z laczka i poprawi z kopyta 😉 Znaczy się spoko modelik lecisz dalej 🙂

  • Haha 1
Napisano

Dzięki chłopaki 🙂 To bardzo motywujące 🙂 Ogólnie faktycznie wygląda na trochę podwkurzoną (tak - to ta łagodniejsza wersja tego słowa), ale tam jeszcze sporo roboty. Sporo rzeczy jeszcze jest nie na swoim miejscu, ale do morderk trzeba mieć dużo cierpliwości.

  • Like 1
Napisano

to tak ogółem sam jestem jeszcze chujowy jeśli chodzi o anatomie, liknessy itd. więc podejdź do tego z przymrużeniem oka

Ale to co mi się odrazu rzuca w oczy to błędne proporcje ust, linia szczęki, brody, linia włosów, uszy.

Niby małe odległości ale przy liknessie takie rzeczy są kluczowe. 

Do tego mam wrażenie, że w kilku miejscach jest zbyt płasko ale to side view by mógł więcej pokazać. 

1.png.4c77dbe2f77b1a6da751db2f2cdde077.png

2.png.575bfd9b1ef0d2a468490631edf48d85.png

  • Like 2
Napisano (edytowane)

Ostatni (mam nadzieję) progress. Z głowy nie byłem jeszcze zadowolony więc trochę jeszcze ją pocisnąłem. Chyba jest lepiej...

ZBrush Document.jpg

+ Parę WIPków z Marmoseta

Zrzut ekranu 2021-11-23 171006.jpg

Zrzut ekranu 2021-11-23 171103.jpg

Edytowane przez Aneroit
Napisano

Poprawiłem spece i roughnessy na skórze i oczy. Zdaje się, że działa, ale pewności brak 🤷‍♂️ Normalnie chciałem robić rendery na UE4, ale cienie się tam zachowywały randomowo. Za nic nie jestem w stanie okiełznać tego silnika. Z resztą jak zwykle, lookdev nawet w marmo jest dla mnie jakąś czarną magią.

tbrender_Viewport_001.jpg

  • Like 3
Napisano

Coś tam testuje włosy, ale twarz znów mi nie siedzi... Nie mam do tego siły. Ale jak to napisał:
 

W dniu 22.02.2021 o 21:42, JackTheRippy napisał:

jebac lajknesy

HairTest.png

  • Like 1
Napisano

no wlasnie, jest spoko niby 🙂 widac duzy progres z morda. Caly czas nie robisz organicznych pasow i reszty wyposazenia. Nie czuc w nich luzu, wszystko jest wyciete z metalu. Pamietaj ze te rzeczy nie sa robione przez roboty i komputer tylko czlowieka. Daj troche nirownosci, bledow w szyciu itp

  • Like 1
Napisano
5 godzin temu, ArnoldSzczesliwy napisał:

sie za dużo nie zastanawiaj, jest gicior leć dalej z tematem 

Trudno jest się nie zastanawiać za dużo 😄 Ale dzięki, to mega budujące 🙂

 

5 godzin temu, KLICEK napisał:

no wlasnie, jest spoko niby 🙂 widac duzy progres z morda. Caly czas nie robisz organicznych pasow i reszty wyposazenia. Nie czuc w nich luzu, wszystko jest wyciete z metalu. Pamietaj ze te rzeczy nie sa robione przez roboty i komputer tylko czlowieka. Daj troche nirownosci, bledow w szyciu itp

No na hajpolasie niby widać, ale na lowpolasie nagle wszystko znika mam wrażenie... Zaś co się tyczy luzu, rozdarć i błędów, to jak zwykle jestem z tym zbyt subtelny i delikatny. Dzięki za rady!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności