makak Napisano 30 Sierpień 2020 Napisano 30 Sierpień 2020 Postanowiłem porobić coś innego niż zwykle robię a mianowicie gameart. Zaczęło się od mojego trzeciego podejścia do blendera, tym razem udanego (bardzo przyjemnie mi się w nim modeluje). I pomyślałem, że czemu tylko blender? I dodałem RizomUV a później Substance Painter i Marmoset'a. Efekt pierwszego podejścia widać poniżej: Muszę przyznać, że miło było opuścić tandem C4D+Corona i popracować w czymś zupełnie innym. Pierwsza praca odhaczona, czas się brać za kolejną 🙂 BTW. Wie ktoś czy da się na smart mask w painterze nałożyć jeszcze jakąś maskę? Na kolbie na metalowym elemencie wyszedł mi babol wynikający z pocięcia UVki i chciałem go zamaskować, ale nie wpadłem jak to zrobić. 6
BoguslawJestem Napisano 30 Sierpień 2020 Napisano 30 Sierpień 2020 Klikasz prawym na maskę i dodajesz "paint" i sobie wymazujesz/dodajesz coś do maski. 1
makak Napisano 31 Sierpień 2020 Autor Napisano 31 Sierpień 2020 (edytowane) @BoguslawJestem faktycznie 🙂 Nawet to sprawdzałem za pierwszym razem ale miałem kolor zmieniony na pędzlu na dodawanie i nie zajarzyłem, żeby odwrócić kolor 😅 @wujek_kane Dzięki 🙂 Teraz mam plan wziąć się za MG-42. Może też dodać zbrusha do tego wszystkiego 🙂 Ale jeszcze za bardzo nie wiem jak, więc wyjdzie w praniu. Edytowane 31 Sierpień 2020 przez makak
Destroyer Napisano 31 Sierpień 2020 Napisano 31 Sierpień 2020 Fajnie wyszło, no i duży plus że w nowym sofcie, przesiadki są trudne, sam też kilka razy podchodziłem 🙂 1
makak Napisano 6 Lipiec 2021 Autor Napisano 6 Lipiec 2021 No w końcu pchnąłem temat dalej, głupia sprawa, praktycznie ponad 90% zrobiłem w zeszłym roku, tylko jak zwykle nie chciało mi się dokończyć 🙂 Ale baza w końcu jest: 5
makak Napisano 28 Listopad 2021 Autor Napisano 28 Listopad 2021 Pytanie do ludzie z game artu, zrobiłem UV, ale w sumie się zastanawiam ile map powinien mieć taki model? Coś czuję, że to trzeba poprawić, a że GA traktuję hobbystycznie to za dużo wiedzy z tego tematu to nie mam 🙂 1
tobiq4 Napisano 28 Listopad 2021 Napisano 28 Listopad 2021 (edytowane) Chyba to nie pytanie do gameartu, a bardziej z jakiej odległości i z jakimi detalami ma być oglądany przedmiot, bo przecież w movie też są udimy. Może być 1, a może być wiele 😄 Taki Kris Costa przykładowo rozkłada samą twarz na udimy gdzie jeden udim ma 4k or sth like that albo więcej... Edytowane 28 Listopad 2021 przez tobiq4
makak Napisano 28 Listopad 2021 Autor Napisano 28 Listopad 2021 To dla mnie for fun robione jest 🙂 Czyli można zrobić różnie. Dobra, dokształcam się dalej.
michalo Napisano 28 Listopad 2021 Napisano 28 Listopad 2021 (edytowane) Zrób do prezentacji jak najlepiej. W razie czego w zleceniu będziesz miał określone czego trzeba. ps. super model. Edytowane 28 Listopad 2021 przez michalo 1
makak Napisano 16 Styczeń 2022 Autor Napisano 16 Styczeń 2022 MG42 dostał kolorków, teraz czas na finalne rendery w Marmosetcie 🙂 1
makak Napisano 23 Styczeń 2022 Autor Napisano 23 Styczeń 2022 No i skończone 🙂 Miła odmiana od robienia nudnych wizek, które mam na codzień 😉 4
ArnoldSzczesliwy Napisano 23 Styczeń 2022 Napisano 23 Styczeń 2022 legancko, zawsze mozna lepiej poswiecić: fajny tutek polecam 1
makak Napisano 23 Styczeń 2022 Autor Napisano 23 Styczeń 2022 Dzięki, chętnie obejrzę. Zawsze to problem, bo to już ostatni etap i człowiek się spieszy aby już skończyć. Inna sprawa, że jakoś nigdy serca nie mam do oświetlenia, przy modelowaniu potrafię tracić czas na przesuwaniu vertexów, bo coś mi nie pasuje, a przy oświetleniu to trochę tylko tak aby było akceptowalnie. Nic to, trzeba się przyłożyć, skoro można więcej wycisnąć z projektu 🙂
makak Napisano 29 Styczeń 2022 Autor Napisano 29 Styczeń 2022 Obejrzałem i trochę się pobawiłem. Wydaje mi się, że wyszło lepiej. 2
makak Napisano 19 Czerwiec 2022 Autor Napisano 19 Czerwiec 2022 W ramach przypomnienia sobie podstaw zbrusha 🙂 6
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się