Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Postanowiłem porobić coś innego niż zwykle robię a mianowicie gameart. Zaczęło się od mojego trzeciego podejścia do blendera, tym razem udanego (bardzo przyjemnie mi się w nim modeluje). I pomyślałem, że czemu tylko blender? I dodałem RizomUV a później Substance Painter i Marmoset'a. Efekt pierwszego podejścia widać poniżej:
 

8uHYyo8.png

53mq6XR.png

W6V9qnD.png

4SQ3s6K.png

n99wFzP.png

 

Muszę przyznać, że miło było opuścić tandem C4D+Corona i popracować w czymś zupełnie innym. Pierwsza praca odhaczona, czas się brać za kolejną 🙂 
BTW. Wie ktoś czy da się na smart mask w painterze nałożyć jeszcze jakąś maskę? Na kolbie na metalowym elemencie wyszedł mi babol wynikający z pocięcia UVki i chciałem go zamaskować, ale nie wpadłem jak to zrobić.

 

  • Like 6
Napisano (edytowane)

@BoguslawJestem faktycznie 🙂 Nawet to sprawdzałem za pierwszym razem ale miałem kolor zmieniony na pędzlu na dodawanie i nie zajarzyłem, żeby odwrócić kolor 😅

@wujek_kane Dzięki 🙂 

Teraz mam plan wziąć się za MG-42. Może też dodać zbrusha do tego wszystkiego 🙂  Ale jeszcze za bardzo nie wiem jak, więc wyjdzie w praniu.

Edytowane przez makak
Napisano

No w końcu pchnąłem temat dalej, głupia sprawa, praktycznie ponad 90% zrobiłem w zeszłym roku, tylko jak zwykle nie chciało mi się dokończyć 🙂 Ale baza w końcu jest:
 

5sITK0O.jpg

PWRslmE.jpg

RCF4Vsg.jpg

5itZOZ5.jpg

wS5j7G6.jpg

 

  • Like 5
Napisano

Pytanie do ludzie z game artu, zrobiłem UV, ale w sumie się zastanawiam ile map powinien mieć taki model?

MG_42.thumb.png.d83668bd05e2894153fd1d0de3dd0e49.png

Coś czuję, że to trzeba poprawić, a że GA traktuję hobbystycznie to za dużo wiedzy z tego tematu to nie mam 🙂 

  • Like 1
Napisano (edytowane)

Chyba to nie pytanie do gameartu, a bardziej z jakiej odległości i z jakimi detalami ma być oglądany przedmiot, bo przecież w movie też są udimy. Może być 1, a może być wiele 😄 Taki Kris Costa przykładowo rozkłada samą twarz na udimy gdzie jeden udim ma 4k or sth like that albo więcej...

Edytowane przez tobiq4
Napisano (edytowane)

Zrób do prezentacji jak najlepiej. W razie czego w zleceniu będziesz miał określone czego trzeba.

 

ps. super model.

Edytowane przez michalo
  • Thanks 1
Napisano

Dzięki, chętnie obejrzę. Zawsze to problem, bo to już ostatni etap i człowiek się spieszy aby już skończyć. Inna sprawa, że jakoś nigdy serca nie mam do oświetlenia, przy modelowaniu potrafię tracić czas na przesuwaniu vertexów, bo coś mi nie pasuje, a przy oświetleniu to trochę tylko tak aby było akceptowalnie. Nic to, trzeba się przyłożyć, skoro można więcej wycisnąć z projektu 🙂   

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności