makak Posted August 30, 2020 Share Posted August 30, 2020 Postanowiłem porobić coś innego niż zwykle robię a mianowicie gameart. Zaczęło się od mojego trzeciego podejścia do blendera, tym razem udanego (bardzo przyjemnie mi się w nim modeluje). I pomyślałem, że czemu tylko blender? I dodałem RizomUV a później Substance Painter i Marmoset'a. Efekt pierwszego podejścia widać poniżej: Muszę przyznać, że miło było opuścić tandem C4D+Corona i popracować w czymś zupełnie innym. Pierwsza praca odhaczona, czas się brać za kolejną BTW. Wie ktoś czy da się na smart mask w painterze nałożyć jeszcze jakąś maskę? Na kolbie na metalowym elemencie wyszedł mi babol wynikający z pocięcia UVki i chciałem go zamaskować, ale nie wpadłem jak to zrobić. 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BoguslawJestem Posted August 30, 2020 Share Posted August 30, 2020 Klikasz prawym na maskę i dodajesz "paint" i sobie wymazujesz/dodajesz coś do maski. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
wujek_kane Posted August 31, 2020 Share Posted August 31, 2020 Zacny Garandzik milordzie 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
makak Posted August 31, 2020 Author Share Posted August 31, 2020 (edited) @BoguslawJestem faktycznie Nawet to sprawdzałem za pierwszym razem ale miałem kolor zmieniony na pędzlu na dodawanie i nie zajarzyłem, żeby odwrócić kolor @wujek_kane Dzięki Teraz mam plan wziąć się za MG-42. Może też dodać zbrusha do tego wszystkiego Ale jeszcze za bardzo nie wiem jak, więc wyjdzie w praniu. Edited August 31, 2020 by makak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Destroyer Posted August 31, 2020 Share Posted August 31, 2020 Fajnie wyszło, no i duży plus że w nowym sofcie, przesiadki są trudne, sam też kilka razy podchodziłem 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
makak Posted July 6, 2021 Author Share Posted July 6, 2021 No w końcu pchnąłem temat dalej, głupia sprawa, praktycznie ponad 90% zrobiłem w zeszłym roku, tylko jak zwykle nie chciało mi się dokończyć Ale baza w końcu jest: 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
makak Posted November 28, 2021 Author Share Posted November 28, 2021 Pytanie do ludzie z game artu, zrobiłem UV, ale w sumie się zastanawiam ile map powinien mieć taki model? Coś czuję, że to trzeba poprawić, a że GA traktuję hobbystycznie to za dużo wiedzy z tego tematu to nie mam 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tobiq4 Posted November 28, 2021 Share Posted November 28, 2021 (edited) Chyba to nie pytanie do gameartu, a bardziej z jakiej odległości i z jakimi detalami ma być oglądany przedmiot, bo przecież w movie też są udimy. Może być 1, a może być wiele Taki Kris Costa przykładowo rozkłada samą twarz na udimy gdzie jeden udim ma 4k or sth like that albo więcej... Edited November 28, 2021 by tobiq4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
makak Posted November 28, 2021 Author Share Posted November 28, 2021 To dla mnie for fun robione jest Czyli można zrobić różnie. Dobra, dokształcam się dalej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
michalo Posted November 28, 2021 Share Posted November 28, 2021 (edited) Zrób do prezentacji jak najlepiej. W razie czego w zleceniu będziesz miał określone czego trzeba. ps. super model. Edited November 28, 2021 by michalo 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
makak Posted January 16 Author Share Posted January 16 MG42 dostał kolorków, teraz czas na finalne rendery w Marmosetcie 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
makak Posted January 23 Author Share Posted January 23 No i skończone Miła odmiana od robienia nudnych wizek, które mam na codzień 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArnoldSzczesliwy Posted January 23 Share Posted January 23 legancko, zawsze mozna lepiej poswiecić: fajny tutek polecam 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
makak Posted January 23 Author Share Posted January 23 Dzięki, chętnie obejrzę. Zawsze to problem, bo to już ostatni etap i człowiek się spieszy aby już skończyć. Inna sprawa, że jakoś nigdy serca nie mam do oświetlenia, przy modelowaniu potrafię tracić czas na przesuwaniu vertexów, bo coś mi nie pasuje, a przy oświetleniu to trochę tylko tak aby było akceptowalnie. Nic to, trzeba się przyłożyć, skoro można więcej wycisnąć z projektu Link to comment Share on other sites More sharing options...
makak Posted January 29 Author Share Posted January 29 Obejrzałem i trochę się pobawiłem. Wydaje mi się, że wyszło lepiej. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
makak Posted June 19 Author Share Posted June 19 W ramach przypomnienia sobie podstaw zbrusha 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now