Skocz do zawartości

Teczka 3D: Game art


makak

Rekomendowane odpowiedzi

Postanowiłem porobić coś innego niż zwykle robię a mianowicie gameart. Zaczęło się od mojego trzeciego podejścia do blendera, tym razem udanego (bardzo przyjemnie mi się w nim modeluje). I pomyślałem, że czemu tylko blender? I dodałem RizomUV a później Substance Painter i Marmoset'a. Efekt pierwszego podejścia widać poniżej:
 

8uHYyo8.png

53mq6XR.png

W6V9qnD.png

4SQ3s6K.png

n99wFzP.png

 

Muszę przyznać, że miło było opuścić tandem C4D+Corona i popracować w czymś zupełnie innym. Pierwsza praca odhaczona, czas się brać za kolejną 🙂 
BTW. Wie ktoś czy da się na smart mask w painterze nałożyć jeszcze jakąś maskę? Na kolbie na metalowym elemencie wyszedł mi babol wynikający z pocięcia UVki i chciałem go zamaskować, ale nie wpadłem jak to zrobić.

 

  • Like 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@BoguslawJestem faktycznie 🙂 Nawet to sprawdzałem za pierwszym razem ale miałem kolor zmieniony na pędzlu na dodawanie i nie zajarzyłem, żeby odwrócić kolor 😅

@wujek_kane Dzięki 🙂 

Teraz mam plan wziąć się za MG-42. Może też dodać zbrusha do tego wszystkiego 🙂  Ale jeszcze za bardzo nie wiem jak, więc wyjdzie w praniu.

Edytowane przez makak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do ludzie z game artu, zrobiłem UV, ale w sumie się zastanawiam ile map powinien mieć taki model?

MG_42.thumb.png.d83668bd05e2894153fd1d0de3dd0e49.png

Coś czuję, że to trzeba poprawić, a że GA traktuję hobbystycznie to za dużo wiedzy z tego tematu to nie mam 🙂 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba to nie pytanie do gameartu, a bardziej z jakiej odległości i z jakimi detalami ma być oglądany przedmiot, bo przecież w movie też są udimy. Może być 1, a może być wiele 😄 Taki Kris Costa przykładowo rozkłada samą twarz na udimy gdzie jeden udim ma 4k or sth like that albo więcej...

Edytowane przez tobiq4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, chętnie obejrzę. Zawsze to problem, bo to już ostatni etap i człowiek się spieszy aby już skończyć. Inna sprawa, że jakoś nigdy serca nie mam do oświetlenia, przy modelowaniu potrafię tracić czas na przesuwaniu vertexów, bo coś mi nie pasuje, a przy oświetleniu to trochę tylko tak aby było akceptowalnie. Nic to, trzeba się przyłożyć, skoro można więcej wycisnąć z projektu 🙂   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności