Skocz do zawarto艣ci

Featured Replies

Napisano

Postanowi艂em porobi膰 co艣 innego ni偶 zwykle robi臋 a mianowicie gameart. Zacz臋艂o si臋 od mojego trzeciego podej艣cia do blendera, tym razem udanego (bardzo przyjemnie mi si臋 w nim modeluje). I pomy艣la艂em, 偶e czemu tylko blender? I doda艂em RizomUV a p贸藕niej Substance Painter i Marmoset'a. Efekt pierwszego podej艣cia wida膰 poni偶ej:

8uHYyo8.png

53mq6XR.png

W6V9qnD.png

4SQ3s6K.png

n99wFzP.png

Musz臋 przyzna膰, 偶e mi艂o by艂o opu艣ci膰 tandem C4D+Corona i popracowa膰 w czym艣 zupe艂nie innym. Pierwsza praca odhaczona, czas si臋 bra膰 za kolejn膮 馃檪
BTW. Wie kto艣 czy da si臋 na smart mask w painterze na艂o偶y膰 jeszcze jak膮艣 mask臋? Na kolbie na metalowym elemencie wyszed艂 mi babol wynikaj膮cy z poci臋cia UVki i chcia艂em go zamaskowa膰, ale nie wpad艂em jak to zrobi膰.

  • Odpowiedzi 15
  • Wy艣wietle艅 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • W ramach przypomnienia sobie podstaw zbrusha 馃檪聽

  • No w ko艅cu pchn膮艂em temat dalej, g艂upia sprawa, praktycznie ponad 90% zrobi艂em w zesz艂ym roku, tylko jak zwykle nie chcia艂o mi si臋 doko艅czy膰 馃檪聽Ale baza w ko艅cu jest: 聽

  • No i sko艅czone 馃檪聽Mi艂a odmiana od robienia nudnych wizek, kt贸re mam na codzie艅 馃槈聽

Posted Images

Napisano
  • Autor

@BoguslawJestem聽faktycznie 馃檪聽Nawet to sprawdza艂em za pierwszym razem ale mia艂em kolor zmieniony na p臋dzlu na dodawanie i nie zajarzy艂em, 偶eby odwr贸ci膰 kolor聽馃槄

@wujek_kane Dzi臋ki 馃檪

Teraz mam plan wzi膮膰 si臋 za MG-42. Mo偶e te偶 doda膰 zbrusha do tego wszystkiego聽馃檪聽 Ale jeszcze za bardzo nie wiem jak, wi臋c wyjdzie w praniu.

Edytowane przez makak

Napisano
  • Autor

No w ko艅cu pchn膮艂em temat dalej, g艂upia sprawa, praktycznie ponad 90% zrobi艂em w zesz艂ym roku, tylko jak zwykle nie chcia艂o mi si臋 doko艅czy膰 馃檪聽Ale baza w ko艅cu jest:

5sITK0O.jpg

PWRslmE.jpg

RCF4Vsg.jpg

5itZOZ5.jpg

wS5j7G6.jpg

Napisano
  • Autor

Pytanie do ludzie z game artu, zrobi艂em UV, ale w sumie si臋 zastanawiam ile map powinien mie膰 taki model?

MG_42.thumb.png.d83668bd05e2894153fd1d0de3dd0e49.png

Co艣 czuj臋, 偶e to trzeba poprawi膰, a 偶e GA traktuj臋 hobbystycznie to za du偶o wiedzy z tego tematu to nie mam 馃檪

Napisano

Chyba to nie pytanie do gameartu, a bardziej z jakiej odleg艂o艣ci i z jakimi detalami ma by膰 ogl膮dany przedmiot, bo przecie偶 w movie te偶 s膮 udimy. Mo偶e by膰 1, a mo偶e by膰 wiele 馃槃聽Taki Kris Costa przyk艂adowo rozk艂ada sam膮 twarz na udimy gdzie jeden udim ma 4k or sth like that albo wi臋cej...

Edytowane przez tobiq4

Napisano
  • Autor

To dla mnie for fun robione jest 馃檪聽Czyli mo偶na zrobi膰 r贸偶nie. Dobra, dokszta艂cam si臋 dalej.

Napisano

Zr贸b do prezentacji jak najlepiej. W razie czego w zleceniu b臋dziesz mia艂 okre艣lone czego trzeba.

ps. super model.

Edytowane przez michalo

Napisano
  • Autor

MG42 dosta艂 kolork贸w, teraz czas na finalne rendery w Marmosetcie 馃檪

MG_2.thumb.png.359fc95f7b718571ac3998184e2f49f9.pngMG42_1.thumb.png.ef060c6e3e8a962cce5bb8832d605d22.png

Napisano
  • Autor

No i sko艅czone 馃檪聽Mi艂a odmiana od robienia nudnych wizek, kt贸re mam na codzie艅 馃槈

1272127564_view1close.thumb.jpg.85ebf3d1cbd310473e910ef25567e360.jpg

sides.thumb.jpg.01773c884ae1f85c69d4fafaf882b089.jpg589337238_view3.thumb.jpg.863560b6bc9f7f075904bd0a4a7e2a22.jpg984685602_view4.thumb.jpg.c7571cbb0cd62059a55115601a71fdbc.jpg

Napisano
  • Autor

Dzi臋ki, ch臋tnie obejrz臋. Zawsze to problem, bo to ju偶 ostatni etap i cz艂owiek si臋 spieszy aby ju偶 sko艅czy膰. Inna sprawa, 偶e jako艣 nigdy serca nie mam do o艣wietlenia, przy modelowaniu potrafi臋 traci膰 czas na przesuwaniu vertex贸w, bo co艣 mi nie pasuje, a przy o艣wietleniu to troch臋 tylko tak aby by艂o akceptowalnie. Nic to, trzeba si臋 przy艂o偶y膰, skoro mo偶na wi臋cej wycisn膮膰 z projektu 馃檪聽聽

Napisano
  • Autor

Obejrza艂em i troch臋 si臋 pobawi艂em. Wydaje mi si臋, 偶e wysz艂o lepiej.

close.thumb.jpg.c769723f715c733f764303bb704039dd.jpg

822865346_view2.thumb.jpg.baf49741c205ffb154036ec0bb5a89a6.jpg

1479694217_view4.thumb.jpg.beb66db1823eff954366e1f2911d761a.jpg

1280227409_view3.thumb.jpg.f3b62e59cd60f6171deb9d99c59be317.jpg

Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj wi臋cej Polityka prywatno艣ci