Napisano 30 Sierpień 20204 l Postanowiłem porobić coś innego niż zwykle robię a mianowicie gameart. Zaczęło się od mojego trzeciego podejścia do blendera, tym razem udanego (bardzo przyjemnie mi się w nim modeluje). I pomyślałem, że czemu tylko blender? I dodałem RizomUV a później Substance Painter i Marmoset'a. Efekt pierwszego podejścia widać poniżej: Muszę przyznać, że miło było opuścić tandem C4D+Corona i popracować w czymś zupełnie innym. Pierwsza praca odhaczona, czas się brać za kolejną 🙂 BTW. Wie ktoś czy da się na smart mask w painterze nałożyć jeszcze jakąś maskę? Na kolbie na metalowym elemencie wyszedł mi babol wynikający z pocięcia UVki i chciałem go zamaskować, ale nie wpadłem jak to zrobić.
Napisano 30 Sierpień 20204 l Klikasz prawym na maskę i dodajesz "paint" i sobie wymazujesz/dodajesz coś do maski.
Napisano 31 Sierpień 20204 l Autor @BoguslawJestem faktycznie 🙂 Nawet to sprawdzałem za pierwszym razem ale miałem kolor zmieniony na pędzlu na dodawanie i nie zajarzyłem, żeby odwrócić kolor 😅 @wujek_kane Dzięki 🙂 Teraz mam plan wziąć się za MG-42. Może też dodać zbrusha do tego wszystkiego 🙂 Ale jeszcze za bardzo nie wiem jak, więc wyjdzie w praniu. Edytowane 31 Sierpień 20204 l przez makak
Napisano 31 Sierpień 20204 l Fajnie wyszło, no i duży plus że w nowym sofcie, przesiadki są trudne, sam też kilka razy podchodziłem 🙂
Napisano 6 Lipiec 20213 l Autor No w końcu pchnąłem temat dalej, głupia sprawa, praktycznie ponad 90% zrobiłem w zeszłym roku, tylko jak zwykle nie chciało mi się dokończyć 🙂 Ale baza w końcu jest:
Napisano 28 Listopad 20213 l Autor Pytanie do ludzie z game artu, zrobiłem UV, ale w sumie się zastanawiam ile map powinien mieć taki model? Coś czuję, że to trzeba poprawić, a że GA traktuję hobbystycznie to za dużo wiedzy z tego tematu to nie mam 🙂
Napisano 28 Listopad 20213 l Chyba to nie pytanie do gameartu, a bardziej z jakiej odległości i z jakimi detalami ma być oglądany przedmiot, bo przecież w movie też są udimy. Może być 1, a może być wiele 😄 Taki Kris Costa przykładowo rozkłada samą twarz na udimy gdzie jeden udim ma 4k or sth like that albo więcej... Edytowane 28 Listopad 20213 l przez tobiq4
Napisano 28 Listopad 20213 l Autor To dla mnie for fun robione jest 🙂 Czyli można zrobić różnie. Dobra, dokształcam się dalej.
Napisano 28 Listopad 20213 l Zrób do prezentacji jak najlepiej. W razie czego w zleceniu będziesz miał określone czego trzeba. ps. super model. Edytowane 28 Listopad 20213 l przez michalo
Napisano 16 Styczeń 20223 l Autor MG42 dostał kolorków, teraz czas na finalne rendery w Marmosetcie 🙂
Napisano 23 Styczeń 20223 l Autor No i skończone 🙂 Miła odmiana od robienia nudnych wizek, które mam na codzień 😉
Napisano 23 Styczeń 20223 l Autor Dzięki, chętnie obejrzę. Zawsze to problem, bo to już ostatni etap i człowiek się spieszy aby już skończyć. Inna sprawa, że jakoś nigdy serca nie mam do oświetlenia, przy modelowaniu potrafię tracić czas na przesuwaniu vertexów, bo coś mi nie pasuje, a przy oświetleniu to trochę tylko tak aby było akceptowalnie. Nic to, trzeba się przyłożyć, skoro można więcej wycisnąć z projektu 🙂
Napisano 29 Styczeń 20223 l Autor Obejrzałem i trochę się pobawiłem. Wydaje mi się, że wyszło lepiej.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto