Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Postanowiłem porobić coś innego niż zwykle robię a mianowicie gameart. Zaczęło się od mojego trzeciego podejścia do blendera, tym razem udanego (bardzo przyjemnie mi się w nim modeluje). I pomyślałem, że czemu tylko blender? I dodałem RizomUV a później Substance Painter i Marmoset'a. Efekt pierwszego podejścia widać poniżej:
 

8uHYyo8.png

53mq6XR.png

W6V9qnD.png

4SQ3s6K.png

n99wFzP.png

 

Muszę przyznać, że miło było opuścić tandem C4D+Corona i popracować w czymś zupełnie innym. Pierwsza praca odhaczona, czas się brać za kolejną 🙂 
BTW. Wie ktoś czy da się na smart mask w painterze nałożyć jeszcze jakąś maskę? Na kolbie na metalowym elemencie wyszedł mi babol wynikający z pocięcia UVki i chciałem go zamaskować, ale nie wpadłem jak to zrobić.

 

  • Odpowiedzi 15
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • W ramach przypomnienia sobie podstaw zbrusha 🙂 

  • No w końcu pchnąłem temat dalej, głupia sprawa, praktycznie ponad 90% zrobiłem w zeszłym roku, tylko jak zwykle nie chciało mi się dokończyć 🙂 Ale baza w końcu jest:  

  • No i skończone 🙂 Miła odmiana od robienia nudnych wizek, które mam na codzień 😉 

Posted Images

Napisano
  • Autor

@BoguslawJestem faktycznie 🙂 Nawet to sprawdzałem za pierwszym razem ale miałem kolor zmieniony na pędzlu na dodawanie i nie zajarzyłem, żeby odwrócić kolor 😅

@wujek_kane Dzięki 🙂 

Teraz mam plan wziąć się za MG-42. Może też dodać zbrusha do tego wszystkiego 🙂  Ale jeszcze za bardzo nie wiem jak, więc wyjdzie w praniu.

Edytowane przez makak

Napisano
  • Autor

No w końcu pchnąłem temat dalej, głupia sprawa, praktycznie ponad 90% zrobiłem w zeszłym roku, tylko jak zwykle nie chciało mi się dokończyć 🙂 Ale baza w końcu jest:
 

5sITK0O.jpg

PWRslmE.jpg

RCF4Vsg.jpg

5itZOZ5.jpg

wS5j7G6.jpg

 

Napisano
  • Autor

Pytanie do ludzie z game artu, zrobiłem UV, ale w sumie się zastanawiam ile map powinien mieć taki model?

MG_42.thumb.png.d83668bd05e2894153fd1d0de3dd0e49.png

Coś czuję, że to trzeba poprawić, a że GA traktuję hobbystycznie to za dużo wiedzy z tego tematu to nie mam 🙂 

Napisano

Chyba to nie pytanie do gameartu, a bardziej z jakiej odległości i z jakimi detalami ma być oglądany przedmiot, bo przecież w movie też są udimy. Może być 1, a może być wiele 😄 Taki Kris Costa przykładowo rozkłada samą twarz na udimy gdzie jeden udim ma 4k or sth like that albo więcej...

Edytowane przez tobiq4

Napisano
  • Autor

To dla mnie for fun robione jest 🙂 Czyli można zrobić różnie. Dobra, dokształcam się dalej.

Napisano

Zrób do prezentacji jak najlepiej. W razie czego w zleceniu będziesz miał określone czego trzeba.

 

ps. super model.

Edytowane przez michalo

Napisano
  • Autor

MG42 dostał kolorków, teraz czas na finalne rendery w Marmosetcie 🙂
 

MG_2.thumb.png.359fc95f7b718571ac3998184e2f49f9.pngMG42_1.thumb.png.ef060c6e3e8a962cce5bb8832d605d22.png

Napisano
  • Autor

No i skończone 🙂 Miła odmiana od robienia nudnych wizek, które mam na codzień 😉 

1272127564_view1close.thumb.jpg.85ebf3d1cbd310473e910ef25567e360.jpg

sides.thumb.jpg.01773c884ae1f85c69d4fafaf882b089.jpg589337238_view3.thumb.jpg.863560b6bc9f7f075904bd0a4a7e2a22.jpg984685602_view4.thumb.jpg.c7571cbb0cd62059a55115601a71fdbc.jpg

Napisano
  • Autor

Dzięki, chętnie obejrzę. Zawsze to problem, bo to już ostatni etap i człowiek się spieszy aby już skończyć. Inna sprawa, że jakoś nigdy serca nie mam do oświetlenia, przy modelowaniu potrafię tracić czas na przesuwaniu vertexów, bo coś mi nie pasuje, a przy oświetleniu to trochę tylko tak aby było akceptowalnie. Nic to, trzeba się przyłożyć, skoro można więcej wycisnąć z projektu 🙂   

Napisano
  • Autor

Obejrzałem i trochę się pobawiłem. Wydaje mi się, że wyszło lepiej.

close.thumb.jpg.c769723f715c733f764303bb704039dd.jpg

822865346_view2.thumb.jpg.baf49741c205ffb154036ec0bb5a89a6.jpg

1479694217_view4.thumb.jpg.beb66db1823eff954366e1f2911d761a.jpg

1280227409_view3.thumb.jpg.f3b62e59cd60f6171deb9d99c59be317.jpg

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności