rus3k Napisano 29 Listopad 2020 Napisano 29 Listopad 2020 Test trochę karkołomnej techniki łączącej ze sobą zrigowane modele 3d z ręcznie robionym outlinem 8 2
RaVirr Napisano 29 Listopad 2020 Napisano 29 Listopad 2020 Elegancko 😮 By tradycji stało się za dość- JAK DŁUGO TO ROBIŁEŚ?
michalo Napisano 29 Listopad 2020 Napisano 29 Listopad 2020 Bomba! Czyli, że jak? Rysowałeś po wyrenderowanych obrazach?
Papa Pio Napisano 29 Listopad 2020 Napisano 29 Listopad 2020 No właśnie, właśnie... więcej szczegółów...
rus3k Napisano 29 Listopad 2020 Autor Napisano 29 Listopad 2020 48 minut temu, RaVirr napisał: Elegancko 😮 By tradycji stało się za dość- JAK DŁUGO TO ROBIŁEŚ? Sobota 5-6h + niedzielny poranek. Ale zrigowany model 3d baby miałem wcześniej. 1
rus3k Napisano 29 Listopad 2020 Autor Napisano 29 Listopad 2020 35 minut temu, michalo napisał: Bomba! Czyli, że jak? Rysowałeś po wyrenderowanych obrazach? Nie nie. Robiłem to w Blenderze. Da się w nim teraz rysować w 3d. Np twarz muchomora jest robiona w trybie surface painting, czyli że jak miałem go już wymodelowanego to mogłem go sobie użyć jako podłoża pod rysunek. Outline wiedźmy jest płaskim obiektem umiejscowionym pomiędzy modelem a kamerą. Ogólnie wszystko zamknąłem w jednym pliku - łącznie z compositingiem i delikatną postprodukcją. 3
michalo Napisano 29 Listopad 2020 Napisano 29 Listopad 2020 Właśnie pytam bo to nie wygląda jak pomalowane 3d 😉 Tylko 2d/ Bardzo mi się to podoba. 1
Jedaith Napisano 30 Listopad 2020 Napisano 30 Listopad 2020 Czekałem do końca na jakieś wybuchy czy coś 😉 A tak na poważnie to świetny efekt, nie czuć 3D co traktuję jako zaletę w tym przypadku 🙂 1
rus3k Napisano 30 Listopad 2020 Autor Napisano 30 Listopad 2020 21 godzin temu, Papa Pio napisał: No właśnie, właśnie... więcej szczegółów... Tutaj widać więcej szczegółów: https://imgur.com/qTLu8t8 1
EthicallyChallenged Napisano 30 Listopad 2020 Napisano 30 Listopad 2020 Bardzo fajne. Czyli ta mimika na grzybie to jest animowana tekstura? Czy obiekt grease pencil?
rus3k Napisano 1 Grudzień 2020 Autor Napisano 1 Grudzień 2020 W dniu 30.11.2020 o 17:23, EthicallyChallenged napisał: Bardzo fajne. Czyli ta mimika na grzybie to jest animowana tekstura? Czy obiekt grease pencil? Grease pencil w trybie surface painting. Tak jest o wiele szybciej i prościej.
Ania Napisano 2 Grudzień 2020 Napisano 2 Grudzień 2020 Bardzo lubię twoje animacje. Ten grzyb będzie też do jakiejś piosenki, czy tylko tak sobie? Dziękuję za dodatkowe informacje, bardzo się przyda bo właśnie głowiłam się jak zrobić mimikę do własnej animacji również w Blenderze. 1
rus3k Napisano 6 Grudzień 2020 Autor Napisano 6 Grudzień 2020 W dniu 2.12.2020 o 07:42, Ania napisał: Ten grzyb będzie też do jakiejś piosenki, czy tylko tak sobie? Tak sobie. Ale obie postacie mam zrigowane i przygotowane pod Unity i zastanawiam się czy nie pociągnąć tego jako gry. A tutaj jeszcze jedna próba. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się