rus3k 115 Posted November 29, 2020 Share Posted November 29, 2020 Test trochę karkołomnej techniki łączącej ze sobą zrigowane modele 3d z ręcznie robionym outlinem 8 2 Link to post Share on other sites
RaVirr 655 Posted November 29, 2020 Share Posted November 29, 2020 Elegancko 😮 By tradycji stało się za dość- JAK DŁUGO TO ROBIŁEŚ? Link to post Share on other sites
michalo 1,412 Posted November 29, 2020 Share Posted November 29, 2020 Bomba! Czyli, że jak? Rysowałeś po wyrenderowanych obrazach? Link to post Share on other sites
Papa Pio 77 Posted November 29, 2020 Share Posted November 29, 2020 No właśnie, właśnie... więcej szczegółów... Link to post Share on other sites
rus3k 115 Posted November 29, 2020 Author Share Posted November 29, 2020 48 minut temu, RaVirr napisał: Elegancko 😮 By tradycji stało się za dość- JAK DŁUGO TO ROBIŁEŚ? Sobota 5-6h + niedzielny poranek. Ale zrigowany model 3d baby miałem wcześniej. 1 Link to post Share on other sites
rus3k 115 Posted November 29, 2020 Author Share Posted November 29, 2020 35 minut temu, michalo napisał: Bomba! Czyli, że jak? Rysowałeś po wyrenderowanych obrazach? Nie nie. Robiłem to w Blenderze. Da się w nim teraz rysować w 3d. Np twarz muchomora jest robiona w trybie surface painting, czyli że jak miałem go już wymodelowanego to mogłem go sobie użyć jako podłoża pod rysunek. Outline wiedźmy jest płaskim obiektem umiejscowionym pomiędzy modelem a kamerą. Ogólnie wszystko zamknąłem w jednym pliku - łącznie z compositingiem i delikatną postprodukcją. 3 Link to post Share on other sites
michalo 1,412 Posted November 29, 2020 Share Posted November 29, 2020 Właśnie pytam bo to nie wygląda jak pomalowane 3d 😉 Tylko 2d/ Bardzo mi się to podoba. 1 Link to post Share on other sites
deshu 757 Posted November 30, 2020 Share Posted November 30, 2020 Swietny efekt 1 Link to post Share on other sites
Jedaith 155 Posted November 30, 2020 Share Posted November 30, 2020 Czekałem do końca na jakieś wybuchy czy coś 😉 A tak na poważnie to świetny efekt, nie czuć 3D co traktuję jako zaletę w tym przypadku 🙂 1 Link to post Share on other sites
rus3k 115 Posted November 30, 2020 Author Share Posted November 30, 2020 21 godzin temu, Papa Pio napisał: No właśnie, właśnie... więcej szczegółów... Tutaj widać więcej szczegółów: https://imgur.com/qTLu8t8 1 Link to post Share on other sites
EthicallyChallenged 1,253 Posted November 30, 2020 Share Posted November 30, 2020 Bardzo fajne. Czyli ta mimika na grzybie to jest animowana tekstura? Czy obiekt grease pencil? Link to post Share on other sites
rus3k 115 Posted December 1, 2020 Author Share Posted December 1, 2020 W dniu 30.11.2020 o 17:23, EthicallyChallenged napisał: Bardzo fajne. Czyli ta mimika na grzybie to jest animowana tekstura? Czy obiekt grease pencil? Grease pencil w trybie surface painting. Tak jest o wiele szybciej i prościej. Link to post Share on other sites
Ania 1,540 Posted December 2, 2020 Share Posted December 2, 2020 Bardzo lubię twoje animacje. Ten grzyb będzie też do jakiejś piosenki, czy tylko tak sobie? Dziękuję za dodatkowe informacje, bardzo się przyda bo właśnie głowiłam się jak zrobić mimikę do własnej animacji również w Blenderze. 1 Link to post Share on other sites
rus3k 115 Posted December 6, 2020 Author Share Posted December 6, 2020 W dniu 2.12.2020 o 07:42, Ania napisał: Ten grzyb będzie też do jakiejś piosenki, czy tylko tak sobie? Tak sobie. Ale obie postacie mam zrigowane i przygotowane pod Unity i zastanawiam się czy nie pociągnąć tego jako gry. A tutaj jeszcze jedna próba. 1 Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now