Jump to content

Przywołnie grzyba


Recommended Posts

35 minut temu, michalo napisał:

Bomba!

Czyli, że jak? Rysowałeś po wyrenderowanych obrazach?

Nie nie. Robiłem to w Blenderze. Da się w nim teraz rysować w 3d. Np twarz muchomora jest robiona w trybie surface painting, czyli że jak miałem go już wymodelowanego to mogłem go sobie użyć jako podłoża pod rysunek. Outline wiedźmy jest płaskim obiektem umiejscowionym pomiędzy modelem a kamerą. Ogólnie wszystko zamknąłem w jednym pliku - łącznie z compositingiem i delikatną postprodukcją.

  • Like 3
Link to post
Share on other sites
W dniu 30.11.2020 o 17:23, EthicallyChallenged napisał:

Bardzo fajne. Czyli ta mimika na grzybie to jest animowana tekstura? Czy obiekt grease pencil?

Grease pencil w trybie surface painting. Tak jest o wiele szybciej i prościej.

 

Link to post
Share on other sites

Bardzo lubię twoje animacje. Ten grzyb będzie też do jakiejś piosenki, czy tylko tak sobie? 

Dziękuję za dodatkowe informacje, bardzo się przyda bo właśnie głowiłam się jak zrobić mimikę do własnej animacji również w Blenderze.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
W dniu 2.12.2020 o 07:42, Ania napisał:

Ten grzyb będzie też do jakiejś piosenki, czy tylko tak sobie?

Tak sobie. Ale obie postacie mam zrigowane i przygotowane pod Unity i zastanawiam się czy nie pociągnąć tego jako gry.

 

A tutaj jeszcze jedna próba.

 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy