Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
48 minut temu, RaVirr napisał:

Elegancko 😮 By tradycji stało się za dość- JAK DŁUGO TO ROBIŁEŚ?

Sobota 5-6h + niedzielny poranek. Ale zrigowany model 3d baby miałem wcześniej.

  • Like 1
Napisano
35 minut temu, michalo napisał:

Bomba!

Czyli, że jak? Rysowałeś po wyrenderowanych obrazach?

Nie nie. Robiłem to w Blenderze. Da się w nim teraz rysować w 3d. Np twarz muchomora jest robiona w trybie surface painting, czyli że jak miałem go już wymodelowanego to mogłem go sobie użyć jako podłoża pod rysunek. Outline wiedźmy jest płaskim obiektem umiejscowionym pomiędzy modelem a kamerą. Ogólnie wszystko zamknąłem w jednym pliku - łącznie z compositingiem i delikatną postprodukcją.

  • Like 3
Napisano
W dniu 30.11.2020 o 17:23, EthicallyChallenged napisał:

Bardzo fajne. Czyli ta mimika na grzybie to jest animowana tekstura? Czy obiekt grease pencil?

Grease pencil w trybie surface painting. Tak jest o wiele szybciej i prościej.

 

Napisano

Bardzo lubię twoje animacje. Ten grzyb będzie też do jakiejś piosenki, czy tylko tak sobie? 

Dziękuję za dodatkowe informacje, bardzo się przyda bo właśnie głowiłam się jak zrobić mimikę do własnej animacji również w Blenderze.

  • Like 1
Napisano
W dniu 2.12.2020 o 07:42, Ania napisał:

Ten grzyb będzie też do jakiejś piosenki, czy tylko tak sobie?

Tak sobie. Ale obie postacie mam zrigowane i przygotowane pod Unity i zastanawiam się czy nie pociągnąć tego jako gry.

 

A tutaj jeszcze jedna próba.

 

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności