Kalberos Napisano 27 Marzec 2023 Napisano 27 Marzec 2023 19 minut temu, brain napisał(a): chatka bardzo fajny render ;D 1
brain Napisano 27 Marzec 2023 Autor Napisano 27 Marzec 2023 11 minut temu, Kalberos napisał(a): bardzo fajny render ;D Dzięki 😉 1
brain Napisano 3 Kwiecień 2023 Autor Napisano 3 Kwiecień 2023 2 godziny temu, Sebazx6r napisał(a): Bardzo fajne prace 😉 az milo popatrzec Dzięki!
Monument3de Napisano 4 Kwiecień 2023 Napisano 4 Kwiecień 2023 (edytowane) Zgadzam się, masz oko do kolorów i nie tylko ps. a ze tak podpytam, masz koncepty czy z głowy? Edytowane 4 Kwiecień 2023 przez Monument3de
brain Napisano 4 Kwiecień 2023 Autor Napisano 4 Kwiecień 2023 17 minut temu, Monument3de napisał(a): Zgadzam się, masz oko do kolorów i nie tylko ps. a ze tak podpytam, masz koncepty czy z głowy? Hej, dzięki! Jak nagrywam filmik, to w tym samym czasie wymyślam, jakie detale będę robił i w jakim kierunku wszystko pociągnę (często usuwam np. 30min-1h z filmiku, jeżeli za bardzo się motałem co zrobić), nie mam jakiegoś wielkiego planu i konceptu, który kopiuję. Często szukam refek, które pokazują jakieś specyficzne rzeczy np. jak wyglądają budynki na pustyni, czy jak wygląda palma, jakie rośliny rosną np. na pustyni, czy jeszcze co innego bardziej specyficznego. 1
Monument3de Napisano 4 Kwiecień 2023 Napisano 4 Kwiecień 2023 Ja, zanim coś zacząłem kombinować, wyciągałem modele z gier i podpatrywałem jak to jest robione.
brain Napisano 4 Kwiecień 2023 Autor Napisano 4 Kwiecień 2023 45 minut temu, Monument3de napisał(a): Ja, zanim coś zacząłem kombinować, wyciągałem modele z gier i podpatrywałem jak to jest robione. No to dobra metoda żeby zacząć naukę, chociaż jakbyś teraz wyciągnął tekstury i modele z jakiegoś assasin's creed-a to pewnie byś za bardzo nie wiedział od czego zacząć jakbyś był totalnie początkującym (dużo roboty teraz robią jednak shadery, modele są też bardziej skomplikowane itd.). 1
Monument3de Napisano 4 Kwiecień 2023 Napisano 4 Kwiecień 2023 sporo ludzi nie wie, jak zacząć, a przecież najlepsza metoda to wyciągnąć model z gry i masz wszystko jak na dłoni, rozdzielczość textur, ilość trisow, ustawienie szkieletu itd. No tak, są skomplikowane, ale jak wyciągnąłem modele z Zeldy na switchu to byłem w szoku jakie to ch...we 😉 a gra wydaje się taka niesamowita. Dlatego fajnie jest podejrzeć jak te skurczybyki to robią.
brain Napisano 25 Wrzesień 2023 Autor Napisano 25 Wrzesień 2023 16 minut temu, Destroyer napisał(a): Super, pierwsza scena wyszła kozak 🙂 Dzięki! 😉
Destroyer Napisano 25 Wrzesień 2023 Napisano 25 Wrzesień 2023 5 minutes ago, brain said: Dzięki! 😉 Ale serio tak klimatycznie to wygląda, że jakby była bardzo prosta gierka w takiej scenerii to super miło byłoby w to pomłócić już dla samych efektów wizualnych 🙂 1
brain Napisano 25 Wrzesień 2023 Autor Napisano 25 Wrzesień 2023 (edytowane) 17 minut temu, Destroyer napisał(a): Ale serio tak klimatycznie to wygląda, że jakby była bardzo prosta gierka w takiej scenerii to super miło byłoby w to pomłócić już dla samych efektów wizualnych 🙂 No taki był zamysł w sumie, dlatego zrobiłem dość mocno lowpoly. 🙂 Ogólnie chciałem zrobić różne etapy odkrywania całego tego terenu, np. wysyłasz drony na przeskanowanie różnych lokacji, tak jak to widać obok ruin kopalni (na dole po prawej). Mógłbyś wtedy np. odbudować, albo eksplorować takie lokacje, szukać znajdziek itd. Ale to tak sobie tylko myślałem, wymagałoby to kupę roboty. 😛 Edytowane 25 Wrzesień 2023 przez brain 2
Destroyer Napisano 25 Wrzesień 2023 Napisano 25 Wrzesień 2023 7 minutes ago, brain said: Ale to tak sobie tylko myślałem, wymagałoby to kupę roboty. 😛 No niestety, i najczęściej jest jej dużo więcej niż przewidywałeś bo szacujesz na podstawie tego co już wiesz a po drodze wyjdzie to czego nie wiedziałeś, że nie wiesz i ilość pracy się zmuliplikuje 🙂
brain Napisano 25 Wrzesień 2023 Autor Napisano 25 Wrzesień 2023 32 minuty temu, Destroyer napisał(a): No niestety, i najczęściej jest jej dużo więcej niż przewidywałeś bo szacujesz na podstawie tego co już wiesz a po drodze wyjdzie to czego nie wiedziałeś, że nie wiesz i ilość pracy się zmuliplikuje 🙂 Niestety, taka prawda. 🙂
bezio Napisano 5 Czerwiec Napisano 5 Czerwiec (edytowane) Hej, kilka nowych rzeczy: Edytowane 5 Czerwiec przez bezio 5
bezio Napisano 10 Czerwiec Napisano 10 Czerwiec (edytowane) Kolejny budynek do City-Buildera (blender, substance i unity) Edytowane 10 Czerwiec przez bezio 4
bezio Napisano 17 Czerwiec Napisano 17 Czerwiec Kolejne renderki assetów do city-buildera. Pobawiłem się trochę nową wodą od unity (hdrp) i całkiem spoko działa jak na unity. 6
brain Napisano 17 Czerwiec Autor Napisano 17 Czerwiec 11 godzin temu, blazejbobek napisał(a): Piękne 🙂 Super klimacik! Dzięki 🙂
brain Napisano 20 Czerwiec Autor Napisano 20 Czerwiec 10 godzin temu, Ania napisał(a): Fajne. Przemiłe kolorki i sympatyczna ryba pancerna. Dzięki! 🙂
brain Napisano 21 Czerwiec Autor Napisano 21 Czerwiec (edytowane) Trochę bardziej mroczny klimat. 🙂 (roślinki na szybko) + elementy mostu modularnego pod hexagony Edytowane 22 Czerwiec przez brain 4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się