Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
17 minut temu, Monument3de napisał(a):

Zgadzam się, masz oko do kolorów i nie tylko

 

ps. a ze tak podpytam, masz koncepty czy z głowy?

Hej, dzięki! Jak nagrywam filmik, to w tym samym czasie wymyślam, jakie detale będę robił i w jakim kierunku wszystko pociągnę (często usuwam np. 30min-1h z filmiku, jeżeli za bardzo się motałem co zrobić), nie mam jakiegoś wielkiego planu i konceptu, który kopiuję. Często szukam refek, które pokazują jakieś specyficzne rzeczy np. jak wyglądają budynki na pustyni, czy jak wygląda palma, jakie rośliny rosną np. na pustyni, czy jeszcze co innego bardziej specyficznego.

  • +1 1
Napisano
45 minut temu, Monument3de napisał(a):

Ja, zanim coś zacząłem kombinować, wyciągałem modele z gier i podpatrywałem jak to jest robione.

No to dobra metoda żeby zacząć naukę, chociaż jakbyś teraz wyciągnął tekstury i modele z jakiegoś assasin's creed-a to pewnie byś za bardzo nie wiedział od czego zacząć jakbyś był totalnie początkującym (dużo roboty teraz robią jednak shadery, modele są też bardziej skomplikowane itd.).

  • +1 1
Napisano

sporo ludzi nie wie, jak zacząć, a przecież najlepsza metoda to wyciągnąć model z gry i masz wszystko jak na dłoni, rozdzielczość textur, ilość trisow, ustawienie szkieletu itd.

No tak, są skomplikowane, ale jak wyciągnąłem modele z Zeldy na switchu to byłem w szoku jakie to ch...we 😉

a gra wydaje się taka niesamowita. Dlatego fajnie jest podejrzeć jak te skurczybyki to robią.

Napisano
5 minutes ago, brain said:

Dzięki! 😉

Ale serio tak klimatycznie to wygląda, że jakby była bardzo prosta gierka w takiej scenerii to super miło byłoby w to pomłócić już dla samych efektów wizualnych 🙂 

  • Like 1
Napisano (edytowane)
17 minut temu, Destroyer napisał(a):

Ale serio tak klimatycznie to wygląda, że jakby była bardzo prosta gierka w takiej scenerii to super miło byłoby w to pomłócić już dla samych efektów wizualnych 🙂 

No taki był zamysł w sumie, dlatego zrobiłem dość mocno lowpoly. 🙂 Ogólnie chciałem zrobić różne etapy odkrywania całego tego terenu, np. wysyłasz drony na przeskanowanie różnych lokacji, tak jak to widać obok ruin kopalni (na dole po prawej). Mógłbyś wtedy np. odbudować, albo eksplorować takie lokacje, szukać znajdziek itd. Ale to tak sobie tylko myślałem, wymagałoby to kupę roboty. 😛

Edytowane przez brain
  • Like 2
Napisano
7 minutes ago, brain said:

Ale to tak sobie tylko myślałem, wymagałoby to kupę roboty. 😛

No niestety, i najczęściej jest jej dużo więcej niż przewidywałeś bo szacujesz na podstawie tego co już wiesz a po drodze wyjdzie to czego nie wiedziałeś, że nie wiesz i ilość pracy się zmuliplikuje 🙂 

Napisano
32 minuty temu, Destroyer napisał(a):

No niestety, i najczęściej jest jej dużo więcej niż przewidywałeś bo szacujesz na podstawie tego co już wiesz a po drodze wyjdzie to czego nie wiedziałeś, że nie wiesz i ilość pracy się zmuliplikuje 🙂 

Niestety, taka prawda. 🙂

Napisano

Kolejne renderki assetów do city-buildera. Pobawiłem się trochę nową wodą od unity (hdrp) i całkiem spoko działa jak na unity. 

test.thumb.jpg.e204837df111f026f5c58c131ed68f0a.jpg

image.thumb.jpeg.a8e1436c81b454e3bc7e9d79fd7e01a0.jpeg

image.thumb.jpeg.599eb64b68cf94f08dbfcdf3ab7599ce.jpeg

image.thumb.jpeg.755ee9d7281c30c0bbeb71719f3d50aa.jpeg

insta_p_2.thumb.jpg.140de514dd496a162653f99bae29e6a4.jpg

insta_p_1.thumb.jpg.cc83d446eb7d42e21de9a5932ceb8183.jpg

 

 

  • Like 6
Napisano (edytowane)

Trochę bardziej mroczny klimat. 🙂 (roślinki na szybko) + elementy mostu modularnego pod hexagony

1.thumb.png.01bd0677005cfdaa2244d0c856253099.png8.thumb.png.a1f21824cf7f41bbeeed362ef8ed6ae4.pngTop-down 3D Lowpoly Game-Read Assets for a City Builder / RTS Game | Rendered in Unity HDRP

Edytowane przez brain
  • Like 4

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności