Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 382
  • Wyświetleń 27k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Posted Images

Napisano

Zgadzam się, masz oko do kolorów i nie tylko

 

ps. a ze tak podpytam, masz koncepty czy z głowy?

Edytowane przez Monument3de

Napisano
  • Autor
17 minut temu, Monument3de napisał(a):

Zgadzam się, masz oko do kolorów i nie tylko

 

ps. a ze tak podpytam, masz koncepty czy z głowy?

Hej, dzięki! Jak nagrywam filmik, to w tym samym czasie wymyślam, jakie detale będę robił i w jakim kierunku wszystko pociągnę (często usuwam np. 30min-1h z filmiku, jeżeli za bardzo się motałem co zrobić), nie mam jakiegoś wielkiego planu i konceptu, który kopiuję. Często szukam refek, które pokazują jakieś specyficzne rzeczy np. jak wyglądają budynki na pustyni, czy jak wygląda palma, jakie rośliny rosną np. na pustyni, czy jeszcze co innego bardziej specyficznego.

Napisano
  • Autor
45 minut temu, Monument3de napisał(a):

Ja, zanim coś zacząłem kombinować, wyciągałem modele z gier i podpatrywałem jak to jest robione.

No to dobra metoda żeby zacząć naukę, chociaż jakbyś teraz wyciągnął tekstury i modele z jakiegoś assasin's creed-a to pewnie byś za bardzo nie wiedział od czego zacząć jakbyś był totalnie początkującym (dużo roboty teraz robią jednak shadery, modele są też bardziej skomplikowane itd.).

Napisano

sporo ludzi nie wie, jak zacząć, a przecież najlepsza metoda to wyciągnąć model z gry i masz wszystko jak na dłoni, rozdzielczość textur, ilość trisow, ustawienie szkieletu itd.

No tak, są skomplikowane, ale jak wyciągnąłem modele z Zeldy na switchu to byłem w szoku jakie to ch...we 😉

a gra wydaje się taka niesamowita. Dlatego fajnie jest podejrzeć jak te skurczybyki to robią.

Napisano
5 minutes ago, brain said:

Dzięki! 😉

Ale serio tak klimatycznie to wygląda, że jakby była bardzo prosta gierka w takiej scenerii to super miło byłoby w to pomłócić już dla samych efektów wizualnych 🙂 

Napisano
  • Autor
17 minut temu, Destroyer napisał(a):

Ale serio tak klimatycznie to wygląda, że jakby była bardzo prosta gierka w takiej scenerii to super miło byłoby w to pomłócić już dla samych efektów wizualnych 🙂 

No taki był zamysł w sumie, dlatego zrobiłem dość mocno lowpoly. 🙂 Ogólnie chciałem zrobić różne etapy odkrywania całego tego terenu, np. wysyłasz drony na przeskanowanie różnych lokacji, tak jak to widać obok ruin kopalni (na dole po prawej). Mógłbyś wtedy np. odbudować, albo eksplorować takie lokacje, szukać znajdziek itd. Ale to tak sobie tylko myślałem, wymagałoby to kupę roboty. 😛

Edytowane przez brain

Napisano
7 minutes ago, brain said:

Ale to tak sobie tylko myślałem, wymagałoby to kupę roboty. 😛

No niestety, i najczęściej jest jej dużo więcej niż przewidywałeś bo szacujesz na podstawie tego co już wiesz a po drodze wyjdzie to czego nie wiedziałeś, że nie wiesz i ilość pracy się zmuliplikuje 🙂 

Napisano
  • Autor
32 minuty temu, Destroyer napisał(a):

No niestety, i najczęściej jest jej dużo więcej niż przewidywałeś bo szacujesz na podstawie tego co już wiesz a po drodze wyjdzie to czego nie wiedziałeś, że nie wiesz i ilość pracy się zmuliplikuje 🙂 

Niestety, taka prawda. 🙂

Napisano

Hej, kilka nowych rzeczy:

Quick 3D Sculpting Workflow | Stylized ROCK Sculpt in Blender (Timelapse) 3D High Poly Models

CUBES ONLY | Quick 3D Lowpoly Stylized Cube Worlds in Blender 3D [FULL PROCESS]

CUBES ONLY | Quick 3D Lowpoly Stylized Cube Worlds in Blender 3D [FULL PROCESS]

CUBES ONLY | Quick 3D Lowpoly Stylized Cube Worlds in Blender 3D [FULL PROCESS]

3D Stylized City-Builder/RTS Game Buildings | Game-Ready & Lowpoly  | BLENDER, SUBSTANCE & UNITY

3D Stylized City-Builder/RTS Game Buildings | Game-Ready & Lowpoly  | BLENDER, SUBSTANCE & UNITY

3D Stylized City-Builder/RTS Game Buildings | Game-Ready & Lowpoly  | BLENDER, SUBSTANCE & UNITY

ggggggggggg

Edytowane przez bezio

Napisano

Kolejny budynek do City-Buildera (blender, substance i unity) 

image.thumb.jpeg.90704b2f7ae05330c72e48345b56f246.jpeg

image.jpeg

image.thumb.jpeg.b81b59f1de1f5f7c37de667ccba3c4bc.jpeg

 

Edytowane przez bezio

Napisano

Kolejne renderki assetów do city-buildera. Pobawiłem się trochę nową wodą od unity (hdrp) i całkiem spoko działa jak na unity. 

test.thumb.jpg.e204837df111f026f5c58c131ed68f0a.jpg

image.thumb.jpeg.a8e1436c81b454e3bc7e9d79fd7e01a0.jpeg

image.thumb.jpeg.599eb64b68cf94f08dbfcdf3ab7599ce.jpeg

image.thumb.jpeg.755ee9d7281c30c0bbeb71719f3d50aa.jpeg

insta_p_2.thumb.jpg.140de514dd496a162653f99bae29e6a4.jpg

insta_p_1.thumb.jpg.cc83d446eb7d42e21de9a5932ceb8183.jpg

 

 

Napisano
  • Autor

Trochę bardziej mroczny klimat. 🙂 (roślinki na szybko) + elementy mostu modularnego pod hexagony

1.thumb.png.01bd0677005cfdaa2244d0c856253099.png8.thumb.png.a1f21824cf7f41bbeeed362ef8ed6ae4.pngTop-down 3D Lowpoly Game-Read Assets for a City Builder / RTS Game | Rendered in Unity HDRP

Edytowane przez brain

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności