Napisano 3 Kwiecień 20231 r Autor 2 godziny temu, Sebazx6r napisał(a): Bardzo fajne prace 😉 az milo popatrzec Dzięki!
Napisano 4 Kwiecień 20231 r Zgadzam się, masz oko do kolorów i nie tylko ps. a ze tak podpytam, masz koncepty czy z głowy? Edytowane 4 Kwiecień 20231 r przez Monument3de
Napisano 4 Kwiecień 20231 r Autor 17 minut temu, Monument3de napisał(a): Zgadzam się, masz oko do kolorów i nie tylko ps. a ze tak podpytam, masz koncepty czy z głowy? Hej, dzięki! Jak nagrywam filmik, to w tym samym czasie wymyślam, jakie detale będę robił i w jakim kierunku wszystko pociągnę (często usuwam np. 30min-1h z filmiku, jeżeli za bardzo się motałem co zrobić), nie mam jakiegoś wielkiego planu i konceptu, który kopiuję. Często szukam refek, które pokazują jakieś specyficzne rzeczy np. jak wyglądają budynki na pustyni, czy jak wygląda palma, jakie rośliny rosną np. na pustyni, czy jeszcze co innego bardziej specyficznego.
Napisano 4 Kwiecień 20231 r Ja, zanim coś zacząłem kombinować, wyciągałem modele z gier i podpatrywałem jak to jest robione.
Napisano 4 Kwiecień 20231 r Autor 45 minut temu, Monument3de napisał(a): Ja, zanim coś zacząłem kombinować, wyciągałem modele z gier i podpatrywałem jak to jest robione. No to dobra metoda żeby zacząć naukę, chociaż jakbyś teraz wyciągnął tekstury i modele z jakiegoś assasin's creed-a to pewnie byś za bardzo nie wiedział od czego zacząć jakbyś był totalnie początkującym (dużo roboty teraz robią jednak shadery, modele są też bardziej skomplikowane itd.).
Napisano 4 Kwiecień 20231 r sporo ludzi nie wie, jak zacząć, a przecież najlepsza metoda to wyciągnąć model z gry i masz wszystko jak na dłoni, rozdzielczość textur, ilość trisow, ustawienie szkieletu itd. No tak, są skomplikowane, ale jak wyciągnąłem modele z Zeldy na switchu to byłem w szoku jakie to ch...we 😉 a gra wydaje się taka niesamowita. Dlatego fajnie jest podejrzeć jak te skurczybyki to robią.
Napisano 25 Wrzesień 20231 r Autor 16 minut temu, Destroyer napisał(a): Super, pierwsza scena wyszła kozak 🙂 Dzięki! 😉
Napisano 25 Wrzesień 20231 r 5 minutes ago, brain said: Dzięki! 😉 Ale serio tak klimatycznie to wygląda, że jakby była bardzo prosta gierka w takiej scenerii to super miło byłoby w to pomłócić już dla samych efektów wizualnych 🙂
Napisano 25 Wrzesień 20231 r Autor 17 minut temu, Destroyer napisał(a): Ale serio tak klimatycznie to wygląda, że jakby była bardzo prosta gierka w takiej scenerii to super miło byłoby w to pomłócić już dla samych efektów wizualnych 🙂 No taki był zamysł w sumie, dlatego zrobiłem dość mocno lowpoly. 🙂 Ogólnie chciałem zrobić różne etapy odkrywania całego tego terenu, np. wysyłasz drony na przeskanowanie różnych lokacji, tak jak to widać obok ruin kopalni (na dole po prawej). Mógłbyś wtedy np. odbudować, albo eksplorować takie lokacje, szukać znajdziek itd. Ale to tak sobie tylko myślałem, wymagałoby to kupę roboty. 😛 Edytowane 25 Wrzesień 20231 r przez brain
Napisano 25 Wrzesień 20231 r 7 minutes ago, brain said: Ale to tak sobie tylko myślałem, wymagałoby to kupę roboty. 😛 No niestety, i najczęściej jest jej dużo więcej niż przewidywałeś bo szacujesz na podstawie tego co już wiesz a po drodze wyjdzie to czego nie wiedziałeś, że nie wiesz i ilość pracy się zmuliplikuje 🙂
Napisano 25 Wrzesień 20231 r Autor 32 minuty temu, Destroyer napisał(a): No niestety, i najczęściej jest jej dużo więcej niż przewidywałeś bo szacujesz na podstawie tego co już wiesz a po drodze wyjdzie to czego nie wiedziałeś, że nie wiesz i ilość pracy się zmuliplikuje 🙂 Niestety, taka prawda. 🙂
Napisano 10 Czerwiec 202410 Cze Kolejny budynek do City-Buildera (blender, substance i unity) Edytowane 10 Czerwiec 202410 Cze przez bezio
Napisano 17 Czerwiec 202417 Cze Kolejne renderki assetów do city-buildera. Pobawiłem się trochę nową wodą od unity (hdrp) i całkiem spoko działa jak na unity.
Napisano 17 Czerwiec 202417 Cze Autor 11 godzin temu, blazejbobek napisał(a): Piękne 🙂 Super klimacik! Dzięki 🙂
Napisano 20 Czerwiec 202420 Cze Autor 10 godzin temu, Ania napisał(a): Fajne. Przemiłe kolorki i sympatyczna ryba pancerna. Dzięki! 🙂
Napisano 21 Czerwiec 202421 Cze Autor Trochę bardziej mroczny klimat. 🙂 (roślinki na szybko) + elementy mostu modularnego pod hexagony Edytowane 22 Czerwiec 202422 Cze przez brain
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto