Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano
  • Autor

Cześć, ostatnio mało się tu dzieje, ponieważ nie miałem czasu za bardzo na swoje personale, za jakiś czas dowiecie się dlaczego. Po uporządkoaniu wszystkiego wracam ze zdwojoną mocą do swoich personali, ale mniejsza... tutuaj szybki szkic z odmętów mojej głowy. Zauważyłem u siebie znaczną poprawę jeżeli chodzi o czas i swobodę w realizacji takich bloobów. Szkić wykonany w niecałą godzinkę w powrocie do domu, na kolanie w pociągu. Jak tylko zakończę to nad czym teraz pracuje, wrzucam go do Zetki.

IMG_6464-min.PNG

  • Odpowiedzi 56
  • Wyświetleń 5,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Podrzucam również postać, którą zrobiłem podczas szkolenia SculptYourHero!

  • Coś ode mnie, bo dawno mnie tu nie było! WIPEK

  • Na wieczór! Link do refki: https://pl.pinterest.com/pin/149815125092114232/

Posted Images

Napisano

No nie wiem, nie wiem. Mam wrażenie że ten pan z rogami mnie ocenia... i nie jest to pozytywna ocena mojej skromnej osoby 😉 
Diaboł jak diaboł, jaki jest każdy widzi, nie czepiam się bo prędzej urodzę złoty samorodek 😉 niż wykręcę tak twarzowego pana z rogami 🙂👍 wiec kompetencji mi brak 🙂 ale fajnie sie zapowiada chętnie zobaczę ciąg dalszy 🙂 

Napisano
  • Autor

Cześć, chciałbym zaprezentować wam postać, jaką udało mi się zrealizować. Jest to mój pierwszy likness. To jeszcze nie koniec, jest wiele rzeczy do poprawy, niestety termin gonił z oficialnym rednerem. Nie wiem jeszcze dokładnie od czego takie drastyczne zmiany na twarzy. Może to przez focal albo shadery. Robię chwilkę przerwy i wracam, by dopracować gościa do końca. Jeżeli chociaż trochę wam przypomina to znaczy, że nie jest tak źle. 

image.pngimage.pngimage.pngimage.png

Edytowane przez Artem

Napisano

O dziwo bez textur bardziej podobny do Shelbiego niż z. Może to kwestia shederu. Dopracowałbym też fryzurę 👍
cillian-murphy-peaky-blinders-e1655110532498.jpeg 

Edytowane przez Mortom

Napisano
  • Autor

@MortomTak też zdaje mi się, że to problem z shaderem, na próbnych renderach z blendera wygladało to o niebo lepiej i mniej gumowo, ale chce jeszcze troche dopracować kilka kwestii, zanim rzuce swoj oficjalny redner. ;D

Edytowane przez Artem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności