Napisano 17 Listopad 200420 l Witam Przez przypadek tak trochę na siłę zacząłęm rysować coś, wyszedł mi słoik. Akurat wpadł mi wręce, teraz chcę wykombinować aby wyszła jakaś scenka z tego ale brak mi koncepcji na dodanie czegoś. Jakby komuś coś wpadło do głowy to może coś skrobnie. Pozdrawiam
Napisano 17 Listopad 200420 l ja myslalem ze dasz tu model a nie zdjecie :P moze jakas wisienka do srodka? :)
Napisano 17 Listopad 200420 l miodzio texturki drewna bo sciany troche kijowe. hmm moze to tylko kompresja jpega
Napisano 17 Listopad 200420 l wyglada swietnie:) nawet bardzo realistycznie tylko koniecznie wywal to odbicie z desek pozdrawiam
Napisano 17 Listopad 200420 l Model wypasiony materiały też. Jedynie metal jakiś taki dziwny (pierwszy rzucił mi się w oczy). Na tle bajeranckiego szkła wypada troche blado. Może to faktycznie wina jpga. Ale i tak gratulacje. Z ta wisienką troche nie pasuje lepiej zakisić ogórki:P. Pozdro.
Napisano 17 Listopad 200420 l Piotr a widziałeś kiedyś może przypadkiem lakier do drewna:P może faktycznie troche za mocney odbłysk.
Napisano 17 Listopad 200420 l Autor Witam Fakt rzeczywiście deski troszkę za bardzo się odbijają Co do ściany z tyłu to myślałem że nie będzie jej za bardzo widać bo chciałem dać DOF-a, ale to nie na mój komputer. Coś w PS będę musiał zrobić. Co do dodatków to myślę o jakimś owadzie, może jakiś owłosiony pająk. Dzięki za podpowiedzi
Napisano 17 Listopad 200420 l Ja również się przyczepie do desek, błyszczą równie mocno jak słoik, więc nie wiadomo na czym skupić uwage, poza tym to jest z tego co widać jakaś stara, zmeczona deska(fajne są peknięcia), tego nikt by nie lakierował, przed oszlifowaniem.
Napisano 17 Listopad 200420 l Włóż do słoika gałki oczne... będzie shiza... taka podręczna apteczka czarownicy ;) [EDIT] Model i render piękny :)[/EDIT]
Napisano 17 Listopad 200420 l a moze te deski sa mokre bo sie ze slka cos wylalo :) ktos postawil sloik i zrobil zdjecie? :P (ale kombinuje :P)
Napisano 17 Listopad 200420 l Autor Siatka to nie jest skomplikowana, deski to box-y z chamferem, słoik to profil słoika + lathe, druty to loft, 1 światło direct + vray + hdri w odbiciach i tyle. Jutro wrzucę ale to nic ciekawego. Co do oczu to rzeczywiście możliwe że w tym kieruku pójdę Pozdr
Napisano 17 Listopad 200420 l Ja to świerzak jestem to sobie chętnie popatrze... hehe z tego co napisałeś to jeszcze kolo 60% nie umiem ;)
Napisano 17 Listopad 200420 l hyhy - sloik nie ma uszczelki :) a pozatym - spox - podoba mi sie bardzo (glownie sloik bo otoczenie mniej - juz wiesz o deskach i scianie) pozdrawiam i mam nadzieje ze to skonczysz i bedzie lux torpeda :)
Napisano 17 Listopad 200420 l uszczelka mozna zdjac. wyglada dobrze, zrob tam oczy plywajace w jakims plynie
Napisano 17 Listopad 200420 l Ladnie, ladnie. Do sloika wloz ogorki, a obok postaw 0,5L. Jakze polsko to bedzie wygladac ;P.
Napisano 17 Listopad 200420 l Ladnie, ladnie. Do sloika wloz ogorki, a obok postaw 0,5L. Jakze polsko to bedzie wygladac ;P. oh yeah... mmmmmniam :P
Napisano 18 Listopad 200420 l wyglada jak bys polakieowal wszystko dookola i pozabieral cienie i kaustyke :D
Napisano 20 Listopad 200420 l Autor Kaustyki chciałem zrobić, próbowałem kombinowałeł ale niestety efekt mizerny i jak potem spojrzałem na istniejący słoik to ich specjalnie nie widać dlatego dałem sobie spokój. Co do cienia to był jeszcze przed nałożeniem tekstur, ale teraz to rzeczywiście prawie znikł. Postanowiłem że do środka włoże ogórki, bo kolor zielony dobrze (tak mi się wydaje) doda dynamiki do obrazka, ale nietesty mam jeszcze kłopoty z mapowaniem tekstury. Myślę że juto coś wyjdzie.Dzięki za uwagi , samemu ciężko pewne rzeczy wychwycić. Pozrd
Napisano 21 Listopad 200420 l na deskach to nie lakier ... tylko slina obcych ! (srodkowa deska na lewo od sloika) jak ladnie scieka ! a ogorki to dla obcych ?! pozdawiam ;)
Napisano 23 Listopad 200420 l Autor Witam Staram się narysować ogórki, ale nie wiem jak nałożyć teksturę na nie. Chodzi o mapowanie. Dlatego spróbowałem zrobić materiał z samych map proceduralnych. chyba nie wyszło tak żle? Tak mi się wydaje, ale samemu często coś zauważyć. Pozdr
Napisano 23 Listopad 200420 l superek - kolor mapa ogorasow jest swietna - gorzej troche z bumpem - zbyt sztuczny moim zdaniem ale tak pozaty - lux
Napisano 23 Listopad 200420 l Autor mi też już się nie podoba, po pracy idę po ogórki i poprawię to. Pzdr
Napisano 23 Listopad 200420 l Autor już są wstępnie w słoiku, teraz jakiś płyn muszę wlać do środka i róne takie tam
Napisano 23 Listopad 200420 l troche plastikowo wygladaja, chyba specular level albo glossines nietaka. ogorki maja takie kropki, wystajace, wiec zamiast noise na bumpa bym dala cellular ze zmniejszonym spread albo cos tego typu.
Napisano 24 Listopad 200420 l Autor Fakt, ogórki zrobiłem mając w pamięci ogórki szklarniowe, a do słoików to wkłada się ogórki konserwowe, a one mają takie małe odrostki. Dzięki za uwagę
Napisano 24 Listopad 200420 l lekka niezgodność, wyglądają jak świeżo kupione w hipermarkecie, a ponoć są konserwowe bo mają wypusti :) a poza tym... od kiedy konserwowe mają takie wypustki :D dobrze idzie, tylko musisz poprawić shader, dadaj lekkie refleksy z falloffem, no i poprawić bump :)
Napisano 25 Listopad 200420 l Autor mały update, niestety z braku czasu nie mam kiedy powalczyć z materiałęm ogórków
Napisano 28 Listopad 200420 l lepiej :) w słoiku z pewnej odległości nawet realistycznie wyglądają :)
Napisano 28 Listopad 200420 l Jak dla mnie to te ogórki za bardzo się świecą, i deski też się troszkę za bardoz świecą.
Napisano 28 Listopad 200420 l wode zrob bardziej zoltawa, i pobaw sie specular mapami, bo wszystko troche jak polakierowane wyglada.
Napisano 1 Grudzień 200420 l Autor poprawiłem trochę ale straciłem pomysł na widok całęj sceny, bo jak przyjrzałem się to tak to bez sensu jest trochę, słoik z ogórkami, co ma być :( Pozdr
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto