Arthi76 Napisano 17 Listopad 2004 Napisano 17 Listopad 2004 Witam Przez przypadek tak trochę na siłę zacząłęm rysować coś, wyszedł mi słoik. Akurat wpadł mi wręce, teraz chcę wykombinować aby wyszła jakaś scenka z tego ale brak mi koncepcji na dodanie czegoś. Jakby komuś coś wpadło do głowy to może coś skrobnie. Pozdrawiam
wesoledi Napisano 17 Listopad 2004 Napisano 17 Listopad 2004 ja myslalem ze dasz tu model a nie zdjecie :P moze jakas wisienka do srodka? :)
RuMuN Napisano 17 Listopad 2004 Napisano 17 Listopad 2004 miodzio texturki drewna bo sciany troche kijowe. hmm moze to tylko kompresja jpega
Piotr Dobosz Napisano 17 Listopad 2004 Napisano 17 Listopad 2004 wyglada swietnie:) nawet bardzo realistycznie tylko koniecznie wywal to odbicie z desek pozdrawiam
Pawkiller Napisano 17 Listopad 2004 Napisano 17 Listopad 2004 Model wypasiony materiały też. Jedynie metal jakiś taki dziwny (pierwszy rzucił mi się w oczy). Na tle bajeranckiego szkła wypada troche blado. Może to faktycznie wina jpga. Ale i tak gratulacje. Z ta wisienką troche nie pasuje lepiej zakisić ogórki:P. Pozdro.
Pawkiller Napisano 17 Listopad 2004 Napisano 17 Listopad 2004 Piotr a widziałeś kiedyś może przypadkiem lakier do drewna:P może faktycznie troche za mocney odbłysk.
Arthi76 Napisano 17 Listopad 2004 Autor Napisano 17 Listopad 2004 Witam Fakt rzeczywiście deski troszkę za bardzo się odbijają Co do ściany z tyłu to myślałem że nie będzie jej za bardzo widać bo chciałem dać DOF-a, ale to nie na mój komputer. Coś w PS będę musiał zrobić. Co do dodatków to myślę o jakimś owadzie, może jakiś owłosiony pająk. Dzięki za podpowiedzi
streaker Napisano 17 Listopad 2004 Napisano 17 Listopad 2004 Ja również się przyczepie do desek, błyszczą równie mocno jak słoik, więc nie wiadomo na czym skupić uwage, poza tym to jest z tego co widać jakaś stara, zmeczona deska(fajne są peknięcia), tego nikt by nie lakierował, przed oszlifowaniem.
asblaze Napisano 17 Listopad 2004 Napisano 17 Listopad 2004 Włóż do słoika gałki oczne... będzie shiza... taka podręczna apteczka czarownicy ;) [EDIT] Model i render piękny :)[/EDIT]
wesoledi Napisano 17 Listopad 2004 Napisano 17 Listopad 2004 a moze te deski sa mokre bo sie ze slka cos wylalo :) ktos postawil sloik i zrobil zdjecie? :P (ale kombinuje :P)
Arthi76 Napisano 17 Listopad 2004 Autor Napisano 17 Listopad 2004 Siatka to nie jest skomplikowana, deski to box-y z chamferem, słoik to profil słoika + lathe, druty to loft, 1 światło direct + vray + hdri w odbiciach i tyle. Jutro wrzucę ale to nic ciekawego. Co do oczu to rzeczywiście możliwe że w tym kieruku pójdę Pozdr
Unikorn23 Napisano 17 Listopad 2004 Napisano 17 Listopad 2004 Ja to świerzak jestem to sobie chętnie popatrze... hehe z tego co napisałeś to jeszcze kolo 60% nie umiem ;)
ftorek Napisano 17 Listopad 2004 Napisano 17 Listopad 2004 hyhy - sloik nie ma uszczelki :) a pozatym - spox - podoba mi sie bardzo (glownie sloik bo otoczenie mniej - juz wiesz o deskach i scianie) pozdrawiam i mam nadzieje ze to skonczysz i bedzie lux torpeda :)
Ania Napisano 17 Listopad 2004 Napisano 17 Listopad 2004 uszczelka mozna zdjac. wyglada dobrze, zrob tam oczy plywajace w jakims plynie
Knysha Napisano 17 Listopad 2004 Napisano 17 Listopad 2004 Ladnie, ladnie. Do sloika wloz ogorki, a obok postaw 0,5L. Jakze polsko to bedzie wygladac ;P.
wesoledi Napisano 17 Listopad 2004 Napisano 17 Listopad 2004 Ladnie, ladnie. Do sloika wloz ogorki, a obok postaw 0,5L. Jakze polsko to bedzie wygladac ;P. oh yeah... mmmmmniam :P
Kuciel Napisano 18 Listopad 2004 Napisano 18 Listopad 2004 wyglada jak bys polakieowal wszystko dookola i pozabieral cienie i kaustyke :D
Arthi76 Napisano 20 Listopad 2004 Autor Napisano 20 Listopad 2004 Kaustyki chciałem zrobić, próbowałem kombinowałeł ale niestety efekt mizerny i jak potem spojrzałem na istniejący słoik to ich specjalnie nie widać dlatego dałem sobie spokój. Co do cienia to był jeszcze przed nałożeniem tekstur, ale teraz to rzeczywiście prawie znikł. Postanowiłem że do środka włoże ogórki, bo kolor zielony dobrze (tak mi się wydaje) doda dynamiki do obrazka, ale nietesty mam jeszcze kłopoty z mapowaniem tekstury. Myślę że juto coś wyjdzie.Dzięki za uwagi , samemu ciężko pewne rzeczy wychwycić. Pozrd
zipper Napisano 21 Listopad 2004 Napisano 21 Listopad 2004 na deskach to nie lakier ... tylko slina obcych ! (srodkowa deska na lewo od sloika) jak ladnie scieka ! a ogorki to dla obcych ?! pozdawiam ;)
Arthi76 Napisano 23 Listopad 2004 Autor Napisano 23 Listopad 2004 Witam Staram się narysować ogórki, ale nie wiem jak nałożyć teksturę na nie. Chodzi o mapowanie. Dlatego spróbowałem zrobić materiał z samych map proceduralnych. chyba nie wyszło tak żle? Tak mi się wydaje, ale samemu często coś zauważyć. Pozdr
ftorek Napisano 23 Listopad 2004 Napisano 23 Listopad 2004 superek - kolor mapa ogorasow jest swietna - gorzej troche z bumpem - zbyt sztuczny moim zdaniem ale tak pozaty - lux
Arthi76 Napisano 23 Listopad 2004 Autor Napisano 23 Listopad 2004 mi też już się nie podoba, po pracy idę po ogórki i poprawię to. Pzdr
Arthi76 Napisano 23 Listopad 2004 Autor Napisano 23 Listopad 2004 już są wstępnie w słoiku, teraz jakiś płyn muszę wlać do środka i róne takie tam
Ania Napisano 23 Listopad 2004 Napisano 23 Listopad 2004 troche plastikowo wygladaja, chyba specular level albo glossines nietaka. ogorki maja takie kropki, wystajace, wiec zamiast noise na bumpa bym dala cellular ze zmniejszonym spread albo cos tego typu.
Arthi76 Napisano 24 Listopad 2004 Autor Napisano 24 Listopad 2004 Fakt, ogórki zrobiłem mając w pamięci ogórki szklarniowe, a do słoików to wkłada się ogórki konserwowe, a one mają takie małe odrostki. Dzięki za uwagę
Salvator Napisano 24 Listopad 2004 Napisano 24 Listopad 2004 lekka niezgodność, wyglądają jak świeżo kupione w hipermarkecie, a ponoć są konserwowe bo mają wypusti :) a poza tym... od kiedy konserwowe mają takie wypustki :D dobrze idzie, tylko musisz poprawić shader, dadaj lekkie refleksy z falloffem, no i poprawić bump :)
Arthi76 Napisano 25 Listopad 2004 Autor Napisano 25 Listopad 2004 mały update, niestety z braku czasu nie mam kiedy powalczyć z materiałęm ogórków
ChaoSMakeR Napisano 25 Listopad 2004 Napisano 25 Listopad 2004 chyba troche wiecej wody by sie nadalo i troche jasniejszej pozdro
Salvator Napisano 28 Listopad 2004 Napisano 28 Listopad 2004 lepiej :) w słoiku z pewnej odległości nawet realistycznie wyglądają :)
max_1989 Napisano 28 Listopad 2004 Napisano 28 Listopad 2004 Jak dla mnie to te ogórki za bardzo się świecą, i deski też się troszkę za bardoz świecą.
Ania Napisano 28 Listopad 2004 Napisano 28 Listopad 2004 wode zrob bardziej zoltawa, i pobaw sie specular mapami, bo wszystko troche jak polakierowane wyglada.
Arthi76 Napisano 1 Grudzień 2004 Autor Napisano 1 Grudzień 2004 poprawiłem trochę ale straciłem pomysł na widok całęj sceny, bo jak przyjrzałem się to tak to bez sensu jest trochę, słoik z ogórkami, co ma być :( Pozdr
Master Kiełbaster Napisano 1 Grudzień 2004 Napisano 1 Grudzień 2004 Straszne kwasy ;p Ogórki są już git, nie pasuje mi materiał tego drutu.
Nieszpor Napisano 1 Grudzień 2004 Napisano 1 Grudzień 2004 woda jakas taka zbyt czysta jak na ogórasy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się