Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Przez przypadek tak trochę na siłę zacząłęm rysować coś, wyszedł mi słoik. Akurat wpadł mi wręce, teraz chcę wykombinować aby wyszła jakaś scenka z tego ale brak mi koncepcji na dodanie czegoś. Jakby komuś coś wpadło do głowy to może coś skrobnie.

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 40
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Model wypasiony materiały też. Jedynie metal jakiś taki dziwny (pierwszy rzucił mi się w oczy). Na tle bajeranckiego szkła wypada troche blado. Może to faktycznie wina jpga. Ale i tak gratulacje. Z ta wisienką troche nie pasuje lepiej zakisić ogórki:P.

Pozdro.

Napisano

Witam

Fakt rzeczywiście deski troszkę za bardzo się odbijają

Co do ściany z tyłu to myślałem że nie będzie jej za bardzo widać bo chciałem dać DOF-a, ale to nie na mój komputer. Coś w PS będę musiał zrobić.

Co do dodatków to myślę o jakimś owadzie, może jakiś owłosiony pająk.

Dzięki za podpowiedzi

Napisano

Ja również się przyczepie do desek, błyszczą równie mocno jak słoik, więc nie wiadomo na czym skupić uwage, poza tym to jest z tego co widać jakaś stara, zmeczona deska(fajne są peknięcia), tego nikt by nie lakierował, przed oszlifowaniem.

Napisano

Siatka to nie jest skomplikowana, deski to box-y z chamferem, słoik to profil słoika + lathe, druty to loft, 1 światło direct + vray + hdri w odbiciach i tyle.

Jutro wrzucę ale to nic ciekawego.

 

Co do oczu to rzeczywiście możliwe że w tym kieruku pójdę

Pozdr

Napisano

hyhy - sloik nie ma uszczelki :)

 

a pozatym - spox - podoba mi sie bardzo (glownie sloik bo otoczenie mniej - juz wiesz o deskach i scianie)

 

pozdrawiam i mam nadzieje ze to skonczysz i bedzie lux torpeda :)

Napisano

Kaustyki chciałem zrobić, próbowałem kombinowałeł ale niestety efekt mizerny i jak potem spojrzałem na istniejący słoik to ich specjalnie nie widać dlatego dałem sobie spokój. Co do cienia to był jeszcze przed nałożeniem tekstur, ale teraz to rzeczywiście prawie znikł.

Postanowiłem że do środka włoże ogórki, bo kolor zielony dobrze (tak mi się wydaje) doda dynamiki do obrazka, ale nietesty mam jeszcze kłopoty z mapowaniem tekstury. Myślę że juto coś wyjdzie.Dzięki za uwagi , samemu ciężko pewne rzeczy wychwycić.

Pozrd

Napisano

na deskach to nie lakier ... tylko slina obcych ! (srodkowa deska na lewo od sloika) jak ladnie scieka !

 

a ogorki to dla obcych ?!

 

pozdawiam ;)

Napisano

Witam

Staram się narysować ogórki, ale nie wiem jak nałożyć teksturę na nie. Chodzi o mapowanie. Dlatego spróbowałem zrobić materiał z samych map proceduralnych. chyba nie wyszło tak żle? Tak mi się wydaje, ale samemu często coś zauważyć.

Pozdr

Napisano

troche plastikowo wygladaja, chyba specular level albo glossines nietaka.

ogorki maja takie kropki, wystajace, wiec zamiast noise na bumpa bym dala cellular ze zmniejszonym spread albo cos tego typu.

Napisano

Fakt, ogórki zrobiłem mając w pamięci ogórki szklarniowe, a do słoików to wkłada się ogórki konserwowe, a one mają takie małe odrostki.

Dzięki za uwagę

Napisano

lekka niezgodność, wyglądają jak świeżo kupione w hipermarkecie, a ponoć są konserwowe bo mają wypusti :) a poza tym... od kiedy konserwowe mają takie wypustki :D dobrze idzie, tylko musisz poprawić shader, dadaj lekkie refleksy z falloffem, no i poprawić bump :)

Napisano

poprawiłem trochę ale straciłem pomysł na widok całęj sceny, bo jak przyjrzałem się to tak to bez sensu jest trochę, słoik z ogórkami, co ma być :(

Pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności