Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Hej, ma ktoś pomysł, jak dodać tego typu powtarzalny detal? Bo chyba przecież nie ręcznie? 

 

maagzine.png

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • ArnoldSzczesliwy
    ArnoldSzczesliwy

    Jak masz spoko topologie to po prostu inset i extrud na kazdym fejsie a jak chcesz sculptowac to + wymazywanie morphem krótszych lini :   

  • to jest  Interpolate w menu stroke ( zaraz pod ikonkami) chyba to bardziej do płaszczyzn się nadaje.  Jeśli nie chcesz ręcznie zrób to array meshem albo właśnie symetrią. 

  • Jak coś masz krótki film z zmodelerem 🙂      chętnie to zobacze, bo nie wiem ocb 😄

Posted Images

Napisano

Jak masz spoko topologie to po prostu inset i extrud na kazdym fejsie a jak chcesz sculptowac to + wymazywanie morphem krótszych lini : 

 

Edytowane przez ArnoldSzczesliwy

Napisano

Radial symmetry. Co to jest tak z ciekawosci? Przypomina mi pojemnik na maske gazowa, z Wermachtu... Ale troche jakby inny jak ja mam. Jesli tak to robimy to samo 😄

Napisano

Można też polygrupy, inset, extrude, support edge na końcu albo jeszcze raz inset i extrude z wyciągnięciem.

Napisano

to jest  Interpolate w menu stroke ( zaraz pod ikonkami)

chyba to bardziej do płaszczyzn się nadaje. 

Jeśli nie chcesz ręcznie zrób to array meshem albo właśnie symetrią. 

Napisano

Jak coś masz krótki film z zmodelerem 🙂 

 

 

25 minut temu, KLICEK napisał:

ostatnio fajny tutek widzaialem do najnowszego zbrusha, gdzie robiles detal na poczatku i koncu a zb wypelnial przestrzen pomiedzy nimi 🙂 oczywiscie jak trzeba nie moge znalezc XD

chętnie to zobacze, bo nie wiem ocb 😄

Napisano
  • Autor
16 godzin temu, Nezumi napisał:

Radial symmetry. Co to jest tak z ciekawosci? Przypomina mi pojemnik na maske gazowa, z Wermachtu... Ale troche jakby inny jak ja mam. Jesli tak to robimy to samo 😄

Magazynek do MG42 🙂

 

Może z tym array meshem pokombinuje, generalnie mam bryłe zrobionę w blendku, a zetce tylko detal dodaje. Ale tutaj próbowałem maskami coś działać, ale strasznie krzywo mi wychodziło i pomyślałem, że no nie, tego chyba nie da się w ten sposób zrobić aby ładnie, równo i czysto wyszło.

 

 

2021-10-22 18_36_53-ZBrush.png

Napisano

1
- rozwinąć uv  tak by było rowno i wmalować w photoshpie.
- normalke lub dispa możesz wygnereować z 1 elementu potem rozmieszczasz to w teksturze

jezeli chcesz miec to w siatce to. robisz uv rozplaszczasz do uv skryptem lub w Zbrushu na płasko przeciagasz stuff do programu normalnego a nie w tym badziewiu.... modelujesz 1 duplikujesz wrap i transfer po uv (maya) Ewentualnie jakieś opcje z blednowaniem. ale wrap i po uv wyjdzei najlepiej.
projekcja lub dynamesh. 
3 robisz sobie insertemesha z poczatkiem i koncem jak masz zrobione topologi to mozesz na jej bazie po robic z remeshe brushem krzywe potem przelaczasz na insrt brush i clik i mash.

Katowanie sie zModelerem to wogole nie rozumiem jak mi ktos to badziewie wlacza w pracy to mam ochote go zwolnić 😜

 

Napisano
  • Autor
4 godziny temu, Sebazx6r napisał:

1
- rozwinąć uv  tak by było rowno i wmalować w photoshpie.
- normalke lub dispa możesz wygnereować z 1 elementu potem rozmieszczasz to w teksturze

jezeli chcesz miec to w siatce to. robisz uv rozplaszczasz do uv skryptem lub w Zbrushu na płasko przeciagasz stuff do programu normalnego a nie w tym badziewiu.... modelujesz 1 duplikujesz wrap i transfer po uv (maya) Ewentualnie jakieś opcje z blednowaniem. ale wrap i po uv wyjdzei najlepiej.
projekcja lub dynamesh. 
3 robisz sobie insertemesha z poczatkiem i koncem jak masz zrobione topologi to mozesz na jej bazie po robic z remeshe brushem krzywe potem przelaczasz na insrt brush i clik i mash.

Katowanie sie zModelerem to wogole nie rozumiem jak mi ktos to badziewie wlacza w pracy to mam ochote go zwolnić 😜

 

Zastanawiałem się też, czy tego nie dodać właśnie w adobe painterze, bo i tak będę do niego model wrzucał do malowania. Ale myślałem (nie mam jeszcze doświadczenia z zetką), że ładniej wyjdzie w zbrushu. Może faktycznie, źle podchodze do tematu.  

Napisano

Czy ja wiem czy ładniej w zetce. Bakeowac bedzisz osobno. mozesz tez porobic float geometry do bake'u. Lub wybekowac 1 i potem poprzemnarzac jak kto woli.  jak robisz gamedev i Lp lub disp nawet. Choc jak disp to to bym robil raczej w geo. 
Technik jest duzo w malowanie raczej najszybsza.

Napisano

Btw. Jak ktoś zrobi to szybko w modelerze to czemu nie? Nie ogarniam go zbynio super i mnie też irytuje, ale wczoraj oglądałem przykładowo summita i niektorzy  kolesie z id software robią głównie tylko modelerem i to baaaardzo szybko. Także nie wiem skąd to uprzedzenie. Imo nie ma złych dróg, jak każda ma prowadzić do celu. 🙂

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.