Skocz do zawartości

[Zbrush] Dodawanie detalu


makak

Rekomendowane odpowiedzi

Jak coś masz krótki film z zmodelerem 🙂 

 

 

25 minut temu, KLICEK napisał:

ostatnio fajny tutek widzaialem do najnowszego zbrusha, gdzie robiles detal na poczatku i koncu a zb wypelnial przestrzen pomiedzy nimi 🙂 oczywiscie jak trzeba nie moge znalezc XD

chętnie to zobacze, bo nie wiem ocb 😄

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Nezumi napisał:

Radial symmetry. Co to jest tak z ciekawosci? Przypomina mi pojemnik na maske gazowa, z Wermachtu... Ale troche jakby inny jak ja mam. Jesli tak to robimy to samo 😄

Magazynek do MG42 🙂

 

Może z tym array meshem pokombinuje, generalnie mam bryłe zrobionę w blendku, a zetce tylko detal dodaje. Ale tutaj próbowałem maskami coś działać, ale strasznie krzywo mi wychodziło i pomyślałem, że no nie, tego chyba nie da się w ten sposób zrobić aby ładnie, równo i czysto wyszło.

 

 

2021-10-22 18_36_53-ZBrush.png

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1
- rozwinąć uv  tak by było rowno i wmalować w photoshpie.
- normalke lub dispa możesz wygnereować z 1 elementu potem rozmieszczasz to w teksturze

jezeli chcesz miec to w siatce to. robisz uv rozplaszczasz do uv skryptem lub w Zbrushu na płasko przeciagasz stuff do programu normalnego a nie w tym badziewiu.... modelujesz 1 duplikujesz wrap i transfer po uv (maya) Ewentualnie jakieś opcje z blednowaniem. ale wrap i po uv wyjdzei najlepiej.
projekcja lub dynamesh. 
3 robisz sobie insertemesha z poczatkiem i koncem jak masz zrobione topologi to mozesz na jej bazie po robic z remeshe brushem krzywe potem przelaczasz na insrt brush i clik i mash.

Katowanie sie zModelerem to wogole nie rozumiem jak mi ktos to badziewie wlacza w pracy to mam ochote go zwolnić 😜

 

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Sebazx6r napisał:

1
- rozwinąć uv  tak by było rowno i wmalować w photoshpie.
- normalke lub dispa możesz wygnereować z 1 elementu potem rozmieszczasz to w teksturze

jezeli chcesz miec to w siatce to. robisz uv rozplaszczasz do uv skryptem lub w Zbrushu na płasko przeciagasz stuff do programu normalnego a nie w tym badziewiu.... modelujesz 1 duplikujesz wrap i transfer po uv (maya) Ewentualnie jakieś opcje z blednowaniem. ale wrap i po uv wyjdzei najlepiej.
projekcja lub dynamesh. 
3 robisz sobie insertemesha z poczatkiem i koncem jak masz zrobione topologi to mozesz na jej bazie po robic z remeshe brushem krzywe potem przelaczasz na insrt brush i clik i mash.

Katowanie sie zModelerem to wogole nie rozumiem jak mi ktos to badziewie wlacza w pracy to mam ochote go zwolnić 😜

 

Zastanawiałem się też, czy tego nie dodać właśnie w adobe painterze, bo i tak będę do niego model wrzucał do malowania. Ale myślałem (nie mam jeszcze doświadczenia z zetką), że ładniej wyjdzie w zbrushu. Może faktycznie, źle podchodze do tematu.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ja wiem czy ładniej w zetce. Bakeowac bedzisz osobno. mozesz tez porobic float geometry do bake'u. Lub wybekowac 1 i potem poprzemnarzac jak kto woli.  jak robisz gamedev i Lp lub disp nawet. Choc jak disp to to bym robil raczej w geo. 
Technik jest duzo w malowanie raczej najszybsza.

  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Btw. Jak ktoś zrobi to szybko w modelerze to czemu nie? Nie ogarniam go zbynio super i mnie też irytuje, ale wczoraj oglądałem przykładowo summita i niektorzy  kolesie z id software robią głównie tylko modelerem i to baaaardzo szybko. Także nie wiem skąd to uprzedzenie. Imo nie ma złych dróg, jak każda ma prowadzić do celu. 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności