Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej, ma ktoś pomysł, jak dodać tego typu powtarzalny detal? Bo chyba przecież nie ręcznie? 

 

maagzine.png

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • ArnoldSzczesliwy
    ArnoldSzczesliwy

    Jak masz spoko topologie to po prostu inset i extrud na kazdym fejsie a jak chcesz sculptowac to + wymazywanie morphem krótszych lini :   

  • to jest  Interpolate w menu stroke ( zaraz pod ikonkami) chyba to bardziej do płaszczyzn się nadaje.  Jeśli nie chcesz ręcznie zrób to array meshem albo właśnie symetrią. 

  • Jak coś masz krótki film z zmodelerem 🙂      chętnie to zobacze, bo nie wiem ocb 😄

Posted Images

Napisano

Jak masz spoko topologie to po prostu inset i extrud na kazdym fejsie a jak chcesz sculptowac to + wymazywanie morphem krótszych lini : 

 

Edytowane przez ArnoldSzczesliwy

Napisano

Radial symmetry. Co to jest tak z ciekawosci? Przypomina mi pojemnik na maske gazowa, z Wermachtu... Ale troche jakby inny jak ja mam. Jesli tak to robimy to samo 😄

Napisano

Można też polygrupy, inset, extrude, support edge na końcu albo jeszcze raz inset i extrude z wyciągnięciem.

Napisano

to jest  Interpolate w menu stroke ( zaraz pod ikonkami)

chyba to bardziej do płaszczyzn się nadaje. 

Jeśli nie chcesz ręcznie zrób to array meshem albo właśnie symetrią. 

Napisano

Jak coś masz krótki film z zmodelerem 🙂 

 

 

25 minut temu, KLICEK napisał:

ostatnio fajny tutek widzaialem do najnowszego zbrusha, gdzie robiles detal na poczatku i koncu a zb wypelnial przestrzen pomiedzy nimi 🙂 oczywiscie jak trzeba nie moge znalezc XD

chętnie to zobacze, bo nie wiem ocb 😄

Napisano
  • Autor
16 godzin temu, Nezumi napisał:

Radial symmetry. Co to jest tak z ciekawosci? Przypomina mi pojemnik na maske gazowa, z Wermachtu... Ale troche jakby inny jak ja mam. Jesli tak to robimy to samo 😄

Magazynek do MG42 🙂

 

Może z tym array meshem pokombinuje, generalnie mam bryłe zrobionę w blendku, a zetce tylko detal dodaje. Ale tutaj próbowałem maskami coś działać, ale strasznie krzywo mi wychodziło i pomyślałem, że no nie, tego chyba nie da się w ten sposób zrobić aby ładnie, równo i czysto wyszło.

 

 

2021-10-22 18_36_53-ZBrush.png

Napisano

1
- rozwinąć uv  tak by było rowno i wmalować w photoshpie.
- normalke lub dispa możesz wygnereować z 1 elementu potem rozmieszczasz to w teksturze

jezeli chcesz miec to w siatce to. robisz uv rozplaszczasz do uv skryptem lub w Zbrushu na płasko przeciagasz stuff do programu normalnego a nie w tym badziewiu.... modelujesz 1 duplikujesz wrap i transfer po uv (maya) Ewentualnie jakieś opcje z blednowaniem. ale wrap i po uv wyjdzei najlepiej.
projekcja lub dynamesh. 
3 robisz sobie insertemesha z poczatkiem i koncem jak masz zrobione topologi to mozesz na jej bazie po robic z remeshe brushem krzywe potem przelaczasz na insrt brush i clik i mash.

Katowanie sie zModelerem to wogole nie rozumiem jak mi ktos to badziewie wlacza w pracy to mam ochote go zwolnić 😜

 

Napisano
  • Autor
4 godziny temu, Sebazx6r napisał:

1
- rozwinąć uv  tak by było rowno i wmalować w photoshpie.
- normalke lub dispa możesz wygnereować z 1 elementu potem rozmieszczasz to w teksturze

jezeli chcesz miec to w siatce to. robisz uv rozplaszczasz do uv skryptem lub w Zbrushu na płasko przeciagasz stuff do programu normalnego a nie w tym badziewiu.... modelujesz 1 duplikujesz wrap i transfer po uv (maya) Ewentualnie jakieś opcje z blednowaniem. ale wrap i po uv wyjdzei najlepiej.
projekcja lub dynamesh. 
3 robisz sobie insertemesha z poczatkiem i koncem jak masz zrobione topologi to mozesz na jej bazie po robic z remeshe brushem krzywe potem przelaczasz na insrt brush i clik i mash.

Katowanie sie zModelerem to wogole nie rozumiem jak mi ktos to badziewie wlacza w pracy to mam ochote go zwolnić 😜

 

Zastanawiałem się też, czy tego nie dodać właśnie w adobe painterze, bo i tak będę do niego model wrzucał do malowania. Ale myślałem (nie mam jeszcze doświadczenia z zetką), że ładniej wyjdzie w zbrushu. Może faktycznie, źle podchodze do tematu.  

Napisano

Czy ja wiem czy ładniej w zetce. Bakeowac bedzisz osobno. mozesz tez porobic float geometry do bake'u. Lub wybekowac 1 i potem poprzemnarzac jak kto woli.  jak robisz gamedev i Lp lub disp nawet. Choc jak disp to to bym robil raczej w geo. 
Technik jest duzo w malowanie raczej najszybsza.

Napisano

Btw. Jak ktoś zrobi to szybko w modelerze to czemu nie? Nie ogarniam go zbynio super i mnie też irytuje, ale wczoraj oglądałem przykładowo summita i niektorzy  kolesie z id software robią głównie tylko modelerem i to baaaardzo szybko. Także nie wiem skąd to uprzedzenie. Imo nie ma złych dróg, jak każda ma prowadzić do celu. 🙂

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności