Napisano 21 Październik 20213 l Hej, ma ktoś pomysł, jak dodać tego typu powtarzalny detal? Bo chyba przecież nie ręcznie?
Napisano 21 Październik 20213 l Jak masz spoko topologie to po prostu inset i extrud na kazdym fejsie a jak chcesz sculptowac to + wymazywanie morphem krótszych lini : Edytowane 21 Październik 20213 l przez ArnoldSzczesliwy
Napisano 22 Październik 20213 l Radial symmetry. Co to jest tak z ciekawosci? Przypomina mi pojemnik na maske gazowa, z Wermachtu... Ale troche jakby inny jak ja mam. Jesli tak to robimy to samo 😄
Napisano 22 Październik 20213 l Można też polygrupy, inset, extrude, support edge na końcu albo jeszcze raz inset i extrude z wyciągnięciem.
Napisano 22 Październik 20213 l ostatnio fajny tutek widzaialem do najnowszego zbrusha, gdzie robiles detal na poczatku i koncu a zb wypelnial przestrzen pomiedzy nimi 🙂 oczywiscie jak trzeba nie moge znalezc XD
Napisano 22 Październik 20213 l to jest Interpolate w menu stroke ( zaraz pod ikonkami) chyba to bardziej do płaszczyzn się nadaje. Jeśli nie chcesz ręcznie zrób to array meshem albo właśnie symetrią.
Napisano 22 Październik 20213 l Jak coś masz krótki film z zmodelerem 🙂 25 minut temu, KLICEK napisał: ostatnio fajny tutek widzaialem do najnowszego zbrusha, gdzie robiles detal na poczatku i koncu a zb wypelnial przestrzen pomiedzy nimi 🙂 oczywiscie jak trzeba nie moge znalezc XD chętnie to zobacze, bo nie wiem ocb 😄
Napisano 22 Październik 20213 l Autor 16 godzin temu, Nezumi napisał: Radial symmetry. Co to jest tak z ciekawosci? Przypomina mi pojemnik na maske gazowa, z Wermachtu... Ale troche jakby inny jak ja mam. Jesli tak to robimy to samo 😄 Magazynek do MG42 🙂 Może z tym array meshem pokombinuje, generalnie mam bryłe zrobionę w blendku, a zetce tylko detal dodaje. Ale tutaj próbowałem maskami coś działać, ale strasznie krzywo mi wychodziło i pomyślałem, że no nie, tego chyba nie da się w ten sposób zrobić aby ładnie, równo i czysto wyszło.
Napisano 23 Październik 20213 l 1 - rozwinąć uv tak by było rowno i wmalować w photoshpie. - normalke lub dispa możesz wygnereować z 1 elementu potem rozmieszczasz to w teksturze 2 jezeli chcesz miec to w siatce to. robisz uv rozplaszczasz do uv skryptem lub w Zbrushu na płasko przeciagasz stuff do programu normalnego a nie w tym badziewiu.... modelujesz 1 duplikujesz wrap i transfer po uv (maya) Ewentualnie jakieś opcje z blednowaniem. ale wrap i po uv wyjdzei najlepiej. projekcja lub dynamesh. 3 robisz sobie insertemesha z poczatkiem i koncem jak masz zrobione topologi to mozesz na jej bazie po robic z remeshe brushem krzywe potem przelaczasz na insrt brush i clik i mash. Katowanie sie zModelerem to wogole nie rozumiem jak mi ktos to badziewie wlacza w pracy to mam ochote go zwolnić 😜
Napisano 23 Październik 20213 l Autor 4 godziny temu, Sebazx6r napisał: 1 - rozwinąć uv tak by było rowno i wmalować w photoshpie. - normalke lub dispa możesz wygnereować z 1 elementu potem rozmieszczasz to w teksturze 2 jezeli chcesz miec to w siatce to. robisz uv rozplaszczasz do uv skryptem lub w Zbrushu na płasko przeciagasz stuff do programu normalnego a nie w tym badziewiu.... modelujesz 1 duplikujesz wrap i transfer po uv (maya) Ewentualnie jakieś opcje z blednowaniem. ale wrap i po uv wyjdzei najlepiej. projekcja lub dynamesh. 3 robisz sobie insertemesha z poczatkiem i koncem jak masz zrobione topologi to mozesz na jej bazie po robic z remeshe brushem krzywe potem przelaczasz na insrt brush i clik i mash. Katowanie sie zModelerem to wogole nie rozumiem jak mi ktos to badziewie wlacza w pracy to mam ochote go zwolnić 😜 Zastanawiałem się też, czy tego nie dodać właśnie w adobe painterze, bo i tak będę do niego model wrzucał do malowania. Ale myślałem (nie mam jeszcze doświadczenia z zetką), że ładniej wyjdzie w zbrushu. Może faktycznie, źle podchodze do tematu.
Napisano 24 Październik 20213 l Czy ja wiem czy ładniej w zetce. Bakeowac bedzisz osobno. mozesz tez porobic float geometry do bake'u. Lub wybekowac 1 i potem poprzemnarzac jak kto woli. jak robisz gamedev i Lp lub disp nawet. Choc jak disp to to bym robil raczej w geo. Technik jest duzo w malowanie raczej najszybsza.
Napisano 25 Październik 20213 l Btw. Jak ktoś zrobi to szybko w modelerze to czemu nie? Nie ogarniam go zbynio super i mnie też irytuje, ale wczoraj oglądałem przykładowo summita i niektorzy kolesie z id software robią głównie tylko modelerem i to baaaardzo szybko. Także nie wiem skąd to uprzedzenie. Imo nie ma złych dróg, jak każda ma prowadzić do celu. 🙂
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto