Skocz do zawarto艣ci

Featured Replies

Napisano

Hej, ma kto艣 pomys艂, jak doda膰 tego typu powtarzalny detal? Bo chyba przecie偶 nie r臋cznie?聽

maagzine.png

  • Odpowiedzi 11
  • Wy艣wietle艅 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • ArnoldSzczesliwy
    ArnoldSzczesliwy

    Jak masz spoko topologie to po prostu inset i extrud na kazdym fejsie a jak chcesz sculptowac to + wymazywanie morphem kr贸tszych lini :聽 聽

  • to jest聽 Interpolate w menu stroke ( zaraz pod ikonkami) chyba to bardziej do p艂aszczyzn si臋 nadaje.聽 Je艣li nie chcesz r臋cznie zr贸b to array meshem albo w艂a艣nie symetri膮.聽

  • Jak co艣 masz kr贸tki film z zmodelerem 馃檪聽 聽 聽 ch臋tnie to zobacze, bo nie wiem ocb 馃槃

Posted Images

Napisano

Jak masz spoko topologie to po prostu inset i extrud na kazdym fejsie a jak chcesz sculptowac to + wymazywanie morphem kr贸tszych lini :聽

Edytowane przez ArnoldSzczesliwy

Napisano

Radial symmetry. Co to jest tak z ciekawosci? Przypomina mi pojemnik na maske gazowa, z Wermachtu... Ale troche jakby inny jak ja mam. Jesli tak to robimy to samo 馃槃

Napisano

Mo偶na te偶 polygrupy, inset, extrude, support edge na ko艅cu albo jeszcze raz inset i extrude z wyci膮gni臋ciem.

Napisano

to jest聽 Interpolate w menu stroke ( zaraz pod ikonkami)

chyba to bardziej do p艂aszczyzn si臋 nadaje.聽

Je艣li nie chcesz r臋cznie zr贸b to array meshem albo w艂a艣nie symetri膮.聽

Napisano

Jak co艣 masz kr贸tki film z zmodelerem 馃檪

25 minut temu, KLICEK napisa艂:

ostatnio fajny tutek widzaialem do najnowszego zbrusha, gdzie robiles detal na poczatku i koncu a zb wypelnial przestrzen pomiedzy nimi 馃檪聽oczywiscie jak trzeba nie moge znalezc XD

ch臋tnie to zobacze, bo nie wiem ocb 馃槃

Napisano
  • Autor
16 godzin temu, Nezumi napisa艂:

Radial symmetry. Co to jest tak z ciekawosci? Przypomina mi pojemnik na maske gazowa, z Wermachtu... Ale troche jakby inny jak ja mam. Jesli tak to robimy to samo 馃槃

Magazynek do MG42 馃檪

Mo偶e z tym array meshem pokombinuje, generalnie mam bry艂e zrobion臋 w blendku, a zetce tylko detal dodaje. Ale tutaj pr贸bowa艂em maskami co艣 dzia艂a膰, ale strasznie krzywo mi wychodzi艂o i pomy艣la艂em, 偶e no nie, tego chyba nie da si臋 w ten spos贸b zrobi膰 aby 艂adnie, r贸wno i czysto wysz艂o.

2021-10-22 18_36_53-ZBrush.png

Napisano

1
- rozwin膮膰 uv聽 tak by by艂o rowno i wmalowa膰 w photoshpie.
- normalke lub dispa mo偶esz wygnereowa膰 z 1 elementu potem rozmieszczasz to w teksturze
2聽

jezeli chcesz miec to w siatce to. robisz uv rozplaszczasz do uv skryptem lub w Zbrushu na p艂asko przeciagasz stuff do programu normalnego a nie w tym badziewiu.... modelujesz 1 duplikujesz wrap i transfer po uv (maya) Ewentualnie jakie艣 opcje z blednowaniem. ale wrap i po uv wyjdzei najlepiej.
projekcja lub dynamesh.聽
3 robisz sobie insertemesha z poczatkiem i koncem jak masz zrobione topologi to mozesz na jej bazie po robic z remeshe brushem krzywe potem przelaczasz na insrt brush i clik i mash.

Katowanie sie zModelerem to wogole nie rozumiem jak mi ktos to badziewie wlacza w pracy to mam ochote go zwolni膰 馃槣

Napisano
  • Autor
4 godziny temu, Sebazx6r napisa艂:

1
- rozwin膮膰 uv聽 tak by by艂o rowno i wmalowa膰 w photoshpie.
- normalke lub dispa mo偶esz wygnereowa膰 z 1 elementu potem rozmieszczasz to w teksturze
2聽

jezeli chcesz miec to w siatce to. robisz uv rozplaszczasz do uv skryptem lub w Zbrushu na p艂asko przeciagasz stuff do programu normalnego a nie w tym badziewiu.... modelujesz 1 duplikujesz wrap i transfer po uv (maya) Ewentualnie jakie艣 opcje z blednowaniem. ale wrap i po uv wyjdzei najlepiej.
projekcja lub dynamesh.聽
3 robisz sobie insertemesha z poczatkiem i koncem jak masz zrobione topologi to mozesz na jej bazie po robic z remeshe brushem krzywe potem przelaczasz na insrt brush i clik i mash.

Katowanie sie zModelerem to wogole nie rozumiem jak mi ktos to badziewie wlacza w pracy to mam ochote go zwolni膰 馃槣

Zastanawia艂em si臋 te偶, czy tego nie doda膰 w艂a艣nie w adobe painterze, bo i tak b臋d臋 do niego model wrzuca艂 do malowania. Ale my艣la艂em (nie mam jeszcze do艣wiadczenia z zetk膮), 偶e 艂adniej wyjdzie w zbrushu. Mo偶e faktycznie, 藕le podchodze do tematu.聽聽

Napisano

Czy ja wiem czy 艂adniej w zetce. Bakeowac bedzisz osobno. mozesz tez porobic float geometry do bake'u. Lub wybekowac 1 i potem poprzemnarzac jak kto woli.聽 jak robisz gamedev i Lp lub disp nawet. Choc jak disp to to bym robil raczej w geo.聽
Technik jest duzo w malowanie raczej najszybsza.

Napisano

Btw. Jak kto艣 zrobi to szybko w modelerze to czemu nie? Nie ogarniam go zbynio super i mnie te偶 irytuje, ale wczoraj ogl膮da艂em przyk艂adowo summita i niektorzy聽 kolesie z id software robi膮 g艂贸wnie tylko modelerem i to baaaardzo szybko. Tak偶e nie wiem sk膮d to uprzedzenie. Imo nie ma z艂ych dr贸g, jak ka偶da ma prowadzi膰 do celu. 馃檪

Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj wi臋cej Polityka prywatno艣ci