makak Napisano 21 Październik 2021 Napisano 21 Październik 2021 Hej, ma ktoś pomysł, jak dodać tego typu powtarzalny detal? Bo chyba przecież nie ręcznie?
ArnoldSzczesliwy Napisano 21 Październik 2021 Napisano 21 Październik 2021 (edytowane) Jak masz spoko topologie to po prostu inset i extrud na kazdym fejsie a jak chcesz sculptowac to + wymazywanie morphem krótszych lini : Edytowane 21 Październik 2021 przez ArnoldSzczesliwy 1
Nezumi Napisano 22 Październik 2021 Napisano 22 Październik 2021 Radial symmetry. Co to jest tak z ciekawosci? Przypomina mi pojemnik na maske gazowa, z Wermachtu... Ale troche jakby inny jak ja mam. Jesli tak to robimy to samo 😄
tobiq4 Napisano 22 Październik 2021 Napisano 22 Październik 2021 Można też polygrupy, inset, extrude, support edge na końcu albo jeszcze raz inset i extrude z wyciągnięciem.
KLICEK Napisano 22 Październik 2021 Napisano 22 Październik 2021 ostatnio fajny tutek widzaialem do najnowszego zbrusha, gdzie robiles detal na poczatku i koncu a zb wypelnial przestrzen pomiedzy nimi 🙂 oczywiscie jak trzeba nie moge znalezc XD
michalo Napisano 22 Październik 2021 Napisano 22 Październik 2021 to jest Interpolate w menu stroke ( zaraz pod ikonkami) chyba to bardziej do płaszczyzn się nadaje. Jeśli nie chcesz ręcznie zrób to array meshem albo właśnie symetrią. 1
tobiq4 Napisano 22 Październik 2021 Napisano 22 Październik 2021 Jak coś masz krótki film z zmodelerem 🙂 25 minut temu, KLICEK napisał: ostatnio fajny tutek widzaialem do najnowszego zbrusha, gdzie robiles detal na poczatku i koncu a zb wypelnial przestrzen pomiedzy nimi 🙂 oczywiscie jak trzeba nie moge znalezc XD chętnie to zobacze, bo nie wiem ocb 😄 1
makak Napisano 22 Październik 2021 Autor Napisano 22 Październik 2021 16 godzin temu, Nezumi napisał: Radial symmetry. Co to jest tak z ciekawosci? Przypomina mi pojemnik na maske gazowa, z Wermachtu... Ale troche jakby inny jak ja mam. Jesli tak to robimy to samo 😄 Magazynek do MG42 🙂 Może z tym array meshem pokombinuje, generalnie mam bryłe zrobionę w blendku, a zetce tylko detal dodaje. Ale tutaj próbowałem maskami coś działać, ale strasznie krzywo mi wychodziło i pomyślałem, że no nie, tego chyba nie da się w ten sposób zrobić aby ładnie, równo i czysto wyszło. 1
Sebazx6r Napisano 23 Październik 2021 Napisano 23 Październik 2021 1 - rozwinąć uv tak by było rowno i wmalować w photoshpie. - normalke lub dispa możesz wygnereować z 1 elementu potem rozmieszczasz to w teksturze 2 jezeli chcesz miec to w siatce to. robisz uv rozplaszczasz do uv skryptem lub w Zbrushu na płasko przeciagasz stuff do programu normalnego a nie w tym badziewiu.... modelujesz 1 duplikujesz wrap i transfer po uv (maya) Ewentualnie jakieś opcje z blednowaniem. ale wrap i po uv wyjdzei najlepiej. projekcja lub dynamesh. 3 robisz sobie insertemesha z poczatkiem i koncem jak masz zrobione topologi to mozesz na jej bazie po robic z remeshe brushem krzywe potem przelaczasz na insrt brush i clik i mash. Katowanie sie zModelerem to wogole nie rozumiem jak mi ktos to badziewie wlacza w pracy to mam ochote go zwolnić 😜 1
makak Napisano 23 Październik 2021 Autor Napisano 23 Październik 2021 4 godziny temu, Sebazx6r napisał: 1 - rozwinąć uv tak by było rowno i wmalować w photoshpie. - normalke lub dispa możesz wygnereować z 1 elementu potem rozmieszczasz to w teksturze 2 jezeli chcesz miec to w siatce to. robisz uv rozplaszczasz do uv skryptem lub w Zbrushu na płasko przeciagasz stuff do programu normalnego a nie w tym badziewiu.... modelujesz 1 duplikujesz wrap i transfer po uv (maya) Ewentualnie jakieś opcje z blednowaniem. ale wrap i po uv wyjdzei najlepiej. projekcja lub dynamesh. 3 robisz sobie insertemesha z poczatkiem i koncem jak masz zrobione topologi to mozesz na jej bazie po robic z remeshe brushem krzywe potem przelaczasz na insrt brush i clik i mash. Katowanie sie zModelerem to wogole nie rozumiem jak mi ktos to badziewie wlacza w pracy to mam ochote go zwolnić 😜 Zastanawiałem się też, czy tego nie dodać właśnie w adobe painterze, bo i tak będę do niego model wrzucał do malowania. Ale myślałem (nie mam jeszcze doświadczenia z zetką), że ładniej wyjdzie w zbrushu. Może faktycznie, źle podchodze do tematu.
Sebazx6r Napisano 24 Październik 2021 Napisano 24 Październik 2021 Czy ja wiem czy ładniej w zetce. Bakeowac bedzisz osobno. mozesz tez porobic float geometry do bake'u. Lub wybekowac 1 i potem poprzemnarzac jak kto woli. jak robisz gamedev i Lp lub disp nawet. Choc jak disp to to bym robil raczej w geo. Technik jest duzo w malowanie raczej najszybsza. 1
tobiq4 Napisano 25 Październik 2021 Napisano 25 Październik 2021 Btw. Jak ktoś zrobi to szybko w modelerze to czemu nie? Nie ogarniam go zbynio super i mnie też irytuje, ale wczoraj oglądałem przykładowo summita i niektorzy kolesie z id software robią głównie tylko modelerem i to baaaardzo szybko. Także nie wiem skąd to uprzedzenie. Imo nie ma złych dróg, jak każda ma prowadzić do celu. 🙂
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się