nielot007 Napisano 18 Listopad 2004 Share Napisano 18 Listopad 2004 Czytam sobie watki i piszecie ze zarabiacie na 3d :):) i to nie sama "mafia" 3d:):) tylko duza czesc (mlodzi tez) ja tam sie nie znam jestem zielony:) i sie chcialem spytac jak mozna zalatwic sobie prace w 3d nie chodzi o stala ale takie cos jak modele robic na zlecenie itp. slyszalem ze sa jakies stronki gdzie sie umieszcza pliki i ludzie je kupuja... jak byscie mogli mi powiedziec cos o "pracy"w 3d nigdy sie tym nie interesowalem ale wkoncu jakies grosze (jak bym z 10zl dostal fajnie by bylo;);)hehe) moze bym dostal:):) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 18 Listopad 2004 Share Napisano 18 Listopad 2004 http://www.turbosquid.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 18 Listopad 2004 Autor Share Napisano 18 Listopad 2004 empeck dzieki:) a czy ktos juz dawal na takie strony swoje modele i czy mozna cos na tym zarobic (czyli czy kupuja):):) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rowr Napisano 18 Listopad 2004 Share Napisano 18 Listopad 2004 nielot ja ci szczeze powiem ze ja to bez znajomosci to chyba ani jednego bym nie dostal :D a pozatym we wrocku jest kilka agencji reklamowych mozesz sie przejsc czasem daja jakies zlecenia a jak robisz tez www to przejdz sie po klubach bo tez mozna zleconko lyknac :) niestety znalezc cos jest naprawde ciezko :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SansSerif Napisano 18 Listopad 2004 Share Napisano 18 Listopad 2004 nielot a ty te modele za 10 zeta konczysz czy tak samo jak z wipami? :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...