Skocz do zawartości

Projekt Maluch


Myoghi

Rekomendowane odpowiedzi

Unreala bez minimalnie Threadrippera nawet nie tykaj patykiem - sama kompilacja shaderów pustej sceny zjadła by ci z 10 min 🙂 nie mówiąc o tym czy by ci się poprawnie silnik odpalił w edytorze 🙂  Ale próbować można 😄 Sadomaso i Unreal mają te same korzenie - ból / cierpienie, zaplatane lekką nutką przyjemności 😉 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kamera jak na mój gust wierzga za szybko no i ten linearny zwrot kamety w 25s sztucznie wyszedł. 
Niepotrzebnie chyba też walnołeś to na 60 kl/s - jak puściłem sobie render na 0.5 prędkości i miejscami skrócił byś ujęcia i puścił to na 24-30 kl/s wyszło by bardziej filmowo. Prze kadrowałbym to też na filmowe proporcje ekranu - bo teraz to troche jak z gry jakiejś, chyba że to intencjonalnie to OK.
Popatrz sobie jak to robią inni, po naśladuj, poeksperymentuj itd.
Takie pierwsze 2 z brzegu na Youtuba - nie mówię że są jakieś mega ale popatrz jak tak kamera sie porusza, jak rozplanowali pierwszy plan, drugi i trzeci itd. Mogłeś fajnie zagrać czerownym i niebieskim w planach itd.
Aha i zauważ jeszcze jedno - cięcia w takt muzyki. Od razu jakoś tak lepiej jak ścieżka dźwiękowa i obraz na siebie wpływają. 

  Pozdr 👍

Edytowane przez Mortom
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mortom Dziękuję za rady. Zrobilem w 60 klatkach bo wydawało mi sie ze będzie jakościowo lepiej.

Zwrot kamery zauwazylem dopiero po renderze. Mialem dodac jakis szum albo ruch kamera zeby nie bylo tego widac. Ale w końcu nie dodalem.

Generalnie bardzo mnie ograniczala hdrka. Lepszym rozwiazaniem bylo wymodelować hale i zrobic lepsze ujecia.

Napewno duzo musze popracowac nad animacjami.

Podobaja mi sie te ujęcia z bliska, ale wiem ze moje modele nie sa idalne pod takie zbiiżenia

@jakubziom właśnie chciałem dodać ślady po wycierackach ale jeszcze za bardzo programu nie ogarniam

Edytowane przez Myoghi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mega przegiete sa te zabrudzenia/podniszczenia. W 15s karoseria jest tak zdeformowana ze prawie sie stala jakims organicznym elementem jakby wypalona kwasem a jednoczesnie swieci sie jakby byla nowka sztuka... Wszystko z umiarem, popatrz na przyklady jakie powyzej zamiescili inni. Kolorki bija po oczach intensywnoscia ale o tym juz wczesniej wspominali, mniejszy specular. Duzo naturalniej wygladala karoseria na twojej wrzutce z paintera gdzie miales drzwi ciemniejsze. Oswietlenie - jesli HDRka nie daje Ci tego co potrzebujesz to doswietl to, dodaj swiatla w scenie zeby uniknac sytuacji jak w 30s gdzie caly bok auta niknie w mroku mimo ze naokolo masz pierdylion swietlowek niby. W ogole polecam oswietlanie zaczac bez zadnych swiatel, pododawac recznie swiatelka tak zeby wygladalo ladnie a HDR to na samym koncu dodac do juz oswietlonej sceny zeby mialo sie co odbijac ale zeby to nie byl decydujacy element w oswietleniu a raczej dodatek do niego. Przez dlugi czas zaczynalem od HDRki i czesto na tym sie konczylo 😄 Ale w ten sposob jestes skazany i ograniczony przez ta jedna fotke.
Uwaga - herezja bedzie: Cycles wcale nie jest takim fajnym rendererem 😮. Zwlaszcza jak chodzi o cienie. W wolnej chwili poprobuj sobie DARMOWEGO i fajnie zintegrowanego z Blenderem LuxCoreRenderera https://luxcorerender.org/  Instalujesz jak normalny plugin i nagle okazuje sie ze twoje rendery moga byc duzo ladniejsze i bez tego Cyclesowego feelingu ktory krzyczy z 99% Blenderowych renderow. Najlepszy do takich rzeczy jak architektura ale do autek tez sie nada. Sprawdz sobie - nic Cie to nie kosztuje. Powodzenia w nastepnych produkcjach.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności