Napisano 11 Styczeń 200520 l dobry pomysł z tą wypukłością, zawsze badziewne odbicia wychodziły na napisach... pamiętaj jeszcze o uwypukleniu logo Renault :) pozdrawiam
Napisano 12 Styczeń 200520 l Autor no jakos tak wyjdzie ze przydalo by sie takie cos zrobic tylko trzeba powaznie usuasc do znaczka i obmyslec co jak i kiedy no ale zobaczymy chcialbym a narazie musze sprobowac w poly zrobic oponke jak w orginale hym. a narazie klamka a przynajmniej tak mi sie zdaje i kierounek tez mi sie wydaje ze to taka powinno miec nazwe :D.
Napisano 12 Styczeń 200520 l no ladne ale te lusterka chyba tak nie wygladaja ? jak tak to brzydkie bardzo i jakies nieproporcjonalne, w kazdym badz razie przyjzyj sie im pozdr
Napisano 12 Styczeń 200520 l Autor no porownujac lusterka samochodow seryjnych to napewno są male ale ze to concept to nie musi spelniac warunkow homologacji i to jest wlasnie piekne swiatla ktore nie spelniaja swojej roli oprocz pieknego najczescie wygladu brak zbednych wycieraczek itp. a sam ich wyglad to kwestia gustu ale moge powiedziec ze ta czesc co mocuje lusterko jest zbyt cienka i to gdzies o jakies 5mm ale juz mi sie calego lusterka nie cialo poprawiac :). i w calosci bez felg.
Napisano 13 Styczeń 200520 l chodzilo mi o proporcje samego lusterka, a dokladniej krawedzi przy samym zwierciadle, jak na moje oko za cienka i zwierciadelko powinno byc glebiej... 5mm hehe tych zdjeciowych czy masz wymiary ? ;]]]
Napisano 13 Styczeń 200520 l Autor hy :) wymiary lusterka :D nie no czegos takiego jeszcze nigdy nie widzialem choc szkic/rzut takiego urzadzenia by sie przydal nie no oczywiscie juz okreslilem to na oko choc to widac mozna dokaldniej napisac ze brakuje gdzies z 5 mm a nie dokladnie 5. a sama grugos scianek hym ciezko okresli ale mi sie wydaje ze jest dobra a dokladnie jak dobrze pamietam to 6mm jej dalem +fillet(zaokraglenie na dystansie) 1mm(wewnetrzna czesc) i 2mm lub 2.5mm (na zewnątrz), a cholera wie nie lubie ze zdjec jakos wnioskowac wymiarów :D moze jest dobrze a moze zle...
Napisano 13 Styczeń 200520 l czy w swojej błyskotliwej karierze rhino :D widzisz jakas możliwośc na zrobienie jakiegos videotutka o robieniu samohcodu pod rhino :D ?? a co do pracy to ja sie niewypowiadam :D
Napisano 15 Styczeń 200520 l Autor Jest to chyba przewidziane :) ale narazie problemy sprzetowe i czy samochodu no to ciezko okreslic bo takowy zajol by z 20 DVD jak nie wiecej.... dobra tak siedzialem i wysiadzialem nurbsową oponke tylko jest jeden bardzo aleto bardzo malutki problem wliczajac felge tarcze itd. daje to jedyne pelny milionik trinaglesow hehe chyba bedzie trzeba wymyslec cos madrzejszego :D bo to nie przejdzie a ze przednia opona ma od strony frontu 2razy wiecej wyciec to chyba jednak zapomne no cuz ale ladnie wyglada.
Napisano 15 Styczeń 200520 l ale ladnie wyglada - za mało powiedziane - a co do samochodu to miałem na myśli samą karoserie tzn tak z grubsza żeby załapać jak dochodzisz do takiej perfekcji ;) a co do modelu(niechce być ham ale to chyba ważne) to może powinienęś zaokrąglić obrzeże karoserii przy nadkolu(przód) na tym renderku to widać ttp://www.members.lycos.co.uk/bzykxsi/fluence/flu16.jpg
Napisano 15 Styczeń 200520 l Bzyku istnieje coś takiego jak magiczny kodek rmvb byś do 10 dvd zjechał ;)
Napisano 15 Styczeń 200520 l oj przesadzacie :) jest np w sieci tutek który ma chyba z 5 godzin i zajmuje 700MB, takie rzeczy się dobrze kompresują bo mało jest ruchu na nich, no i fps też dużo nie potrzeba a co do opony to czego ma taki dziwny (wkląsły) bok ???? dziwnie to wygląda
Napisano 15 Styczeń 200520 l bierznik wyglada ladnie ale ten bok faktycznie strange ;] mln geez to 3 porzadne auta ;]]]] btw, nie ma najmniejszego sensu modelowanie wyciec na tarczy od srodka pozdro
Napisano 15 Styczeń 200520 l Autor hehe 10 no spoko sikh :D. javor dlaczego ma wklesly to ja niewiem, ja tylko robie to co widze a w sprawy techniczne michelina nie wlaze bo sie nieznam :). hym acid 330.000 na fure i porzadnie to raczej niewykonalne a nie napewnno przy duzym datalu a napewno wtedy to juz nie nurbs, a poly to poly. a ta tarcza :) to poprostu mirror tej przedniej i są naciecia tego sie pozbede... a hindus tam jest wszystko pofiletowane itp.
Napisano 15 Styczeń 200520 l ee..n oto ja mam plan :D zrobisz tym programem jak on sie tam zwie TechSmith Screen Capture'em filmik a my sobie pozamawiamy płytki z nagrnym filmikim od Ciebie :D
Napisano 15 Styczeń 200520 l 330k to sporo tylko umiejetnie trzeba je rozmiescic, mowie oczywiscie o poly ;]] na nurbs to moze i malo.. jakos nie moge sie przestawic bo sama mysl o milonach fejsow mnie zrarza, bardzo niepraktyczne jak dla mnie dla melomanow 3d ;] ale przyjemnie sie oglada fakt pozdro
Napisano 16 Styczeń 200520 l Autor a no przyszed czas na proby exportu do maxa hym narazie tylko zoptymalizowane glowna rama i tylna pokrywa bagarznika razem 150.000 trinagles. a reszta przedemną. a lakier doslownie dla testu wyciagniety z meganki.
Napisano 16 Styczeń 200520 l model powtarzam po raz kolejny ze sliczny jest, o lakierze nie mowie bo mowiles ze to test.. renderujesz vrayem? poprosze o render 1280 x 1024 juz sie nie moge doczekac finalaaaaa.. ;) pozdrawiam
Napisano 16 Styczeń 200520 l model powtarzam po raz kolejny ze sliczny jest, o lakierze nie mowie bo mowiles ze to test.. renderujesz vrayem? poprosze o render 1280 x 1024 juz sie nie moge doczekac finalaaaaa.. ;) Wyjales mi to z ust Kome :).
Napisano 16 Styczeń 200520 l kurcze no jak zwykle ladnie ci to wychodzi.. wydaje mi sie czy ty tylko renówki robisz?? :P:P a te 330 kurde fajnie. ja astre nie skonczylem ale ma 120k i nie daje juz rady, a jeszcze kola zostaly... pozdrawiam i powodzenia
Napisano 17 Styczeń 200520 l Jak patrze na prace Bzyka , to zastanawiam sie , czy sie na rhino nie przerzucic :o Gicior, praca jak zawsze na najwyzyszm poziomie ;}
Napisano 17 Styczeń 200520 l Autor Tak kome to vray. Bedą bedą wieksze jak tak dalej pojdzie to moze sie wydusi cos wiecej niz 1600 no ale zobaczymy meczą mnie opony bo moze by mi sie udalo zmiescic w 400.000-450.000 no ale kola z oponami wiecej zjedzą niz samo nadwozie a narazie 200.000 trinagles wszystko co na rendzerze.to z koloru zostal mi tylko tylnie powiedzmy zderzak chyba :D..
Napisano 17 Styczeń 200520 l powiedz bzyku - niewiem czy jest jakis tutek do rhino o modelowaniu samochodu ;) ale nie jakiegos sterego/jajowatego trupa bo taki to mam - a model jest normalnie jak z kosmosu. pozdro.
Napisano 17 Styczeń 200520 l Hindus, przecież spokojnie można zrobić Mercedesa na podstawie tutoriala o modelowaniu Trabanta w Rhino, przecież najważniejsza jest technika, sam musisz odpowiednio wykorzystać materiał, który zobaczysz... a wracając do twojej pracy Bzyku to zanosi się na model low-poly w NURBSach ;) pozdrawiam
Napisano 22 Styczeń 200520 l Pieknie, szczegolnie siateczka sie ciesze, bo rendery to.. jak zwykle u Ciebie :P (dobre). Oswiec mnie ile zajmuje taki "test" rendering u ciebie i na jakim sprzecie (chce wiedziec czy moje 128 RAM + 1,4 Ghz da rade sobie rade w rozsadnym czasie ze skomplikowanym modelem?
Napisano 23 Styczeń 200520 l Autor no Wtorek to zalezy wlasnie duzo od tego jak bardzo obiekt ma byc skomplikowany ilosc trinaglesów itp. o i od samplingu glossy. to chyba renderowalo sie jakies 90min sampling glossy 25 ale czym wiecej poly tym wolniej ale to juz slychac dlaczego poprostu wkraczam ze ciagle czyta i zapisuje w wirtualnej pamieci i tylko dysk mi zarzyna :D ale to dopiero po przekroczeniu gdzies 600.000 tri w wypadku meganki to np czas wychodzil powidzmy od 8-12 a nawet 14 h tyle ze na procku PIII 600 192ramu :( no ale daje rade jakos hihi. A no skoru juz sie odkopal to pokaze co jeszcze udalo mi sie z optymalizowac to wersja troszke starsza a dokladniej zapomnialem o wlewie paliwa i musialem najwiekszy element od nowa optymalizowac :( i narazie udalo mi sie go okroic do ok 290.000 tri ze wszystkim bez kul bo nad nimi pracuje powaznie bo musze sie zmiescic ze wszystkim w max 1.000.000
Napisano 23 Styczeń 200520 l Bzyku Rulez Man jestes :D To Poly-modeling , box-modeling czy NURBS Super by było jak bys zrobił video-tutka albo chociaz tutka tego autka. Daj lakier :) SUPERB !!!
Napisano 23 Styczeń 200520 l hej bzyku ;) nie wiem czy posadziles go za wysoko na tych kolach czy to wina perspektywy ale wyglada troche jak terenówka szczegolnie tylna czesc ;) na temat samych modeli nic nie powiem bo sa bez zarzutu ;) pozdrawiam
Napisano 23 Styczeń 200520 l jestes niesamowity... Świetna praca!!!! Jak reszta czekam na rendery z teksturami i może jakaś fajna scenka...?? pozdro4all
Napisano 23 Styczeń 200520 l Bzyku, rozwalasz mnie tą optymalizacją... toż to będzie miało mniej poly niż podobny jakościowo model robiony w Maxie! (są takie?) weź no zdradź jaką techniką to robisz... a najlepiej to pokaż siatkę ;) pozdrawiam
Napisano 23 Styczeń 200520 l Autor lord_saskybody->chyba nie musze mowic jak technika ale napewno nie te dwie pierwsze :). kome-> bo nie zwrocilem podczas modelingu uwagi na wysokosc nadkoli wy wychodzi ze renowke musze o dwa stopnie obrocic zeby wyrownac wysokosc nadkoli przyznaje sie bez bicia ale mam nadzieje ze nie bedzie tego potem widac hihi narazie nie moge nic z tym zrobic dopuki nie bede mial wszystkiego. Sens :D no nie wiem przeciez wiesz ile sie umnie takie cus renderuje u ciebie 40s a umnie 10min z kawalkiem :D. loozack haha niech to zostanie moim sekretem ale powiem jedno wyglada tragicznie delikatnie mowiac tragicznie :D dzieki za komentarze ale z lakierem to spokojnie :) ja tu jeszcze troszke musze domodelowac zeby sie bawic w lakiernika narazie beda tylko takie :)
Napisano 23 Styczeń 200520 l Autor no to juz felgi zrobione narazie widze ze utrzymam sie w limicie :D:D:D je...750.000 a samo nadwozie 360.000 reszta kola teraz jeszcze dorobie jednak przednią oponke. tylni zderzak jeszcze raz wyexportuje bo chyba za bardzo okroilem :D.
Napisano 23 Styczeń 200520 l wspaniała sprawa ;) ja osobiście niemoge się czepiać bo żeby mi takie cośwyszło bym musiał chyba z 10 lat siedzieć i robić w rożcu...tak sie zastanawiam nad paroma rzeczami jak tu robiłeś bo troche bym sie mógł poduczyć ale niebęde zaśmiecał wątku...powiedz bzyku lakier będziesz nowy robił czy przeróbke tego starego dasz...aha i jako możesz to powiedz ile sie renderuje taka fuma..pozdro.
Napisano 24 Styczeń 200520 l Autor ile a jakies 40min. :) jak dziesiec mozna sie nauczyc w powiedzmy 3 miesiace tak jak loozack no nie lozacku :D wystarczy chciec... mial byc zaokraglony sznaczek i jest wsumie moglbym go zrobic jeszcze raz to bym pofilletowal wszystko i byl by bardziej jak bym chcial ale i tak nie bede go pokazywal z 10cm wiec niema to sensu a nie moze miec wiecej niz 5000tri i bo i tak razem bedzie to dawac dodatkowo 30.000
Napisano 24 Styczeń 200520 l niepozostaje nic procz cieszyc oczy tym pieknie wykonanym modelem . czekam jak zwykle na finalny render .Pozdrawiam.
Napisano 24 Styczeń 200520 l Autor no i jest ha juz myslalem ze sie tej przdniej oponki niada zoptymalicowac a jednak udalo sie no i przybylo 55.000 Jeszcze swiatla z tylu a potem zabiore sie za materialy i powoli bede robic wnetrze a dokladniej jego prowizorke :).
Napisano 24 Styczeń 200520 l no Bzyku piękny modelik, nic więcej nie mam do powiedzenia, szczęka opadła :P
Napisano 24 Styczeń 200520 l te ujecie : http://www.members.lycos.co.uk/bzykxsi/fluence/flu19.jpg cud miód :)
Napisano 27 Styczeń 200520 l tak sobie obserwuje w ciszy i spokoju... ech...model naprawde wzorowy... ale ten lakier co tam masz to mi jakos nie do konca podchodzi.. ale pogadamy o nim jak skonczysz model :) czekam na updaty :) i powiem tylko ze tez bym tak chcial :) greets swietna robota jak do tej pory... ps w sumie to auto poznalem z tego postu i jest naprawde fajne.. moze zbyt dziwne miejscami ale linie ma extra
Napisano 7 Luty 200520 l Autor Quadysz :) tez go poznalem niechcacy i mi sie spodobal to go trzeba bylo sobie wymodelowac :). tyle czesu minelo i nic nie robilem wiec kontynuacja wnetrze jeszcze tylko kolumna kierownicy i siedzenia i moze jeszcze pare bajerów sie dorobi zalezy tylko ile to bedzie mialo tri... i taki starszy renderek w troszke wiekszej rozdzialce wszystko co tam jest bugiem to juz zostalo naprawione jak zderzeka to bylo juz wczesniej i jakis obrócone czy nakladajace sie polygony naprawione :)
Napisano 7 Luty 200520 l troche tylnie swiatla (te wybrzuszenia) maja brzydki kanty takie z lekkimi "guzami"
Napisano 7 Luty 200520 l Autor wiem wiem to powinno byc zrobione tak samo jak te elemenciki na bokach co są ale mam nadzieje ze jak to bedzie polprzezroczyste to tego ni cholery nie bedzie widac :)
Napisano 7 Luty 200520 l Autor nie pamietam dokladnie co to byl za bug ale albo odwrocony polygon albo nakladające sie polygony ale juz tego dawno niema ;)
Napisano 7 Luty 200520 l sorki niezauważyłem ze nad renderem jest coś napisane ehhh nielubie jak tak miedzy 2 obrazkami jest coś napisane ;/
Napisano 7 Luty 200520 l no felgunie sa miodzio ;] reszta to jeszcze taka sobie; jeszcze tam troszke muszisz pracy wlozyc. powodzenia. pozdro V
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto