Skocz do zawartości

Pojazd_3d: Renault fluence (2004)


Bzyku

Rekomendowane odpowiedzi

mam glupie pytanie... czy ta ikonka serduszka z samochodzikiem w avatarach ... to poprostu odzwierciedlenie zamilowania do samochodow czy to cos znaczy ? jakas grupa? sekta czy cos ? :) bo widze na poczatku loozak ... a teraz juz inni owym serduszkiem swieca ...

 

co do modelu to bardzo ladnie sie prezentuje ... jak zwykle zreszta ...

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 230
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Zipper, możesz tą ikonkę czytać jako "car lovers", poza tym na początku był Gotham i Bzyku, to ja od nich ściągnąłem a nie na odwrót :)

 

a co do samochodu to widzę Bzyku, że zabierasz się za wnętrze tak samo chętnie jak ja :D ale mam nadzieję, że kiedyś skończysz i nie zostawisz go tak jak w Megance

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oizo-> aha powiadasz niedopracowane ym co dokladniej choc jak co to na zapas jedynie co mozna dopracowac to dostawic doodatkowe elementy ktorych ja nie widze i poprawic te tylne klosze nad ktorymi sie wlasnie zastanawiam.

 

mw4d-> hehe

 

loozack-> juz ci mowilem teraz fluence to 8 plikow a zaraz wywale kierownice do osobnego to bedzie 9 no memory ale sie staram jak moge :) ile sprzet mi pozwoli tyle zrobie hehe...

 

i kolumna jeszcze z deski GPRS i siedzonka i to cos co pomiedzy nimi jest.

 

flu_kierownica2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość AcidBoyXL

hmm dziwna ta kierownica, miejscami kanciata, miejscami ladna ... tylko nie mysl ze to riposta za moja kierownice heheh :P z reszta poczekam na wiecej.. slupek na gorze np..

 

mozna wiedziec ile jest fejsow na obrasku ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kanciata ?? chyba ze chodzi o quality wyswiatlania wiec powodem jest low a narazie niema to fejsów, a wsumie są ale tylko do viewportowe w exporcie czy w maxie dopiero sie okaze ile to ma .Slupek na gorze ?? o co chodzi ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem w szoku.

W rhino zatrzymalem sie na tutorialu do audi TT. Coś tam wyszło, ale zadowolony nie bylem. No i ta zmora setek tysięcy trianglów. A z drugiej strony można ciąć, filletować, a mesh wciaz gladki. Nie to co w poly...

 

Powodzenia,

TG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Archangel :) przynajmniej jednego :D zawsze lepiej niz nikogo :) tnx...

 

gotham-> chcialbym zeby jeszcze lakier oswietlenie texturki itp byly gorace ;).

 

Batou & Loozack ->ja sie w nim zakochalem od pierwszego wejrzenia :D jedynie niesamowitą linią nadwozia to dorownuje mu renowka zwana wind :) ale ten jest nowszy wiec piekniejszy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin to nie tyle bug co raczej brak dwoch elemencików na kazdej z tych lotek powinny byc jeszcze imbusy mocujace ale hym to by bylo kolejne 20.000 wiec poszedlem na oszczednosc :)

 

Kome hi niedlugo bede go kaleczyl lakierem wiec juz ta ladnie nie bedzie ;)

 

TNX

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra czas byl zaczac renderowac concept byl taki zeby zrobic cos a'la studio ale ze fluence jest tak fajnie cudownym w ksztaltach autkiem to no jakos tak wychodzilo ze odbicia z softboxu wygladaja badziewnie + czas renderingu 3 razy dluzszy niz przy HDR wiec wracam hdri :( no ale mysle ze kiedys doprowadze do konca moją scenke i material studiowy.

 

wiec srebrne fluence z hdri

testhdri.jpg

 

 

a tu cos co mialo byc ale nie bedzie i tyle dni poszlo w p.......du ale trza byc twardym ;)

test8.jpg

test10.jpg

test11.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pieeekne... ale nie powinienes poddawac sie z materialem studyjnym...ten widok od tylu - rewelacja... hdri...tez fajny...ale sposob prezentacji "studyjny" bardziej do mnie przemawia...

greets

 

ps. ten lakier w pierwszym obrazku mam wrazenie ze jest dokladnie taki sam jak na poprzednich samochodach :) tylko kolor inny :) qrcze caly czas intensywnie sie zastanawiam jak wyrazic co mi w nim nie pasi hmm...hehe moze pozniej :) ..moze to za ciemne otoczenie... caly samochod sie z nim zlewa... za malo kontrastu moze.. sam nie wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwsze dwa rendery trafiają idealnie w mój gust, nie chcę zasłodzić topicu więc cały cukier przelałem ci na GG :) mam tylko nadzieję, że jednak wyrenderujesz ten drugi render z większym samplingiem i w większej rozdzielczości, bo jest po prostu piękny O.O

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh ujecia moga byc rozne ale problem polega na tym ze to auto ma tak idealne ksztalty ze wynikiem renderingu w symulowanym studiu sa odbicia lampy w lakierze, ktore wygladaja jak bug w modelu (zwlaszsza przod i tyl) lub dla osob nie znajacych auta powoduja niekozystne zludzenia wizualne ;)

w studiu jest tez problem z refleksami na felgach.

z drugiej jednak strony render w studiu daje najladniejsze delikane niuanse podkreslajac idealna gladkosc i urode genialnego continuity (ostatni pic) :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość AcidBoyXL

no gratulacje, teraz dopiero widac ile daje dobry nurbsowy model.. proponuje jednak jasniejsze odbicia tak jak na 2 i 3 renderze, jasniejsze otoczenie tez dodaje wiecej zycia pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra bede twardy ;) troszke znaczy jeszcze z 20 testów popelnilem troszke go przyciemnilem mle teraz czas leciec w druga strone zmniejsze tylko lightboxa w pionie i mysle ze na tym slupku powinno byc troszke lepiej a i oczywiscie go rozjasnie troszke :)

 

--edit--

ps. Big TNX dla mojego mastera od vraya.Tnx sens :)

 

 

studio_test.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...strzelam i moge nie miec racji ale w ostatnich renderach troche plasko wychodzi bryla. swiatlo rowno oswietla wszystkie boki. gubi sie przez to geometria a chyba ona decyduje tu o wartosci auta ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość AcidBoyXL

doberman nie kojazy mi sie z klimatem pierwszego z tych wczesniejszych renderow ;]] jest za bardzo ponury, dlatego sprawia wieksze wrazenie na jasniejszym tle no chyba ze zmienilbys odcien tego ciemnego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

peter_muler->> nie wiem jak moze byc rozno oswietlony z kazdej strony skoro swiatlo pada tylko z jednej chyba nawet po samym cieniu to widac a moze to ja sie myle :)

 

szczupal->>swiatla kkym masz racje ale tyylko dlatego ze to co jest na tych renderach to czysta prowizorka byle zatkac dziury a są dokladnie czerwono-biale klosze + pomaranczowa lampka w srodu co daje zludzenie ze klosz jest czerwono pomaranczowy.

 

Cos mi te ryski jak przy HDRI calkowicie nie chcą wychodzic ;).

studio_test_felga.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...nie wiem dlaczego ale wydaje mi sie ze "platki" metalizera na Twoim lakierze nie sa w skali realnego samochodu.. raczej modelu do skladania- ten tzw evermotion'owski lakier po prostu nie odzwierciedla realiow :)...reszta jest nie do pokonania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

peter_muler->> nie wiem jak moze byc rozno oswietlony z kazdej strony skoro swiatlo pada tylko z jednej chyba nawet po samym cieniu to widac a moze to ja sie myle :)

nie wnikam jak jest technicznie ustawione swiatlo. mowilem o przestrzennosci obrazka. wczesniejsze testy byly imo lepsze. widoczna byla roznica w walorze tylu i boku auta ( http://members.lycos.co.uk/bzykxsi/test/test8.jpg choc swiatlo padalo od przodu, zapewne przez odbicia i hdri tyl jest jasniejszy a mimo to nie wyglada dziwnie a na dodatek bryla jest bardziej przestrzenna).

ps: tylko nie skop tego napisami na obrazku jak ostanio bo to troche nieladnie dopiescic auto i render i zmasakrowac obrazek gigantycznym mailem ;)

 

edit: jeszcze jedno. zalamanie na boku przez jasniejszy spod wyglada jak odbicie podloza na ktorym stoi auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eco->> to nie jest zaden everowski lakier !!!

 

Kome->> swiatla swiatla spokojnie jeszcze sie zanie nawet nie wzialem nie mam nawet maski do pomieszania shaderow ale bedzie :).

 

peter_muler->> caly problem kryje sie w tym ze ten typ osiwtlenia tak mi sie wydaje ale calkowicie nie pasuje do fluence inspiraja do tego byly zdjecia dodge a samo wysterowanie diffuse jeszcze mozna zmienic tu jasniej tam ciemniej itd a to zalamanie no ale tak jest odbija sie podloze dokladnie i dlatego jest o tyle jasniejsze niz reszta. a napisy spoko juz dostalem za moja glupote po d....ie nie powturzy sie to wiecej hihi.

A jeszcze jedno tak naprawde do tej renowki powinno byc cos w stylu tego drugiego zdjecia czyli zadne siatlo nie jest skierowane dokladnie na glowny obiekt tylko na sciany co daje bardzo ladne delikatne odbicia na lakierze ale tu jest haczyk trza by naprawde cholernie duzo odbic swiatla i oczywiscie idelanie ustawione swiatelka zeby takie cus osiagnac moze kiedys bede sie w to bawil testowal itd ale nie teraz bo jeden nawet malenki render testowy trwa choolernie dlugo bez AA i jakies kiepski sampling gdzies 15min

 

to inspiracja moja a nizej ten typ oswitlewnia jaki powienien byc przy fluence...

 

Dodge_Sling_Shot_Concept_2004_023.jpg

 

Peugeot%20Sesame%20Concept%202002%20-%20003.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze model jest przepiekny tak jak piekny jest sam samochod Gratuluje kolejnej swietnej pracy. I mam taka prosbe. Pewnie to sa wasze tajemnice zawodowe :P ale pokazal bys z czego zrobiles mat tylnej lampy? Bo bardzo mi sie podoba. Wiem ze to nie sam material wplywa na to ze tak fajnie wyglada ale mimo wszystko.

 

Z gory wielkie dzieki Bzyku.

 

Pozdrawiam serdecznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności