Jump to content

Featured Replies

Posted

Hej, wydziubałem takiego ghoulopodobnego jegomościa, co myślicie ? Nie chciałbym juz raczej wprowadzać rewolucyjnych zmian, wkrótce planuje przejść do lowpoly, tekstur i animacji.
Jeśli jednak ktoś ma jakiś konstruktywny feedback i chce się podzielić spostrzeżeniami co mógłbym zrobić lepiej lub co jest ewidentnie skaszanione to chętnie się zapoznam. Dłonie i stopy są nieproporcjonalnie duże,
ale to świadomy zabieg związany z moim wyimaginowanym  lore tej postaci (kreatura ta włóczy się po dawnych wiejskich cmentarzach i plądruje groby w poszukiwaniu nadających się do spożycia kąsków, stąd ma większe, nieco wręcz spuchnięte łapy, trochę jak u kreta.)
Dzięki za wszelkie sugestie 🙂Ghoul_2.thumb.jpg.08324d7e0209adf9cbe8ce05086575de.jpg

Ghoul_3.jpg

Ghoul_4.jpg

Ghoul_1.jpg

Ghoul_5.jpg

Ghoul_6.jpg

Ghoul_7.jpg

Edited by Mejo

  • Replies 24
  • Views 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Zamknąłem Ghoula, to był dłuuugi weekend, mam lawę w oczach 🙂 Dzięki wszystkim za  feedback, wszystkie komentarze przeanalizowałem i cenne rady zaimplementowałem na tyle na ile pozwalał mi czas, skill

  • Siema, wracam z kolejnym pamprem. Moim głównym celem było ogarnięcie ubrań, tak żeby Klicek nie pisał więcej, że "szmaty wyglądają jak z ciasta" 😉  Wpadajcie na https://www.artstation.com/artwork/8bWO

  • Siema, wrzucam tym razem Kobolda według konceptu Bartłomieja Gawła. Tak się w niego wkręciłem, że pokusiłem się o animacje i małą historyjkę - mój debiut z Unrealem5 - mega fun! Tu możecie obczaić rez

Posted Images

  • Author

Super, dzięki - pomyślę nad małą liposukcją brwi, polików i czoła

W dniu 12.06.2022 o 00:11, KLICEK napisał:

generalnie spoko, troche oldgenowo ale spoko. Jedyne co bym zmienil na lepsze jak juz nie masz sily, to podklepal bym twarz odrobine. Wiecej miejsc gdzie czuc czaszke by sie przydalo 

Oldgenowo czyli co? Bo ja nie czaje, że detale tak jakby ze spreja czy co? 😄

Godzinę temu, tobiq4 napisał:

Oldgenowo czyli co? Bo ja nie czaje, że detale tak jakby ze spreja czy co? 😄

Szmaty modelowane z reki, przez co wygladaja jak z ciasta to raz. Dwa brak landmarkow na ciele, juz sie tak nie modeluje po prostu(chociaz cialko by sie obronilo moim zdaniem jak szmatki by byly wysymulowane), trzy to sposob renderowania czyli szary model ze spekiem na czarnym tle.

Aczkolwiek, imo z texturkami ladnie to bedzie wygladac. Takze dawaj do przodu 🙂

Teraz widze, dzieki :D, a top moglby tez sie bronic gdyby byl np z grubszej skory (bo jak usunac ten torn na krawedziach i kanciane memory folds) to w sumie wyglada blizej skory.

4 minuty temu, michalo napisał:

Na spodniach widac ze symulacja w jakims stopniu.

nawet jezeli, to poprawiana recznie pozniej w zbrushu 🙂

Teraz, tobiq4 napisał:

Teraz widze, dzieki :D, a top moglby tez sie bronic gdyby byl np z grubszej skory (bo jak usunac ten torn na krawedziach i kanciane memory folds) to w sumie wyglada blizej skory.

no o tym samym pomyslalem, ze jak dasz na to material skory w painterze to i tak zagra 🙂 

  • Author

Szmatki robione w MD, ale tak jak Klicek zauważył później sporo zmieniałem je jeszcze w Zbrushu (zwłasza górę) bo coś mi nie siedziała. Docelowo zarówno góra jak i spodnie mają być materiałowe (jakiś len czy cos takiego, upaprany starą krwią, fekaliami itp) ale zgadzam się, że obecnie zwłaszcza z tym spekiem przypomina raczej skórę. Materiał jest za gruby, ale tak wygodniej mi się rzeźbiło, ostatecznie pewnie będzie na alphie, pozawijam tylko krawędzie i porobię przetarcia juz w Painterze (choć trochę mnie to drażni jak czasem widzę w grach ze ciuchy są takie płaskie, jednostronne, mają zero grubości w miejscach dziurawych)

Co do renderu, testowałem inne tła, ale jakoś najbardziej jarało mnie takie wyłanianie się z mroku zwłaszcza w przypadku tego rodzaju postaci (to pewnie wynika z mojego zamiłowania do klimatów około horrorowych:)

  • Author

Hej, wracam z tematem Ghoula wysysacza szpiku 😉. Póki co zero posteffectów i oświetlenie na szybko, kilka rzeczy do poprawy/dokończenia: oczy, dziury na alphie w materiale, uspokojenie rdzy i zbalansowanie względem siebie kolorów koszuli i spodni. Macie może cos jeszcze co wywołuje w Was krwawienie z oczu, a ja juz tego nie dostrzegam ? dzięks

scr1.png

scr2.png

scr3jpg.jpg

No i super jest. Wlasnie mialem pisać ze oczy możesz czarniejsze zrobić z wiekszym roughnessem, skóre w okolicach oczu mozesz też na czarno wymalowac i moze sie fajny efekt zrobić . Oświetlenie poprawić i poze zrobić bardziej naturalną i bedzie elegancko 🙂 Zastanowiłbym sie jeszcze nad zmniejszeniem topora bo wygląda gigantycznie. Możesz sprobować jeszcze skóre w bardziej blady odcień wrzucić 

A tak to good job pozdro 

Edited by ArnoldSzczesliwy

Spodnie wydają się mieć sporo takiego cloudowego dirta, fajnie byłoby dodać coś bardziej zdefiniowanego. Jakieś obszary z bardziej zróżnicowanym roughnessem też by pomogły. Inna sprawa, że oświetlenie Ci tego nie wyciągnie w tej formie. Powodzenia, możesz z tego wyciągnąć więcej! 

  • Author

Ok, dzięki za feedback. Oczy będą czarniejsze albo ślepe (chociaż nie wiem czy ślepe nie zrobią z niego za bardzo zombie) Z tekstury spodni faktycznie jestem najmniej zadowolony, bazą jest ten sam smartMat co koszulina, ale cos mi się rozmydliło po drodzę. Co do topora to porobię testy bo chcę zioma jeszcze zanimować i trochę się obawiam, że jak dam mu realistyczne proporcje to w  silniku wyjdzie taki bardziej dziadzio machający ciupagą... we'll see, pozdro

Nie wiem, czy to przez oświetlenie, czy czarne tło, czy coś ze specularem, ale moim zdaniem dość równomiernie się błyszczy, przez co sprawia wrażenie trochę plastikowego.

Ta dziura nad paskiem to pępek? Jeśli nie jest monstrum złożonym z kilku ciał, to jednak powinien być sporo dalej od krocza 🙂 Ale w sumie przy wcześniejszych renderach tak bardzo nie rzuca się to w oczy.

Jest nieźle, ale może być lepiej 🙂

  • Author

to prawdopodobnie przez zgiętą pozycje (ten obniżony pępek)

Edited by Mejo

  • Author

Zamknąłem Ghoula, to był dłuuugi weekend, mam lawę w oczach 🙂 Dzięki wszystkim za  feedback, wszystkie komentarze przeanalizowałem i cenne rady zaimplementowałem na tyle na ile pozwalał mi czas, skill i subiektywne odczucia. Wrzuciłem kilka screenów do galerii, a efekt końcowy w pełni możecie obczaić tutaj: https://www.artstation.com/artwork/9NoVAR  jeśli się spodoba byłbym wdzięczny za lajacza 🙂 pozdroGhoul_4.thumb.jpg.e0ea3b24eab11ac26ec76a530462fc00.jpg

  • Author

Plan jest taki żeby zrobić mu  animacje i przygotować klimatyczną scenkę w UE5, ale na razie kilka dni luzu 😉

  • Author

Siema, wracam z kolejnym pamprem. Moim głównym celem było ogarnięcie ubrań, tak żeby Klicek nie pisał więcej, że "szmaty wyglądają jak z ciasta" 😉  Wpadajcie na https://www.artstation.com/artwork/8bWO26  po więcej shotów, i tak btw - udanego piątku 😉  !

Shot_2.png

Shot_4.png

shot_5_1.png

Edited by Mejo

  • Author

Siema, wrzucam tym razem Kobolda według konceptu Bartłomieja Gawła. Tak się w niego wkręciłem, że pokusiłem się o animacje i małą historyjkę - mój debiut z Unrealem5 - mega fun! Tu możecie obczaić rezultat: https://www.artstation.com/artwork/zPx46w  komentarze, lajacze bądź uwagi - mile widziane 🙂

 

scr_1.png

scr_6.png

fajnie, widac napracowanko i animki zajebiste 

moznaby sie pokusić o ciekawsza anatomie ale to przyjdzie z czasem 😉

Edited by ArnoldSzczesliwy

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy