Skocz do zawarto艣ci

Featured Replies

Napisano

Hej, wydziuba艂em takiego ghoulopodobnego jegomo艣cia, co my艣licie ? Nie chcia艂bym juz raczej wprowadza膰 rewolucyjnych zmian, wkr贸tce planuje przej艣膰 do lowpoly, tekstur i animacji.
Je艣li jednak kto艣 ma jaki艣 konstruktywny feedback i chce si臋 podzieli膰 spostrze偶eniami co m贸g艂bym zrobi膰 lepiej lub co jest ewidentnie skaszanione to ch臋tnie si臋 zapoznam. D艂onie i stopy s膮 nieproporcjonalnie du偶e,
ale to 艣wiadomy zabieg zwi膮zany z moim wyimaginowanym聽 lore tej postaci (kreatura ta w艂贸czy si臋 po dawnych wiejskich cmentarzach i pl膮druje groby w poszukiwaniu nadaj膮cych si臋 do spo偶ycia k膮sk贸w, st膮d ma wi臋ksze, nieco wr臋cz spuchni臋te 艂apy, troch臋 jak u kreta.)
Dzi臋ki za wszelkie sugestie 馃檪Ghoul_2.thumb.jpg.08324d7e0209adf9cbe8ce05086575de.jpg

Ghoul_3.jpg

Ghoul_4.jpg

Ghoul_1.jpg

Ghoul_5.jpg

Ghoul_6.jpg

Ghoul_7.jpg

Edytowane przez Mejo

  • Odpowiedzi 24
  • Wy艣wietle艅 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Zamkn膮艂em Ghoula, to by艂 d艂uuugi weekend, mam law臋 w oczach 馃檪 Dzi臋ki wszystkim za聽 feedback, wszystkie komentarze przeanalizowa艂em i cenne rady zaimplementowa艂em na tyle na ile pozwala艂 mi czas, skill

  • Siema, wracam z kolejnym pamprem. Moim g艂贸wnym celem by艂o ogarni臋cie ubra艅, tak 偶eby Klicek nie pisa艂 wi臋cej, 偶e "szmaty wygl膮daj膮 jak z ciasta" 馃槈聽 Wpadajcie na https://www.artstation.com/artwork/8bWO

  • Siema, wrzucam tym razem Kobolda wed艂ug konceptu Bart艂omieja Gaw艂a. Tak si臋 w niego wkr臋ci艂em, 偶e pokusi艂em si臋 o animacje i ma艂膮 historyjk臋 - m贸j debiut z Unrealem5 - mega fun! Tu mo偶ecie obczai膰 rez

Posted Images

Napisano
  • Autor

Super, dzi臋ki - pomy艣l臋 nad ma艂膮 liposukcj膮 brwi, polik贸w i czo艂a

Napisano
W dniu 12.06.2022 o 00:11, KLICEK napisa艂:

generalnie spoko, troche oldgenowo ale spoko. Jedyne co bym zmienil na lepsze jak juz nie masz sily, to podklepal bym twarz odrobine. Wiecej miejsc gdzie czuc czaszke by sie przydalo聽

Oldgenowo czyli co? Bo ja nie czaje, 偶e detale tak jakby ze spreja czy co? 馃槃

Napisano
Godzin臋 temu, tobiq4 napisa艂:

Oldgenowo czyli co? Bo ja nie czaje, 偶e detale tak jakby ze spreja czy co? 馃槃

Szmaty modelowane z reki, przez co wygladaja jak z ciasta to raz. Dwa brak landmarkow na ciele, juz sie tak nie modeluje po prostu(chociaz cialko by sie obronilo moim zdaniem jak szmatki by byly wysymulowane), trzy to sposob renderowania czyli szary model ze spekiem na czarnym tle.

Aczkolwiek, imo z texturkami ladnie to bedzie wygladac. Takze dawaj do przodu 馃檪

Napisano

Na spodniach widac ze symulacja w jakims stopniu.

Edytowane przez michalo

Napisano

Teraz widze, dzieki :D, a top moglby tez sie bronic gdyby byl np z grubszej skory (bo jak usunac ten torn na krawedziach i kanciane memory folds) to w sumie wyglada blizej skory.

Napisano
4 minuty temu, michalo napisa艂:

Na spodniach widac ze symulacja w jakims stopniu.

nawet jezeli, to poprawiana recznie pozniej w zbrushu 馃檪

Teraz, tobiq4 napisa艂:

Teraz widze, dzieki :D, a top moglby tez sie bronic gdyby byl np z grubszej skory (bo jak usunac ten torn na krawedziach i kanciane memory folds) to w sumie wyglada blizej skory.

no o tym samym pomyslalem, ze jak dasz na to material skory w painterze to i tak zagra 馃檪

Napisano
  • Autor

Szmatki robione w MD, ale tak jak Klicek zauwa偶y艂 p贸藕niej sporo zmienia艂em je jeszcze w Zbrushu (zw艂asza g贸r臋) bo co艣 mi nie siedzia艂a. Docelowo zar贸wno g贸ra jak i spodnie maj膮 by膰 materia艂owe (jaki艣 len czy cos takiego, upaprany star膮 krwi膮, fekaliami itp) ale zgadzam si臋, 偶e obecnie zw艂aszcza z tym spekiem przypomina raczej sk贸r臋. Materia艂 jest za gruby, ale tak wygodniej mi si臋 rze藕bi艂o, ostatecznie pewnie b臋dzie na alphie, pozawijam tylko kraw臋dzie i porobi臋 przetarcia juz w Painterze (cho膰 troch臋 mnie to dra偶ni jak czasem widz臋 w grach ze ciuchy s膮 takie p艂askie, jednostronne, maj膮 zero grubo艣ci w miejscach dziurawych)

Co do renderu, testowa艂em inne t艂a, ale jako艣 najbardziej jara艂o mnie takie wy艂anianie si臋 z mroku zw艂aszcza w przypadku tego rodzaju postaci (to pewnie wynika z mojego zami艂owania do klimat贸w oko艂o horrorowych:)

Napisano
  • Autor

Hej, wracam z tematem Ghoula wysysacza szpiku 馃槈. P贸ki co zero posteffect贸w i o艣wietlenie na szybko, kilka rzeczy do poprawy/doko艅czenia: oczy, dziury na alphie w materiale, uspokojenie rdzy i zbalansowanie wzgl臋dem siebie kolor贸w koszuli i spodni. Macie mo偶e cos jeszcze co wywo艂uje w Was krwawienie z oczu, a ja juz tego nie dostrzegam ? dzi臋ks

scr1.png

scr2.png

scr3jpg.jpg

Napisano

No i super jest. Wlasnie mialem pisa膰 ze oczy mo偶esz czarniejsze zrobi膰 z wiekszym roughnessem, sk贸re w okolicach oczu mozesz te偶 na czarno wymalowac i moze sie fajny efekt zrobi膰 . O艣wietlenie poprawi膰 i poze zrobi膰 bardziej naturaln膮 i bedzie elegancko 馃檪 Zastanowi艂bym sie jeszcze nad zmniejszeniem topora bo wygl膮da gigantycznie. Mo偶esz sprobowa膰 jeszcze sk贸re w bardziej blady odcie艅 wrzuci膰聽

A tak to good job pozdro聽

Edytowane przez ArnoldSzczesliwy

Napisano

Spodnie wydaj膮 si臋 mie膰 sporo takiego cloudowego dirta, fajnie by艂oby doda膰 co艣 bardziej zdefiniowanego. Jakie艣 obszary z bardziej zr贸偶nicowanym roughnessem te偶 by pomog艂y. Inna sprawa, 偶e o艣wietlenie Ci tego nie wyci膮gnie w tej formie. Powodzenia, mo偶esz z tego wyci膮gn膮膰 wi臋cej!聽

Napisano
  • Autor

Ok, dzi臋ki za feedback. Oczy b臋d膮 czarniejsze albo 艣lepe (chocia偶 nie wiem czy 艣lepe nie zrobi膮 z niego za bardzo zombie) Z tekstury spodni faktycznie jestem najmniej zadowolony, baz膮 jest ten sam smartMat co koszulina, ale cos mi si臋 rozmydli艂o po drodz臋. Co do topora to porobi臋 testy bo chc臋 zioma jeszcze zanimowa膰 i troch臋 si臋 obawiam, 偶e jak dam mu realistyczne proporcje to w聽 silniku wyjdzie taki bardziej dziadzio machaj膮cy ciupag膮... we'll see, pozdro

Napisano

Nie wiem, czy to przez o艣wietlenie, czy czarne t艂o, czy co艣 ze specularem, ale moim zdaniem do艣膰 r贸wnomiernie si臋 b艂yszczy, przez co sprawia wra偶enie troch臋 plastikowego.

Ta dziura nad paskiem to p臋pek? Je艣li nie jest monstrum z艂o偶onym z kilku cia艂, to jednak powinien by膰 sporo dalej od krocza 馃檪 Ale w sumie przy wcze艣niejszych renderach tak bardzo nie rzuca si臋 to w oczy.

Jest nie藕le, ale mo偶e by膰 lepiej 馃檪

Napisano
  • Autor

to prawdopodobnie przez zgi臋t膮 pozycje (ten obni偶ony p臋pek)

Edytowane przez Mejo

Napisano
  • Autor

Zamkn膮艂em Ghoula, to by艂 d艂uuugi weekend, mam law臋 w oczach 馃檪 Dzi臋ki wszystkim za聽 feedback, wszystkie komentarze przeanalizowa艂em i cenne rady zaimplementowa艂em na tyle na ile pozwala艂 mi czas, skill i subiektywne odczucia. Wrzuci艂em kilka screen贸w do galerii, a efekt ko艅cowy w pe艂ni mo偶ecie obczai膰 tutaj: https://www.artstation.com/artwork/9NoVAR聽 je艣li si臋 spodoba by艂bym wdzi臋czny za lajacza 馃檪 pozdroGhoul_4.thumb.jpg.e0ea3b24eab11ac26ec76a530462fc00.jpg

Napisano

Fajny, oldschoolowy klimat 馃槃 Planujesz jak膮艣 bogatsz膮 scenk臋?聽

Napisano
  • Autor

Plan jest taki 偶eby zrobi膰 mu聽 animacje i przygotowa膰 klimatyczn膮 scenk臋 w UE5, ale na razie kilka dni luzu 馃槈

Napisano
  • Autor

Siema, wracam z kolejnym pamprem. Moim g艂贸wnym celem by艂o ogarni臋cie ubra艅, tak 偶eby Klicek nie pisa艂 wi臋cej, 偶e "szmaty wygl膮daj膮 jak z ciasta" 馃槈聽 Wpadajcie na https://www.artstation.com/artwork/8bWO26聽 po wi臋cej shot贸w, i tak btw - udanego pi膮tku 馃槈聽 !

Shot_2.png

Shot_4.png

shot_5_1.png

Edytowane przez Mejo

Napisano
  • Autor

Siema, wrzucam tym razem Kobolda wed艂ug konceptu Bart艂omieja Gaw艂a. Tak si臋 w niego wkr臋ci艂em, 偶e pokusi艂em si臋 o animacje i ma艂膮 historyjk臋 - m贸j debiut z Unrealem5 - mega fun! Tu mo偶ecie obczai膰 rezultat: https://www.artstation.com/artwork/zPx46w聽 komentarze, lajacze b膮d藕 uwagi - mile widziane 馃檪

scr_1.png

scr_6.png

Napisano

fajnie, widac napracowanko i animki zajebiste聽

moznaby sie pokusi膰 o ciekawsza anatomie ale to przyjdzie z czasem 馃槈

Edytowane przez ArnoldSzczesliwy

Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj wi臋cej Polityka prywatno艣ci