Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

W sumie nie ma co zakładać osobnych wątków na takie zabawy, więc będę tutaj zaśmiecać forum.😁 Niektóre obiekty nie są moje. (tulipan,). Będę o tym lojalnie uprzedzał 🙂

sloiczki001.jpg

sloiczki003.jpg

vanityTable001.jpg

test.jpg

  • Like 9
Napisano

Ty weź tam zrób jakiegoś czołga albo srogie działo a nie jakieś tam słoiczki maltretujesz! 😉 Co ty sklep z perfumami zakładasz?! 🙂 

Napisano

Czołgi to ja miałem na studiach. 🤣

A to szczegóły większej całości, która się jeszcze zmienia. Robię bałagan na toaletce.bed018.thumb.jpg.79a24e2ee68020649a4078844c8a4278.jpg

  • Like 2
Napisano

Ja bym się zastanowił czy nie lepiej ściągnąć czy kupić jakieś paczki modeli do wyposażenia wnętrz, wymodelowałeś i oteksturowałeś Jeepa Willysa to nie musisz robić prostych rzeczy w boxów i cylindrów jak początkujący żeby nabrać wprawy 🙂 Skupiłbym się na materiałach i świetle, aranżacji, czymś bardziej wymagającym przy czym czegoś się nauczysz i rzucisz sobie wyzwanie chyba, że robisz to dla odpoczynku i relaksu po przeprawach z willisem żeby nie zardzewieć ale żeby nabrać sił przed następnym projektem 🙂 

Napisano

Słoiczki i flakoniki wyszły bardzo realistyczne.

Nie znam się na kosmetykach więc może głupie pytanie, ale do czego oliwki w takim kontekscie? Czy co to za kuleczki?

Napisano

Oliwki z pewnością pomagają na cerę 🤣 A tak na serio

GUERLAIN Météorites Light Revealing Pearls of Powder tonujące perełki do twarzy

to ja się też nie znam 🤷‍♂️

Specjalnie Destroyera bardziej wojskowe tematy, które kiedyś zrobiłem bo potrzebowałem do różnych schematów itp.

 

camp_kontener.jpg

camp_kontenerKEP.jpg

camp_pralnia.jpg

  • Like 3
Napisano

Właśnie moją najsłabszą stroną są materiały. Dlatego robię tą sypialnię i tak meczę słoiczki. 🙂 

Do tego nie cierpię pracować na nie swoich modelach. Zawsze tam pełno niepotrzebnych rzeczy, które straszni mi potem przeszkadzają. Jak pobrałem darmową kabinę prysznicową wraz z natryskiem, to się okazało, że w słuchawce prysznica zrobione były nawet uszczelki 🙂

Przy okazji odświeżam masfx i będą jeszcze cząsteczki żeby w płynach zrobić bąbelki.

Ten basen to zbiornik na brudną wodę, ten zamknięty kondon to zbiornik na czystą wodę, a całość to pralnia polowa 🙂

Mortom dla ciebie będzie malutka makieta Jelcza i ambulansik, taki malutki (oczywiście wojskowy). Tylko muszę je odkopać gdzieś z dysku 😄

Napisano
On 4/11/2024 at 11:54 PM, Bacry said:

Właśnie moją najsłabszą stroną są materiały. Dlatego robię tą sypialnię i tak meczę słoiczki. 🙂 

Właśnie dlatego pisałem wyżej, że może lepiej żebyś się skupił na czymś z czego możesz się czegoś nauczyć i podciągnąć bo modelować to przecież umiesz, raz pokazałeś i raz wystarczy 😛 

On 4/11/2024 at 11:54 PM, Bacry said:

Do tego nie cierpię pracować na nie swoich modelach. Zawsze tam pełno niepotrzebnych rzeczy, które straszni mi potem przeszkadzają. Jak pobrałem darmową kabinę prysznicową wraz z natryskiem, to się okazało, że w słuchawce prysznica zrobione były nawet uszczelki 🙂

Rozumiem, kiedyś też tak miałem, jak chyba każdy, takie oldschoolowe podejście, że wszystko musi być moje ale korzystanie z bibliotek i cudzych modeli to też umiejętność i koniec końców i tka będzie trzeba się do tego przekonać i nauczyć. Nikt nie zrobił dużego projektu w pojedynkę a popatrzenie jak ktoś coś zbudował, czy dodał za dużo detalu czy za mało, przerobienie, uproszczenie, zdetalizowanie i dostosowanie modelu do potrzeb też uczy pracy a kto nie dostał przeoranego na wszystkie strony modelu z sketchUp-a tak pokiereszowanego, że nawet nie wiadomo jak ktoś mógł to tak wymodelować to życia nie zna 😄 
Zaimportowanie gówniastego modelu, i sprawinei żeby był użyteczny to umiejętność, zdarzało mi się ściągnąć jakiegoś starocia w formacie 3ds a przy renderze były odwrócone normalne, część geometrii była niewidoczna z jakiegoś powodu, z fighting przy renderowaniu animacji a i tak koniec końców było szybciej to poprawić niż robić od zera na czysto i tak jak trzeba. 

 

  • Like 1
  • +1 1
Napisano
14 godzin temu, Destroyer napisał(a):

 kto nie dostał przeoranego na wszystkie strony modelu z sketchUp-a tak pokiereszowanego, że nawet nie wiadomo jak ktoś mógł to tak wymodelować to życia nie zna 😄 
 

 

eh najgorzej jak się uczysz i dostaniesz takie zadanie  i musisz to wyrzeźbic  XD, ale w 80%  się udawało 

Napisano

Przy robotach typu meble i pokazanie ich w pokoju - co kiedys robilem przez dluzszy czas - tez myslalem zeby wszystko bylo moje. Tylko klient ci nie zaplaci za to wiecej bo jego obchodzi jego lozko czy tam stolik i na tym koniec. Ksiazki na poleczce w pokoju, kwiatek w wazoniku na stole i inne detale - klient ma to gdzies. Mozesz sobie dlubac wszystko swoje pomalu w prywatnym projekcie do portfolio. Projekty dla klientow to nie miejsce na robienie bombelkow w orenzadzie co stoi na stole 😉 Osobiscie po jakims czasie zrobilem sobie kilka pokoi do ktorych wstawialem meble klientow roznych i nikt nie narzekal. Z czasem trzeba korzystac z bibliotek no bo na cholere robic "swoje" drzewka w ogrodku na przyklad... Wiem jak to jest, tez tak mialem (chyba kazdy tak ma) ale tak sie nie da pracowac. To jakbys robil swoje zdjecia HDR do oswietlenia sceny... No po co? 😉

  • Like 2
Napisano

I właśnie dla tego składam sobie pokoik jako źródło modeli. Wcześniej miałem straszny bałagan w projektach. Coś gdzieś pochowane. Katalogi ponazywane od czapy. Teraz znowu chcę się za to zabrać metodycznie.  Nie długo być może przyjdzie czas aby zmienić profesje i zająć się wreszcie grafiką na poważnie. Dotychczas to wszystko było tylko hobbystycznie. 😁 Mam jeszcze chwilę by pomodelować sobie dla przyjemności. Jedni chodzą na ryby a ja modeluje 🙂

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności