Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 340
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Największy problem to, że perspektywa auta nie współgra  z perspektywą otoczenia. Balans bieli to druga rzecz jaka rzuca się w oczy.

Napisano

Największy problem to, że perspektywa auta nie współgra  z perspektywą otoczenia. Balans bieli to druga rzecz jaka rzuca się w oczy.

Napisano

Coś ci sie normalka na lusterkach wywaliła... albo smooth grupa nie działa bo widać geometrię siatki na odblasku. 
Ogólnie fajne renderki i modelik 👍

@blood_brother ma rację balans bieli nieco nie gra, pomajstrowałbym też z czernią bo również nie siedzi z otoczeniem. Nie jest źle ale można nad tym jeszcze popracować w przyszłości 🙂 

Najsłabiej wyszło ujęcie ze srebrnym Porszakiem.... światło wygląda jak by było z innej bajki niż otoczenie. Ale może po prostu masz za dużą różnicę w gammie HDRki (tej od GI) w porównaniu z tą która wyświetla się na obrazku.
Proponował bym ci też zmiksować HDRkę z realną geometrią... pomieszaj wymodelowaną ulice i roślinki z bitmapą... będzie wymagało to nieco pracy ale otoczenie lepiej zblenduje ci się z samochodem. 

P.S.
Rendery robione w Polsce... widać, już rejestracje zajumakli! 😉 

Napisano
Cytat

Luźne obrazki z pomoca hdrki. Model nie moj



a juz mialem napisac ze ladn model.

Niestety rednery nie siedza. 
- moze warto zainwestowac w deko lepszy monitor. W sumie u mnie kazdy inaczej swieci ale widac ze jest przepalone i hdrki jako tasko. No nie czuc efektu wow.

Edytowane przez Sebazx6r

Napisano

Sam render samochodu na jednolitym tle z cieniem by wyglądał dużo lepiej niż wlepiony w takie tło, niestety wygląda to jak mem "photoshop is my passion" 🙂

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności