Napisano 11 Październik 202411 Paź Największy problem to, że perspektywa auta nie współgra z perspektywą otoczenia. Balans bieli to druga rzecz jaka rzuca się w oczy.
Napisano 12 Październik 202412 Paź Coś ci sie normalka na lusterkach wywaliła... albo smooth grupa nie działa bo widać geometrię siatki na odblasku. Ogólnie fajne renderki i modelik 👍 @blood_brother ma rację balans bieli nieco nie gra, pomajstrowałbym też z czernią bo również nie siedzi z otoczeniem. Nie jest źle ale można nad tym jeszcze popracować w przyszłości 🙂 Najsłabiej wyszło ujęcie ze srebrnym Porszakiem.... światło wygląda jak by było z innej bajki niż otoczenie. Ale może po prostu masz za dużą różnicę w gammie HDRki (tej od GI) w porównaniu z tą która wyświetla się na obrazku. Proponował bym ci też zmiksować HDRkę z realną geometrią... pomieszaj wymodelowaną ulice i roślinki z bitmapą... będzie wymagało to nieco pracy ale otoczenie lepiej zblenduje ci się z samochodem. P.S. Rendery robione w Polsce... widać, już rejestracje zajumakli! 😉
Napisano 16 Październik 202416 Paź Cytat Luźne obrazki z pomoca hdrki. Model nie moj a juz mialem napisac ze ladn model. Niestety rednery nie siedza. - moze warto zainwestowac w deko lepszy monitor. W sumie u mnie kazdy inaczej swieci ale widac ze jest przepalone i hdrki jako tasko. No nie czuc efektu wow. Edytowane 16 Październik 202416 Paź przez Sebazx6r
Napisano 16 Październik 202416 Paź Sam render samochodu na jednolitym tle z cieniem by wyglądał dużo lepiej niż wlepiony w takie tło, niestety wygląda to jak mem "photoshop is my passion" 🙂
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto