Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Już 20 czerwca 2025 na ekranach kin zadebiutuje nowa animacja od Disneya i Pixara – „Elio”.

To opowieść o 11-letnim Elio, marzycielu z obsesją na punkcie kosmosu, który pragnie... zostać porwany przez obcych! Jego przygoda rozpoczyna się, gdy faktycznie zostaje zabrany do Communiverse – międzygalaktycznej organizacji, w której przypadkowo zostaje uznany za lidera Ziemi. Teraz Elio musi odnaleźć się wśród niezwykłych istot i odkryć swoje prawdziwe miejsce we wszechświecie.

🎤 Obsada głosowa:
🔹 Yonas Kibreab – Elio
🔹 Zoe Saldaña – ciocia Olga
🔹 Remy Edgerly – Glordon
🔹 Brad Garrett – Lord Grigon
🔹 Jameela Jamil – Ambasador Questa
🔹 Shirley Henderson – OOOOO

Za reżyserię odpowiadają Madeline Sharafian, Domee Shi i Adrian Molina, a produkcją zajęła się Mary Alice Drumm („Coco”).


Zobacz cały news

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 610
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

  • Juz sie zmienilem w 100% w starego zgreda bo nie widze NIC w tym ciekawego, fajnego, smiesznego... Nastepny film z tasmociagu. Brakuje mi tylko scen jak najpierw sie nasmiewaja z niego w szkole a pote

  • Destroyer
    Destroyer

  • Destroyer
    Destroyer

    koniec.mp3

Napisano

Juz sie zmienilem w 100% w starego zgreda bo nie widze NIC w tym ciekawego, fajnego, smiesznego... Nastepny film z tasmociagu.

Brakuje mi tylko scen jak najpierw sie nasmiewaja z niego w szkole a potem ci sami co sie nasmiewali boja sie ufoka. I ten tam dzieciak pojawia sie, wita sie z ufokiem i wszyscy rozdziawiaja japy jaki to on odwazny i wspanialy ze ma kumpla z innej planety. I juz nikt go w szkole nie meczy tylko jest traktowany z najwyzszym uznaniem. Ufok odlatuje na swoja planete ale dzieciak zostaje bo "odkryl siebie" i juz wie ze jego miejsce jest na Ziemi. Na koncu spoglada w niebo i jedna z gwiazd rozjasnia sie bardziej a on sie usmiecha i wraca do wesolej zabawy ze swoimi nowymi przyjaciolmi. Koooonieeeec.

Napisano

Ja przeskoczyłem kilak razy po trailerze i mi wystarczy :) @Nezumi może mieć rację ale nawet mnie nie obchodzi jaka jest tam fabuła choć jeszcze z dekadę temu oglądałem wszystkie 3d filmy lub choc trailery żeby grafikę zobaczyć ale już dawno się przejadło i spowszedniało jak marvel z taśmociągu.

Co do samej bajki to tak jak rajtuzy dla dzieci nawet powinny już nam nie pasować :D

Napisano

Z jednej strony fajnie, że Pixar próbuje się oprzeć modzie na sequele i rebooty, ale jakoś tak mam wrażenie, że to wszystko już było. I stylistyka jakaś taka coraz mniej spójna u Pixara, imo, taki trochę miszmasz w ich kilku ostatnich filmach wyczuwam. Nie jest to już ta spójność świata z Aut, Toy Story, czy innych Potworów i Spółków...

Napisano

PIXAR chyba nie umi już w histroię. Chyba też stali się niewolnikami wykreowanego przez siebie stylu.

Dla porównania:
https://www.youtube.com/watch?v=g4Hbz2jLxvQ

Patrzę na spidermenowy trailer i mam ochotę to zobaczyć... patrze na PIXARowego i widzę jakieś obrazki :|
"Daleko" zaszli w tym PIXArze... od tego co kiedyś prezentowali. Znaczy technicznie nadal super... ale widząc kolejny ich film, z tyłu głowy mam czy ja już tego nie widziałem?
Albo jestem stary i ta stylistyka i historia to nie dla tetryków :P

Edytowane przez Mortom

Napisano

W dniu 24.03.2025 o 10:58, Mortom napisał(a):

PIXAR chyba nie umi już w histroię. Chyba też stali się niewolnikami wykreowanego przez siebie stylu.

Dla porównania:
https://www.youtube.com/watch?v=g4Hbz2jLxvQ

Patrzę na spidermenowy trailer i mam ochotę to zobaczyć... patrze na PIXARowego i widzę jakieś obrazki :|
"Daleko" zaszli w tym PIXArze... od tego co kiedyś prezentowali. Znaczy technicznie nadal super... ale widząc kolejny ich film, z tyłu głowy mam czy ja już tego nie widziałem?
Albo jestem stary i ta stylistyka i historia to nie dla tetryków :P

mnie osobiscie ten spidermen wymęczył strasznie, nic ciekawego nie widzialem w tej opowiesci a sam motyw multiversum i skakania po róznych versach w których mamy roznych spidermanów wydaje mi sie równie męczący jak bulletime w kolejny filmach po matrixie. Dodatkowo nie rozumiem tej durnej mody na zmniejszanie ilosci klatek (chodzi mi np o te sceny "akcji " które przez zastowany zabieg "klatkowania" są jeszcze bardziej męczące w odbiorze) jako ktos nie do konca rozumiał co mam na mysli to mała sciągawka:

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Standardowa liczba klatek: Filmy animowane zazwyczaj są wyświetlane z prędkością 24 klatek na sekundę (fps).

  • Animacja „on ones”: Każda z 24 klatek ma osobną, unikalną pozycję postaci – bardzo płynna animacja.

  • Animacja „on twos”: Jedna pozycja postaci utrzymuje się przez 2 klatki – faktycznie 12 pozycji ruchu na sekundę – mniej płynna, bardziej „ręcznie rysowana” estetyka.

  • Animacja „on threes” i dalej: Jeszcze mniej klatek na sekundę – bardziej stylizowana, „zgrzytliwa” animacja.


Jak użyto tej techniki w „Spider-Man: Poprzez multiwersum”?

Film słynie z bardzo świadomego, stylizowanego użycia klatkowania, które nie tylko wpływa na styl wizualny, ale też podkreśla cechy bohaterów i światów. Przykłady:

  • Miles Morales – w pierwszym filmie (Spider-Man: Uniwersum) był często animowany „on twos”, a potem, gdy nabierał pewności siebie, zaczęto go animować „on ones”. To wizualna metafora jego rozwoju jako bohatera.

  • Hobart „Hobie” Brown / Spider-Punk – jego styl to mieszanka różnych mediów: kolaż, zine’y punkowe, animacja „on threes” lub jeszcze mniej, zmieniana dynamicznie – totalna ekspresja chaosu i nonkonformizmu.

  • Gwen Stacy – otoczenie zmienia kolory i intensywność w zależności od emocji, a jej animacja też jest zmienna, bardziej malarska, często stylizowana na akwarele i „on twos”.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.