Napisano Środa o 08:342 dn Siemanko,Kope lat nic tutaj nie wrzucałem.Model powstał w ramach workshopu "Creature for Games" u Glauco Longhi (Character Director @ Santa Monica Studio).Design jest mój. Wszystkie rendery są z Unreal Engine 5. Sculp w Zbrushu, textury w Substance painter, groom w Xgen.Textury jak i detal są robione w 100% ręcznie. Z racji słabego laptopa na którym pracuje nie mam możliwości włączenia ray tracingu. Więcej obrazków możecie znaleźc na moim Artstation: https://www.artstation.com/artwork/zxoZAm
Napisano Środa o 09:182 dn Kurła spokojnie, bo zaraz przez ciebie i @JackTheRippy jeszcze nie daj boziu zetkę odpalę... 🤯Zajebiste.
Napisano Środa o 10:472 dn Godzinę temu, kengi napisał:Kurła spokojnie, bo zaraz przez ciebie i @JackTheRippy jeszcze nie daj boziu zetkę odpalę... 🤯
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto