Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Siemanko,
Kope lat nic tutaj nie wrzucałem.

Model powstał w ramach workshopu "Creature for Games" u Glauco Longhi (Character Director @ Santa Monica Studio).

Design jest mój. Wszystkie rendery są z Unreal Engine 5. Sculp w Zbrushu, textury w Substance painter, groom w Xgen.

Textury jak i detal są robione w 100% ręcznie.
Z racji słabego laptopa na którym pracuje nie mam możliwości włączenia ray tracingu.

Więcej obrazków możecie znaleźc na moim Artstation: https://www.artstation.com/artwork/zxoZAm001.jpg002.jpg003.jpg004.jpg001.jpg004.jpgZbrush001_s.jpgZbrush002_s.jpgSP_albedo.jpg

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 152
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

Posted Images

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności