Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć! Jestem początkujący w temacie. Czy ktoś tu zna program Houdini? Czy możecie udzielić mi jakichś porad? Od czego warto zacząć? Czy myślicie, że warto nauczyć się tego programu? Czy AI za chwilę nie sprawi, że ta wiedza stanie się bezużyteczna?

• Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 132
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Ja myślę, że AI sprawi, że ta wiedza stanie się bezużyteczna

• A ja myślę, że te duże 3d corop nie dadzą się tak łatwo wyujać z branży i najwyżej Hudy będzie się wzbogacał o coraz więcej AI, a istnienie jego w produkcji nie zostanie zastąpione przez byle gówno op

• W ogole nie ma po co sie uczyc czegokolwiek bo AI nas zastapi we wszystkim. No, chyba zeby nie: AI model collapse is not what we... AI model collapse is not what we paid for Opinion: Prediction: Gener

Napisano

Próg wejścia jest bardzo wysoki, więc jeśli środki pozwalają to warto sobie jakieś warsztaty ogarnąć. Jeśli kręci Cię motion design i ogólnie pojęte FX to warto. Moim zdaniem AI długo jeszcze nie będzie w stanie zastąpić produkcyjnie człowieka.

Napisano

A ja myślę, że te duże 3d corop nie dadzą się tak łatwo wyujać z branży i najwyżej Hudy będzie się wzbogacał o coraz więcej AI, a istnienie jego w produkcji nie zostanie zastąpione przez byle gówno oparte na promptach.

A sam soft jest mocno zakotwiczony w branży.

Napisano

W ogole nie ma po co sie uczyc czegokolwiek bo AI nas zastapi we wszystkim.

No, chyba zeby nie:

AI model collapse is not what we...
No image preview

AI model collapse is not what we paid for

Opinion: Prediction: General-purpose AI could start getting worse

Napisano