Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich. Uważam się za początkującego grafika 3D. Postanowiłem zamieścić tutaj moją dotychczasową pracę i zgromadzone do tej pory dośwaiadczenie w tym rzemiśle. Pragnę usłyszeć co myślicie o moich pracach i przeczytać wasze rady. Moim pierwszym, lecz jeszcze nie skończonym dziełem, z którego jestem zadowolony jest model Joan of Arc (Joanny d'Arc). Ta kobieta ma coś wspólnego z moim nick'iem :) Cały model pochodzi z tutoriala: http://67.15.36.49/ffa/tutorials/max/joanofarc/joanmenu.asp. Proszę o wasze sugestie.

  • Odpowiedzi 50
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ladnie tylko proporcje skopales glowa jest za duza ,rece za krotkie ,dlonie za male i troche za szeroka w biodrach .luk brwiowy tez zabardzo wysunienty..pozdrawiam i powodzenia

Napisano

sorry eden ... ale jestem przeciwko temu co powiedziales ... poczawszy od glowy az po konce palcow ... postac ta ma charakter mangowy (czy bylo to zamierzone czy nie) i zdecydowanie jak dla tego typu ... jest ok ... swietna pupka ... oczy ... moze troszke nieciekawie sie prezentuje na renderze 3cim z 3ciej serii ale ogolnie super ...

 

raz chyba widzialem w zyciu porzadnie wymodelowana mangowa postac (kobiety) w delikatnie erotycznej scence ... i bylem pod duzym wrazeniem ... podobnie jest teraz.

 

tak trzymaj ... pozdrawiam i napewno tu wroce !

Napisano

zbroja jest zupełnie z innej epoki - w sumie jak na to patrzę to z Joanną d'Arc kojarzy mi się tylko tytuł - jako postać babeczki w pancerzyku z konwencj kreskówki jak najbardziej ;) no i ten strój nurka hehe ;) ;)

Napisano

Chyba trochę źle przeskalowałeś sobie plane'y z referkami bo postać wygląda na spłaszczoną i nie jest to sprawa tego że jest to konwencja kreskówkowa, wystarczy popatrzeć na efekt końcowy tutoriala na 3dtotal. Pracuj dalej bo ogólnie nie jest źle :)

 

Pozdrawiam

Napisano

Dzieki za cieple slowa. Tego bylo mi trzeba. Dodajecie mi zapalu do pracy. Jezeli chodzi o rece, to im poswiecilem najmniej czasu, z tego powodu jest taki, a nie inny efekt. Wesoledi, jak napisalem w pierszym poscie, bazowalem na tutorialu.

Napisano

ja tam właśnie chciałem się przyczepić właśnie tej pupy, ale chyba byście mnie zjedli ;]

popracuj nad nogami, bo to obecnie najgorsza część pracy, charakterystyczny dla tego tutoriala syndrom płaskich nóg, ach te godziny, które spędziłem na przestawianiu vertexów :)

powodzenia, ten tutorial to jedno z najlepszych wprowadzeń do organiki jakie widziałem :)

Napisano

Ostatnio nie miałem czasu na maxa (szkoła, matura), dlatego jest tak mało zmian. Kolorem niebiesko-zielonym (nie zmam się dobrze na nazwach kolorów) i różowym zaznaczyłem nowe rzeczy. Pierwsze poprawki dotyczą rąk. Wywaliłem rękawice i zrobiłem normalne ręce. Ciało pozostało bez zmian. Dodałem pod zbroje coś w rodzaju skóry, czy lateks. Zrobiłem mięśnie brzucha. Sami oceńcie, czy był to dobry pomysł. Zrobiłem jeszcze szmatkę na tyłek. To wszystko. Uważam, że sam modeling jest już prawie zakończony. Niedługo wezmę się za mapowanie i texturing. Dzisiaj walczę dalej.

Napisano

r@k, zanim sie zaczyna uczyc na mature, trzeba sie na to psychicznie przygotowac. czyli zastanowic sie czy by sie nie zaczac uczyc. mozna to zrobic na przyklad teraz. za 3 miesiace mozna sie zastanowic jeszcze raz, powazniej. a za 5 miesiecy mozna sie zaczac uczyc.

 

co do modelu, brzuch bylby meski gdyby byl szerszy. i rece troche plaskie, oprocz tego nie widze wiekszych bledow.

Napisano

JA mialem na myśli maturę próbną, która zacznie się 10 stycznia.

 

Do Ani:

Ja ucze się praktycznie cały czas. Śpie tygodniowo 24h. Do tego dochodzi jeden dzien poswięcony na maxa. Dodam, że ucze się praktycznie tylko z trzech przedmiotów. Chlerna szkoła. Gdyby nie ona, to ten czas poświęciłbym na zgłębianie wiedzy o projektowaniu grafiki przestrzennej.

Napisano

to ci na zdrowie nie wyjdzie, zastanawiam sie jak to wytrzymasz przez 5 miesiecy. zycze ci powodzenia, i wyspij sie od czasu do czasu, zobaczysz ze od razu nauka lepiej pojdzie.

Napisano

Starałem się jak mogłem, aby ręce jakoś wyglądały. Przywróciłem poprzedni brzuch. Zrobiłem jeszcze miecz. Oceńcie te dwa, ktore zamiescilem ponizej. Powiedzcie który jest lepszy. "Inny miecz" zrobiłem jakieś pół roku temu. Podpowiedzcie co moge jeszcze dorzucic, lub co mam porpawic

 

Po czesci dzięki Ani śpię dłużej (5 hours). Ach jak fajnie sie wstaje jak czlowiek jest wyspany ;D.

Napisano

Coś ostrze się powyginało, pijany kowal ?;) No i to spiczaste zakończenie rękojeści chyba w praktyce nie wyjdzie, Joasia się pokaleczy :)

Napisano

na poczatku mowiles ze jestes poczatkujacym urzytkownikiem maxa ... tym bardziej zaslugujesz na pochwale i podziw ... bardzo dobra robota ... nie wazne czy z tutoriala czy nie ...

 

gratuluje wytrwalosci i dokladnosci ...

 

PS. oby wieksza ilosc populacji maxowej, rhinoceros'owej itd ... zaczynala w takim stylu ...

 

duzo pozdro dla ciebie i twojej "Joasi"

Napisano

Widze, że się wam podoba. Powiedzcie, co mam dodać i poprawić. Myśle, że głowę ma dobrą. Teraz nadejdzie kolej na texturowanie i rigowanie. Narazie jestem w stanie nauki, bo jestem zupełnie w tym zielony.

Napisano

Ostatnio siedziałem nad mapowaniem. Narazie zmapowałem suknie i miecz. Nie wiem czy idzie to w dobrą stronę. Sami oceńcie. Aktualnie pracuję nad rękawami.

Napisano

moim zdaniem niepotrzebnie unwrapowales miecz. przy objektach tego typu najczesciej wystarczy dawac uvw map modifier, z jakims plane czy cylinder albo box, i do tego material multisub.

Napisano

Ania ma rację, przynajmniej w sporej części, jeżeli już robisz miecz unwrapem to używaj planar map nie flatten mapping, za dużo drobnych elementów, możesz mieć problemy z texturowaniem

Napisano

Prosze was o pomoc. Nie dokoncze tej joannyb bez wiedzy na temat texturowania i mapowania. Moze nakierujecie mnie na dobre tutoriale lub strony?

Napisano

nigdy sie nieuczyłem mapowania, texturowanie powierzchni to inna sprawa, a w wiekszości przypadków stawiam na shadery niz na meteriał z texturą choć i to rodzaj shadera :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności