Van dArc Napisano 23 Listopad 2004 Napisano 23 Listopad 2004 Witam wszystkich. Uważam się za początkującego grafika 3D. Postanowiłem zamieścić tutaj moją dotychczasową pracę i zgromadzone do tej pory dośwaiadczenie w tym rzemiśle. Pragnę usłyszeć co myślicie o moich pracach i przeczytać wasze rady. Moim pierwszym, lecz jeszcze nie skończonym dziełem, z którego jestem zadowolony jest model Joan of Arc (Joanny d'Arc). Ta kobieta ma coś wspólnego z moim nick'iem :) Cały model pochodzi z tutoriala: http://67.15.36.49/ffa/tutorials/max/joanofarc/joanmenu.asp. Proszę o wasze sugestie.
Eden-3d Napisano 23 Listopad 2004 Napisano 23 Listopad 2004 ladnie tylko proporcje skopales glowa jest za duza ,rece za krotkie ,dlonie za male i troche za szeroka w biodrach .luk brwiowy tez zabardzo wysunienty..pozdrawiam i powodzenia
zipper Napisano 24 Listopad 2004 Napisano 24 Listopad 2004 sorry eden ... ale jestem przeciwko temu co powiedziales ... poczawszy od glowy az po konce palcow ... postac ta ma charakter mangowy (czy bylo to zamierzone czy nie) i zdecydowanie jak dla tego typu ... jest ok ... swietna pupka ... oczy ... moze troszke nieciekawie sie prezentuje na renderze 3cim z 3ciej serii ale ogolnie super ... raz chyba widzialem w zyciu porzadnie wymodelowana mangowa postac (kobiety) w delikatnie erotycznej scence ... i bylem pod duzym wrazeniem ... podobnie jest teraz. tak trzymaj ... pozdrawiam i napewno tu wroce !
KLICEK Napisano 24 Listopad 2004 Napisano 24 Listopad 2004 mangowy czy nie mangowy dlonie ma nie proporcjonalne geez pogladaj jakies anime
wesoledi Napisano 24 Listopad 2004 Napisano 24 Listopad 2004 ladnie :) dlonie za male co juz wiesz, reszta jest dobra ps. czyzbys bazowal na pewnym tutorialu o tym samym tytule? :> //sorx niezauwazylem :)
Marcin Y Napisano 24 Listopad 2004 Napisano 24 Listopad 2004 zbroja jest zupełnie z innej epoki - w sumie jak na to patrzę to z Joanną d'Arc kojarzy mi się tylko tytuł - jako postać babeczki w pancerzyku z konwencj kreskówki jak najbardziej ;) no i ten strój nurka hehe ;) ;)
Vorek Napisano 24 Listopad 2004 Napisano 24 Listopad 2004 Chyba trochę źle przeskalowałeś sobie plane'y z referkami bo postać wygląda na spłaszczoną i nie jest to sprawa tego że jest to konwencja kreskówkowa, wystarczy popatrzeć na efekt końcowy tutoriala na 3dtotal. Pracuj dalej bo ogólnie nie jest źle :) Pozdrawiam
Van dArc Napisano 24 Listopad 2004 Autor Napisano 24 Listopad 2004 Dzieki za cieple slowa. Tego bylo mi trzeba. Dodajecie mi zapalu do pracy. Jezeli chodzi o rece, to im poswiecilem najmniej czasu, z tego powodu jest taki, a nie inny efekt. Wesoledi, jak napisalem w pierszym poscie, bazowalem na tutorialu.
Salvator Napisano 27 Listopad 2004 Napisano 27 Listopad 2004 ja tam właśnie chciałem się przyczepić właśnie tej pupy, ale chyba byście mnie zjedli ;] popracuj nad nogami, bo to obecnie najgorsza część pracy, charakterystyczny dla tego tutoriala syndrom płaskich nóg, ach te godziny, które spędziłem na przestawianiu vertexów :) powodzenia, ten tutorial to jedno z najlepszych wprowadzeń do organiki jakie widziałem :)
Van dArc Napisano 27 Listopad 2004 Autor Napisano 27 Listopad 2004 Ostatnio nie miałem czasu na maxa (szkoła, matura), dlatego jest tak mało zmian. Kolorem niebiesko-zielonym (nie zmam się dobrze na nazwach kolorów) i różowym zaznaczyłem nowe rzeczy. Pierwsze poprawki dotyczą rąk. Wywaliłem rękawice i zrobiłem normalne ręce. Ciało pozostało bez zmian. Dodałem pod zbroje coś w rodzaju skóry, czy lateks. Zrobiłem mięśnie brzucha. Sami oceńcie, czy był to dobry pomysł. Zrobiłem jeszcze szmatkę na tyłek. To wszystko. Uważam, że sam modeling jest już prawie zakończony. Niedługo wezmę się za mapowanie i texturing. Dzisiaj walczę dalej.
Salvator Napisano 27 Listopad 2004 Napisano 27 Listopad 2004 ale ten brzuszek, to tak troszkę nie bardzo :/
Van dArc Napisano 12 Grudzień 2004 Autor Napisano 12 Grudzień 2004 Niestety musze przerwac na dluzszy czas. Mam maturę za 3 miesiące, więc musze się przygotować. Ale jak siebie znam to i na maxa znajde kiedys czas.
__R@K__ Napisano 12 Grudzień 2004 Napisano 12 Grudzień 2004 za jakie 3 miesiące? matury sie zaczynaja w połowie kwietnia czyli za jakieś 5 miesięcy
Ania Napisano 13 Grudzień 2004 Napisano 13 Grudzień 2004 r@k, zanim sie zaczyna uczyc na mature, trzeba sie na to psychicznie przygotowac. czyli zastanowic sie czy by sie nie zaczac uczyc. mozna to zrobic na przyklad teraz. za 3 miesiace mozna sie zastanowic jeszcze raz, powazniej. a za 5 miesiecy mozna sie zaczac uczyc. co do modelu, brzuch bylby meski gdyby byl szerszy. i rece troche plaskie, oprocz tego nie widze wiekszych bledow.
Maf Napisano 13 Grudzień 2004 Napisano 13 Grudzień 2004 o fu wyrzuc ten kaloryfer z brzucha i zapodaj jej taki ladny smukly brzuch wtedy bedzie duzo ladniej
Van dArc Napisano 13 Grudzień 2004 Autor Napisano 13 Grudzień 2004 JA mialem na myśli maturę próbną, która zacznie się 10 stycznia. Do Ani: Ja ucze się praktycznie cały czas. Śpie tygodniowo 24h. Do tego dochodzi jeden dzien poswięcony na maxa. Dodam, że ucze się praktycznie tylko z trzech przedmiotów. Chlerna szkoła. Gdyby nie ona, to ten czas poświęciłbym na zgłębianie wiedzy o projektowaniu grafiki przestrzennej.
Ania Napisano 13 Grudzień 2004 Napisano 13 Grudzień 2004 to ci na zdrowie nie wyjdzie, zastanawiam sie jak to wytrzymasz przez 5 miesiecy. zycze ci powodzenia, i wyspij sie od czasu do czasu, zobaczysz ze od razu nauka lepiej pojdzie.
Van dArc Napisano 17 Grudzień 2004 Autor Napisano 17 Grudzień 2004 Starałem się jak mogłem, aby ręce jakoś wyglądały. Przywróciłem poprzedni brzuch. Zrobiłem jeszcze miecz. Oceńcie te dwa, ktore zamiescilem ponizej. Powiedzcie który jest lepszy. "Inny miecz" zrobiłem jakieś pół roku temu. Podpowiedzcie co moge jeszcze dorzucic, lub co mam porpawic Po czesci dzięki Ani śpię dłużej (5 hours). Ach jak fajnie sie wstaje jak czlowiek jest wyspany ;D.
Vorek Napisano 18 Grudzień 2004 Napisano 18 Grudzień 2004 Coś ostrze się powyginało, pijany kowal ?;) No i to spiczaste zakończenie rękojeści chyba w praktyce nie wyjdzie, Joasia się pokaleczy :)
F/X Napisano 18 Grudzień 2004 Napisano 18 Grudzień 2004 Tak dokładnie odwzorowana postać że ktoś zarzuci ci plagiat :)
wesoledi Napisano 18 Grudzień 2004 Napisano 18 Grudzień 2004 fajnie Ci to wyszlo mam tylko male wrazenie ze glowa kapke za duza :)
F/X Napisano 18 Grudzień 2004 Napisano 18 Grudzień 2004 Na jednym kadrze kolano wygina się w nie tą stronę co trzeba...nie wiem, może to złudzenie :)
zipper Napisano 19 Grudzień 2004 Napisano 19 Grudzień 2004 na poczatku mowiles ze jestes poczatkujacym urzytkownikiem maxa ... tym bardziej zaslugujesz na pochwale i podziw ... bardzo dobra robota ... nie wazne czy z tutoriala czy nie ... gratuluje wytrwalosci i dokladnosci ... PS. oby wieksza ilosc populacji maxowej, rhinoceros'owej itd ... zaczynala w takim stylu ... duzo pozdro dla ciebie i twojej "Joasi"
Van dArc Napisano 19 Grudzień 2004 Autor Napisano 19 Grudzień 2004 Widze, że się wam podoba. Powiedzcie, co mam dodać i poprawić. Myśle, że głowę ma dobrą. Teraz nadejdzie kolej na texturowanie i rigowanie. Narazie jestem w stanie nauki, bo jestem zupełnie w tym zielony.
Ufol Napisano 20 Grudzień 2004 Napisano 20 Grudzień 2004 ona mi przypomina moją koleżanke z klasy - też taki kurdupelek :)
Van dArc Napisano 2 Styczeń 2005 Autor Napisano 2 Styczeń 2005 Ostatnio siedziałem nad mapowaniem. Narazie zmapowałem suknie i miecz. Nie wiem czy idzie to w dobrą stronę. Sami oceńcie. Aktualnie pracuję nad rękawami.
Van dArc Napisano 2 Styczeń 2005 Autor Napisano 2 Styczeń 2005 To mapa sukienki przed zmianami (mapa cylindryczna):
Ania Napisano 2 Styczeń 2005 Napisano 2 Styczeń 2005 moim zdaniem niepotrzebnie unwrapowales miecz. przy objektach tego typu najczesciej wystarczy dawac uvw map modifier, z jakims plane czy cylinder albo box, i do tego material multisub.
Vorek Napisano 3 Styczeń 2005 Napisano 3 Styczeń 2005 Ania ma rację, przynajmniej w sporej części, jeżeli już robisz miecz unwrapem to używaj planar map nie flatten mapping, za dużo drobnych elementów, możesz mieć problemy z texturowaniem
rdo Napisano 3 Styczeń 2005 Napisano 3 Styczeń 2005 to w/g tego tutoriala?? http://mr2k.3dvf.net/tutorials/max/tutorials_joan.htm ? w ogóle to źle zrobiłeś że teraz ta Asia nie ma rękawic... ale ogólnie to ładna postać....
Van dArc Napisano 3 Styczeń 2005 Autor Napisano 3 Styczeń 2005 To musze robić caly miecz od nowa? Może polecicie mi dobry tutorial?
Van dArc Napisano 3 Styczeń 2005 Autor Napisano 3 Styczeń 2005 rdo: czego uważasz, że źle zrobiłem z tymi rekawicami?
Van dArc Napisano 3 Luty 2005 Autor Napisano 3 Luty 2005 Prosze was o pomoc. Nie dokoncze tej joannyb bez wiedzy na temat texturowania i mapowania. Moze nakierujecie mnie na dobre tutoriale lub strony?
Hindus Napisano 3 Luty 2005 Napisano 3 Luty 2005 wejdz w dział 3dsmax i zobacz u góry śa linki do tutków - poszukaj ;)
Hindus Napisano 3 Luty 2005 Napisano 3 Luty 2005 a może ty chcesz zeby ktoś za ciebie otexturował :D ?? nie a tak serio to popatrz http://www.google.com/search?q=3ds+max+texturing+tutorial&sourceid=opera&num=0&ie=utf-8&oe=utf-8 , tego jest od groma w sieci, nawet na stronie maxa jest tutek
Van dArc Napisano 3 Luty 2005 Autor Napisano 3 Luty 2005 Thanks hindus. Zobacze czego sie z tego naucze. Ty długo sie uczyles mapować/texturować?
Hindus Napisano 3 Luty 2005 Napisano 3 Luty 2005 nigdy sie nieuczyłem mapowania, texturowanie powierzchni to inna sprawa, a w wiekszości przypadków stawiam na shadery niz na meteriał z texturą choć i to rodzaj shadera :P
Szenszi Napisano 8 Kwiecień 2005 Napisano 8 Kwiecień 2005 Van dArc bardzo podoba mi sie twoja pracka sam też robiłem tego tutka ale efekty nie są nawet w połowie tak dobre jak twoje, jeżeli chcesz zobaczyć więcej mojej pracy to załączam link POSTAĆ 3D:Mangowy Kiciuś
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się