Napisano 5 Listopad 200519 l Marcin - bez trawy nie bylby taki wypasiony :P thx :* hindus - dzieki, to mi pochlebia :) rendery z maxwella byly, poszukajcie. chyba kitchen o ile pamietam. a co do nowej sceny to niedlugo sie zrobi i bedzie to raczej exterior
Napisano 12 Listopad 200519 l Jezeli mozna to ja tez chciałbym pokazac taki mój mały renderek z oświetleniem.
Napisano 12 Listopad 200519 l Za ostre cienie jak na te pore dnia i padaja pod zlym katem. Wyglada troche sztucznie.
Napisano 12 Listopad 200519 l Autor ok , jak widze scena wam podeszla wiec kozystajac z dobrodziejstw Hindusa podaje link do sceny ktorą hindus zuploadował (to dla tych ktorzy jej nie mają ) http://rapidshare.de/files/7434302/desert_house_no_sun.rar.html prosil bym tez o opis oswietelnia jaki zastosowaliscie , ideą wątku nie bylo pokazywanie kto jak zrobil tylko dzielenie sie doswiadczeniem
Napisano 12 Listopad 200519 l sorry, ze nie dałem od razu ustawien, ale zupełnie o tym zapomniałem :/ render: oświetlenie: Dwa światła vray, barwy zółtej, Mult. 25, typ: sphere. Jedno śwaitło target spot, cienie vray, barwa R 198 G 183 B 160, mult. 0,7. acha, jeszcze jedno dodatkowe śiwatło vray, barwa R 199 G 181 B 201, mult. 15, typ: plane. rozmieszczenie świateł:
Napisano 13 Listopad 200519 l Marcin, przerob posta zeby bylo widac ze to kolejna scena, niech wszyscy pobierają
Napisano 13 Listopad 200519 l Autor pierwsza strona wątku zostala lekko odswierzona , wszelkie nowe sceny bedą sie pojawiały własnie tam
Napisano 14 Listopad 200519 l mentaller- szkoda, ze taki jednolity biały materiał, no i o ustwieniach zapomniałes :p
Napisano 14 Listopad 200519 l dzisiaj sproboje dorzucić wersje z texturami (wtedy dodam ustawienia). narazie co mozecie powiedzieć o renderze ;] ?
Napisano 14 Listopad 200519 l Autor troche brakuje kontrastu , za oknem zgubiona expozycja ale calkiem niezle sama jakosc GI tez pozostawia wiele do zyczenia jeslichodzi o slonce to intensywnosc jest za mala , tzn ta smuga na podlodze jest troche za blada obserwuj zdjecia wnetrz , odrazu zalapiesz co jak ma wygladac , co jest wazne w prezentacji zwroc uwage tez na kąt padania cieni , taki kąt slonca rowna sie z zachodem , cale pomieszczenie bylo by bardziej beżowe z malą domieszką fioletu , dla mnie swiatlo dzienne rowna sie w granicach 70 - 75 stopni kazde wnetrze daje inny blending , czasem trzeba sie troche natrudzic zeby dobrac saturacje niebieskiego razem z saturacją i intensywnoscią direct lighta zeby ładnie sie ze sobą mieszały , niestety nie ma na to recepty ;] trzeba testowac , do tego własnie stworzony zostal ten watek wrzuce cos chyba niedlug ze swoich wypocin jesli sie uporam ze swoimi sprawami
Napisano 20 Listopad 200519 l Autor przepalone , słonce swieci mocno a chmury wygladają jak by miała przejsc burza ;]
Napisano 20 Listopad 200519 l No to ja troche jestem zacofany i dopiero zrobiłem kuchnie :) Jest to mój pierwszy interior oświetlony samodzielnie. V-RAY......
Napisano 20 Listopad 200519 l Postanowiłem spróbowac sił w Light Contest. I zrobilem salon i kuchnie niestety na kuchnie musicie zaczekac bo musze jescze ją dopracowac. Ale zamieszczam salon.:).
Napisano 20 Listopad 200519 l Shade - podstawowy blad - w srodku jasno a za oknem ciemno :P powinno byc przepalone na zewnatrz
Napisano 11 Grudzień 200519 l Witam!! pierwszy render w moim zyciu :D wiem ze badziewny ale jest to pierwszy wiec sie nie smiac.... ;P troche ciemno.......... aha render oczywiscie w mental ray (max6) jakby kogos interesowaly ustawienia to jutro zapodam to chyba wszystko... ps. mam teraz pelo modeli (interiors) wiec bede cwiczyl hyhyhy pozdro
Napisano 12 Styczeń 200619 l Zawsze chcialem miec tak umieszczony piekarnik. :/ Duron 1800, 512mb ramu.
Napisano 13 Styczeń 200619 l Dzieki DUNDE. Poczatkowo samplingi materialow i swiatel byly wyzsze, ale mi sie koputer zawieszal, to musialem zmniejszyc. :)
Napisano 13 Styczeń 200619 l Atak kolorów:D MR 2 swiatla, IES sun +skylight Samle 4/16 Lanczos GI 500 Sample radius 75 fotony i fg standard 18:26sek [email protected]
Napisano 13 Styczeń 200619 l Ciekawe, ale efekt bylby imo lepszy gdyby swiatlo bylo gdzies za kamera. :) Tak bardziej z prawej. Marcin
Napisano 13 Styczeń 200619 l a mi sie podoba tak jak jest teraz . Nie wiem o co tu chodzi - obiekt bardzo prosty, a jakiśtaki przyjemny sie wydaje :)
Napisano 13 Styczeń 200619 l Ale ten juz zrenderowalem, a pierwszego nie chce renderowac. ;) A Marcinowi ladnie wychodza takie scenki, wiec sie pytam. :) Pozatym moze watek troche by sie rozruszal.
Napisano 13 Styczeń 200619 l Idontlajket:( Tak jak mysllalem, swiatlo zza kamery i pod malym katem splaszcza bryle, niśt kontinuen:D
Napisano 13 Styczeń 200619 l hmmm, bo cien jest za ostry, za duzo tu kolorowego (niebieskiego? chyba, ze to kolor budynku...) GI, a za malo ostrego (zoltego, prawie bialego) slonca. :) Kontrast by sie przydal wiekszy. :)
Napisano 13 Styczeń 200619 l Fajny render tylko wygląda tak jakby sciana była na niebiesko pomalowana i tak jak pisał RA nie widac zołtego ktory ma robic za promienie słoneczne ;)
Napisano 14 Styczeń 200619 l ;) Fakt, jakas nowosc by sie przydala. :) Kolory faktycznie sprane, ale co mi tam. :]
Napisano 15 Styczeń 200619 l hmm interesuje mnie jakiego użyłeś aa że przy 10 samplach praktycznie nie ma noisu :)
Napisano 29 Styczeń 200619 l Coś nikt tu już dawno nie zamieszczał renderów, więc wybiję się z tłumu :) Oto moje wypociny w yafray'u (jeśli chce ktoś .blend sceny to zapraszam na gg). Render (P4 1.8 GHz 512 MB RAM) zajął 46 minut, ustawienia załączam poniżej :D. Wersja po przekontrastowaniu w Gimp'ie: Wersja bez przeróbek Czekam na komentarze :) pozdrawiam Edit: Naprawione, nie wiem czemu zniknęły linki do renderów...
Napisano 29 Styczeń 200619 l Nic nie widac. :( A teraz ? Z jakiegoś dziwnego powodu okazało się że w poście nie było żadnych linków/adresów do zdjęć :/ A wcześniej mi działało... pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto