sith_LORD Napisano 14 Maj 2003 Autor Napisano 14 Maj 2003 dziękuję Pazzi Bowie i misticowi jak i wszystkim pozostałym...zacząłem robić teksturę ...ale powolutku mi to idzie zważając na małą ilośćczasu nie wiem czy zdążę...[piwo]
sith_LORD Napisano 14 Maj 2003 Autor Napisano 14 Maj 2003 ok postanowiłem na nowo zabrać się za teksturowanie,swoją drogą nieźle się musiałem nagimnastykować żeby pociąć may w stosunku do ID`ów materiałów (za sppawą shag`a którym znacznie utrudniłem sobie życie )na samej twarzy mam dziweięc różnych fragmentów map(tak więc twazr mam pociętą an 9 kawałkow)które przyszło mi spasować żeby nie było widać łączenia.... ale chyba jako z tego wybrnąłem....muszęjeszce dopracować tą mapę dodać bump(jakieś pory i zmarszczki) i pobawić się shaderami...ale może jakoś to będzie..[boje się]na razie przesyłam stępną mapkę całości...i pierwszy render po jej nałożeniu..
sith_LORD Napisano 14 Maj 2003 Autor Napisano 14 Maj 2003 mapa była w całości malowana przeze mnie..nie korzystałem z rzadnych zdjęc ani wcześniejszych map... a tu jużmapa po nałożeniu...tylko coś się mi id`y pod nosem nie zgrały(jakieś czarne pęknięcie), ale zaraz to poprawię...
Pabloos_ Napisano 15 Maj 2003 Napisano 15 Maj 2003 rewelacja, szczególnie te białe prześwity... odrazu widać że gość nie jest całkiem zdrowy i żywy... żebys tego czasem nie zmieniał !!! :)
darkelf Napisano 15 Maj 2003 Napisano 15 Maj 2003 czesc! Teksturka jest fajna, ale dziurki od nosa sa za male?
sith_LORD Napisano 15 Maj 2003 Autor Napisano 15 Maj 2003 dziękuję Dark ELF....na modeliku tekstrka się dość rozciąga i w sumie tam jest ok...ale jeszce zwrócę na to uwagę i sprawdze.. i dzięki Pablos...postaram się utrzymaćto w tym klimacie..[piwo]
gabrielwigierski Napisano 15 Maj 2003 Napisano 15 Maj 2003 poprostu wspanialem textorowanie - jesli mozna cos sugerowac mistrzowi (a jest tak bo obserwujemy cie od dawna) to zrob zarost bardziej randomicznie w dlugosci i kolorze :)
sith_LORD Napisano 15 Maj 2003 Autor Napisano 15 Maj 2003 dziękuję chłopaki..o ile można to wszelkich chętnych proszę o rady na temat zrobienia zmarszeczek i powieszchnii skóry(tekstura bump)jakieś pory itp..., oraz jakieś wskazówki co do shaderów skóry, oświetlenia...z góry wielkie i stokroć dzięki.. [piwo][piwo] oczywiście nie proszęo podanie mi wszystkiego na tacy..ale jakieś drobne wskazówki..
gabrielwigierski Napisano 15 Maj 2003 Napisano 15 Maj 2003 bump albo dipljesment leciutki - chyba ze chcesz rozprowac model chyba nie ma to sensu
boowa Napisano 15 Maj 2003 Napisano 15 Maj 2003 No toż to piękno samo.... fajna teksturka :) - jeśli moge tylko jedna uwagę to zarost za bardzo włazi na usta (zam mam taki zarost to się orietuję ;) ) a jeśli chodzi o zmarszczki to ja używałem bumpa na dość dużej rozmiarowo teksturce. Polecam zestaw artistic brushes w Photoshopie - zwłaszcza te z rozproszonym naciskiem a do tego zabawę noisem w PS i oczywiście Liquidity..... pozdrawiam [piwo]
Mistic Gohan Napisano 16 Maj 2003 Napisano 16 Maj 2003 no dzieki tej texturce ta postać \"nabiera życia\" (choć chyba powinno być przeciwnie ;) ), wspominałeś że jedną scenkę renderujesz 30 -40 minut? no mnie by szlag trafił jakbym miał tyle czekać, może na czas wrzucania updatów zrezygnuj z Brazila? poza tym bardzo podoba mi się materiał kasku, te odblaski i nie zapomnij jakiś materiał wrzucić na ten kolczyk co twój Łor ma na brwi, bo został jakiś taki szary ;) no, jak dla mnie Bomba!
Gość User190 Napisano 16 Maj 2003 Napisano 16 Maj 2003 Jak dla mnie to na brodzie i brwiach musisz dać niezłego bumpa... albo najlepiej zrób je Shag Haiream, a nie rysuj na teksturce - bedzie ladniej... no, przy dobrych ustawieniach :-))) Model twarzy niezly, ale nie mysl, ze nie mogloby byc lepiej - troszke z kwadratowa.... pomysl ogólnie bardzo dobry!!
Gość User190 Napisano 16 Maj 2003 Napisano 16 Maj 2003 Aaaa.... i jeszcze jedno - jak dla mnie ogon jest zbyt masywny... Ale pomysł, jak jush napisalem ciekawy!!
sith_LORD Napisano 16 Maj 2003 Autor Napisano 16 Maj 2003 DziękujęM@ti za zostawienie post`a... co do shaga to ma on jakieśkłopoty z brazil`em ale jeszce sięnad tym pogłowię(mam na myśli te ślady na ustach i pod nosem... zrobiłem teżfacetowi zbroję łuskową na szyii..i jeszce popracowałem nad teksturą ale to nie jest końcowa jej wersja ...
Pabloos_ Napisano 16 Maj 2003 Napisano 16 Maj 2003 juz to pisałem ale nie moge sie powstrzymać... dla mnie ta texturka skóry jest bombowa, naprawde, pierwsza klasa !! pasuje do modelu ideal, dokłanie tak to sobie wyobrażałem [piwo][piwo][piwo]
Frenzy Napisano 17 Maj 2003 Napisano 17 Maj 2003 Według mnie jednak teksturce przydałoby się nieco retuszu, wygląda jakby go mocno przypudrowali przed zdjęciami do filmu... hm, porób jakieś zmarszczki na czole, takie lekkie, postaraj się o nieco bardziej jednolity kolor, usta są okej, reszta odrobine do poprawy. A tak poza tym to trzymamy kciuki![piwo]
sith_LORD Napisano 17 Maj 2003 Autor Napisano 17 Maj 2003 Wiesz frenzy..to nie jest jeszce końcowa tekstura..wciąż bump nie dopracowałem..ale na razie chcęoteksturować cały model...a potem go będępoprawiał... (Dzięki PABLOS[piwo][piwo][piwo])
sith_LORD Napisano 17 Maj 2003 Autor Napisano 17 Maj 2003 Mam jeszce pytanie dp Moderatorów.... czy ten \"ostateczny render\" ma być jeden czy może więcej...bo coś słyszałem że mogą być cztery...[hmmm]:):):)
sith_LORD Napisano 19 Maj 2003 Autor Napisano 19 Maj 2003 ok...z kurtką się jeszce nie bawiłem ..a tu skóra..
zom Napisano 19 Maj 2003 Napisano 19 Maj 2003 bylbym skonczonym kut....em gdybym sie nie postaral pokonac problemow z logowaniem ... sam wiesz jakie hehehe co do modelu to juz wiesz co mysle, mysle ze on dopiero teraz nabiera prawdziwego klimatu kiedy skladasz te wszystkie elemenciki do kupy powoli odslaniajac swoja wizje do konca, z mojej strony jako obserwatora jest to bardzo fajne doswiadczenie...model elegancki hehe \"bizuteria\" kopie d. czekam na reszte trzymam kciuki za ostnie dni i nogrode ktora ci sie nalezy chociazby za ilosc czasu jaki poswieciles ... [heej][piwo][piwo][piwo]
sith_LORD Napisano 19 Maj 2003 Autor Napisano 19 Maj 2003 ok..po nieprzespanej nocy przesyłam actualne update`y...zmieniłem światło...i shader`y skóry... na dziś czeka mnie oteksturowanie kurtki,,chodzika i pozostałych elementów..jak mi jeszce czasu zostanie to pobawię się z twazrą..aczkolwiek na razie jestem zadowolony
sith_LORD Napisano 19 Maj 2003 Autor Napisano 19 Maj 2003 i jeszce jeden(teksturki na chodziku są wstępne..)
Phantom Napisano 19 Maj 2003 Napisano 19 Maj 2003 co tu duzo mowic...czysta poezja...chcialbym zobaczyc jeszcze sam chodzik :D pozdro...
saygon Napisano 19 Maj 2003 Napisano 19 Maj 2003 świetne, dopracowane, nic na odwal się, przemyślane, dobra pracka i kawał dobrej roboty.
sith_LORD Napisano 19 Maj 2003 Autor Napisano 19 Maj 2003 Phantom prosiło model z chodzikiem(jak jużpowiedziałem chodzik nie jest jescze oteksturowany...)alee za to dołożyłem teksturkę flagi.... a jak na razie muszęsobie zrobićprzerwę i się kimnąć bo jadę jużod wczoraj bez snu czyli jakieś 28 godz.... podstawa no i kolor na chodiku oczywiście jescze zostaną zmienoine...
MeG Napisano 19 Maj 2003 Napisano 19 Maj 2003 ta flaga/ proporzec teraz super wyglada ludzie ale zes mu piercing dal ;) lol pracka 1 miejsce ![wow]
sith_LORD Napisano 19 Maj 2003 Autor Napisano 19 Maj 2003 dziękuję wam Meg i saygoni Phantom`owi oczywiście też...[piwo] w miejscu gdzie ogon łączy się z chodzikiem chcę nałożyć łuski metalowe ...
sith_LORD Napisano 19 Maj 2003 Autor Napisano 19 Maj 2003 dziękuję Tomek.. renderuję ten model z każdej strony ponieważ chcęsprawdziićjak układa się scenografia światła i muszęprzyznać że dla mnie jest ok..(to światło zostaje na 100% do końcowych renderów)chyba raczej nie będę robił żadnych wymyślnych podestów..tym bardzej tła..w końcu w tej bitwie chodzi przecież o postać..
sith_LORD Napisano 19 Maj 2003 Autor Napisano 19 Maj 2003 i jużostatni...bioręsię dalej za teksturowanie...
sith_LORD Napisano 19 Maj 2003 Autor Napisano 19 Maj 2003 ok..idę się kimnąć...jak tu będziecie to zostawcie jakiegoś Posta...[ziewa]
Phantom Napisano 19 Maj 2003 Napisano 19 Maj 2003 heh...nie wiem czemu ale ta praca przypomina mi SCV ze StarCrafta :D...delkatnie rozjaśnisz chodzik...i jest super...a ten sztandar...może mu wrzucisz na plery z tyłu a do ręki dash mu poprzednią flage?? pozdro...
pazzi Napisano 19 Maj 2003 Napisano 19 Maj 2003 No cóż, Sith, zawsze wierzyłam w Ciebie ale teraz to zaskoczyłeś moje najśmielsze oczekiwania! GRATULACJE AI NIE MOGĘ UWIERZYĆ WŁASNYM OCZOM..... mega dokładność!
Mistic Gohan Napisano 19 Maj 2003 Napisano 19 Maj 2003 oświetlenie super (tylko zrob jaśniej bo ciemno) GIGA dokładność ja już swoją bitwę zakończyłem
adamkos Napisano 19 Maj 2003 Napisano 19 Maj 2003 robi wrazenie. najbardziej mi sie podobaja czesci mechaniczne. git.
sith_LORD Napisano 19 Maj 2003 Autor Napisano 19 Maj 2003 ok...teraz robię już teksturkę na kurtkę..ostatni etap pracy i chyba w końcu zdążyłem..[piwo]postaram się umieścić coś konkretnego tznostatnie rendery za parę godzinek...)[dresik]
PENdzel Napisano 19 Maj 2003 Napisano 19 Maj 2003 jest bombowo - piekniutko i zajebiscie :) - PENdzel + Gabriel
sith_LORD Napisano 20 Maj 2003 Autor Napisano 20 Maj 2003 chyba czas najwyższy pokazać na czym spędziłem dzisiejszą noc...teraz została już tylko do oteksturowania cyber łapa i parę części chodzika....na tym obrazku z tyły coś się kolory na rękawie nie zgrały ale zaraz to poprawię....[piwo}dziękuję za Posty..[mruga]
SiD Napisano 20 Maj 2003 Napisano 20 Maj 2003 Jezlei chodzi o wrazenie to jestem zabity dechami i betonowym pomnikiem hehe , jest wrecz MUROWANE wypasiorexis , postarałes sie i to nie lada jak hehe , zagieło mnie to w pełni i zdziwilo w poziomie :D
felav Napisano 21 Maj 2003 Napisano 21 Maj 2003 Perfekcja w kazdym pixelu ;P tyle mozna powiedziec...
sith_LORD Napisano 22 Maj 2003 Autor Napisano 22 Maj 2003 INFO DLA JURY The Lost War created by Marcin Filipek(sith_LORD) Praca przedstawia wojownika pochodzącego ze świata , który wymyśliłem pracując nad komiksem pod tym samym tytułem. Świat ten mieści się w realiach FANTASY,pomieszanych z CYBERPUNKIEM.Główny bohater, przedstawiony na mojej pracy),w zamierzchłych czasach dowódca ddziałów wojsk królewskich,wspaniały wojownik,teraz już tylko degenerat, częściowo maszyna stworzony i połączony z cybernetycznymi częściami.Jego część korpusu i nogi stanowi tzw. \"CHODZIK\", efekt badań biotechnologii i genetyki, wzorowany na pradawnych zwierzętach,śilnych, szybkich, walecznych drapieżnikach , żyjących jeszcze za czasów gdy świat i porządek królestwa nie był niczym nękany ..Wojownik odrodzony i by z powrotem wrócić na wojnę.. straconą wojnę, nie ma już szans by uratować królestwo, nie ma już szans na przetrwanie..wraca na wojnę by wykonać swoją ostatnią misję i dopelnić jej ginąć w imię honoru... A teraz trochę technicznych danych na temat tworzenia modelu..Wszelkie szkice które umieściłem w czasie bitwy, oraz końcowych planszach zostały stworzone przeze mnie.Jako podkładów do modelowania nie urzyłem żadnych zdjęć, chciałem by model nie był do końca anatomiczny, chciałem by nawiązywał do komiksowych rysunków,które rządzą się nieco innymi prawami, a wszelkie wykręty ciała , przerysowania, nienaturalne pozy czy też odrealnione postacie są na porządku dziennym.Dlatego jako podkłady do zbudowania modelu(zarówno korpusu jak i głowy)użyłem wasnoręcznych rysunków mojego bohatera(wykoannych specjalnie w tym celu),po to by bezpośrednio nawiązać do komiksowego świata. Wszelkie elementy takie jak cyberręka, kask czy też sam chodzik,są mojego pomysłu. Model wykonałem w 3ds max 5.0, urzywając pluginów: Shag:Hair,oraz x-dof Do stworzenia tekstur urzyłem Photoshop`a w wersji 7.0(tekstury są całkowicie , od początku do końca sporządzone przeze mnie , nie posługiwałem się żadnymi zdjęciami,ani tym podobnymi materiałami, jedyny wyjątek stanowią części kurtki(takie jak zamki i kieszonki) tło stanowi tekstura HDRI rendering: Brazil 1.0 ilość face`ów: 622313 Końcowe przygotowanie plansz: Photoshop 7.0 e-mail:[email protected]
Rekomendowane odpowiedzi