Skocz do zawartości

Living dead : The lost war (SKOŃCZONE)


sith_LORD

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 433
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

ok postanowiłem na nowo zabrać się za teksturowanie,swoją drogą nieźle się musiałem nagimnastykować żeby pociąć may w stosunku do ID`ów materiałów (za sppawą shag`a którym znacznie utrudniłem sobie życie )na samej twarzy mam dziweięc różnych fragmentów map(tak więc twazr mam pociętą an 9 kawałkow)które przyszło mi spasować żeby nie było widać łączenia.... ale chyba jako z tego wybrnąłem....muszęjeszce dopracować tą mapę dodać bump(jakieś pory i zmarszczki) i pobawić się shaderami...ale może jakoś to będzie..[boje się]na razie przesyłam stępną mapkę całości...i pierwszy render po jej nałożeniu..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mapa była w całości malowana przeze mnie..nie korzystałem z rzadnych zdjęc ani wcześniejszych map...

a tu jużmapa po nałożeniu...tylko coś się mi id`y pod nosem nie zgrały(jakieś czarne pęknięcie), ale zaraz to poprawię...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziękuję Dark ELF....na modeliku tekstrka się dość rozciąga i w sumie tam jest ok...ale jeszce zwrócę na to uwagę i sprawdze..

 

i dzięki Pablos...postaram się utrzymaćto w tym klimacie..[piwo]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziękuję chłopaki..o ile można to wszelkich chętnych proszę o rady na temat zrobienia zmarszeczek i powieszchnii skóry(tekstura bump)jakieś pory itp..., oraz jakieś wskazówki co do shaderów skóry, oświetlenia...z góry wielkie i stokroć dzięki.. [piwo][piwo]

 

oczywiście nie proszęo podanie mi wszystkiego na tacy..ale jakieś drobne wskazówki..

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No toż to piękno samo.... fajna teksturka :) - jeśli moge tylko jedna uwagę to zarost za bardzo włazi na usta (zam mam taki zarost to się orietuję ;) )

 

a jeśli chodzi o zmarszczki to ja używałem bumpa na dość dużej rozmiarowo teksturce. Polecam zestaw artistic brushes w Photoshopie - zwłaszcza te z rozproszonym naciskiem a do tego zabawę noisem w PS i oczywiście Liquidity.....

 

pozdrawiam [piwo]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dzieki tej texturce ta postać \"nabiera życia\" (choć chyba powinno być przeciwnie ;) ), wspominałeś że jedną scenkę renderujesz 30 -40 minut? no mnie by szlag trafił jakbym miał tyle czekać, może na czas wrzucania updatów zrezygnuj z Brazila?

poza tym bardzo podoba mi się materiał kasku, te odblaski

i nie zapomnij jakiś materiał wrzucić na ten kolczyk co twój Łor ma na brwi, bo został jakiś taki szary ;)

no, jak dla mnie Bomba!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość User190

Jak dla mnie to na brodzie i brwiach musisz dać niezłego bumpa... albo najlepiej zrób je Shag Haiream, a nie rysuj na teksturce - bedzie ladniej... no, przy dobrych ustawieniach :-)))

 

Model twarzy niezly, ale nie mysl, ze nie mogloby byc lepiej - troszke z kwadratowa.... pomysl ogólnie bardzo dobry!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość User190

Aaaa.... i jeszcze jedno - jak dla mnie ogon jest zbyt masywny...

Ale pomysł, jak jush napisalem ciekawy!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DziękujęM@ti za zostawienie post`a...

co do shaga to ma on jakieśkłopoty z brazil`em ale jeszce sięnad tym pogłowię(mam na myśli te ślady na ustach i pod nosem...

 

zrobiłem teżfacetowi zbroję łuskową na szyii..i jeszce popracowałem nad teksturą ale to nie jest końcowa jej wersja ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie jednak teksturce przydałoby się nieco retuszu, wygląda jakby go mocno przypudrowali przed zdjęciami do filmu... hm, porób jakieś zmarszczki na czole, takie lekkie, postaraj się o nieco bardziej jednolity kolor, usta są okej, reszta odrobine do poprawy. A tak poza tym to trzymamy kciuki![piwo]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bylbym skonczonym kut....em gdybym sie nie postaral pokonac problemow z logowaniem ... sam wiesz jakie hehehe

co do modelu to juz wiesz co mysle, mysle ze on dopiero teraz nabiera prawdziwego klimatu kiedy skladasz te wszystkie elemenciki do kupy powoli odslaniajac swoja wizje do konca, z mojej strony jako obserwatora jest to bardzo fajne doswiadczenie...model elegancki hehe \"bizuteria\" kopie d. czekam na reszte trzymam kciuki za ostnie dni i nogrode ktora ci sie nalezy chociazby za ilosc czasu jaki poswieciles ... [heej][piwo][piwo][piwo]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok..po nieprzespanej nocy przesyłam actualne update`y...zmieniłem światło...i shader`y skóry... na dziś czeka mnie oteksturowanie kurtki,,chodzika i pozostałych elementów..jak mi jeszce czasu zostanie to pobawię się z twazrą..aczkolwiek na razie jestem zadowolony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Phantom prosiło model z chodzikiem(jak jużpowiedziałem chodzik nie jest jescze oteksturowany...)alee za to dołożyłem teksturkę flagi....

 

a jak na razie muszęsobie zrobićprzerwę i się kimnąć bo jadę jużod wczoraj bez snu czyli jakieś 28 godz....

 

podstawa no i kolor na chodiku oczywiście jescze zostaną zmienoine...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziękuję Tomek.. renderuję ten model z każdej strony ponieważ chcęsprawdziićjak układa się scenografia światła i muszęprzyznać że dla mnie jest ok..(to światło zostaje na 100% do końcowych renderów)chyba raczej nie będę robił żadnych wymyślnych podestów..tym bardzej tła..w końcu w tej bitwie chodzi przecież o postać..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh...nie wiem czemu ale ta praca przypomina mi SCV ze StarCrafta :D...delkatnie rozjaśnisz chodzik...i jest super...a ten sztandar...może mu wrzucisz na plery z tyłu a do ręki dash mu poprzednią flage??

 

pozdro...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba czas najwyższy pokazać na czym spędziłem dzisiejszą noc...teraz została już tylko do oteksturowania cyber łapa i parę części chodzika....na tym obrazku z tyły coś się kolory na rękawie nie zgrały ale zaraz to poprawię....[piwo}dziękuję za Posty..[mruga]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezlei chodzi o wrazenie to jestem zabity dechami i betonowym pomnikiem hehe , jest wrecz MUROWANE

 

wypasiorexis , postarałes sie i to nie lada jak hehe , zagieło mnie to w pełni i zdziwilo w poziomie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

INFO DLA JURY

 

The Lost War created by Marcin Filipek(sith_LORD)

 

Praca przedstawia wojownika pochodzącego ze świata , który wymyśliłem pracując nad komiksem pod tym samym tytułem. Świat ten mieści się w realiach FANTASY,pomieszanych z CYBERPUNKIEM.Główny bohater, przedstawiony na mojej pracy),w

zamierzchłych czasach dowódca ddziałów wojsk królewskich,wspaniały wojownik,teraz już tylko degenerat, częściowo maszyna stworzony i połączony z cybernetycznymi częściami.Jego część korpusu i nogi stanowi tzw. \"CHODZIK\", efekt badań

biotechnologii i genetyki, wzorowany na pradawnych zwierzętach,śilnych, szybkich, walecznych drapieżnikach , żyjących jeszcze za czasów gdy świat i porządek królestwa nie był niczym nękany ..Wojownik odrodzony i by z powrotem wrócić na wojnę.. straconą

wojnę, nie ma już szans by uratować królestwo, nie ma już szans na przetrwanie..wraca na wojnę by wykonać swoją ostatnią misję i dopelnić jej ginąć w imię honoru...

 

A teraz trochę technicznych danych na temat tworzenia modelu..Wszelkie szkice które umieściłem w czasie bitwy, oraz końcowych planszach zostały stworzone przeze mnie.Jako podkładów do modelowania nie urzyłem żadnych zdjęć, chciałem by model nie był do końca anatomiczny, chciałem by nawiązywał do komiksowych rysunków,które rządzą

się nieco innymi prawami, a wszelkie wykręty ciała , przerysowania, nienaturalne pozy czy też odrealnione postacie są na porządku dziennym.Dlatego jako podkłady do

zbudowania modelu(zarówno korpusu jak i głowy)użyłem wasnoręcznych rysunków mojego bohatera(wykoannych specjalnie w tym celu),po to by bezpośrednio nawiązać do komiksowego świata. Wszelkie elementy takie jak cyberręka, kask czy też sam chodzik,są mojego pomysłu.

 

Model wykonałem w 3ds max 5.0, urzywając pluginów: Shag:Hair,oraz x-dof

 

Do stworzenia tekstur urzyłem Photoshop`a w wersji 7.0(tekstury są całkowicie , od początku do końca sporządzone przeze mnie , nie posługiwałem się żadnymi zdjęciami,ani

tym podobnymi materiałami, jedyny wyjątek stanowią części kurtki(takie jak zamki i kieszonki)

 

tło stanowi tekstura HDRI

 

rendering: Brazil 1.0

 

ilość face`ów: 622313

 

Końcowe przygotowanie plansz: Photoshop 7.0

 

e-mail:[email protected]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności