Skocz do zawartości

Obiekt 3D: Lego Technic 8815


ultek

Rekomendowane odpowiedzi

Model super ale render z materialami cos nieciekawie wyszedl marcindawno temu zrobil super model lego i shadery tylko jak sie nie myle to bylo to w brazilu ale wiesz zawsze mozna sprowbowac podpatrzyc nawet refleksy :)

Pozdrawiam i powodzenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 118
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

hey Ultek :D

hahaha , mam mega pytanko mi strzeliło do głowy .. podzielisz sie tym modelem czy mam zrobić swój .

A ta śmiałość tylko dlatego że chodzi mi po głowie jakaś animacja ;|.

Jak tez to czujesz to daj znać. Jak troche poszukasz , to też mam kilka LEGO zrobionych na Forum.

 

pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do riggu, o który Jim mee'iemu chodziło - to było pytanie czy jak pokręcisz kółeczkiem to w silniczku będzie tłok się ruszał [ w maxie ofcoz ] ;)

 

wywal ten text

3dsmax by ultek
bo śmiesznie brzmi :]

 

studio - jest mało kontrastowe, mdłe...dzieciaki tego nie łykną.

Zrób może kawałek toru lego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do riggu, o który Jim mee'iemu chodziło - to było pytanie czy jak pokręcisz kółeczkiem to w silniczku będzie tłok się ruszał [ w maxie ofcoz ] ;)

 

Eee... Nawet bym nie wiedzial jak sie do tego zabrac :P

 

wywal ten text

bo śmiesznie brzmi :]

 

Mialo byc "3dsmax lego by ultek" ale cos mi tam urwalo przez niedopatrzenie :P

 

studio - jest mało kontrastowe, mdłe...dzieciaki tego nie łykną.

Zrób może kawałek toru lego...

 

studio na koncu bede robil. toz to wip ;)

 

a tymczasem udalo mi sie chyba osiagnac optymalny efekt (czyt. zadowalajacy mnie osobiscie) materialow:

 

26render4.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Xiz0r, tam jest chamferek ale go nie widac (widocznie tak swiatlo pada). najwyzej go troche powieksze.

 

w Vray'u mape HDRI dodawac w "Rendering -> Renderer -> V-Ray:: Enviroment -> Reflection/Refraction enviroment override"? (VRayHDRI)?

 

I mam drugi problem. Otoz robie sobie ludzika ktory bedzie wygladal tak:

 

technic.png

 

Jak widac bedzie sie skladal z elementow: glowa, tulow, 2x przedramie, 2x ramie, 2x dlon, 2x udo, 2x lydka, 2x stopa (x'ami pozaznaczalem gdzie powinny sie znajdowac pivoty dla kazdego z obiektow)

 

I teraz chcialbym jakos to zrobic (sek w tym ze nie wiem jak), aby polaczyc te elementy w ten sposob, ze gdy bede obracac np. udem, to bedzie mi sie wokol jego pivota obracala rowniez lydka i stopa. Gdzies kiedys dawno widzialem taki tutek... Probowalem go znalezc ale nie dalo rady... Moze mi ktos pomoc?

 

Z gory dzieki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jak widac bedzie sie skladal z elementow: glowa, tulow, 2x przedramie, 2x ramie, 2x dlon, 2x udo, 2x lydka, 2x stopa (x'ami pozaznaczalem gdzie powinny sie znajdowac pivoty dla kazdego z obiektow)

 

I teraz chcialbym jakos to zrobic (sek w tym ze nie wiem jak), aby polaczyc te elementy w ten sposob, ze gdy bede obracac np. udem, to bedzie mi sie wokol jego pivota obracala rowniez lydka i stopa. Gdzies kiedys dawno widzialem taki tutek... Probowalem go znalezc ale nie dalo rady... Moze mi ktos pomoc?

 

Z gory dzieki.

 

To właśnie jest riggowanie :)

 

 

--

Teraz materiały są wporządku. Kombinuj z otoczeniem.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jestem pewien czy tego nie wiesz .. bo to łatwe na maxa sie wydaje i skoro walnąłes taki samochodzik fajny to chyba wiesz , ale ...

jak już zbudujesz ludzika LEGO , od stopy w góre ( tao taki ceglany-mega toporny- rig ) koło strzałki na górze jest link guzik .... i linkujesz stope do piszczeli , piszczel do uda , udo do bioder. i teraz kręcąc udem się stopa i łydka :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jim mae, ano wstyd... Po prostu czasem czlowiek szuka na okolo :P Ja to probowalem bones'ami zalatwic z odwrotna kinematyka i zabezpieczeniami odpowiednich "wygiec". W pewnym momencie zdalem sobie sprawe "po co" :P I zrobilem tak jak mowisz.

 

Drobny progress ;]

 

27guys.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IK na boxy/obiekty też możesz nałożyć. chyba , Animation > solvers > IK solver

 

Co do śilniczka , to tak , chodziło mi o poruszanie się tłoczka. Prościutkie to chyba by było .. kilka ustawień pivotów , hierarchia jak w kościach i po robocie ;)

 

Pan Egon fajny.

 

Na materiałach czuje że nic nie zmieniłeś , tylko HDRI dałes na env. może się myle.

 

fajny ten VIP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności