hcpiter Napisano 15 Czerwiec 2007 Share Napisano 15 Czerwiec 2007 Model super ale render z materialami cos nieciekawie wyszedl marcindawno temu zrobil super model lego i shadery tylko jak sie nie myle to bylo to w brazilu ale wiesz zawsze mozna sprowbowac podpatrzyc nawet refleksy :) Pozdrawiam i powodzenia :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
..:: WIKTOR ::.. Napisano 16 Czerwiec 2007 Share Napisano 16 Czerwiec 2007 No faktycznie te kolorki cos nieteges... czerwony sie blyszczy jak psu jajucha a czarny zmatowial... Zrob delikatny polysk - refleksy tak na polowe w skali ustaw a refl glossines = 0.7 - 0.8 i powinno byc lepiej :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jim mee Napisano 16 Czerwiec 2007 Share Napisano 16 Czerwiec 2007 hey Ultek :D hahaha , mam mega pytanko mi strzeliło do głowy .. podzielisz sie tym modelem czy mam zrobić swój . A ta śmiałość tylko dlatego że chodzi mi po głowie jakaś animacja ;|. Jak tez to czujesz to daj znać. Jak troche poszukasz , to też mam kilka LEGO zrobionych na Forum. pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ultek Napisano 18 Czerwiec 2007 Autor Share Napisano 18 Czerwiec 2007 Walcze z materialami dalej... Nie wiem czemu, ale jak wlaczam GI to mi wywala pod koniec 4 stepu calego max'a... :| http://ultek.foxnet.pl/images/inne/lego/26render3.png Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tadzio Napisano 18 Czerwiec 2007 Share Napisano 18 Czerwiec 2007 za duzy polysk na materialach, a co do wywalania maxa, to zmergeuj wszystko do nowej sceny , powinno pomoc. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pecet Napisano 18 Czerwiec 2007 Share Napisano 18 Czerwiec 2007 fajne fajne, ale klocki wyglądają jak by były metalowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
..:: WIKTOR ::.. Napisano 18 Czerwiec 2007 Share Napisano 18 Czerwiec 2007 no za duzy polysk... hmmm raczej za bardzo odbijaja... qrde jezdzilem na rowerze i mam za duzo owadow w oczach nie moge stwierdzic... ;P Bo model jest full wypas!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jim mee Napisano 18 Czerwiec 2007 Share Napisano 18 Czerwiec 2007 a silniczek jest zrigowany ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ultek Napisano 18 Czerwiec 2007 Autor Share Napisano 18 Czerwiec 2007 a silniczek jest zrigowany ? tzn. o ile pojecie riggowania znam i mniej wiecej wiem o co chodzi, o tyle "riggowanie silnika" w tym wypadku pozostawia mnie pod duzym znakiem zapytania :) moglbys rozszerzyc? :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ETA Napisano 18 Czerwiec 2007 Share Napisano 18 Czerwiec 2007 Ładny model tylko popraw te materiały... mniej połysku i bardziej kolorowy a te szare części to w ogóle nie powinny mieć połysku... takie matowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 18 Czerwiec 2007 Share Napisano 18 Czerwiec 2007 Co do riggu, o który Jim mee'iemu chodziło - to było pytanie czy jak pokręcisz kółeczkiem to w silniczku będzie tłok się ruszał [ w maxie ofcoz ] ;) wywal ten text 3dsmax by ultek bo śmiesznie brzmi :] studio - jest mało kontrastowe, mdłe...dzieciaki tego nie łykną. Zrób może kawałek toru lego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ultek Napisano 18 Czerwiec 2007 Autor Share Napisano 18 Czerwiec 2007 Co do riggu, o który Jim mee'iemu chodziło - to było pytanie czy jak pokręcisz kółeczkiem to w silniczku będzie tłok się ruszał [ w maxie ofcoz ] ;) Eee... Nawet bym nie wiedzial jak sie do tego zabrac :P wywal ten text bo śmiesznie brzmi :] Mialo byc "3dsmax lego by ultek" ale cos mi tam urwalo przez niedopatrzenie :P studio - jest mało kontrastowe, mdłe...dzieciaki tego nie łykną. Zrób może kawałek toru lego... studio na koncu bede robil. toz to wip ;) a tymczasem udalo mi sie chyba osiagnac optymalny efekt (czyt. zadowalajacy mnie osobiscie) materialow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orangegraphics Napisano 18 Czerwiec 2007 Share Napisano 18 Czerwiec 2007 prawie prawie, tylko ja bym dał chamfera na tą "1" tam zawsze na takich płaskich był chamfer, potem materiał czarny jest za mało soczyście czarny i jakiegoś hdr-a wrzuć do slotu reflect. ładnie;) nawet bardzo;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ultek Napisano 19 Czerwiec 2007 Autor Share Napisano 19 Czerwiec 2007 Xiz0r, tam jest chamferek ale go nie widac (widocznie tak swiatlo pada). najwyzej go troche powieksze. w Vray'u mape HDRI dodawac w "Rendering -> Renderer -> V-Ray:: Enviroment -> Reflection/Refraction enviroment override"? (VRayHDRI)? I mam drugi problem. Otoz robie sobie ludzika ktory bedzie wygladal tak: Jak widac bedzie sie skladal z elementow: glowa, tulow, 2x przedramie, 2x ramie, 2x dlon, 2x udo, 2x lydka, 2x stopa (x'ami pozaznaczalem gdzie powinny sie znajdowac pivoty dla kazdego z obiektow) I teraz chcialbym jakos to zrobic (sek w tym ze nie wiem jak), aby polaczyc te elementy w ten sposob, ze gdy bede obracac np. udem, to bedzie mi sie wokol jego pivota obracala rowniez lydka i stopa. Gdzies kiedys dawno widzialem taki tutek... Probowalem go znalezc ale nie dalo rady... Moze mi ktos pomoc? Z gory dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chveti Napisano 19 Czerwiec 2007 Share Napisano 19 Czerwiec 2007 Jak widac bedzie sie skladal z elementow: glowa, tulow, 2x przedramie, 2x ramie, 2x dlon, 2x udo, 2x lydka, 2x stopa (x'ami pozaznaczalem gdzie powinny sie znajdowac pivoty dla kazdego z obiektow) I teraz chcialbym jakos to zrobic (sek w tym ze nie wiem jak), aby polaczyc te elementy w ten sposob, ze gdy bede obracac np. udem, to bedzie mi sie wokol jego pivota obracala rowniez lydka i stopa. Gdzies kiedys dawno widzialem taki tutek... Probowalem go znalezc ale nie dalo rady... Moze mi ktos pomoc? Z gory dzieki. To właśnie jest riggowanie :) -- Teraz materiały są wporządku. Kombinuj z otoczeniem. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jim mee Napisano 19 Czerwiec 2007 Share Napisano 19 Czerwiec 2007 nie jestem pewien czy tego nie wiesz .. bo to łatwe na maxa sie wydaje i skoro walnąłes taki samochodzik fajny to chyba wiesz , ale ... jak już zbudujesz ludzika LEGO , od stopy w góre ( tao taki ceglany-mega toporny- rig ) koło strzałki na górze jest link guzik .... i linkujesz stope do piszczeli , piszczel do uda , udo do bioder. i teraz kręcąc udem się stopa i łydka :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ultek Napisano 22 Czerwiec 2007 Autor Share Napisano 22 Czerwiec 2007 Jim mae, ano wstyd... Po prostu czasem czlowiek szuka na okolo :P Ja to probowalem bones'ami zalatwic z odwrotna kinematyka i zabezpieczeniami odpowiednich "wygiec". W pewnym momencie zdalem sobie sprawe "po co" :P I zrobilem tak jak mowisz. Drobny progress ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jim mee Napisano 22 Czerwiec 2007 Share Napisano 22 Czerwiec 2007 IK na boxy/obiekty też możesz nałożyć. chyba , Animation > solvers > IK solver Co do śilniczka , to tak , chodziło mi o poruszanie się tłoczka. Prościutkie to chyba by było .. kilka ustawień pivotów , hierarchia jak w kościach i po robocie ;) Pan Egon fajny. Na materiałach czuje że nic nie zmieniłeś , tylko HDRI dałes na env. może się myle. fajny ten VIP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
belialek Napisano 9 Listopad 2007 Share Napisano 9 Listopad 2007 gratuluje - jakies 15 lat temu dostalem ten wlasnie zestaw w prezencie :D wygladal identycznie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się