Napisano 6 Styczeń 200520 l no teraz tylko silnik trzeba zrobic i wyczes bedzie ;D. podoba mi sie bardzo. powodzenia. pozdro V
Napisano 7 Styczeń 200520 l konkret.. jak zwykle model na bardzo wysokim poziomie odwzorowania i detali i samej topologii siatki ;) zycze powodzenia zadnych wskazowek nie dale bo nie ma do czego... pozdrawiam ;)
Napisano 7 Styczeń 200520 l hehe dzieki ;] wielki kwasowy chlopec mowia ;P*** ... zrobilem zderzak.. ah chyba wiecej zawijasow nie mogli tam dac... ale jakos poszlo pozdro
Napisano 7 Styczeń 200520 l Ładnie i prosto aż nie ma co komentować :] Albo mnie się wydaje albo poniżej tylniego słupka karoseria jest troche wklęsła ale to może być wina ujęcia z góry.
Napisano 8 Styczeń 200520 l to chyba wina slabej jakosci samplingu i cieni, ta ostra krawedz w tym miejscu akurat staje sie mniej ostra i to chyba dlatego ;] ale musze tam jeszcze troche udoskonalic siatke... jeszcze jedno ujecie, na wczesniejszym nie widac dobrze zderzaka pozdro
Napisano 8 Styczeń 200520 l nie mam pytani! moje gratulacje jak patrze na swoje bmw z4 to mi nie chce sie dalej robic. ale dajesz mi wene do dalszej pracy aby choc troche dorownac twojej m5, i jeszcze jedno lakier mi sie bardzo podoba pozdrawiam
Napisano 8 Styczeń 200520 l dzieki, troche zmienilem ten lakier jednak.. ale i tak szejderami zajme sie jak skoncze modeling, teraz jeszcze tylko poprawie tylne nadkole, dodam sensory na zderzakach i poprawie tam gdzie wkreca sie hak holowniczy (ten kwadracik), potem srodek i na koncu silnik.. narazie takie przykladowe shadery pozdro
Napisano 8 Styczeń 200520 l no jak zawsze jak na poly to acid wymiata no ale ja sie do czego musze doczepic oczywiscie mozna by sie bardziej zaglebic ale nie bede przeginac :)... 1.wiec tak zaslepka na hak ale to juz sam napisales (wyglada to tragicznie)... 2. to laczenie slupek- reling- dach samo zaokreglenie calkowicie sie nie pokrywa. 3. no tu nie wiem jak to nawet nazwac to ostatnie kulko a bardziej elipsa :) ja tam wiedze ze nie jest rowno chos z drugiego boku wyglada dobrze moja diagnoza to pointy troszke to przodu i bedzie oki ale to naprawde szczegól:D.
Napisano 8 Styczeń 200520 l o fak .... pięknie i expresowo mam nadzieje że silnik i wnętrze gorsze nie będzie :D
Napisano 8 Styczeń 200520 l Jak dla mnie to full wypas, takie jedno pytanko wiem że totalnie amatorskie jednak strasznie mnie to ciekawi, ile już samochodów stworzyłeś i od jakiego czasu zajmujesz się 3d? hehe tylko się nie śmiać :].
Napisano 8 Styczeń 200520 l chciałem zdac to samo pytanie co Max, bo chyba to nie jest twoj pierwszy model bryczki niskie uklony
Napisano 8 Styczeń 200520 l hmm... dobre, dobre ;] podoba mi sie. jeszcze uzupelnisz fetale i bedzie git. gratulacje ;] pozdro V
Napisano 8 Styczeń 200520 l samochod ladny ale niedociagniecia i bledy w modelu w niektorych miejscach raza . :] Chyba sam wiesz gdzie procz tego co Bzyku zaznaczyl jest tego o wiele wiecej ale to juz twoja sprawa czy to poprawisz z dosiwadczenia wiem ze sie raczej tego niechce poprawic :) tak pozatym model wyglada naprawde ladnie .Pozdrawiam.
Napisano 9 Styczeń 200520 l hehe max - http://www.max3d.pl/forum/search.php?searchid=182277 tu jest kilka :P aż się zdziwiłem jak zobaczyłem ten render, szybko Ci to idzie. z resztą komentarza poczekam na finał, bo czuję, że to juz niedługo :>
Napisano 9 Styczeń 200520 l Szczerze mowiac denerwuje mnie jak ktos robi samochod :/ . Zrobi lusterko i juz wrzuca na forum, zrobi klamke i znowu :/ Twoj mi sie podoba
Napisano 9 Styczeń 200520 l hehe no wiesz Bzyku, zaglebiac mozna by sie bez konca ale czas wykonania modelu rosl by w ten sam sposob, rzeczywiscie przedni slupek calkiem inaczej wyglada sie okazalo ;p poprostu na blueprintach ta boczna uszczelka czy jak to nazwac jest polaczona z szyba dlatego wogole jej nie wymodelowalem i zrobilem wciecie w slupku, dopiero jak sie przygladalem tym relingom to wychwycilem ;] no cooz... zderzak tez troche byl zwichrowany ;] ... co do pytania o moj experience.. hehe w kazdym watku pada.. ciezko powiedziec, w sumie nie wliczajac 2 rocznych przer to moze 3 lata obijania sie ;] koncepcji na scene jest masa, napewno w tle jakis nowoczesny budynek etc. zaraz sie wezme za te poprawki, wieczorem juz bedzie redi mysle thx za c&c i pozdro all
Napisano 9 Styczeń 200520 l no dokladnie :) a ta uszczelka odprowadzajaca wode to dokladnie tak samo jak w audikach. czyli musi byc.no ale spox jeszcze tylek ;)
Napisano 9 Styczeń 200520 l dzis nieduzo, dorobilem uszczelki jeszcze wokol szyb w drzwiach, z przodu i z tylu no i te boczne, poprawilem pare bledow.. weekend zazwyczaj sie nie przemeczam ;]]] pozdro
Napisano 10 Styczeń 200520 l wiesz acid jakos dalej te zaokraglenie mi jakos nie pasi hym jakies takie nie takie :D.
Napisano 10 Styczeń 200520 l na pierwszym wiadomo a na drugim to o szerokosc rowka na zalamaniu nie jest rownomierna w stosunku do reszty rowka na masce ale itak respect ;) ps. czuj sie zaszczycony kwasowy chlopcze ;) to moj 500 post i zaszczycam nim Ciebie :P
Napisano 10 Styczeń 200520 l hehe no wlasnie, dlatego nie lubie duzo robic w weekend.. za duzo %% chyba po sobocie... ale dzieki sam bym tego wszystkiego nie zauwazyl, bzyku chodzi ci o to co zaznaczyl kome ?
Napisano 10 Styczeń 200520 l nom dokladnie to a niby uszczelka i to zaokraglenie powinno tworzyc calosc wsumie to nie wiem jak to okreslic ale zaokraglenie musi byc okragle a grubosc/szerokosc na calej dlugosci powinna byc taka sama...pomysl ze ten kawalek to jest kawalek slupka odciety i o innym kolorze :) i juz bedzie dobrze
Napisano 10 Styczeń 200520 l AcidBoy, świetnie ci idzie ale proszę, zamieszczaj więcej siatek to pomożesz trochę sfrustrowanemu Loozackowi (i nie tylko), który już chyba trochę zapomniał co to poly ;) pozdrawiam
Napisano 10 Styczeń 200520 l juz poprawilem, przy kolejnym updejcie to pokaze, narazie zrobilem render tylu i powoli przymierzam sie do srodeczka, siateczki brzydkie bo robie w trybie bardziej nastawionym na szybkosc niz dokaldnosc ;] trzeba znalesc kompromis ale na szczescie nie jest to ani low poly ani konkurs topologi ;]]] w kazdym badz razie jak wroce pod wieczor do domu to cos dam wiecej narazie musze spadac pozdro
Napisano 10 Styczeń 200520 l ziezle swiatla w poly :D jak ja tego nigdy nie znosilem :D i zato podziwiac . no ale koniec tych uprzejmosci ;). bo tylko powiem co mi sie nie podoba tak od tylu oczywiscie znowu sie nie wglebiając w szczególy ale tak.no czujniki cofania hym chyba dzieje sie cos podobnego do tego co bylo z zaslepką haka, a i samo miejsce na teblice i tu pytanie czy to napewn o tak ma wygladac czy poprostu designerzy BMki dali ciala :) a i chyba same krawedzie tegoz oto miejsca te pionowe nie nalezą do najprostszych ?? moje widzimisie :D ps. ale dales ciala nie zweldowales szyby ;) :P hihihihi :D.tak juz napisalem zanim jakis dziwak to napisze.... :D
Napisano 10 Styczeń 200520 l klapa... hm no widzisz znowu wypatrzyles ;], sensory.. jeszcze nie tweakowalem.. kwestia poprzesuwania vertexow przyznaje sie bez bicia... 1 render z tym, a szyba haha wlasnie ze zweldowalem a to akurat odbicie tak naszlo ;] thx za uwagi pozdro i tu siateczka.. sorka za jakosc
Napisano 10 Styczeń 200520 l hihi milo sie czepiac szczegolow a nie calego modelu :D ps. a pozatym fajnie ze obalasz ten glupi mit nie uzywania trinaglesów i wielokątow czyli dobrze uzyty i w odpowiednim jiejscu wcale nie psuje siatki
Napisano 10 Styczeń 200520 l hmm, no wlasnie, czy to aby na pewno mit? niby tutaj wszystko w porzadku, ale juz tyle slyszalem o tych trojkatach, ze nawet jak siatka wyglada poprawnie, to sie glowie jak w quada zamienic. sorx za OT model super jak na razie
Napisano 10 Styczeń 200520 l wiadomo ze nie jest mozliwe stworzenie siatki z samych quadow, trojkaty w pewnych miejscach rzeczywiscie psuja efekt wygladzania dlatego trzeba je umiejetnie 'odprowadzac' w miejsca w ktorych nic to nie zmienia, sam wyglad siatki jest moim zdanie najmniej godny uwagi... wazne zeby po wygladzeniu wszystko bylo ok.. tzn nigdy do konca nie bedzie bo nie mamy nad tym takiej kontroli jak w spline czy nurbs, trzeba dojsc do kompromisu, zreszta wiekszosci ludzi nawet nie zauwaza takich szczegolow jak jakies drobne odchylenia od lini itd. tylko zboczenie zawodowe grafika 3d to wychwytuje ;] niech mi ktos powie tylko ze nie ocenia pod katem jakosci model, tekstur itd.. zwykly czolowiek ;]]] nie wie co to takiego tekstura ;]]
Napisano 10 Styczeń 200520 l wielkie dzięki za siatkę, podpis "poly.pimp" jest jak najbardziej na miejscu, ty rządzisz polygonami a nie one tobą :) miło patrzeć na takie modele pozdrawiam
Napisano 11 Styczeń 200520 l tak wygląda twoje modelowanie "na szybko" powiadasz... spoko ;) pozdrawiam
Napisano 12 Styczeń 200520 l nie mam terminu wiec nie daje z siebie wszystkiego jesli chodzi o predkosc, napewno gdybym mial tydzien na zrobienie auta nie robilbym tylu detali.. tak jak pisalem wczesniej to taki kompromis dokladnosc/szybkosc ;] heh czemu tak jest ze im wiecej siatki tym wiecej zajmuje jpg ;pp pozdro
Napisano 12 Styczeń 200520 l o Jeeezzuuuss piekna robota :) nie mam czsu sie przygladac ale jest wypas! na jakm sprzecie robisz? congrats ;)
Napisano 12 Styczeń 200520 l thx.. sprzecik juz leciwy ale jeszcze kopie w miare.. co prawda w dzisiejszych czasach nic specjalnego ale nie nazekam... xp1700@2400, 1GB DDR333 plytka ASUS A7V8X Delux (kt400), monitor NEC FE991SB (z sRGB) @ Hercules 3D Propet 9800, 2x80GB Caviar
Napisano 12 Styczeń 200520 l ja pier... wiesz nie dziwie sie ze idzie co to z taka predkoscia ;) jak zrobie 80% karoserii to moj atlon600 i 128sdram wysiada ;) dobrze ze chociaz mam radka 9200 pozdrawiam ;)
Napisano 12 Styczeń 200520 l ekhm:) suuuper ci to idze (szybkosc+efekt=super) najbardziej podoba mi sie grubosc drzwi:):) i tyl i przod noi oczywiscie srodek:D:D:D
Napisano 12 Styczeń 200520 l RANY człowieku umarłem jak to zobaczyłem :P taki wypasior że historia. jesteś masterem, dla mnie rewelka! RZĄDZISZ!!! a teraz siadam do maxa i zaczynam ostro wkuwać POLY :D heja!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto