Skocz do zawartości

Pojazd 3D: BMW E60 M5 '2005


Gość AcidBoyXL

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 182
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość AcidBoyXL

hehe dzieki ;] wielki kwasowy chlopec mowia ;P*** ... zrobilem zderzak.. ah chyba wiecej zawijasow nie mogli tam dac... ale jakos poszlo

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość AcidBoyXL

to chyba wina slabej jakosci samplingu i cieni, ta ostra krawedz w tym miejscu akurat staje sie mniej ostra i to chyba dlatego ;] ale musze tam jeszcze troche udoskonalic siatke...

 

jeszcze jedno ujecie, na wczesniejszym nie widac dobrze zderzaka

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Raffaello

nie mam pytani! moje gratulacje jak patrze na swoje bmw z4 to mi nie chce sie dalej robic.

 

ale dajesz mi wene do dalszej pracy aby choc troche dorownac twojej m5,

 

i jeszcze jedno lakier mi sie bardzo podoba

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość AcidBoyXL

dzieki, troche zmienilem ten lakier jednak.. ale i tak szejderami zajme sie jak skoncze modeling, teraz jeszcze tylko poprawie tylne nadkole, dodam sensory na zderzakach i poprawie tam gdzie wkreca sie hak holowniczy (ten kwadracik), potem srodek i na koncu silnik.. narazie takie przykladowe shadery

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jak zawsze jak na poly to acid wymiata no ale ja sie do czego musze doczepic oczywiscie mozna by sie bardziej zaglebic ale nie bede przeginac :)...

1.wiec tak zaslepka na hak ale to juz sam napisales (wyglada to tragicznie)...

2. to laczenie slupek- reling- dach samo zaokreglenie calkowicie sie nie pokrywa.

3. no tu nie wiem jak to nawet nazwac to ostatnie kulko a bardziej elipsa :) ja tam wiedze ze nie jest rowno chos z drugiego boku wyglada dobrze moja diagnoza to pointy troszke to przodu i bedzie oki ale to naprawde szczegól:D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

samochod ladny ale niedociagniecia i bledy w modelu w niektorych miejscach raza . :] Chyba sam wiesz gdzie procz tego co Bzyku zaznaczyl jest tego o wiele wiecej ale to juz twoja sprawa czy to poprawisz z dosiwadczenia wiem ze sie raczej tego niechce poprawic :) tak pozatym model wyglada naprawde ladnie .Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość AcidBoyXL

hehe no wiesz Bzyku, zaglebiac mozna by sie bez konca ale czas wykonania modelu rosl by w ten sam sposob, rzeczywiscie przedni slupek calkiem inaczej wyglada sie okazalo ;p poprostu na blueprintach ta boczna uszczelka czy jak to nazwac jest polaczona z szyba dlatego wogole jej nie wymodelowalem i zrobilem wciecie w slupku, dopiero jak sie przygladalem tym relingom to wychwycilem ;] no cooz... zderzak tez troche byl zwichrowany ;] ...

co do pytania o moj experience.. hehe w kazdym watku pada.. ciezko powiedziec, w sumie nie wliczajac 2 rocznych przer to moze 3 lata obijania sie ;]

koncepcji na scene jest masa, napewno w tle jakis nowoczesny budynek etc.

 

zaraz sie wezme za te poprawki, wieczorem juz bedzie redi mysle

 

thx za c&c i pozdro all

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość AcidBoyXL

dzis nieduzo, dorobilem uszczelki jeszcze wokol szyb w drzwiach, z przodu i z tylu no i te boczne, poprawilem pare bledow.. weekend zazwyczaj sie nie przemeczam ;]]]

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość AcidBoyXL

hehe no wlasnie, dlatego nie lubie duzo robic w weekend.. za duzo %% chyba po sobocie... ale dzieki sam bym tego wszystkiego nie zauwazyl, bzyku chodzi ci o to co zaznaczyl kome ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nom dokladnie to a niby uszczelka i to zaokraglenie powinno tworzyc calosc wsumie to nie wiem jak to okreslic ale zaokraglenie musi byc okragle a grubosc/szerokosc na calej dlugosci powinna byc taka sama...pomysl ze ten kawalek to jest kawalek slupka odciety i o innym kolorze :) i juz bedzie dobrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość AcidBoyXL

juz poprawilem, przy kolejnym updejcie to pokaze, narazie zrobilem render tylu i powoli przymierzam sie do srodeczka, siateczki brzydkie bo robie w trybie bardziej nastawionym na szybkosc niz dokaldnosc ;] trzeba znalesc kompromis ale na szczescie nie jest to ani low poly ani konkurs topologi ;]]] w kazdym badz razie jak wroce pod wieczor do domu to cos dam wiecej narazie musze spadac

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ziezle swiatla w poly :D jak ja tego nigdy nie znosilem :D i zato podziwiac . no ale koniec tych uprzejmosci ;). bo tylko powiem co mi sie nie podoba tak od tylu oczywiscie znowu sie nie wglebiając w szczególy ale tak.no czujniki cofania hym chyba dzieje sie cos podobnego do tego co bylo z zaslepką haka, a i samo miejsce na teblice i tu pytanie czy to napewn o tak ma wygladac czy poprostu designerzy BMki dali ciala :) a i chyba same krawedzie tegoz oto miejsca te pionowe nie nalezą do najprostszych ?? moje widzimisie :D

 

 

ps. ale dales ciala nie zweldowales szyby ;) :P hihihihi :D.tak juz napisalem zanim jakis dziwak to napisze.... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość AcidBoyXL

klapa... hm no widzisz znowu wypatrzyles ;], sensory.. jeszcze nie tweakowalem.. kwestia poprzesuwania vertexow przyznaje sie bez bicia... 1 render z tym, a szyba haha wlasnie ze zweldowalem a to akurat odbicie tak naszlo ;] thx za uwagi

 

pozdro i tu siateczka.. sorka za jakosc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm, no wlasnie, czy to aby na pewno mit? niby tutaj wszystko w porzadku, ale juz tyle slyszalem o tych trojkatach, ze nawet jak siatka wyglada poprawnie, to sie glowie jak w quada zamienic. sorx za OT

 

model super jak na razie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość AcidBoyXL

wiadomo ze nie jest mozliwe stworzenie siatki z samych quadow, trojkaty w pewnych miejscach rzeczywiscie psuja efekt wygladzania dlatego trzeba je umiejetnie 'odprowadzac' w miejsca w ktorych nic to nie zmienia, sam wyglad siatki jest moim zdanie najmniej godny uwagi... wazne zeby po wygladzeniu wszystko bylo ok.. tzn nigdy do konca nie bedzie bo nie mamy nad tym takiej kontroli jak w spline czy nurbs, trzeba dojsc do kompromisu, zreszta wiekszosci ludzi nawet nie zauwaza takich szczegolow jak jakies drobne odchylenia od lini itd. tylko zboczenie zawodowe grafika 3d to wychwytuje ;] niech mi ktos powie tylko ze nie ocenia pod katem jakosci model, tekstur itd.. zwykly czolowiek ;]]] nie wie co to takiego tekstura ;]]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość AcidBoyXL

nie mam terminu wiec nie daje z siebie wszystkiego jesli chodzi o predkosc, napewno gdybym mial tydzien na zrobienie auta nie robilbym tylu detali.. tak jak pisalem wczesniej to taki kompromis dokladnosc/szybkosc ;] heh czemu tak jest ze im wiecej siatki tym wiecej zajmuje jpg ;pp

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość AcidBoyXL

thx.. sprzecik juz leciwy ale jeszcze kopie w miare.. co prawda w dzisiejszych czasach nic specjalnego ale nie nazekam... xp1700@2400, 1GB DDR333 plytka ASUS A7V8X Delux (kt400), monitor NEC FE991SB (z sRGB) @ Hercules 3D Propet 9800, 2x80GB Caviar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności