Napisano 30 Grudzień 200420 l Witam wszystkich Po pierwsze, chialem sie przywitac a po drugie potrzebuje waszej pomocy, jak widac z grafika wiele wspolnego nie mam, od czasu do czasu cos wydłubie. To co tu widzicie powstało w wingsie, maxie i photoshopie, szkopół w tym, że zaczyna mi się podobać i nie wiem za bardzo co poprawić, żeby było lepiej, tzn. zaba zmieniła już poze i wyglada troche inaczej, dorobie jej jeszcze czerwona czapke z pomponem i wsadze ja w rozwinięty papier do prezentów. Chcialbym żeby wyglądała dobrze bo ma to być prezent dla dziewczyny, więc powiedzcie co o tym myślicie, co poprawić, co dodać? Od razu mówie że o 2D nie mam zielonego pojęcia więc tekstury raczej sie na dużo lepsze nie zmienią. Pozdrawiam i wszystkiego naj w nowym roku Cleric
Napisano 30 Grudzień 200420 l Powitac :) Re re kum kum, re re kum kum ^^. Narazie nie jest zle :), modelik nawet nawet :). Keep workin' on it, son :). Pzdr
Napisano 30 Grudzień 200420 l wydaje sie jagby byla podobna do tej słynnej żaby. ale po co ? nie lepiej trohe wlasnej wyobrazni uzyc ?
Napisano 30 Grudzień 200420 l Fallen Art edit: Żaba ma zbyt kfffadrarowe paluchy za szeroka jest w barach (?):D sztywne przednie kończyny oczy jej się nie błyszczą :) no to tyle z konstruktywności:P
Napisano 30 Grudzień 200420 l ej sory to jest zaba?? dobrz ze napisałeś ze to zaba... uf bo bym nie skumal ze to walasnie ten plaz :)
Napisano 30 Grudzień 200420 l moze bardzije sliski material, pokombinowac odbiciami moze nawet z blendem jakims, wiadomo, zaba jest z reguly mokra :)
Napisano 31 Grudzień 200420 l Autor ok no to lecimy: Lt.Knysha - dzieki za słowa otuchy Bobby_digital - heh spodziewałem się tego typu komentarzy, datego tez napisałem ze jest to prezent dla dziewczyny, nie zalezy mi na odwzorowaniu zaby z FA (widziałem ja raz w kinie) poprostu zobaczyłem ją i zakochałem się w niej, starałem sie ja troche zmienic jesli sie nie udało, sorry, jesli ludzie z FA sa urazeni prosze o napisanie posta a skasuje watek. chveti - j.w. i byłbym wdzięczny o pisanie na temat a nie o zwykłe "Fallen Art" czyli nabijanie postów - sorry ze trafiło na Ciebie ale zależy mi nia konstruktywnej krytyce a nie nabijaniu postów. [Edit: No prosze potrafisz jak chcesz ;) tak wygląda z tego ujęcia, mam nadziejeże przysłe rowieją twoje watpliwości ;P] _kuba_ - Sorry a co miałem napisać? Płonący pies? ;) illy - żaba z reguły jest pokryta śluzem, jedyny konstruktywny komentarz, dzięki, porpacuje nad tym, póki co walcze z modyfikatorem physique (no i po co było sie przesiadac na 7-ke :| w 6-ce jak dla mnie wszystko było logiczne). No cóż czekam na konstrutywna krytyke i pozdrawiam Cleric
Napisano 31 Grudzień 200420 l _kuba_ od razu widac żę to żaba ;) Jest porigowana? bo jeśli nie to na pewno zmień pozę. ;) Też miałem skojarzenie z FA, ale już CI daruję ;) Staw kolanowy fajnei wyrzeźbiony, za to łokciowy... jakbyś bendem zrobił ;) nadgarstek też słabo zarysowany. Chyba rąk jeszcze nie skończyłeś ;) Pozdrawiam
Napisano 31 Grudzień 200420 l Jeśli ma to być prezent dla dziewczyny to tym bardziej powinieneś się wykazać własną inwencją. Kalkowanie cudzych pomysłów jest w moim odczuciu pozbawione sensu. Pójść po najmniejszej linii oporu jest bardzo łatwo tylko ile takie coś będzie warte? Równie dobrze mógłbyś wyrwać stronę z kolorowanki dla dzieci, pokolorować ją, podpisać i dać w prezencie. Takie jest moje zdanie. ps. Przednie kończyny do wymiany. Wyszły ci strasznie "sztywno".
Napisano 1 Styczeń 200520 l zaby z FA (widziałem ja raz w kinie) poprostu zobaczyłem ją i zakochałem się w niej, zeby tylko twoja dziewczyna nie byla zazdrosna o tamta zabe. zaby maja dluzsze palce, u ciebie szczegolnie rece wygladaja jak kopyta. zabie palce wbrew przekonaniu wielu osob nie sa najczesciej poloczane blonkami. (sama zrobilam kiedys zabe wiec mi uwierz). wiec z tylu albo usun blonki, albo wydluz palce bez blonek (lepiej wydluz). tylne nogi mogly by byc bardziej umiesnione i wieksze, bo one sa do skakania. brzucho ma fajne. jesli ja chcesz animowac albo ustawic w inna poze, to powinienes rece i nogi odsrodkowo wyprostowac, inaczej verteksy nie beda wiedzialy za ktora koscia sie ruszyc.
Napisano 1 Styczeń 200520 l ' sorry, jesli ludzie z FA sa urazeni(...)' ahehe, nie sa, pewnie ze nie sa, żabuj dalej:) ale najpierw zrob modelik, potem zajmij tekstura i sluzem, nie odwrotnie. Jesli chcesz zeby byla jak w FA to obrazki z Britney znajdziesz na storonie, jak chcesz ja przerabiac to najpierw sobie zaplanuj w jaki sposob, to Ci ulatwi prace, jesli dasz rade to nawet rozrysuj.
Napisano 1 Styczeń 200520 l Autor Hejka Aniu, wiem, że troche odstaje pod względem fizjologicznym od przecietnych żab ale właśnie o to mi chodziło :), miała być gruba i nieruchawa, jak ja ;). Co do rozprostowywania nóg to tylko przednie planuje zrigować, więc myśle że taki rozkład mi wystarczy. W sumie to przyznaje sie, że robiłem tak troche w ciemno, sproboje wymodelować a potem sie zobaczy co wyszło, w sumie to i tak jestem zadowolony. Bigleb dzięki za rady, postaram się zastosować, chociaż na tym etapie będzie raczej trudno. Batou - po części masz troche racji, poszedłem trochę na skróty z pomysłem, ale wykonie jest całkowicie moje. Uwarzasz, że jeśli wymodelowałbym jakiegoś pluszaka czy mikołaja byłbym bardziej oryginalny? A tu dalszy ciąg moich bojów z żabolem, te przednie łapy są do bani :\, ze śluzem ciągle walcze. Ma ktoś pomysł jka zrobić plusz na czapke? Będe zobowiązany :)
Napisano 1 Styczeń 200520 l jeszcze troche bardziej mokre i bedzie si, bo teraz troszke metalowo wyglada, czapka fajna ale kanciata ;p
Napisano 1 Styczeń 200520 l ja nie mowie ze ma byc idealna pod wzgledem fizjologicznych. ale te kopyta to bys naprawde mogl zmienic, bo to wyglada po prostu niedopracowane. plusz: do diffuse daj noise, z fractal, w miare drobny, i tak zeby jeden kolor mial ciut inny odcien i byl troche ciemniejszy od drogiego. do bump daj ten sam noise z kolorem bialym i czarnym.
Napisano 1 Styczeń 200520 l taka mroczna zaba mi sie nie podoba ;) mysle ze lepsza by byla z tym oswietleniem z 1 testu w tym watku peters
Napisano 1 Styczeń 200520 l aby uzyskać efekt pluszu ustawiłbym jako diffuse falloff ze środkowym kolorem(ten co widać gdy kamera jest pod dużym kątem względem obiektu) ciemniejszy czerwony a na zewnątrz(ten kolor co odbija się pod bardziej płaskim kątem) jaśniejszy oczywiście wszysko z noisem tak jak pisała Ania C
Napisano 2 Styczeń 200520 l wiem co to jest.... to jest ropucha, tak ropucha, czemu piszesz ze żaba ?? :)
Napisano 2 Styczeń 200520 l Żaba, żabie nie równa. Platige górą. Ale popracuj na tym i kto wie, to może być całkiem ładny kotek ;)
Napisano 2 Styczeń 200520 l Autor Taaa Ropucha, może topielec, topielec lepiej brzmi ;) Zmieniłem przednie łapy, mam nadzieje, ze na lepsze, jednak coś mi w nich nie gra, podpowiecie co?
Napisano 2 Styczeń 200520 l przednie lapy teraz duzo lepsze. czy ta zaba jest teraz przezroczysta, co to za material? tylna noga przeswieca przez bok. zmien to.
Napisano 2 Styczeń 200520 l tak przy okazji to nic tam nie przświeca (nie jest przeźroczyste) to jest tylko cień, który powstał w taki sposób po nieszczęśliwym ustawieniu światła.
Napisano 2 Styczeń 200520 l koncowki palcow konczyn przednich lepiej by sie prezentowaly gdyby swoim wygladem nawiazaly do paluchow konczyn dolnych. pozdr.
Napisano 3 Styczeń 200520 l Autor Tamten materiał był standardowym materiałem z maxa, chodziło mi o pokazanie łap. Oświetlenie to dwa omni rozrzucone byle były i by było coś widać. Apropos jakieś sugestie odnośnie oświetlenia? jestem owtarty na propozycje :) kolejna wersja rozwojowa, i przy okazji mam pytanie, jeżeli zapisze koorydynaty UV z Unwrapa, potem zmodyfikuje siatke i nadam te koorydynaty co poprzednio to czy to zadziała (zdaje sobie sprawe że tam gdzie modyfikowałem model materiał będzie źle nałożony), czy bede musiał na nowo rozkładać siatke? jak to do diabła działa, raz wczytuje a raz nie? Od czego to zależy? Pozdro Cleric
Napisano 3 Styczeń 200520 l jak zedytujesz model nie dodajac vertexow, tekstura sie rozciagnie ale zostanie tam gdzie ma byc. jak dodasz vertexow, tekstura moze sie poplatac. zreszta unwrapa nie musisz zapisywac, jak bedziesz mial unwrap, i nad nim dodasz edit mesh (czy edit patch czy co tam masz), i jak nie dodasz vertexow, to unwrapowanie nie zginie. mozesz potem dodac na gorze jeszcze jeden unwrap i poprawic co sie rozciagnelo, i na koncu mozesz wszystko zkolapsowac. a noise na czapce bym dala wiekszy. (jesli to jest noise)
Napisano 16 Styczeń 200520 l Autor Czolem Przepraszam ze sie tak dlugo t=nie oddzywalem ale mialem male problemy z TP.sa-a, chcialem podziekowc wszystkim ktorzy mi pomogli a szczegolnie AniC i Biglebowi, wasze rady naprowadzily mnie na wlasciwy tor. Jeszcze raz dziex i pozdro PK "Cleric'' P.s. ostateczny render nie odróznia sie wiele od tego ktorego umiescilem sotatnio wiec nie zamieszczam, Jeszcze raz wielkie dzięki :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto