Napisano 11 Luty 200520 l Wydaje mi sie że albo coś sknociłeś albo to taką kompresje renderka zrobiłeś, ale wydaje mi sie że to drugie a więc fajnie ale czekam na kolejne elementy pokoju :P
Napisano 11 Luty 200520 l Autor Zrobiłem piękny (mam nadzieje) halogen: Jestem początkującym VRay'owcem więc proszę mi powiedzieć czemu w halogenie są takie czarne kratki ?? To nie jest wina kompresji. Edit PS: Tych halogenów jest na suficie 6
Napisano 11 Luty 200520 l tez jestem poczatkujacym Vrayowcem ... ale u mnie takie czarne przebarwienia to byla kwestia oswietlenia :) swiatlo z multiplierem ponad 1 robilo mi cos takiego ... ale tylko na niektorych materialach. co do scenki to coraz lepiej. pozdro
Napisano 11 Luty 200520 l Autor ale jeden halogen ma multipler chyba 0,35 (lub więcej) i jeszcze jedno mnie zastanawia: jak mam ustawić GI żeby świecący halogen wyglądał jakby naprawdę się świecił ??
Napisano 13 Luty 200520 l Autor prosze o odpowiedź na poprzednie pytanie (jeżeli ktoś wie), światło w halogenach mają multipler 0,155 I kto wie czemu w Brazilu rozdzielczość obrazu nie może być większa niż 512x384 ??
Napisano 15 Luty 200520 l Autor Daje kolejnego upka i tutaj wstawiłem 3 rzeczy - szklanka, mini szafka i kawałek drewna przylegającego jednocześnie do biurka i ściany. Później zrobię okna. Pytanie: Jak ustawić render, żeby halogeny na suficie wyglądały tak jakby rzeczywiście się świeciły (są w nich światła omni z multiplerem ustawionym na 0,2) ?? czas renderingu: 24:04 czas renderingu: 15:38
Napisano 18 Luty 200520 l Autor I znowusz daje update'a i daje efekt mojej 2godzinnej pracy: Pytania nasuwają się same: Co mam zrobić żeby szyba w prawym oknie wyglądała jak szyba ?? Materiał-Raytrace Wie ktoś skąd mogę wziąć texturę paneli podłogowych ??
Napisano 19 Luty 200520 l Autor Niech ktoś mi doradzi czemu mi ucina kawałek materiału w prawej szybie ! Wstawiłem takie coś na czym wiszą firanki i zmieniłem położenie uchwytów w szafce Ściągnąłem Wood WorkShop i próbuję coś w nim zrobić, ale jest bardzo trudno :( Aha...Pogrzebałem troche w opcjach renderu i troche jaśniej mi wyszło CO MAM ZROBIĆ ŻEBY OKOLICE ŚWIATEŁEK NA SUFICIE BYŁY JAŚNIEJSZE ????? Niech ktoś oceni plis
Napisano 20 Luty 200520 l Bardzo ładnie wygląda ten twój pokoik, do okie też sie niemoge przyczepić pracuj , pracuj bo idzie ci super
Napisano 20 Luty 200520 l No rzeczywiście bardzo ładnie Ci idzie ;] Ten kubek, co stoi na biurku, jest metalowy?
Napisano 20 Luty 200520 l Autor Thx za dobre opinie §-) Ta szklanka nie jest metalowa tylko szklana i nie wiem jak zrobić dobry materiał, może mi ktoś pomoże §-] I niech ktoś w końcu napisze jak ustawić opcje rendera żeby okolice świateł (omni) były bardziej (czyli rażąco) oświetlone niż reszta !!!
Napisano 20 Luty 200520 l no a do reszty v ray KamillM a raczej sie nie da tego polaczyc... Na http://www.3d-palace.com jak sie zarejestrujesz to tam masz video tutorial do spraw V-raya szkla itp
Napisano 21 Luty 200520 l Autor dziex za odpowiedź i mam jeszcze pytanie (w vray'u raczkuje): czemu w oknie komunikatów vray'a pojawia się warning:invalid color or material lub copś w tym stylu??
Napisano 24 Luty 200520 l Autor Dodałem kolejną rzecz: rolety Ale mi sie komp wiesza w viewporcie...Człowiekowi sie żyć odechciewa jak na to patrzy ;( Ale daje efekt moich nerwów (niedopracowania są spowodowane "zwiechą" kompa) I prosze:
Napisano 28 Luty 200520 l Autor I teraz dałem gitarę w której widzę kilka błędów, ale przy następnym upku powinne być poprawione :] Bardzo proszę o komentarz ;-]
Napisano 1 Marzec 200520 l Autor Niech ktoś coś napisze plisssssss!!! Przecież ja tutaj żyję w niepewności a wy sobie takie jaja robicie i nie komentujecie! Więc bardzo proszę o komentarz!
Napisano 2 Marzec 200520 l a co mało ci pochwał porób jakieś błędy to napewno sie kroś odezwie chociarz po moim vipie tego niewidać pomimo iż jest tam wiele błędów
Napisano 2 Marzec 200520 l Autor jeżeli nie wiesz to tutaj jest baaaaaaaaardzo dużo błędów !!!!!!! A to że wielu grafików jednak skupia się tylko na swoich pracach a nie na błędach innych to już nie mój problem.
Napisano 2 Marzec 200520 l "A to że wielu grafików jednak skupia się tylko na swoich pracach" no i sam se odpowiedziałeś na pytanie "Niech ktoś coś napisze plisssssss!!! Przecież ja tutaj żyję w niepewności a wy sobie takie jaja robicie i nie komentujecie! Więc bardzo proszę o komentarz!"
Napisano 2 Marzec 200520 l Autor od twojej wypowiedzi poprostu mnie zamurowało już nic nie pisze (naraazie)
Napisano 9 Marzec 200520 l Autor Znowusz miałem lenia i nic przez jakiś czas nie robiłem, ale to było też spowodowane tym, że komp mi chodził jak czeczeński zegarek (musiałem go sformatować) Daje paorame pokoju: W max'ie można obrazek otworzyć wchodząc w zakładkę Utilities, klikając More..., wybierając Panorama Exporter (OK), Nacisnąć na Viewer... i trzeba otworzyć obrazek :D Mam nadzieje że wszyscy którzy nie wiedzieli, wkońcu się dowiedzieli Niedługo dam nowy mebel PS. Taka funkcja jest w 3dsmax'ie 7, ale nie wiem czy w 6 też
Napisano 9 Marzec 200520 l 1. Źle wygląda światło odbijające się od ścian. Może przesadziłeś z ilością źródeł światła. 2. Pusto tu troszkę. Czekam na nowe mebelki.
Napisano 9 Marzec 200520 l Autor Jest 6 świateł omni z multiplerem 0,2. Musze troche posiedzieć w opcjach rendera. Jutro dojdzie kolejny mebel
Napisano 11 Marzec 200520 l Autor tutaj dodałem biurko brata, półki nad nim(biurkiem) i rury od ogrzewania Prosze o ocene i ewentualne sugestie:
Napisano 12 Marzec 200520 l Autor Kolejny mini-upek i daję szafę nad biurkiem brata i jeszcze jedną półkę, poprawiłem jedną teksturę, źle zrobiłem drugą i pewnie ją poprawię przy najbliższej okazji Rendering time: 1 hour, 01 minutes and 29 seconds PS. Jak nie chcecie to nie oceniajcie, bez łaski
Napisano 12 Marzec 200520 l Wygląda fajnie :) Tylko coś mi z texturą na drzwiczkach od szafki nie pasuje, moim zdaniem powinna być ustawiona pionowo a nie poziomo. Z tego co ja zauważyłem to na drzwiach są pionowo ustawione :) Ale ogólnie jest git. Tak dalej :)
Napisano 12 Marzec 200520 l Autor no to napisałem że teksturkę jedną źle zrobiłem i to jest właśnie ta, wiem, wiem, paskudnie wygląda. Jeszcze te rury muszę przesunąć bardziej na południe (bardziej do ściany lewej) PS. Jakby ktoś nie wiedział gdzie jest południe to niech popatrzy w przeciwną stronę od północy :D
Napisano 26 Marzec 200519 l Autor I znowu po przerwie wracam i daje Łóżko Pyanie1: Czemu na nogach łóżka 2 poly są nieoteksturowane ?? Pytanie2: Nie mam więcej pytań
Napisano 29 Marzec 200519 l Autor Dodałem teksturę podłogi i poprawiłem na łóżku (zapomniałem dodać modyfikatora material)
Napisano 29 Marzec 200519 l No pokoik coraz lepiej wygląda :) Bardzo ładnie. Tylko mam dwie uwagi, po pierwsze przydałaby się jakaś listwa "łącząca" ściane z podłogą. A po drugie texturka podłogi jest nie taka, za bardzo powtarzalna (jeżeli to są panele), popracuj nad tym...... tak po za tym to jest git...... nawet bardzo :)
Napisano 30 Marzec 200519 l Autor THX za dobre opinie, listwy będę robił raczej na koniec bo musiałyby wchodzić na meble, których jeszcze nie zrobiłem...i może ktoś wie skąd wziąć dobrą teksturę paneli podłogowych ?
Napisano 3 Lipiec 200519 l Autor Wkońcu wakacje, więc biorę się do pracy... a oto biurko które wymodelowałem dzisiaj: Na pierwszy rzut oka widać, że -lewa część wisi w powietrzu, więc od razu wyjaśniam... Normalnie, to biurko jest przytwierdzone do szafy, której jeszcze nie zrobiłem, może nawet jutro to poprawie... -Na łóżku nie ma tekstury, niewiem czemu, ale chyba przez przypadek przeniosłem do innego folderu, na następnych screenach powinno być ok -Pewnie niektórzy się zastanawiają, czemu to aż trzecie biurko...otóż w tym pokoju mieszkają aż trzy osoby, więc dlatego są trzy biurka, więcej już nie będzie :D
Napisano 6 Lipiec 200519 l Autor Największy mebel, a po nim zostaną tylko półki nad ostatnio zrobionym biurkiem, szafka na płyty i drzwi Proszę o ocene
Napisano 6 Lipiec 200519 l sorry za pytanie ale w czym to jest renderowane w scanlinie ? tak pytam z ciekawosci :P ps zrób cos z kamerą bo delirka tak zajeżdza - małe pomieszczenie i wogóle tak ciasno sie wydaje.
Napisano 7 Lipiec 200519 l Autor Renderuje w VRay'u free O co chodzi z tą kamerą?? I co to za delirka ?? W kamerze żadnych ustawień nie zmieniałem, więc myśle że jest ok... Pomieszczenie nie wydaje się ciasne tylko takie jest, chociaż ja się już przyzwyczaiłem :]
Napisano 7 Lipiec 200519 l Ładnie tylko mam jedno pytanko czy wszystkie eble masz takie same chodzi mi o texturke :> ?? mógłbyś pokazać jak rozstawiłeś światła i jakich używasz??
Napisano 8 Lipiec 200519 l Autor Taa, wszystkie meble mają tą samą teksturę Oak1.tga :] a światła to 6 omni przy suficie
Napisano 8 Lipiec 200519 l trochę jest nie tak bo światło pada z dwóch miejsc? na łóżku cień barierki jest taki jakby światło było gdzieś nad drzwiami, a na biurku cień łóżka jest tak jakby światło biegłó ze środka pokoju, pozdrawiam
Napisano 11 Lipiec 200519 l Autor heh, gdyby tylko z dwóch miejsc ;] Tutaj strzeliłem aż 6 świateł (jak coś to popatrz na posta wyżej:) Jakby coś to masz tutaj screen'a i są zaznaczone 4 czerwone linie, kolejne dwa światła są tak daleko, że cień jest w tym miejscu niewidoczny .jpg"]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto