Georgas Napisano 11 Luty 2005 Napisano 11 Luty 2005 Wydaje mi sie że albo coś sknociłeś albo to taką kompresje renderka zrobiłeś, ale wydaje mi sie że to drugie a więc fajnie ale czekam na kolejne elementy pokoju :P
Luke3D Napisano 11 Luty 2005 Autor Napisano 11 Luty 2005 takie nieregularne cieniowanie jest przez to że to jest JPG
Luke3D Napisano 11 Luty 2005 Autor Napisano 11 Luty 2005 Zrobiłem piękny (mam nadzieje) halogen: Jestem początkującym VRay'owcem więc proszę mi powiedzieć czemu w halogenie są takie czarne kratki ?? To nie jest wina kompresji. Edit PS: Tych halogenów jest na suficie 6
zipper Napisano 11 Luty 2005 Napisano 11 Luty 2005 tez jestem poczatkujacym Vrayowcem ... ale u mnie takie czarne przebarwienia to byla kwestia oswietlenia :) swiatlo z multiplierem ponad 1 robilo mi cos takiego ... ale tylko na niektorych materialach. co do scenki to coraz lepiej. pozdro
Luke3D Napisano 11 Luty 2005 Autor Napisano 11 Luty 2005 ale jeden halogen ma multipler chyba 0,35 (lub więcej) i jeszcze jedno mnie zastanawia: jak mam ustawić GI żeby świecący halogen wyglądał jakby naprawdę się świecił ??
Luke3D Napisano 13 Luty 2005 Autor Napisano 13 Luty 2005 prosze o odpowiedź na poprzednie pytanie (jeżeli ktoś wie), światło w halogenach mają multipler 0,155 I kto wie czemu w Brazilu rozdzielczość obrazu nie może być większa niż 512x384 ??
Luke3D Napisano 15 Luty 2005 Autor Napisano 15 Luty 2005 Daje kolejnego upka i tutaj wstawiłem 3 rzeczy - szklanka, mini szafka i kawałek drewna przylegającego jednocześnie do biurka i ściany. Później zrobię okna. Pytanie: Jak ustawić render, żeby halogeny na suficie wyglądały tak jakby rzeczywiście się świeciły (są w nich światła omni z multiplerem ustawionym na 0,2) ?? czas renderingu: 24:04 czas renderingu: 15:38
Luke3D Napisano 18 Luty 2005 Autor Napisano 18 Luty 2005 I znowusz daje update'a i daje efekt mojej 2godzinnej pracy: Pytania nasuwają się same: Co mam zrobić żeby szyba w prawym oknie wyglądała jak szyba ?? Materiał-Raytrace Wie ktoś skąd mogę wziąć texturę paneli podłogowych ??
blood_brother Napisano 18 Luty 2005 Napisano 18 Luty 2005 Co do paneli to poszukaj programiku Wood Workshop.
Luke3D Napisano 19 Luty 2005 Autor Napisano 19 Luty 2005 Niech ktoś mi doradzi czemu mi ucina kawałek materiału w prawej szybie ! Wstawiłem takie coś na czym wiszą firanki i zmieniłem położenie uchwytów w szafce Ściągnąłem Wood WorkShop i próbuję coś w nim zrobić, ale jest bardzo trudno :( Aha...Pogrzebałem troche w opcjach renderu i troche jaśniej mi wyszło CO MAM ZROBIĆ ŻEBY OKOLICE ŚWIATEŁEK NA SUFICIE BYŁY JAŚNIEJSZE ????? Niech ktoś oceni plis
Georgas Napisano 20 Luty 2005 Napisano 20 Luty 2005 Bardzo ładnie wygląda ten twój pokoik, do okie też sie niemoge przyczepić pracuj , pracuj bo idzie ci super
KamillM Napisano 20 Luty 2005 Napisano 20 Luty 2005 No rzeczywiście bardzo ładnie Ci idzie ;] Ten kubek, co stoi na biurku, jest metalowy?
Luke3D Napisano 20 Luty 2005 Autor Napisano 20 Luty 2005 Thx za dobre opinie §-) Ta szklanka nie jest metalowa tylko szklana i nie wiem jak zrobić dobry materiał, może mi ktoś pomoże §-] I niech ktoś w końcu napisze jak ustawić opcje rendera żeby okolice świateł (omni) były bardziej (czyli rażąco) oświetlone niż reszta !!!
Szczupal Napisano 20 Luty 2005 Napisano 20 Luty 2005 no a do reszty v ray KamillM a raczej sie nie da tego polaczyc... Na http://www.3d-palace.com jak sie zarejestrujesz to tam masz video tutorial do spraw V-raya szkla itp
Luke3D Napisano 21 Luty 2005 Autor Napisano 21 Luty 2005 dziex za odpowiedź i mam jeszcze pytanie (w vray'u raczkuje): czemu w oknie komunikatów vray'a pojawia się warning:invalid color or material lub copś w tym stylu??
Luke3D Napisano 24 Luty 2005 Autor Napisano 24 Luty 2005 Dodałem kolejną rzecz: rolety Ale mi sie komp wiesza w viewporcie...Człowiekowi sie żyć odechciewa jak na to patrzy ;( Ale daje efekt moich nerwów (niedopracowania są spowodowane "zwiechą" kompa) I prosze:
Luke3D Napisano 28 Luty 2005 Autor Napisano 28 Luty 2005 I teraz dałem gitarę w której widzę kilka błędów, ale przy następnym upku powinne być poprawione :] Bardzo proszę o komentarz ;-]
Luke3D Napisano 1 Marzec 2005 Autor Napisano 1 Marzec 2005 "Kratki" do kaloryfera Jeszcze raz bardzo proszę o komentarze !!!
Luke3D Napisano 1 Marzec 2005 Autor Napisano 1 Marzec 2005 Niech ktoś coś napisze plisssssss!!! Przecież ja tutaj żyję w niepewności a wy sobie takie jaja robicie i nie komentujecie! Więc bardzo proszę o komentarz!
Gość styczny Napisano 2 Marzec 2005 Napisano 2 Marzec 2005 a co mało ci pochwał porób jakieś błędy to napewno sie kroś odezwie chociarz po moim vipie tego niewidać pomimo iż jest tam wiele błędów
Luke3D Napisano 2 Marzec 2005 Autor Napisano 2 Marzec 2005 jeżeli nie wiesz to tutaj jest baaaaaaaaardzo dużo błędów !!!!!!! A to że wielu grafików jednak skupia się tylko na swoich pracach a nie na błędach innych to już nie mój problem.
Gość styczny Napisano 2 Marzec 2005 Napisano 2 Marzec 2005 "A to że wielu grafików jednak skupia się tylko na swoich pracach" no i sam se odpowiedziałeś na pytanie "Niech ktoś coś napisze plisssssss!!! Przecież ja tutaj żyję w niepewności a wy sobie takie jaja robicie i nie komentujecie! Więc bardzo proszę o komentarz!"
Luke3D Napisano 2 Marzec 2005 Autor Napisano 2 Marzec 2005 od twojej wypowiedzi poprostu mnie zamurowało już nic nie pisze (naraazie)
Luke3D Napisano 9 Marzec 2005 Autor Napisano 9 Marzec 2005 Znowusz miałem lenia i nic przez jakiś czas nie robiłem, ale to było też spowodowane tym, że komp mi chodził jak czeczeński zegarek (musiałem go sformatować) Daje paorame pokoju: W max'ie można obrazek otworzyć wchodząc w zakładkę Utilities, klikając More..., wybierając Panorama Exporter (OK), Nacisnąć na Viewer... i trzeba otworzyć obrazek :D Mam nadzieje że wszyscy którzy nie wiedzieli, wkońcu się dowiedzieli Niedługo dam nowy mebel PS. Taka funkcja jest w 3dsmax'ie 7, ale nie wiem czy w 6 też
Lumpy Napisano 9 Marzec 2005 Napisano 9 Marzec 2005 1. Źle wygląda światło odbijające się od ścian. Może przesadziłeś z ilością źródeł światła. 2. Pusto tu troszkę. Czekam na nowe mebelki.
Luke3D Napisano 9 Marzec 2005 Autor Napisano 9 Marzec 2005 Jest 6 świateł omni z multiplerem 0,2. Musze troche posiedzieć w opcjach rendera. Jutro dojdzie kolejny mebel
Luke3D Napisano 11 Marzec 2005 Autor Napisano 11 Marzec 2005 tutaj dodałem biurko brata, półki nad nim(biurkiem) i rury od ogrzewania Prosze o ocene i ewentualne sugestie:
Luke3D Napisano 12 Marzec 2005 Autor Napisano 12 Marzec 2005 Kolejny mini-upek i daję szafę nad biurkiem brata i jeszcze jedną półkę, poprawiłem jedną teksturę, źle zrobiłem drugą i pewnie ją poprawię przy najbliższej okazji Rendering time: 1 hour, 01 minutes and 29 seconds PS. Jak nie chcecie to nie oceniajcie, bez łaski
Biger Napisano 12 Marzec 2005 Napisano 12 Marzec 2005 Wygląda fajnie :) Tylko coś mi z texturą na drzwiczkach od szafki nie pasuje, moim zdaniem powinna być ustawiona pionowo a nie poziomo. Z tego co ja zauważyłem to na drzwiach są pionowo ustawione :) Ale ogólnie jest git. Tak dalej :)
Luke3D Napisano 12 Marzec 2005 Autor Napisano 12 Marzec 2005 no to napisałem że teksturkę jedną źle zrobiłem i to jest właśnie ta, wiem, wiem, paskudnie wygląda. Jeszcze te rury muszę przesunąć bardziej na południe (bardziej do ściany lewej) PS. Jakby ktoś nie wiedział gdzie jest południe to niech popatrzy w przeciwną stronę od północy :D
Luke3D Napisano 26 Marzec 2005 Autor Napisano 26 Marzec 2005 I znowu po przerwie wracam i daje Łóżko Pyanie1: Czemu na nogach łóżka 2 poly są nieoteksturowane ?? Pytanie2: Nie mam więcej pytań
Luke3D Napisano 29 Marzec 2005 Autor Napisano 29 Marzec 2005 Dodałem teksturę podłogi i poprawiłem na łóżku (zapomniałem dodać modyfikatora material)
slayer2004 Napisano 29 Marzec 2005 Napisano 29 Marzec 2005 bardzo mi się podoba Twój pokoik. Nie ma się do czego przyczepić :)
Biger Napisano 29 Marzec 2005 Napisano 29 Marzec 2005 No pokoik coraz lepiej wygląda :) Bardzo ładnie. Tylko mam dwie uwagi, po pierwsze przydałaby się jakaś listwa "łącząca" ściane z podłogą. A po drugie texturka podłogi jest nie taka, za bardzo powtarzalna (jeżeli to są panele), popracuj nad tym...... tak po za tym to jest git...... nawet bardzo :)
Luke3D Napisano 30 Marzec 2005 Autor Napisano 30 Marzec 2005 THX za dobre opinie, listwy będę robił raczej na koniec bo musiałyby wchodzić na meble, których jeszcze nie zrobiłem...i może ktoś wie skąd wziąć dobrą teksturę paneli podłogowych ?
Luke3D Napisano 3 Lipiec 2005 Autor Napisano 3 Lipiec 2005 Wkońcu wakacje, więc biorę się do pracy... a oto biurko które wymodelowałem dzisiaj: Na pierwszy rzut oka widać, że -lewa część wisi w powietrzu, więc od razu wyjaśniam... Normalnie, to biurko jest przytwierdzone do szafy, której jeszcze nie zrobiłem, może nawet jutro to poprawie... -Na łóżku nie ma tekstury, niewiem czemu, ale chyba przez przypadek przeniosłem do innego folderu, na następnych screenach powinno być ok -Pewnie niektórzy się zastanawiają, czemu to aż trzecie biurko...otóż w tym pokoju mieszkają aż trzy osoby, więc dlatego są trzy biurka, więcej już nie będzie :D
Luke3D Napisano 6 Lipiec 2005 Autor Napisano 6 Lipiec 2005 Największy mebel, a po nim zostaną tylko półki nad ostatnio zrobionym biurkiem, szafka na płyty i drzwi Proszę o ocene
Hindus Napisano 6 Lipiec 2005 Napisano 6 Lipiec 2005 sorry za pytanie ale w czym to jest renderowane w scanlinie ? tak pytam z ciekawosci :P ps zrób cos z kamerą bo delirka tak zajeżdza - małe pomieszczenie i wogóle tak ciasno sie wydaje.
Luke3D Napisano 7 Lipiec 2005 Autor Napisano 7 Lipiec 2005 Renderuje w VRay'u free O co chodzi z tą kamerą?? I co to za delirka ?? W kamerze żadnych ustawień nie zmieniałem, więc myśle że jest ok... Pomieszczenie nie wydaje się ciasne tylko takie jest, chociaż ja się już przyzwyczaiłem :]
Georgas Napisano 7 Lipiec 2005 Napisano 7 Lipiec 2005 Ładnie tylko mam jedno pytanko czy wszystkie eble masz takie same chodzi mi o texturke :> ?? mógłbyś pokazać jak rozstawiłeś światła i jakich używasz??
Luke3D Napisano 8 Lipiec 2005 Autor Napisano 8 Lipiec 2005 Taa, wszystkie meble mają tą samą teksturę Oak1.tga :] a światła to 6 omni przy suficie
hkropinski Napisano 8 Lipiec 2005 Napisano 8 Lipiec 2005 trochę jest nie tak bo światło pada z dwóch miejsc? na łóżku cień barierki jest taki jakby światło było gdzieś nad drzwiami, a na biurku cień łóżka jest tak jakby światło biegłó ze środka pokoju, pozdrawiam
Luke3D Napisano 11 Lipiec 2005 Autor Napisano 11 Lipiec 2005 heh, gdyby tylko z dwóch miejsc ;] Tutaj strzeliłem aż 6 świateł (jak coś to popatrz na posta wyżej:) Jakby coś to masz tutaj screen'a i są zaznaczone 4 czerwone linie, kolejne dwa światła są tak daleko, że cień jest w tym miejscu niewidoczny .jpg"]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się