Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Wydaje mi sie że albo coś sknociłeś albo to taką kompresje renderka zrobiłeś, ale wydaje mi sie że to drugie a więc fajnie ale czekam na kolejne elementy pokoju :P

  • Odpowiedzi 94
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zrobiłem piękny (mam nadzieje) halogen:

10.jpg

Jestem początkującym VRay'owcem więc proszę mi powiedzieć czemu w halogenie są takie czarne kratki ??

To nie jest wina kompresji.

Edit PS: Tych halogenów jest na suficie 6

Napisano

tez jestem poczatkujacym Vrayowcem ... ale u mnie takie czarne przebarwienia to byla kwestia oswietlenia :) swiatlo z multiplierem ponad 1 robilo mi cos takiego ... ale tylko na niektorych materialach.

 

co do scenki to coraz lepiej.

 

pozdro

Napisano

ale jeden halogen ma multipler chyba 0,35 (lub więcej)

i jeszcze jedno mnie zastanawia: jak mam ustawić GI żeby świecący halogen wyglądał jakby naprawdę się świecił ??

Napisano

prosze o odpowiedź na poprzednie pytanie (jeżeli ktoś wie), światło w halogenach mają multipler 0,155

I kto wie czemu w Brazilu rozdzielczość obrazu nie może być większa niż 512x384 ??

Napisano

Daje kolejnego upka i tutaj wstawiłem 3 rzeczy - szklanka, mini szafka i kawałek drewna przylegającego jednocześnie do biurka i ściany. Później zrobię okna.

Pytanie: Jak ustawić render, żeby halogeny na suficie wyglądały tak jakby rzeczywiście się świeciły (są w nich światła omni z multiplerem ustawionym na 0,2) ??

czas renderingu: 24:04

11.jpg

czas renderingu: 15:38

12.jpg

Napisano

I znowusz daje update'a i daje efekt mojej 2godzinnej pracy:

13.jpg

Pytania nasuwają się same:

Co mam zrobić żeby szyba w prawym oknie wyglądała jak szyba ?? Materiał-Raytrace

Wie ktoś skąd mogę wziąć texturę paneli podłogowych ??

Napisano

14.jpg

Niech ktoś mi doradzi czemu mi ucina kawałek materiału w prawej szybie !

Wstawiłem takie coś na czym wiszą firanki i zmieniłem położenie uchwytów w szafce

Ściągnąłem Wood WorkShop i próbuję coś w nim zrobić, ale jest bardzo trudno :(

Aha...Pogrzebałem troche w opcjach renderu i troche jaśniej mi wyszło

CO MAM ZROBIĆ ŻEBY OKOLICE ŚWIATEŁEK NA SUFICIE BYŁY JAŚNIEJSZE ?????

Niech ktoś oceni plis

Napisano

Thx za dobre opinie §-)

Ta szklanka nie jest metalowa tylko szklana i nie wiem jak zrobić dobry materiał, może mi ktoś pomoże §-]

I niech ktoś w końcu napisze jak ustawić opcje rendera żeby okolice świateł (omni) były bardziej (czyli rażąco) oświetlone niż reszta !!!

Napisano

dziex za odpowiedź i mam jeszcze pytanie (w vray'u raczkuje):

czemu w oknie komunikatów vray'a pojawia się warning:invalid color or material lub copś w tym stylu??

Napisano

Dodałem kolejną rzecz: rolety

Ale mi sie komp wiesza w viewporcie...Człowiekowi sie żyć odechciewa jak na to patrzy ;(

Ale daje efekt moich nerwów (niedopracowania są spowodowane "zwiechą" kompa)

I prosze:

15a.jpg

Napisano

I teraz dałem gitarę w której widzę kilka błędów, ale przy następnym upku powinne być poprawione :]

16a.jpg

Bardzo proszę o komentarz ;-]

Napisano

Niech ktoś coś napisze plisssssss!!!

Przecież ja tutaj żyję w niepewności a wy sobie takie jaja robicie i nie komentujecie!

Więc bardzo proszę o komentarz!

Gość styczny
Napisano

a co mało ci pochwał porób jakieś błędy to napewno sie kroś odezwie chociarz po moim vipie tego niewidać pomimo iż jest tam wiele błędów

Napisano

jeżeli nie wiesz to tutaj jest baaaaaaaaardzo dużo błędów !!!!!!!

A to że wielu grafików jednak skupia się tylko na swoich pracach a nie na błędach innych to już nie mój problem.

Gość styczny
Napisano

"A to że wielu grafików jednak skupia się tylko na swoich pracach" no i sam se odpowiedziałeś na pytanie "Niech ktoś coś napisze plisssssss!!!

Przecież ja tutaj żyję w niepewności a wy sobie takie jaja robicie i nie komentujecie!

Więc bardzo proszę o komentarz!"

Napisano

Znowusz miałem lenia i nic przez jakiś czas nie robiłem, ale to było też spowodowane tym, że komp mi chodził jak czeczeński zegarek (musiałem go sformatować)

Daje paorame pokoju:

18a.jpg

W max'ie można obrazek otworzyć wchodząc w zakładkę Utilities, klikając More..., wybierając Panorama Exporter (OK), Nacisnąć na Viewer... i trzeba otworzyć obrazek :D

Mam nadzieje że wszyscy którzy nie wiedzieli, wkońcu się dowiedzieli

Niedługo dam nowy mebel

PS. Taka funkcja jest w 3dsmax'ie 7, ale nie wiem czy w 6 też

Napisano

1. Źle wygląda światło odbijające się od ścian. Może przesadziłeś z ilością źródeł światła.

2. Pusto tu troszkę.

 

Czekam na nowe mebelki.

Napisano

Kolejny mini-upek i daję szafę nad biurkiem brata i jeszcze jedną półkę, poprawiłem jedną teksturę, źle zrobiłem drugą i pewnie ją poprawię przy najbliższej okazji

Rendering time: 1 hour, 01 minutes and 29 seconds

20a.jpg

PS. Jak nie chcecie to nie oceniajcie, bez łaski

Napisano

Wygląda fajnie :) Tylko coś mi z texturą na drzwiczkach od szafki nie pasuje, moim zdaniem powinna być ustawiona pionowo a nie poziomo. Z tego co ja zauważyłem to na drzwiach są pionowo ustawione :)

Ale ogólnie jest git. Tak dalej :)

Napisano

no to napisałem że teksturkę jedną źle zrobiłem i to jest właśnie ta, wiem, wiem, paskudnie wygląda.

Jeszcze te rury muszę przesunąć bardziej na południe (bardziej do ściany lewej)

PS. Jakby ktoś nie wiedział gdzie jest południe to niech popatrzy w przeciwną stronę od północy :D

Napisano

I znowu po przerwie wracam i daje Łóżko

Pyanie1: Czemu na nogach łóżka 2 poly są nieoteksturowane ??

Pytanie2: Nie mam więcej pytań

21a.jpg

Napisano

No pokoik coraz lepiej wygląda :) Bardzo ładnie.

Tylko mam dwie uwagi, po pierwsze przydałaby się jakaś listwa "łącząca" ściane z podłogą. A po drugie texturka podłogi jest nie taka, za bardzo powtarzalna (jeżeli to są panele), popracuj nad tym...... tak po za tym to jest git...... nawet bardzo :)

Napisano

THX za dobre opinie, listwy będę robił raczej na koniec bo musiałyby wchodzić na meble, których jeszcze nie zrobiłem...i może ktoś wie skąd wziąć dobrą teksturę paneli podłogowych ?

Napisano

Wkońcu wakacje, więc biorę się do pracy... a oto biurko które wymodelowałem dzisiaj:

23a.jpg

Na pierwszy rzut oka widać, że

-lewa część wisi w powietrzu, więc od razu wyjaśniam...

Normalnie, to biurko jest przytwierdzone do szafy, której jeszcze nie zrobiłem, może nawet jutro to poprawie...

-Na łóżku nie ma tekstury, niewiem czemu, ale chyba przez przypadek przeniosłem do innego folderu, na następnych screenach powinno być ok

-Pewnie niektórzy się zastanawiają, czemu to aż trzecie biurko...otóż w tym pokoju mieszkają aż trzy osoby, więc dlatego są trzy biurka, więcej już nie będzie :D

Napisano

sorry za pytanie ale w czym to jest renderowane w scanlinie ? tak pytam z ciekawosci :P

 

ps zrób cos z kamerą bo delirka tak zajeżdza - małe pomieszczenie i wogóle tak ciasno sie wydaje.

Napisano

Renderuje w VRay'u free

O co chodzi z tą kamerą?? I co to za delirka ?? W kamerze żadnych ustawień nie zmieniałem, więc myśle że jest ok...

Pomieszczenie nie wydaje się ciasne tylko takie jest, chociaż ja się już przyzwyczaiłem :]

Napisano

Ładnie tylko mam jedno pytanko czy wszystkie eble masz takie same chodzi mi o texturke :> ?? mógłbyś pokazać jak rozstawiłeś światła i jakich używasz??

Napisano

trochę jest nie tak bo światło pada z dwóch miejsc? na łóżku cień barierki jest taki jakby światło było gdzieś nad drzwiami, a na biurku cień łóżka jest tak jakby światło biegłó ze środka pokoju, pozdrawiam

Napisano

heh, gdyby tylko z dwóch miejsc ;]

Tutaj strzeliłem aż 6 świateł (jak coś to popatrz na posta wyżej:)

Jakby coś to masz tutaj screen'a i są zaznaczone 4 czerwone linie, kolejne dwa światła są tak daleko, że cień jest w tym miejscu niewidoczny

.jpg"]24[1]a.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności