Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

idziesz do przodu jak burza :) bardzo słusznie

praca prezentuje się coraz lepiej, jest tego coraz więcej

szkoda tylko, że ustawienie tych modeli jest trochę nielogiczne :/

  • Odpowiedzi 85
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ania c- mam w planie zrobienie klimatu "kofederacyjnego" miasteczka. Porzuconego przez uciekającychw pospiechu mieszkanców przed wojna .Beda flagi, kotyliony ,plakaty itp.

Napisano

jakto nie? jak ma stacje w srodku miasta?

 

przyczepilabym sie jescze do koloru szyn, bardziej szarawe je zrob, bo teraz jakby powlekane zlotem. i jakies jasne prostokaty sie na nich pojawiaja, usun to, powinny miec w miare rownomierny kolor, najwyzej u gory jasniej.

Napisano

mały news.chyba zachowam taki kadr .stopniowo bede dodawał jeszcze elementy.i powoli szlifowal niedoróbki takie jak "latajace domki":).Jak zrobic efekt goracego "falujacego" powietrza .chyba by mi sie bardzo przydał

Napisano

troche jeszcze brakuje tej ziemi, moze nie nalezy isc tak na latwizne i przynajmniej ta tex w ps obrobic tak aby pod szynami inaczej wygladala jakas droge pyknax, co do kadru to wydaje mi sie ze, ze, ze sam nie wiem, rozmiar panoramiczny jest ok, ale nagle ciuwcia(dyslektyk/debil,,,,,niepotszebne skreslic)zrobila sie strasznei mala, i nie widac ejj detalu a to najbardziej cieszylo oko, co do falujacego powietsza to nie weim a sam potszebuje czegos takiego,,,, w otatecznosci wymyslilem ze mozna ustawic rownolegle do kamery plaszczyzne planarna z materialem szkla, na szklo nakladasz bumpatakiego ze od dolu duzy a u gory wcale i wyszedl by efekt falujacego powietsza, metoda o tyle uciazliwa ze znazcnie wydluzy czas renderu,,,pozdro i walcz bo widac ze masz o co: ]

Napisano

Masz ten sam problem co ja ! ! !- modele i texturki sa GENJALNE !, ale razem, nie stanowia calosci... cos mussz wykombinowac, aby niezaprzepascic jakosci i pracy modeli !- 3 mam kciuki ;P !

Napisano

moge sie pszyczepic,: ] chodzi mi o gwozdzie przytwierdzajace szyne do podkladu, a wlasciwie brak tych gwozdzi,,, : ]w zamian jest cos dziwnego i to w dodatku nie na kazdym podkladzie, wieza cisniej git: ]

Napisano

komic-ooo...faktycznie brakuje .chyba musiałem wywalic cała grupę.dzieki to cos dziwnego to cos taki rodzaj złącza .nie modelowałem tego dosłownie bo uznałem ze szkoda czasu i poly.Jak zdaze to poprawie kształt.

Napisano

czy ta wieża nie powinna być bliżej torów ? one słuzyły do uzupełniania wody w parowozach i u góry miały rury przytwierdzone do drewnianych konstrukcji które się podciągało do ciufy i tankowało ją :) a propos sceny - z ziemią na 1 planie będziesz miał chyba trochę zabawy żeby uzyskać ładny( realistyczny) wygląd. Dodałbym też kaktusy i te specyficzne, kuliste krzaki.

Napisano

Wszystkie elementy są super- z rzeczy które nie pasują to raz- ustawienie góry dokładnie tak żeby nic jej nie zasłaniało przez co wygląda ciut nienaturalnie no i dwa- podłoże na pierwszym planie- strasznie maże się tekstura.

Napisano

drobny dodatekw postaci lini telegrafu. Ostatnio idzie mi jak "żółwiowi na wyscigach racerów".ale zawsze to jakis progres.

Tekstura ziemi do poprawki wiem -ale narazie ją mam gdzies .Temat gór jest otwarty zastanawiam się nad tym. Musze cos dodac z przodu- jakies zepsute skrzynki ,kuliste pnacza ,zrobic troche bałaganu -chyba zatracam klimat opuszczonego miasta

Napisano

Jest ok- większość "glitchy" się schowała tylko światło nie pasuje do nieba- nie ma w nim czerwieni a cienie są ostre. Niezależnie od tego- bardzo fajne.

Napisano

jeżeli to zachód słońca to zupełnie inne oświetlenie musisz dać. Zobacz na cienie w domkach - wyglądają jakby słońce było u góry a z kolei czerwonawe niebo na horyzoncie sugeruje zachód słońca - jeżeli chcesz go zrobić to słońce byłoby za ciufą i musiałaby ona rzucać cień w kierunku obserwatora a jest oświetlona ewidentnie od przodu i od góry. uff ale się rozpisałem ;) pozdrawiam - telegraf fajny a szczególnie zerwany przewód

Napisano

Niestety nie podoba mi sie ta wersja klimatyczno pogodowa: ], popszedzi swietlisty dzionek byl dla mnie much better, ale to tylko moje odczucie, ja bym zrobil jak napisalem, lecz jest to twoja praca,,,, wierze ze bedzie dobrze, pozdro: ]

Napisano

do opini jaras`a, IMHO bardzo słusznej, dorzucę jeszcze dłuuuugie cienie.

Dodam do tego jeszcze konieczną zmiane kolorystyki bo narazie to jest hydra ranka i zachodu słońca nienajlepiej wyglądająca.

Popraw również teksturę podłoża jak RK zauważył wcześniej :)

Powodzenia

Napisano

no no,,, praca nabiera koloru, podoba mi sie klimat slonecznego dnia, bardzo mi sie podobaja te kulki, hehe, walcz podlozu jesczze roche brakuje, wyglada lekko rozicagniete, bo chyba mapa jest za mala, cu

Napisano

dalej coś trzeba zrobić z podłożem, strasznie się rozmywa tam tekstura :/ Kolory były IMO lepsze we wcześniejszych wersjach, szczególnie przy zachodzie słońca.

Napisano

niebieskie niebo jakos mi nie pasuje w tej scenie, co prawda logiczne ono jest, ale psuje atmosfere.

tekstury ciufci sa super, ale ziemia mocno odstaje, bardzo niekonkretna tekstura.

moze dodaj kilka kamieni, no i jakis bump, albo nawet displacement map, i gdzieniegdzie kepke suchej trawy.

co jest w skrzyniach?

Napisano

Pierwsze ( i IMHO jedyne) co jakoś wyraźnie rzuca się w oczy to za jasne cienie- przy takim niebie i ustawieniu słońca powinny być o wiele ciemniejsze. Fotka foczek na plaży powinna pomóc jako referencje. Wygląda świetnie i zapowiada się jeszcze lepiej.

Napisano

No nie wiem. Miałem dziwne przeczucie, że ta pracka porządzi trochę na bitwie. Ale miałem je jak modelowałeś lokomotywę, a teraz to wygląda jak zrzut low poly z dobrej gry. I patrzę na twoją prackę i nawet nie wim czemu tak się dzieje.

Napisano

kolejna zmiana klimatu .Chyba tak zostanie.Coraz bardziej wchodze w klimat kiczu ale to mi się podoba :) Nasuwa mi się pewien tytuł "Gone with the wind":) .A teraz czas zaczać dodawać trawnik.

Ania C- dzięki. W skrzyniach jest sianko i kule armatnie.

Napisano

No no ale mi piachem zawiało po oczach az go czuje miedzy zębami :) i dreszcze przeszły mi po plecach klimatycznie oj klimatycznie :) kurcze muszę się schować zaraz mnie zasypie :) pozwodzenia

Napisano

Jest super (chociaż ciągle cienie jakieś blade- btw- poręcz na drugim planie rzuca inny cień niż skrzynki).

 

Nie wiem czy się da ale może spróbuj usunąc artefakty kompresji z nieba (jeśli brakuje Ci fotki to daj znać, podeślę Ci archiwum). Z podłożem- albo pójdź w piasek i usuń bump, dodaj jakieś tumany pyłu w 2d albo "urealnij podłoże". Gratuluję nominacji do finału- IMHO jest pewna.

Napisano

aaaaa i jeszcze jedno bardzo wazne,,, zazwyczaj teren nie moze byc jasniejszy niz niebo, twoje niebo jest zaciemne w stosunku do oswietlenia sceny, szczegolnie takie mroczne, niby jeszcze na niebie jasno ale w zasadzie na ziemi jest juz ciemnosc, a u Ciebie troche naodwrot prosze zmien to bo szkoda twej Ciezkiej pracy, pozdro




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności