Leru Napisano 12 Marzec 2005 Napisano 12 Marzec 2005 idziesz do przodu jak burza :) bardzo słusznie praca prezentuje się coraz lepiej, jest tego coraz więcej szkoda tylko, że ustawienie tych modeli jest trochę nielogiczne :/
tomeg Napisano 12 Marzec 2005 Autor Napisano 12 Marzec 2005 ania c- mam w planie zrobienie klimatu "kofederacyjnego" miasteczka. Porzuconego przez uciekającychw pospiechu mieszkanców przed wojna .Beda flagi, kotyliony ,plakaty itp.
Pionier Napisano 12 Marzec 2005 Napisano 12 Marzec 2005 oki, ale Leru ma racje co do ustawienia modeli w scene. Przemysl to jescze.
tomeg Napisano 12 Marzec 2005 Autor Napisano 12 Marzec 2005 wiem,wiem -pociag nie moze przejedzac przez srodek miasta:)
Ania Napisano 12 Marzec 2005 Napisano 12 Marzec 2005 jakto nie? jak ma stacje w srodku miasta? przyczepilabym sie jescze do koloru szyn, bardziej szarawe je zrob, bo teraz jakby powlekane zlotem. i jakies jasne prostokaty sie na nich pojawiaja, usun to, powinny miec w miare rownomierny kolor, najwyzej u gory jasniej.
tomeg Napisano 18 Marzec 2005 Autor Napisano 18 Marzec 2005 mały news.chyba zachowam taki kadr .stopniowo bede dodawał jeszcze elementy.i powoli szlifowal niedoróbki takie jak "latajace domki":).Jak zrobic efekt goracego "falujacego" powietrza .chyba by mi sie bardzo przydał
KoMic Napisano 18 Marzec 2005 Napisano 18 Marzec 2005 troche jeszcze brakuje tej ziemi, moze nie nalezy isc tak na latwizne i przynajmniej ta tex w ps obrobic tak aby pod szynami inaczej wygladala jakas droge pyknax, co do kadru to wydaje mi sie ze, ze, ze sam nie wiem, rozmiar panoramiczny jest ok, ale nagle ciuwcia(dyslektyk/debil,,,,,niepotszebne skreslic)zrobila sie strasznei mala, i nie widac ejj detalu a to najbardziej cieszylo oko, co do falujacego powietsza to nie weim a sam potszebuje czegos takiego,,,, w otatecznosci wymyslilem ze mozna ustawic rownolegle do kamery plaszczyzne planarna z materialem szkla, na szklo nakladasz bumpatakiego ze od dolu duzy a u gory wcale i wyszedl by efekt falujacego powietsza, metoda o tyle uciazliwa ze znazcnie wydluzy czas renderu,,,pozdro i walcz bo widac ze masz o co: ]
kurt_hectic Napisano 18 Marzec 2005 Napisano 18 Marzec 2005 Masz ten sam problem co ja ! ! !- modele i texturki sa GENJALNE !, ale razem, nie stanowia calosci... cos mussz wykombinowac, aby niezaprzepascic jakosci i pracy modeli !- 3 mam kciuki ;P !
KoMic Napisano 20 Marzec 2005 Napisano 20 Marzec 2005 moge sie pszyczepic,: ] chodzi mi o gwozdzie przytwierdzajace szyne do podkladu, a wlasciwie brak tych gwozdzi,,, : ]w zamian jest cos dziwnego i to w dodatku nie na kazdym podkladzie, wieza cisniej git: ]
tomeg Napisano 20 Marzec 2005 Autor Napisano 20 Marzec 2005 komic-ooo...faktycznie brakuje .chyba musiałem wywalic cała grupę.dzieki to cos dziwnego to cos taki rodzaj złącza .nie modelowałem tego dosłownie bo uznałem ze szkoda czasu i poly.Jak zdaze to poprawie kształt.
jaras Napisano 20 Marzec 2005 Napisano 20 Marzec 2005 czy ta wieża nie powinna być bliżej torów ? one słuzyły do uzupełniania wody w parowozach i u góry miały rury przytwierdzone do drewnianych konstrukcji które się podciągało do ciufy i tankowało ją :) a propos sceny - z ziemią na 1 planie będziesz miał chyba trochę zabawy żeby uzyskać ładny( realistyczny) wygląd. Dodałbym też kaktusy i te specyficzne, kuliste krzaki.
lpshinoda Napisano 21 Marzec 2005 Napisano 21 Marzec 2005 nieźle to wygląda tylko moim zdaniem powinieneś jeszcze popracować nad podłożem, wygląda nienaturalnie, może inna teksturka??? pozdro
RK Napisano 25 Marzec 2005 Napisano 25 Marzec 2005 Wszystkie elementy są super- z rzeczy które nie pasują to raz- ustawienie góry dokładnie tak żeby nic jej nie zasłaniało przez co wygląda ciut nienaturalnie no i dwa- podłoże na pierwszym planie- strasznie maże się tekstura.
tomeg Napisano 25 Marzec 2005 Autor Napisano 25 Marzec 2005 drobny dodatekw postaci lini telegrafu. Ostatnio idzie mi jak "żółwiowi na wyscigach racerów".ale zawsze to jakis progres. Tekstura ziemi do poprawki wiem -ale narazie ją mam gdzies .Temat gór jest otwarty zastanawiam się nad tym. Musze cos dodac z przodu- jakies zepsute skrzynki ,kuliste pnacza ,zrobic troche bałaganu -chyba zatracam klimat opuszczonego miasta
RK Napisano 25 Marzec 2005 Napisano 25 Marzec 2005 Jest ok- większość "glitchy" się schowała tylko światło nie pasuje do nieba- nie ma w nim czerwieni a cienie są ostre. Niezależnie od tego- bardzo fajne.
jaras Napisano 25 Marzec 2005 Napisano 25 Marzec 2005 jeżeli to zachód słońca to zupełnie inne oświetlenie musisz dać. Zobacz na cienie w domkach - wyglądają jakby słońce było u góry a z kolei czerwonawe niebo na horyzoncie sugeruje zachód słońca - jeżeli chcesz go zrobić to słońce byłoby za ciufą i musiałaby ona rzucać cień w kierunku obserwatora a jest oświetlona ewidentnie od przodu i od góry. uff ale się rozpisałem ;) pozdrawiam - telegraf fajny a szczególnie zerwany przewód
KoMic Napisano 26 Marzec 2005 Napisano 26 Marzec 2005 Niestety nie podoba mi sie ta wersja klimatyczno pogodowa: ], popszedzi swietlisty dzionek byl dla mnie much better, ale to tylko moje odczucie, ja bym zrobil jak napisalem, lecz jest to twoja praca,,,, wierze ze bedzie dobrze, pozdro: ]
Leru Napisano 27 Marzec 2005 Napisano 27 Marzec 2005 do opini jaras`a, IMHO bardzo słusznej, dorzucę jeszcze dłuuuugie cienie. Dodam do tego jeszcze konieczną zmiane kolorystyki bo narazie to jest hydra ranka i zachodu słońca nienajlepiej wyglądająca. Popraw również teksturę podłoża jak RK zauważył wcześniej :) Powodzenia
tomeg Napisano 6 Kwiecień 2005 Autor Napisano 6 Kwiecień 2005 Po dluzszej przerwie dorzucilem kilka detali.Wróciłem do poprzedniego nieba.
KoMic Napisano 7 Kwiecień 2005 Napisano 7 Kwiecień 2005 no no,,, praca nabiera koloru, podoba mi sie klimat slonecznego dnia, bardzo mi sie podobaja te kulki, hehe, walcz podlozu jesczze roche brakuje, wyglada lekko rozicagniete, bo chyba mapa jest za mala, cu
Janek2000 Napisano 7 Kwiecień 2005 Napisano 7 Kwiecień 2005 jest spokśik ale to by się nadawało do gry a nie na realizm bo mam wrażenie że domki to jedna tekstura nałożona na płaszczyzna, krótko wygląda papierowo.
Leru Napisano 7 Kwiecień 2005 Napisano 7 Kwiecień 2005 dalej coś trzeba zrobić z podłożem, strasznie się rozmywa tam tekstura :/ Kolory były IMO lepsze we wcześniejszych wersjach, szczególnie przy zachodzie słońca.
Ania Napisano 7 Kwiecień 2005 Napisano 7 Kwiecień 2005 niebieskie niebo jakos mi nie pasuje w tej scenie, co prawda logiczne ono jest, ale psuje atmosfere. tekstury ciufci sa super, ale ziemia mocno odstaje, bardzo niekonkretna tekstura. moze dodaj kilka kamieni, no i jakis bump, albo nawet displacement map, i gdzieniegdzie kepke suchej trawy. co jest w skrzyniach?
RK Napisano 7 Kwiecień 2005 Napisano 7 Kwiecień 2005 Pierwsze ( i IMHO jedyne) co jakoś wyraźnie rzuca się w oczy to za jasne cienie- przy takim niebie i ustawieniu słońca powinny być o wiele ciemniejsze. Fotka foczek na plaży powinna pomóc jako referencje. Wygląda świetnie i zapowiada się jeszcze lepiej.
Simple_man Napisano 8 Kwiecień 2005 Napisano 8 Kwiecień 2005 No nie wiem. Miałem dziwne przeczucie, że ta pracka porządzi trochę na bitwie. Ale miałem je jak modelowałeś lokomotywę, a teraz to wygląda jak zrzut low poly z dobrej gry. I patrzę na twoją prackę i nawet nie wim czemu tak się dzieje.
shi Napisano 10 Kwiecień 2005 Napisano 10 Kwiecień 2005 Te porcze zebyt powiginne – od razu mi się to rzucilo w oczy
tomeg Napisano 11 Kwiecień 2005 Autor Napisano 11 Kwiecień 2005 kolejna zmiana klimatu .Chyba tak zostanie.Coraz bardziej wchodze w klimat kiczu ale to mi się podoba :) Nasuwa mi się pewien tytuł "Gone with the wind":) .A teraz czas zaczać dodawać trawnik. Ania C- dzięki. W skrzyniach jest sianko i kule armatnie.
bojar Napisano 12 Kwiecień 2005 Napisano 12 Kwiecień 2005 No no ale mi piachem zawiało po oczach az go czuje miedzy zębami :) i dreszcze przeszły mi po plecach klimatycznie oj klimatycznie :) kurcze muszę się schować zaraz mnie zasypie :) pozwodzenia
RK Napisano 12 Kwiecień 2005 Napisano 12 Kwiecień 2005 Jest super (chociaż ciągle cienie jakieś blade- btw- poręcz na drugim planie rzuca inny cień niż skrzynki). Nie wiem czy się da ale może spróbuj usunąc artefakty kompresji z nieba (jeśli brakuje Ci fotki to daj znać, podeślę Ci archiwum). Z podłożem- albo pójdź w piasek i usuń bump, dodaj jakieś tumany pyłu w 2d albo "urealnij podłoże". Gratuluję nominacji do finału- IMHO jest pewna.
KoMic Napisano 12 Kwiecień 2005 Napisano 12 Kwiecień 2005 zbliz domki do obiektywu tak by zaslonily cala ta wolna przestrzen
Master Kiełbaster Napisano 13 Kwiecień 2005 Napisano 13 Kwiecień 2005 Więcej bumpa ;p Sky light za mocny, zacieniona storna powinna być ciemniejsza. i użyj jakiegoś GI
polka dot Napisano 13 Kwiecień 2005 Napisano 13 Kwiecień 2005 piasek bardzo sztucznie wyglada i cienie sa prawie nie widoczne :>
KoMic Napisano 13 Kwiecień 2005 Napisano 13 Kwiecień 2005 aaaaa i jeszcze jedno bardzo wazne,,, zazwyczaj teren nie moze byc jasniejszy niz niebo, twoje niebo jest zaciemne w stosunku do oswietlenia sceny, szczegolnie takie mroczne, niby jeszcze na niebie jasno ale w zasadzie na ziemi jest juz ciemnosc, a u Ciebie troche naodwrot prosze zmien to bo szkoda twej Ciezkiej pracy, pozdro
tomeg Napisano 17 Kwiecień 2005 Autor Napisano 17 Kwiecień 2005 Małe poprawki ziemi na tzw "ostatni dzwonek" .Komp odmawia posłuszenstwa.
Baton Napisano 7 Maj 2005 Napisano 7 Maj 2005 Jak na moj gust to cienie nie powinny byc takie wyrazne. Pracka mi sie na prawde podoba :)
Rekomendowane odpowiedzi