Skocz do zawartości

Zapomniane miejsca: "Wewnętrzny mrok"


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 72
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

no nie wiem czym to renderujesz ale volumery to nie jest łatawa sparawa ( ładne volumery mam na mysli :) GI + volumery to już wyższa para kaloszy ,że tak to ujmę :) chętnie zapoznam się zTwoimi dokonaniami w tym zakresie (bo sam skorzystam :) pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o te mapy witraży to możesz to zrobić tak: wyrenderować ujęcie samego okna potem troche obrobić w PS'ie i dac go do projector map. Ale aby to uzyskac to musisz dać dierect lighta do każdego okna tak aby było zwrocone w kierunku padania promieni głównego światła. Chociaż jeżeli planujesz zostać przy tym ujęciu to te witraże nie są moim zdaniem takie istotne bo prawie tego nie będzie widać, a poza tym same wiitraże nie są za bardzo atrakcyjne. Jeśli chodzi u mój obrazek co go zadpodałem to ja robiłem to w Scanlinie i nie miałem zbytnio problemów z volumem, z tym że Ty robisz to na bitwe i muszisz się postarać i pomęczyć. Będe śledził postępy i jak bede mógł to postaram się pomóc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na samej grafice od zaplecza zabardzo się nie znam, ale pod względem estetycznym chyba mogę się bezpiecznie wypowiedzieć :) Ten ołtaż zrób na jakimś podwyższeniu (jak w kościołach, nawet jakieś 2 stopnie), bo trochę za płaska jest podłoga, a to trochę urozmaici całość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po dłuższej przerwie stwierdziłem, że czas wziąć się do roboty, bo w sumie to nie zostało wiele czasu.

Zmieniłem nieco tekstury, przez co jest trochę jaśniej.

Załączyłem też wersję po przeróbce w PS, tak chyba mniejwięcej zrobię finalny render.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Update: wstawiłem krzyż, słabo go widać, bo w oddali. Jest też inny kadr. Wygląda na to, że znowu zmienię textury:].

Komentujcie proszę, bo coraz mniej mi się ta praca podoba, a nie wiem co by tu zmienić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Scenka jest całkiem ok... ale światło :| brrr... faktycznie nie jest najlepiej. Pada z lewej. Intensywne. A po prawej stronie ani śladu po nich.... to chyba nie jest zamierzony efekt? Od oświetlenia w tej scenie będzie zależał klimat. Może weź to do Ps'a i zrób szybki szkic, obrazujący, dokąd byś chciał dojść... a my doradzimy jak to technicznie ugryźć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i tu kończy się mój udział w bitwie :) bynajmniej nie dlatego, że skapitulowałem, tylko po prostu uważam moją pracę za skończoną:). Być może dałoby się coś tu jeszcze zrobić, ale w szkole zaczynają cisnąć i mało czasu mam.

 

------------------

Scena nie jest zbyt skomplikowana, głownie chodziło o stworzenie odpowiedniego klimatu światłem, co jednak zajęło mi dość dużo czasu. Im dłużej tą pracę robiłem, tym mniej mi się podobała. Finalny render obrobiłem dodatkowo w Photoshopie i dopiero wtedy poczułem satysfakcję.

 

The scene isn't complex, the general aim was to make the right atmosphere using lights, what in fact took me quite a lot of time. The longer I was working on this project, the less I liked it. The final render was additionally edited in Photoshop and just then I felt the satisfaction.

 

f01.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do tad co zamiescilem jest naprawde bardzo bardzo fajnie ... ponizej juz nie jest tak dobrze, moim zdaniem jezeli chcesz pokazac scenke w swoim ujeciu powinienes zdecydowanie poszerzyc kadr zeby pokazac wiecej tego co dobre w prace.

 

Ogolnie dol tez zly nie jest brakuje brudu , powybijanych kafli pekniec ...

 

moim zdaniem posiedz jeszcze 2 dni nad pracka i zrob z niej cos naprawde dobrego bo nie wiele juz jej brakuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, moim zdaniem wysoki kadr jest lepszy,,,bardziej podkresla strzelistosc konstrukcji, za to mam powazne watpliwosci co do oswietlenia, wszytko spoko jak na sciane lewa, a teraz zabawa wytnij wolume i szyby i pusc render,,, mi sie wydaje ze swiatlo powinno zatrzymac sie po przeciwnej stronie na scianie i na kolumnach a tak nie jest,,, nagle swiatlo sie gdzies niewiadomo gdzie konczy,,, musisz po prostu sklonowac to samo swiatlo co masz i wylaczyc mu volume, bylo by fajnie gdyby twoje witraze przepuszczaly swiatlo a nie byly dla niego niewidoczne,,,, jak myslisz co sie stanie jesli zarowke pomalujesz na czerwono,,,, Brawo zgadles bedzie sweicila czerwonym swiatlem, to dlaczego twoje witraze nie daja takiego samego efektu,,,, zamapuj swiatla i bedzie ok. dodatkowo wolumetyka tez zrobi sie kolorowa, to tyle jesli chodzi o same swiatlo,,,, Bo textury tez nie swieca geniuszem,,,, widac ze jestesmy leniwi: ] cala tex jest monotematyczna nigdzie odpadajacego tynku(ktorego nie ma: ), ale moglbys cos wiecej zrobic, np kafle na podlodze sa juz bardziej zroznicowane,, pozdro i walcz czas jest i nie tylko ty sie uczysz: ] 3m sie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yyy, no właśnie o to chodzi, że volume nie jest ze światła głównego, tylko z pomocniczych, które nawet nie oddziałują na powierzchnie. Może dlatego nie pada ono na kolumny, bo jest pod takim kątem, że pada między nie. Co do textur i zniszczeń to jeszcze pokombinuję :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam takie zastrzezenia.Mianowicie kafle (o teksturach i braku roznorodnosci juz ktos sie wypowiadał) dodam tylko że ,fugi sa zdecydowanie za szerokie.Tak na oko to mają jakies 20 cm.

Pnącza ?! Skad w takim (nowym)kosciele takie cos.Wygladają nienaturalnie.

Ta kałuża ma scianki boczne czy mi sie wydaje?

Reszta jest jak najbradziej Ładna .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No może rzeczywiście są za szerokie, kałuża jest na pewno płaska :). Co do pnącz to wkońcu to nie miał być nowy kościół. A tak w ogóle to już nic nie poprawiam bo nie mam czasu, ciągle chodzę zmęczony, bolą mnie oczy i w ogóle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności