Lucas Napisano 28 Luty 2005 Autor Share Napisano 28 Luty 2005 No właśnie coś takiego chcę osiągnąć ale nie wychodzi :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaras Napisano 28 Luty 2005 Share Napisano 28 Luty 2005 no nie wiem czym to renderujesz ale volumery to nie jest łatawa sparawa ( ładne volumery mam na mysli :) GI + volumery to już wyższa para kaloszy ,że tak to ujmę :) chętnie zapoznam się zTwoimi dokonaniami w tym zakresie (bo sam skorzystam :) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bieloon Napisano 1 Marzec 2005 Share Napisano 1 Marzec 2005 Jeśli chodzi o te mapy witraży to możesz to zrobić tak: wyrenderować ujęcie samego okna potem troche obrobić w PS'ie i dac go do projector map. Ale aby to uzyskac to musisz dać dierect lighta do każdego okna tak aby było zwrocone w kierunku padania promieni głównego światła. Chociaż jeżeli planujesz zostać przy tym ujęciu to te witraże nie są moim zdaniem takie istotne bo prawie tego nie będzie widać, a poza tym same wiitraże nie są za bardzo atrakcyjne. Jeśli chodzi u mój obrazek co go zadpodałem to ja robiłem to w Scanlinie i nie miałem zbytnio problemów z volumem, z tym że Ty robisz to na bitwe i muszisz się postarać i pomęczyć. Będe śledził postępy i jak bede mógł to postaram się pomóc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzacek_86 Napisano 3 Marzec 2005 Share Napisano 3 Marzec 2005 Na samej grafice od zaplecza zabardzo się nie znam, ale pod względem estetycznym chyba mogę się bezpiecznie wypowiedzieć :) Ten ołtaż zrób na jakimś podwyższeniu (jak w kościołach, nawet jakieś 2 stopnie), bo trochę za płaska jest podłoga, a to trochę urozmaici całość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucas Napisano 5 Marzec 2005 Autor Share Napisano 5 Marzec 2005 Update - nowe witraże :). Wywaliłem też żyrandol, bo jakoś mi nie pasował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucas Napisano 19 Marzec 2005 Autor Share Napisano 19 Marzec 2005 Po dłuższej przerwie stwierdziłem, że czas wziąć się do roboty, bo w sumie to nie zostało wiele czasu. Zmieniłem nieco tekstury, przez co jest trochę jaśniej. Załączyłem też wersję po przeróbce w PS, tak chyba mniejwięcej zrobię finalny render. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucas Napisano 20 Marzec 2005 Autor Share Napisano 20 Marzec 2005 Update: wstawiłem krzyż, słabo go widać, bo w oddali. Jest też inny kadr. Wygląda na to, że znowu zmienię textury:]. Komentujcie proszę, bo coraz mniej mi się ta praca podoba, a nie wiem co by tu zmienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris_R Napisano 20 Marzec 2005 Share Napisano 20 Marzec 2005 Scenka jest całkiem ok... ale światło :| brrr... faktycznie nie jest najlepiej. Pada z lewej. Intensywne. A po prawej stronie ani śladu po nich.... to chyba nie jest zamierzony efekt? Od oświetlenia w tej scenie będzie zależał klimat. Może weź to do Ps'a i zrób szybki szkic, obrazujący, dokąd byś chciał dojść... a my doradzimy jak to technicznie ugryźć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucas Napisano 20 Marzec 2005 Autor Share Napisano 20 Marzec 2005 Cóż... generalnie właśnie chciałbym, żeby światło padało głównie z lewej, ale faktycznie przez to prawa strona trochę za ciemna jest.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Simple_man Napisano 21 Marzec 2005 Share Napisano 21 Marzec 2005 Takie ujęcie bardziej mi leży. Tylko na boga zrób coś z tymi cegłami bo są jak nówki sztuki a to jest w końcu zapomniane miejsce. Ogólnie jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucas Napisano 21 Marzec 2005 Autor Share Napisano 21 Marzec 2005 Dobra, zmieniłem znowu textury, dodałem światło z prawej, zaraz odapalam rendering i może dzisiaj coś wrzucę (albo jutro, bo rendering trochę potrwa). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucas Napisano 22 Marzec 2005 Autor Share Napisano 22 Marzec 2005 Obiecany render. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JunioR Napisano 25 Marzec 2005 Share Napisano 25 Marzec 2005 Witam praca jest super !! i wogle, ale na dole jest bardzo ciemno, czy to zamierzony efekt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucas Napisano 25 Marzec 2005 Autor Share Napisano 25 Marzec 2005 Ogólnie miało być ciemno, ale wciąż walczę ze sceną, żeby jednak było coś widać:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucas Napisano 2 Kwiecień 2005 Autor Share Napisano 2 Kwiecień 2005 No i tu kończy się mój udział w bitwie :) bynajmniej nie dlatego, że skapitulowałem, tylko po prostu uważam moją pracę za skończoną:). Być może dałoby się coś tu jeszcze zrobić, ale w szkole zaczynają cisnąć i mało czasu mam. ------------------ Scena nie jest zbyt skomplikowana, głownie chodziło o stworzenie odpowiedniego klimatu światłem, co jednak zajęło mi dość dużo czasu. Im dłużej tą pracę robiłem, tym mniej mi się podobała. Finalny render obrobiłem dodatkowo w Photoshopie i dopiero wtedy poczułem satysfakcję. The scene isn't complex, the general aim was to make the right atmosphere using lights, what in fact took me quite a lot of time. The longer I was working on this project, the less I liked it. The final render was additionally edited in Photoshop and just then I felt the satisfaction. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leru Napisano 2 Kwiecień 2005 Share Napisano 2 Kwiecień 2005 i chyba najlepszy render w całym Twoim Bitwenym wątku :) ciekawie to wyszło, szczególnie promienie, poczekamy zatem co powie jury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KLICEK Napisano 2 Kwiecień 2005 Share Napisano 2 Kwiecień 2005 do tad co zamiescilem jest naprawde bardzo bardzo fajnie ... ponizej juz nie jest tak dobrze, moim zdaniem jezeli chcesz pokazac scenke w swoim ujeciu powinienes zdecydowanie poszerzyc kadr zeby pokazac wiecej tego co dobre w prace. Ogolnie dol tez zly nie jest brakuje brudu , powybijanych kafli pekniec ... moim zdaniem posiedz jeszcze 2 dni nad pracka i zrob z niej cos naprawde dobrego bo nie wiele juz jej brakuje :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 2 Kwiecień 2005 Share Napisano 2 Kwiecień 2005 Ale przywaliłeś Voluma, może troszkę dłuższy by sie przydał... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucas Napisano 2 Kwiecień 2005 Autor Share Napisano 2 Kwiecień 2005 Hmmm, to może dać kwadratowy kadr? Tak żebym miał jakby połączenie obydwu wersji kadru - tego ostatniego i poziomego (który był wcześniej). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KoMic Napisano 2 Kwiecień 2005 Share Napisano 2 Kwiecień 2005 Nie, moim zdaniem wysoki kadr jest lepszy,,,bardziej podkresla strzelistosc konstrukcji, za to mam powazne watpliwosci co do oswietlenia, wszytko spoko jak na sciane lewa, a teraz zabawa wytnij wolume i szyby i pusc render,,, mi sie wydaje ze swiatlo powinno zatrzymac sie po przeciwnej stronie na scianie i na kolumnach a tak nie jest,,, nagle swiatlo sie gdzies niewiadomo gdzie konczy,,, musisz po prostu sklonowac to samo swiatlo co masz i wylaczyc mu volume, bylo by fajnie gdyby twoje witraze przepuszczaly swiatlo a nie byly dla niego niewidoczne,,,, jak myslisz co sie stanie jesli zarowke pomalujesz na czerwono,,,, Brawo zgadles bedzie sweicila czerwonym swiatlem, to dlaczego twoje witraze nie daja takiego samego efektu,,,, zamapuj swiatla i bedzie ok. dodatkowo wolumetyka tez zrobi sie kolorowa, to tyle jesli chodzi o same swiatlo,,,, Bo textury tez nie swieca geniuszem,,,, widac ze jestesmy leniwi: ] cala tex jest monotematyczna nigdzie odpadajacego tynku(ktorego nie ma: ), ale moglbys cos wiecej zrobic, np kafle na podlodze sa juz bardziej zroznicowane,, pozdro i walcz czas jest i nie tylko ty sie uczysz: ] 3m sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucas Napisano 2 Kwiecień 2005 Autor Share Napisano 2 Kwiecień 2005 Yyy, no właśnie o to chodzi, że volume nie jest ze światła głównego, tylko z pomocniczych, które nawet nie oddziałują na powierzchnie. Może dlatego nie pada ono na kolumny, bo jest pod takim kątem, że pada między nie. Co do textur i zniszczeń to jeszcze pokombinuję :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomeg Napisano 11 Kwiecień 2005 Share Napisano 11 Kwiecień 2005 Ja mam takie zastrzezenia.Mianowicie kafle (o teksturach i braku roznorodnosci juz ktos sie wypowiadał) dodam tylko że ,fugi sa zdecydowanie za szerokie.Tak na oko to mają jakies 20 cm. Pnącza ?! Skad w takim (nowym)kosciele takie cos.Wygladają nienaturalnie. Ta kałuża ma scianki boczne czy mi sie wydaje? Reszta jest jak najbradziej Ładna . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucas Napisano 11 Kwiecień 2005 Autor Share Napisano 11 Kwiecień 2005 No może rzeczywiście są za szerokie, kałuża jest na pewno płaska :). Co do pnącz to wkońcu to nie miał być nowy kościół. A tak w ogóle to już nic nie poprawiam bo nie mam czasu, ciągle chodzę zmęczony, bolą mnie oczy i w ogóle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi